Goed om te horen, ik hoop dat ze het er erg naar haar zin gaat hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
20 minuten lopen naar haar-baan. Communicatief/administratief
Jij bent het uitstellen van de beslissing zat en zet gewoon zelf een punt achter de SC...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:22 schreef Pheno het volgende:
En voor de mensen die een topicreport willen zetten: het is de slowchat. Don't
Point taken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:22 schreef Anthraxx het volgende:
Goede TT.
Nah, ik was inspiratieloos, dus dan komt die stomme punt weerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent het uitstellen van de beslissing zat en zet gewoon zelf een punt achter de SC...
Ik kwam net in de verleidingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:22 schreef Pheno het volgende:
En voor de mensen die een topicreport willen zetten: het is de slowchat. Don't
Ik ken niemand die naar zoiets gaat en iedereen die je het vraagt vindt het gekkenwerk. Toch staat het er toch altijd vol, ken ik dan geen randdebielenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:23 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)e_noodzaakrsquo.html
Toch best triest..
Hoiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken niemand die naar zoiets gaat en iedereen die je het vraagt vindt het gekkenwerk. Toch staat het er toch altijd vol, ken ik dan geen randdebielen
Ik vermaak me nog prima. Tijdsdruk en stress praat men zichzelf aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, toen ik 5 was wilde ik Cheerleader worden.
Toen ik 10 was Architect.
Uiteindelijk ben ik maar met Software gaan prutsen. Ik vind mezelf er wel talent in hebben.
Misschien dat ik uiteindelijk toch een Cheerleader wordt, als ik 40 ben met bierbuik.
In het geval van de universiteit: ze creeeren hetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vermaak me nog prima. Tijdsdruk en stress praat men zichzelf aan.
het proces wat is misgelopen is wel rot, maar he, ik kan nu toch niets, dus ik maak er geen punt van.
Rijk worden of rijk trouwen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:39 schreef Q. het volgende:
Als ik later groot ben wil ik rijk worden. En dan is het wel goed.
[Jambers]quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:39 schreef Q. het volgende:
Als ik later groot ben wil ik rijk worden. En dan is het wel goed.
Het trouwen is makkelijker.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Worden. Dan kan ik zelf wel een vrouw er bij uitzoeken.
Ik mis zijn TV programma zo nu en dan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[Jambers]
Dit is Q. Hij wilde rijk worden en dat is hem gelukt. Helaas verloor hij bij een onfortuinlijk ongeluk met een kettingzaag beide armen en benen en is hij de hele dag veroordeeld tot zijn bed. Daarmee geen enkele mogelijkheid om te genieten van al dat geld.
[/Jambers]
Geld maakt WEL gelukkig!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[Jambers]
Dit is Q. Hij wilde rijk worden en dat is hem gelukt. Helaas verloor hij bij een onfortuinlijk ongeluk met een kettingzaag beide armen en benen en is hij de hele dag veroordeeld tot zijn bed. Daarmee geen enkele mogelijkheid om te genieten van al dat geld.
[/Jambers]
Is het een gezond teken dat ik de naam van die directeur uit mn hoofd weet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De dochter van de Grolsch directeur is vast nog wel beschikbaar.
Weet je zijn adres ook? Dat is belangrijker.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Is het een gezond teken dat ik de naam van die directeur uit mn hoofd weet?
Gezien zijn leeftijd denk ik dat zijn dochter al enige tijd gehuwd is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet je zijn adres ook? Dat is belangrijker.
Q. een vrouw is toch niet nodig in jouw geval?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Worden. Dan kan ik zelf wel een vrouw er bij uitzoeken.
De slet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd denk ik dat zijn dochter al enige tijd gehuwd is..
Joh, hoe kommet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:28 schreef CherryLips het volgende:
sodeknetter wat heb ik beroerd geslapen.
Die gekke Belg werd jarenlang herhaald op RTL4quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:32 schreef petitlapin2 het volgende:
kennen jullie jambers in Nederland???wist niet dat hij zo populair was
quote:Op dinsdag 25 maart 200811:28 schreef CherryLips het volgende:
jambers is zo gek niet, de mensen waar hij reportages over maakte daarentegenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
Die gekke Belg werd jarenlang herhaald op RTL4.
Watquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:33 schreef Anthraxx het volgende:. Gaat wel weer over
(nou ja, ik doe het al weken. )
Mja, er waren nog wat Nederlanders die zijn reportages na willen doen, maar ze halen het niet bij jambers. Maar goed, dan hebben we het ook over niveautje SBS 6 en consortenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:39 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jambers is zo gek niet, de mensen waar hij reportages over maakte daarentegen
Zo veel spanning voor die quiz?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Op een kut moet je ook niet slapen.quote:
En je oor zit niet dubbelgevouwen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
Wel lekker zacht.
echt, wtfquote:Tweede Kamerlid Rita Verdonk is in het ziekenhuis opgenomen. Ze heeft bij een val in de kelder van haar huis een spier gescheurd in haar bovenbeen. Ze moet twee dagen opgenomen blijven. Het oprichtingsfeest volgende week van haar beweging Trots op Nederland zou geen gevaar lopen door het voorval.
Arm schaap. Lekker je bed in, warme kruik erbij.quote:
Tss, been gebroken en met een ambulance worden opgehaald? Is dat mens lui of zo?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Arm schaap. Lekker je bed in, warme kruik erbij.
Ze had gewoon moeten lopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, been gebroken en met een ambulance worden opgehaald? Is dat mens lui of zo?
quote:
Sleeen is ook een mogelijkheid nu.quote:
Jammerquote:Tweede Kamerlid Rita Verdonk is in het ziekenhuis opgenomen. Ze heeft bij een val in de kelder van haar huis een spier gescheurd in haar bovenbeen. Ze moet twee dagen opgenomen blijven. Het oprichtingsfeest volgende week van haar beweging Trots op Nederland zou geen gevaar lopen door het voorval.
spier gescheurdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, been gebroken en met een ambulance worden opgehaald? Is dat mens lui of zo?
Tja, iedereen die valt kan dat wel. Ik heb niets met Rita, niet anti of voor. Ze doen maar. Popi jopi politiek is het.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:22 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, ze had ook haar nek kunnen breken. Zoiets gun je niemand. Dit ook niet. Het is lullig, maar ze overleefd het wel.
Ik zit te wachten op de Frontpage mensen: De trap kwam van links! Het is een links complot! Rita.
Ik heb zelf nog 4 dagen gereden met een geperforeerde darm, stelletje watjes daarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
spier gescheurd. en ik maar met een dure taxi lopen klooien omdat ik dacht dat ambulances voor mensen waren die dood gingen.
Gewoon zeggen wat het volk wilt horen en je bent gegarandeerd voor een paar zetels.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, iedereen die valt kan dat wel. Ik heb niets met Rita, niet anti of voor. Ze doen maar. Popi jopi politiek is het.
Het is nu voorbij. Maar na Pheno's verhalen begin ik helemaal een hypochonder te wordenquote:
Ze wil nu het volk laten beslissen bij elke scheet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon zeggen wat het volk wilt horen en je bent gegarandeerd voor een paar zetels.
Ik heb het ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nu voorbij. Maar na Pheno's verhalen begin ik helemaal een hypochonder te worden.
Ook omdat ik dus bijna drie weken stil heb gezeten en me helemaal klem heb gevreten en een kilo ben afgevallen, dan ga ik me al gelijk zorgen maken.
nah, zolang er geen bloed bij je ontlasting zit is er niet veel aan de hand.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nu voorbij. Maar na Pheno's verhalen begin ik helemaal een hypochonder te worden.
Ook omdat ik dus bijna drie weken stil heb gezeten en me helemaal klem heb gevreten en een kilo ben afgevallen, dan ga ik me al gelijk zorgen maken.
Zekeringen die stuk gaan zijn ook zo 1960quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
Nederlander is technologisch onbenul . Mijn broer is dat dus ook, maar dan in het kwadraat. Die vroeg het hele weekend al hoe de afwasmachine werkte. Het ding deed het niet. Gek genoeg deed de oven het op dat moment ook niet. Kortom, alles was stuk en moest nieuw. "Vervang de zekering eens in je stoppenkast". "HUH? Zekering?"
En daarna nog een uur uit moeten leggen hoe je een zekering vervangt..
Typisch, dat heb ik nou ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het ook. Bij elke steek in mijn maag denk ik aan Pheno
.
Een aantal weken terug ben ik met mijn broer meegeweest naar een Feyenoord wedstrijd, in zijn vak (waar hij altijd zit). Ik hoor er niet thuisquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze wil nu het volk laten beslissen bij elke scheet.![]()
Ik wil juist niet dat die josti´s iets te zeggen hebben.
Nou ja, het is vervangen of een schakelaar overhalen. Boeiend, big deal. Maar ik verwacht nu elk moment een mail dat hij een verkeerde schakelaar heeft omgehaald ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zekeringen die stuk gaan zijn ook zo 1960
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, zolang er geen bloed bij je ontlasting zit is er niet veel aan de hand.
Can't help it. Dat was de reden dat ik dacht van "Goh, tijd voor een huisarts".quote:
Ze werkt hier niet. En vrouwen stinken niet.quote:
Als je er een uur over doet om te zeggen dat je een schakelaar over moet halen dan zou ik geen docent worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, het is vervangen of een schakelaar overhalen. Boeiend, big deal. Maar ik verwacht nu elk moment een mail dat hij een verkeerde schakelaar heeft omgehaald ofzo.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je er een uur over doet om te zeggen dat je een schakelaar over moet halen dan zou ik geen docent worden.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
Vroegen ze nog over je Fok! post geschiedenis?
En, een mogelijke Qinnetje daar?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:42 schreef Q. het volgende:
Dat komt bij het 2e gesprek altijd.
ja, je hebt smaak.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:44 schreef Q. het volgende:
Is het omgooien van koffie trouwens een goed teken?
Over tafel en mijn eigen papieren, verder niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
Over zijn/haar broek?
IT-waardigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Over tafel en mijn eigen papieren, verder niet.
och jee, die stomme testjes. Ergerlijk. Bij de vorige solli ook gemoeten. Met zo'n unigastje als testbegeleider erbij. De arrogantie was niet van de luchtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:56 schreef Q. het volgende:
Dan komt er eerst nog een 2e ronde en een assessment van een hele dag..
Waar?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:59 schreef Q. het volgende:
Traag kloteforum!
Ja, ik ben er ook niet echt dol op.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
och jee, die stomme testjes. Ergerlijk. Bij de vorige solli ook gemoeten. Met zo'n unigastje als testbegeleider erbij. De arrogantie was niet van de lucht
Ik roep al jaren dat danny over moet gaan naar Windows 2003 / 2008 samen met IIS.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:59 schreef Q. het volgende:
Traag kloteforum!
Oh, diequote:
Ja want dat Linux is toch maar te moeilijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat danny over moet gaan naar Windows 2003 / 2008 samen met IIS.
linuxquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja want dat Linux is toch maar te moeilijk.
Maar, maar. Dat kost geld!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat danny over moet gaan naar Windows 2003 / 2008 samen met IIS.
"fokken"quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:28 schreef Q. het volgende:
Ik moest nog iets doen vandaag maar ik weet niet meer wat.
Een kind barenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:28 schreef Q. het volgende:
Ik moest nog iets doen vandaag maar ik weet niet meer wat.
heyhallomeisjezonderspatiebalk!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:33 schreef Aarti het volgende:
heyhallo!
Gooi jij ook koffie?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:04 schreef Aarti het volgende:
Ik ben trouwens ook aan het solliciteren geslagen
Dat hoorde ik net van Q.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:07 schreef Aarti het volgende:
Nee, helpt dat dan?
Succes iig!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:08 schreef Aarti het volgende:
even teruggelezen
Ik kan daar morgenmiddag antwoord op geven
Dank je!! de functie voor morgen is parttime, controller, en dat is precies wat ik zoek. dus duim je meequote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dank je!! de functie voor morgen is parttime, controller, en dat is precies wat ik zoek. dus duim je mee
Succes!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dank je!! de functie voor morgen is parttime, controller, en dat is precies wat ik zoek. dus duim je mee
Ik ga nu pas naar de IKEA toe.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:36 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht trouwens Q. vanochtend hier te zien
Shit, you got the clone.quote:
Nu kan de kat weer zonder problemen boven op de printer liggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:35 schreef Q. het volgende:
Het viel me mee qua drukte.
Je moest de dierenarts bellen vandaag, al gedaan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu kan de kat weer zonder problemen boven op de printer liggen.
Oh ja, dat moest ik nog uitstellen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:56 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Je moest de dierenarts bellen vandaag, al gedaan?
Eindelijk? Ik heb vandaag maar een paar vlokjes gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:05 schreef Mike.Strutter het volgende:
Het sneeuwen in het Zuiden des Lands is eindelijk voorbijkan ik straks rustig naar het station lopen
Bio zat niet in je examen pakket mavo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:45 schreef dawg het volgende:
Ja, dat is kut inderdaad.
quote:
Ik maak het goed. En jij? Pretty redhead!quote:
Zij maakt het ook goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik maak het goed. En jij? Pretty redhead!
Ah immer gutt. Leuk om te horen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:40 schreef MNR het volgende:
Zij maakt het ook goed
Kan heerlijk opgaan in m'n nieuwe job, veel vrijheid, steek er ook veel energie in, maar ik ben er heel content mee. En heb zowaar mijn oog laten vallen op iemand.. en die wil ik heel graag beter leren kennen
M-M!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die valpartij voor je buluitreiking? Geen ernstige schade en/of last meer van?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:44 schreef CherryLips het volgende:
oh ik heb vanmorgen een spier in m'n nek verrekt en dat is echt bijzonder irritant.
Of het betekent niets, dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mijn hyves is ineens wel heel actief geworden. Betekend vast dat het weekend goed was
Dat duidt op zenuwenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Over tafel en mijn eigen papieren, verder niet.
Stapels vrienden die massaal opstappen geeft ook de nodige berichten van je Hyvesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mijn hyves is ineens wel heel actief geworden. Betekend vast dat het weekend goed was
O ja, dat moet ik nog op een spandoek kalken voor de Cup Final.quote:
Het betekend helemaal nietsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Of het betekent niets, dat kan ook nog.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, dat moet ik nog op een spandoek kalken voor de Cup Final.
Vrienden? Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stapels vrienden die massaal opstappen geeft ook de nodige berichten van je Hyves.
Hear hear.quote:
Nee, mijn klonen zijn al lang niet meer actief.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:44 schreef dawg het volgende:
Hey Plato, in SEX SC zijn ze al net zo gretig met de Helmondgrappen. Post jij er niet stiekem met een kloon, toevallig?
Het is echt waarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:46 schreef dawg het volgende:
Right.
Plato doet toch niet aan sex?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:44 schreef dawg het volgende:
Hey Plato, in SEX SC zijn ze al net zo gretig met de Helmondgrappen. Post jij er niet stiekem met een kloon, toevallig?
Okay, dan is het goed.quote:
Hij wit dagelijks zijn plarfond?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed.
Ph, dat zegt hij ja. Net als hij zegt dat zijn klonen inactief zijn. Maar ondertussen.
Even voor de goede orde, ik ben onschuldig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:44 schreef dawg het volgende:
'vrienden', wat een hoax!quote:
Okay, noted.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, ik ben onschuldig.
Door jou te doden kun jij door weer op te staan uit de dood bewijzen dat je een echte Godt bent.quote:
Ik heb geen zin in die hele hemelvaartquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Door jou te doden kun jij door weer op te staan uit de dood bewijzen dat je een echte Godt bent.
De kruisiging lijkt je wel watquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in die hele hemelvaart![]()
Voor jullie een vrije dag maar voor mij hard werken.
Wat nou, hard werken? Je hoeft alleen maar met je vingers te knippen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in die hele hemelvaart![]()
Voor jullie een vrije dag maar voor mij hard werken.
Ik word al moe als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat nou, hard werken? Je hoeft alleen maar met je vingers te knippen.
Als God hier was zou ie je nu een lesje leren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik er aan denk.
Ik kan hem hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Als God hier was zou ie je nu een lesje leren.
Halleluja! Looft de heer!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Als God hier was zou ie je nu een lesje leren.
Ketterquote:
Ik kan m'n aansteker niet vindenquote:
Je hebt toch niet overgewerktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:31 schreef AirwiN het volgende:
Zo, thuis!
quote:
Omdat er werk te doen was...quote:
Ik maar denken dat je het gewoon gezellig met de desbetreffende minister op een zuipen gezet had.quote:
Nee, in tegenstelling tot anderen besteed ik mijn werktijd aan hetgeen waar het voor is bedoeld...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ik maar denken dat je het gewoon gezellig met de desbetreffende minister op een zuipen gezet had.
Ah, je hebt dus toch bier gedronkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot anderen besteed ik mijn werktijd aan hetgeen waar het voor is bedoeld...
Rond een uurtje of half negen vanavond heb ik er eentje geconsumeerd ja...quote:
Zie je welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rond een uurtje of half negen vanavond heb ik er eentje geconsumeerd ja...
Dat gezeik over slowchat ook altijdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:09 schreef MNR het volgende:
Muchas, muchas, dat is weer ook
Singles was niet voor slowchat, sloop er zo in dat het niet eens doorhad![]()
Mensen, wens u een hele fijne avond en slaap lekker
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef Rossdale het volgende:
Dat gezeik over slowchat ook altijdLaat mensen toch gewoon lullen waar ze over willen lullen. Vind het altijd van die dikke bullshit
Heel lang geleden, was er zo'n blonde vrouwlijke modje die met slotjes strooide. Altijd maar afkeurend wijzen met haar mollige vingertje. Tegenwoordig is dat de leidraad die nieuwe modjes zich aanmeten totdat ze er achterkomen dat er periodes zijn van toename en periodes van leegloop in r&p.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef Rossdale het volgende:
Dat gezeik over slowchat ook altijdLaat mensen toch gewoon lullen waar ze over willen lullen. Vind het altijd van die dikke bullshit
Zegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
een aantal van die jokers hierheen gestuurd
Sorry, maar ik heb dit al minstens vijf keer meegemaakt hier als er een nieuwe mod kwamquote:
Zo mollig was Cc toch niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Heel lang geleden, was er zo'n blonde vrouwlijke modje die met slotjes strooide.
Ah, is hier de slowchat? Dan kom ik ook maar eens kijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zie het al, er is weer eens gedonder in singles en dus hebben ze een aantal van die jokers hierheen gestuurd omdat dit de slowchat is.
Hoi, ik ben Plato, ik ben een vaste bezoeker van deze slowchat, wie ben jij?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, is hier de slowchat? Dan kom ik ook maar eens kijken.
Check posthisquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Plato, ik ben een vaste bezoeker van deze slowchat, wie ben jij?
Ik heb hier wel eens eerder gepost, maar eigenlijk lurk ik meerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Plato, ik ben een vaste bezoeker van deze slowchat, wie ben jij?
Toen was Metro er nogquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Check posthis![]()
http://forum.fok.nl/user/history/37837/201
singles SC was da?
Het is vooral het "met mate" aspect kwa SC, geen 1 regelige reply's, 2 users die steeds op elkaar blijven reageren enzoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Sorry hoor, maar die hele Singles zag ik zon beetje als SC, dat was het blijkbaar niet dus ik weet echt niet wat daar nu wel mag en wat niet.
Erg onaardig van je om zo te reageren, Re.
Ja, je naam komt me vaag bekend voorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens eerder gepost, maar eigenlijk lurk ik meer.
En hoi en doei postsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is vooral het "met mate" aspect kwa SC, geen 1 regelige reply's, 2 users die steeds op elkaar blijven reageren enzo
ik ben onaardigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Sorry hoor, maar die hele Singles zag ik zon beetje als SC, dat was het blijkbaar niet dus ik weet echt niet wat daar nu wel mag en wat niet.
Niet in Singles, maar ze is nu helemaal niet meer op Fok!quote:
Klopt, maar in andere topics dan ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
Metro post trouwens nog steeds op FOK! hoor.
Voornamelijk in PTA dacht ik.
Spuit 11quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:43 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben onaardig.... maar nee de OP is redelijk duidelijk aldaar, dus gewoon over het algemeen single zijn discussieren en geen "hoi" posts...
Ohquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet in Singles, maar ze is nu helemaal niet meer op Fok!.
er is daar helemaal geen gedonder, en heb jij hier alleenrecht op de SC ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zie het al, er is weer eens gedonder in singles en dus hebben ze een aantal van die jokers hierheen gestuurd omdat dit de slowchat is.
Niet voor het eerst en vermoedelijk ook niet voor het laatst.
Nee, maar ik loop hier al dusdanig lang rond dat ik kan voorspellen hoe het gaat aflopenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:44 schreef Re het volgende:
[..]
er is daar helemaal geen gedonder, en heb jij hier alleenrecht op de SC ofzo?
en hoe lang denk je dat ik hier rondloop?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar ik loop hier al dusdanig lang rond dat ik kan voorspellen hoe het gaat aflopen.
In deze slowchat in ieder geval minder lang, maar dat doet er ook niet toe, want daarom zei ik het nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:48 schreef Re het volgende:
[..]
en hoe lang denk je dat ik hier rondloop?
Nog sneller dan ik dachtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:53 schreef Godlike02 het volgende:
Die nieuwe zijn nu weer weg.![]()
Ik dacht dat het gezellig ging worden.
laten we zeggen dat ik heus wel de geschiedenis ken van het hele gebeuren, het enige wat laatst is afgesproken is dat de single reeks weer hier mocht in R&P onder voorwaarde dat het geen verkapte SC zou worden, daar heb ik ze alleen maar even aan herinnerdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In deze slowchat in ieder geval minder lang, maar dat doet er ook niet toe, want daarom zei ik het niet.
En dat leidt er toe dat een aantal mensen vanuit singles hier naartoe komt. Niet dat ze hier niet welkom zijn, maar ze blijven toch niet hangen, op een enkele uitzondering na. Dat hebben we al diverse malen gezien, vandaar mijn cynismequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:55 schreef Re het volgende:
[..]
laten we zeggen dat ik heus wel de geschiedenis ken van het hele gebeuren, het enige wat laatst is afgesproken is dat de single reeks weer hier mocht in R&P onder voorwaarde dat het geen verkapte SC zou worden, daar heb ik ze alleen maar even aan herinnerd
Ik hoop dat je expres overdrijft.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Twistquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:03 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ik hoop dat je expres overdrijft.
ik zie geen reden waarom ze niet zouden willen blijven hangen en zo niet dan zijn er nog tig andere SCs waaruit gekozen kan wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat leidt er toe dat een aantal mensen vanuit singles hier naartoe komt. Niet dat ze hier niet welkom zijn, maar ze blijven toch niet hangen, op een enkele uitzondering na. Dat hebben we al diverse malen gezien, vandaar mijn cynisme.
Lang genoeg om te weten dat je niet alles kan lezen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:48 schreef Re het volgende:
[..]
en hoe lang denk je dat ik hier rondloop?
Dat is het ook niet. De ervaring leert alleen dat ze dat zelden doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:07 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie geen reden waarom ze niet zouden willen blijven hangen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. De ervaring leert alleen dat ze dat zelden doen.
maar met de kleurrijke deken van de R&P SCers is het warm vertoevenquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. De ervaring leert alleen dat ze dat zelden doen.
Ik kan dat bevestigen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee, dat is Q
maar plaat is zijn woordvoerder aangezien Q al om 22.00 gaat slapen.
Ah, zijn ze weer aardig geweest? En dan maar afvragen waarom ze single blijvenquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:18 schreef Liquidootje het volgende:
Het is waar. Hangen blijf ik waarschijnlijk toch niet zodra deze vol zit. Maar de arrogantie van die plato toch. Ik was er eerder therefore I am Q legend SC!
En het erge is dat het allemaal ook nog zonder sarcase of humor gebeurd. Hij meent het ook nog
Hier met zon.quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:55 schreef Kuukske het volgende:
Zo, weer een nieuwe dag. Zonder zon.
Helaasquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:55 schreef Kuukske het volgende:
Zonnestraaltjesquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:55 schreef Kuukske het volgende:
Gimme!quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:57 schreef Pheno het volgende:
Hier met zon.
het is dan ook een pleurisstad.quote:
Je kent Plato al goed zie ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:18 schreef Liquidootje het volgende:
Het is waar. Hangen blijf ik waarschijnlijk toch niet zodra deze vol zit. Maar de arrogantie van die plato toch. Ik was er eerder therefore I am Q legend SC!
En het erge is dat het allemaal ook nog zonder sarcase of humor gebeurd. Hij meent het ook nog
Q.quote:
Ah, je hebt de kam waar je iedereen tegelijk mee scheert weer uit het stof getrokken?quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:57 schreef Pheno het volgende:
Ah, zijn ze weer aardig geweest? En dan maar afvragen waarom ze single blijven
Koop eerst een vat zout bij eerder geplaatste opmerking graag.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, je hebt de kam waar je iedereen tegelijk mee scheert weer uit het stof getrokken?
Ha, de working class hero... Ben je al aan het aftellen voor onze eerste rendez-vous?quote:
Gisteren eerste gesprek gehad bij landelijk opererend bedrijf hier in Utrecht, lijkt me erg leuk. Hoor eind van de week of ik door mag naar de 2e ronde.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Q.
Hoest met de sollicitaties? Al wat leuks gevonden?
En daarna de koelkast?quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren eerste gesprek gehad bij landelijk opererend bedrijf hier in Utrecht, lijkt me erg leuk. Hoor eind van de week of ik door mag naar de 2e ronde.
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:33 schreef AirwiN het volgende:
Ha, de working class hero... Ben je al aan het aftellen voor onze eerste rendez-vous?
Ow leuk! Wel, als je straalt van motivatie, maak je een hele goede kans lijkt me zo. Ik lees met je mee naar de uitslagquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:36 schreef Q. het volgende:
Gisteren eerste gesprek gehad bij landelijk opererend bedrijf hier in Utrecht, lijkt me erg leuk. Hoor eind van de week of ik door mag naar de 2e ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |