Nou terecht hoor, Huub heeft Brian niet zijn felicitaties gegeven voor zijn 18 maanden dagquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef Yavido het volgende:
Ach, ach, ach, de paupertjes Brian & Amanda zijn zich weer aan het aanstellen vanavond?
agossie .....quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou terecht hoor, Huub heeft Brian niet zijn felicitaties gegeven voor zijn 18 maanden dag
Of nog niet eens snelkook-rijst gaar kunnen krijgen.......quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:34 schreef Leandra het volgende:
en dan niet weten wat je met een wasmachine moet doen
dat motten we ff in de gaten houwequote:Op woensdag 26 maart 2008 00:20 schreef mootie het volgende:
Maar goed, dat schoteltje landde net midden in de kamer.
Opeens ligt het naast Brians bed, gewikkeld in een t-shirt.
Truste Ruudquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb er toch een beetje medelijden mee... Getetter en Tetten. Meer is het niet en meer zal het ook nooit worden......
Ik ga even mijn bewustzijnsniveau op een lager pitje zetten![]()
![]()
Laten we hopen dat Huub eruit gestemd gaat worden aanstaande donderdag.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:39 schreef akveor het volgende:
Nou al met al weer geen reet gebeurt vandaag....
Mwah... daar kan ik dan nog wel begrip voor hebben...* is niet bepaald een keukenprinsesquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Of nog niet eens snelkook-rijst gaar kunnen krijgen.......
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Huub eruit gestemd gaat worden aanstaande donderdag.
Zijn we klaar hier![]()
Niet? Ik dacht van wel toch? Beetje geschreeuw, Huub dreigt met opstappen, provoceren van Brian & Amanda. Altijd leukquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:39 schreef akveor het volgende:
Nou al met al weer geen reet gebeurt vandaag....
ff je tekst aangepast, want ze vertelde het allebeiquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:20 schreef coldstar het volgende:
Huub & Jaap verteld Claire, dat Jaap Brain helemaal de vernieling in gepraat heeft. Jaap zegt niet alleen Brain, allemaal. Huub probeerd het weer goed te praten en praat toch verder over Brain.
Ook Huub blijft met Brain in zijn maag zitten en vice versa.
Als het kind hard genoeg blért krijgt het vast wel eten om het stil te houden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt trouwens wel een uitdaging voor Amanda: een gezin met kind, en dan niet weten wat je met een wasmachine moet doen
Nepnagels.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:44 schreef Kevv het volgende:
Jeeezus, hoe Amanda toch altijd praat over mensen die 'phony' zijn!Zelf neptieten, nephaar, nepwenkbrauwen..
Wie vult 'm aan?
Dan wordt het zo'n baby die met een maand al een fruithapje krijgt... of een kind wat op d'r 6de nog met een speen in d'r mond looptquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als het kind hard genoeg blért krijgt het vast wel eten om het stil te houden.
Ahhh, zo is Amanda ook opgevoed
Het wassen zal pleegzorg wel doen voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |