Ketterquote:
Ik kan m'n aansteker niet vindenquote:
Je hebt toch niet overgewerktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:31 schreef AirwiN het volgende:
Zo, thuis!
quote:
Omdat er werk te doen was...quote:
Ik maar denken dat je het gewoon gezellig met de desbetreffende minister op een zuipen gezet had.quote:
Nee, in tegenstelling tot anderen besteed ik mijn werktijd aan hetgeen waar het voor is bedoeld...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ik maar denken dat je het gewoon gezellig met de desbetreffende minister op een zuipen gezet had.
Ah, je hebt dus toch bier gedronkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot anderen besteed ik mijn werktijd aan hetgeen waar het voor is bedoeld...
Rond een uurtje of half negen vanavond heb ik er eentje geconsumeerd ja...quote:
Zie je welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rond een uurtje of half negen vanavond heb ik er eentje geconsumeerd ja...
Dat gezeik over slowchat ook altijdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:09 schreef MNR het volgende:
Muchas, muchas, dat is weer ook
Singles was niet voor slowchat, sloop er zo in dat het niet eens doorhad![]()
Mensen, wens u een hele fijne avond en slaap lekker
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef Rossdale het volgende:
Dat gezeik over slowchat ook altijdLaat mensen toch gewoon lullen waar ze over willen lullen. Vind het altijd van die dikke bullshit
Heel lang geleden, was er zo'n blonde vrouwlijke modje die met slotjes strooide. Altijd maar afkeurend wijzen met haar mollige vingertje. Tegenwoordig is dat de leidraad die nieuwe modjes zich aanmeten totdat ze er achterkomen dat er periodes zijn van toename en periodes van leegloop in r&p.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef Rossdale het volgende:
Dat gezeik over slowchat ook altijdLaat mensen toch gewoon lullen waar ze over willen lullen. Vind het altijd van die dikke bullshit
Zegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
een aantal van die jokers hierheen gestuurd
Sorry, maar ik heb dit al minstens vijf keer meegemaakt hier als er een nieuwe mod kwamquote:
Zo mollig was Cc toch niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Heel lang geleden, was er zo'n blonde vrouwlijke modje die met slotjes strooide.
Ah, is hier de slowchat? Dan kom ik ook maar eens kijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zie het al, er is weer eens gedonder in singles en dus hebben ze een aantal van die jokers hierheen gestuurd omdat dit de slowchat is.
Hoi, ik ben Plato, ik ben een vaste bezoeker van deze slowchat, wie ben jij?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, is hier de slowchat? Dan kom ik ook maar eens kijken.
Check posthisquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Plato, ik ben een vaste bezoeker van deze slowchat, wie ben jij?
Ik heb hier wel eens eerder gepost, maar eigenlijk lurk ik meerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Plato, ik ben een vaste bezoeker van deze slowchat, wie ben jij?
Toen was Metro er nogquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Check posthis![]()
http://forum.fok.nl/user/history/37837/201
singles SC was da?
Het is vooral het "met mate" aspect kwa SC, geen 1 regelige reply's, 2 users die steeds op elkaar blijven reageren enzoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Sorry hoor, maar die hele Singles zag ik zon beetje als SC, dat was het blijkbaar niet dus ik weet echt niet wat daar nu wel mag en wat niet.
Erg onaardig van je om zo te reageren, Re.
Ja, je naam komt me vaag bekend voorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens eerder gepost, maar eigenlijk lurk ik meer.
En hoi en doei postsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is vooral het "met mate" aspect kwa SC, geen 1 regelige reply's, 2 users die steeds op elkaar blijven reageren enzo
ik ben onaardigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Sorry hoor, maar die hele Singles zag ik zon beetje als SC, dat was het blijkbaar niet dus ik weet echt niet wat daar nu wel mag en wat niet.
Erg onaardig van je om zo te reageren, Re.
Niet in Singles, maar ze is nu helemaal niet meer op Fok!quote:
Klopt, maar in andere topics dan ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
Metro post trouwens nog steeds op FOK! hoor.
Voornamelijk in PTA dacht ik.
Spuit 11quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:43 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben onaardig.... maar nee de OP is redelijk duidelijk aldaar, dus gewoon over het algemeen single zijn discussieren en geen "hoi" posts...
Ohquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet in Singles, maar ze is nu helemaal niet meer op Fok!.
er is daar helemaal geen gedonder, en heb jij hier alleenrecht op de SC ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zie het al, er is weer eens gedonder in singles en dus hebben ze een aantal van die jokers hierheen gestuurd omdat dit de slowchat is.
Niet voor het eerst en vermoedelijk ook niet voor het laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |