Een kraak zétten kan ik nog wel plaatsen..quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian en kraakhelder..dat is nieuw voor me....
Ricardo:"Jullie houden toch van wurgseks?"quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:23 schreef Lady-night het volgende:
Sauna, Ricardo vraagt aan Brian of hij Amanda wel eens slaat onder de dekens
http://www.clipser.com/watch_video/132733
Vindt dat ook heel raar.Huub lijkt zelfs en soort van spreekverbod te hebben over haar want hij kapt gesprekken af waar Silvia in voorkomt.Eric deed ook nogal vreemd over silvia toen hij in de kooi wasquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had het al eerder gevraagd, maar weet iemand waarom Sylvia opeens helemaal
uit de picture is ???? Geen bezoekjes, geen telefoontjes, helemaal niets, nada.
nee wat er aan de hand is weet ik niet..... maar zit niet helemaal goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had het al eerder gevraagd, maar weet iemand waarom Sylvia opeens helemaal
uit de picture is ???? Geen bezoekjes, geen telefoontjes, helemaal niets, nada.
Hij praat alles recht met dat hij het goed bedoeldquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:23 schreef Lady-night het volgende:
Sauna, Ricardo vraagt aan Brian of hij Amanda wel eens slaat onder de dekens. Brian noemt het wurgsex.....Amanda later: nee hij slaat zichzelf....wie spreekt hier de waarheid...
http://www.clipser.com/watch_video/132733
toen hij terugkwam van zijn 8 uur (Brian) bood hij bij voorbaat al zijn excuses aan wat hij nog fout ging doen...... kijk das een vooruitziende blik hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:38 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Hij praat alles recht met dat hij het goed bedoeld
Je hebt wel gelijk!Slaap ze!quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
toen hij terugkwam van zijn 8 uur (Brian) bood hij bij voorbaat al zijn excuses aan wat hij nog fout ging doen...... kijk das een vooruitziende blik hebben![]()
En lekker makkelijk, want nu kan tie zich daar altijd achter verschuilen... en verschuilen doet tie graag .... is zo ongeveer zijn "middle" name
Oke, nu echt genoeg gekat.... truste
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay bedankt, ja vreemd is het wel.
Ik heb de agenda weer eens ge-update.
Klopt...een vlindertje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:35 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Dellie een navelpiercing, of zit er 'gewoon' viezigheid in?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klopt...een vlindertje.![]()
Heeft ze met een bepaalde gelegenheid(verjaardag,jaardag of een half jaar samen) gekregen van Brian die had hem laten maken voor d'r.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |