Klopt, maar in andere topics dan ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
Metro post trouwens nog steeds op FOK! hoor.
Voornamelijk in PTA dacht ik.
Spuit 11quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:43 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben onaardig.... maar nee de OP is redelijk duidelijk aldaar, dus gewoon over het algemeen single zijn discussieren en geen "hoi" posts...
Ohquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet in Singles, maar ze is nu helemaal niet meer op Fok!.
er is daar helemaal geen gedonder, en heb jij hier alleenrecht op de SC ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zie het al, er is weer eens gedonder in singles en dus hebben ze een aantal van die jokers hierheen gestuurd omdat dit de slowchat is.
Niet voor het eerst en vermoedelijk ook niet voor het laatst.
Nee, maar ik loop hier al dusdanig lang rond dat ik kan voorspellen hoe het gaat aflopenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:44 schreef Re het volgende:
[..]
er is daar helemaal geen gedonder, en heb jij hier alleenrecht op de SC ofzo?
en hoe lang denk je dat ik hier rondloop?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar ik loop hier al dusdanig lang rond dat ik kan voorspellen hoe het gaat aflopen.
In deze slowchat in ieder geval minder lang, maar dat doet er ook niet toe, want daarom zei ik het nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:48 schreef Re het volgende:
[..]
en hoe lang denk je dat ik hier rondloop?
Nog sneller dan ik dachtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:53 schreef Godlike02 het volgende:
Die nieuwe zijn nu weer weg.![]()
Ik dacht dat het gezellig ging worden.
laten we zeggen dat ik heus wel de geschiedenis ken van het hele gebeuren, het enige wat laatst is afgesproken is dat de single reeks weer hier mocht in R&P onder voorwaarde dat het geen verkapte SC zou worden, daar heb ik ze alleen maar even aan herinnerdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In deze slowchat in ieder geval minder lang, maar dat doet er ook niet toe, want daarom zei ik het niet.
En dat leidt er toe dat een aantal mensen vanuit singles hier naartoe komt. Niet dat ze hier niet welkom zijn, maar ze blijven toch niet hangen, op een enkele uitzondering na. Dat hebben we al diverse malen gezien, vandaar mijn cynismequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:55 schreef Re het volgende:
[..]
laten we zeggen dat ik heus wel de geschiedenis ken van het hele gebeuren, het enige wat laatst is afgesproken is dat de single reeks weer hier mocht in R&P onder voorwaarde dat het geen verkapte SC zou worden, daar heb ik ze alleen maar even aan herinnerd
Ik hoop dat je expres overdrijft.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Erg onaardig van je om zo te reageren, Re.
Twistquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:03 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ik hoop dat je expres overdrijft.
ik zie geen reden waarom ze niet zouden willen blijven hangen en zo niet dan zijn er nog tig andere SCs waaruit gekozen kan wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat leidt er toe dat een aantal mensen vanuit singles hier naartoe komt. Niet dat ze hier niet welkom zijn, maar ze blijven toch niet hangen, op een enkele uitzondering na. Dat hebben we al diverse malen gezien, vandaar mijn cynisme.
Lang genoeg om te weten dat je niet alles kan lezen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:48 schreef Re het volgende:
[..]
en hoe lang denk je dat ik hier rondloop?
Dat is het ook niet. De ervaring leert alleen dat ze dat zelden doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:07 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie geen reden waarom ze niet zouden willen blijven hangen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. De ervaring leert alleen dat ze dat zelden doen.
maar met de kleurrijke deken van de R&P SCers is het warm vertoevenquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. De ervaring leert alleen dat ze dat zelden doen.
Ik kan dat bevestigen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee, dat is Q
maar plaat is zijn woordvoerder aangezien Q al om 22.00 gaat slapen.
Ah, zijn ze weer aardig geweest? En dan maar afvragen waarom ze single blijvenquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:18 schreef Liquidootje het volgende:
Het is waar. Hangen blijf ik waarschijnlijk toch niet zodra deze vol zit. Maar de arrogantie van die plato toch. Ik was er eerder therefore I am Q legend SC!
En het erge is dat het allemaal ook nog zonder sarcase of humor gebeurd. Hij meent het ook nog
Hier met zon.quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:55 schreef Kuukske het volgende:
Zo, weer een nieuwe dag. Zonder zon.
Helaasquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:55 schreef Kuukske het volgende:
Zonnestraaltjesquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:55 schreef Kuukske het volgende:
Gimme!quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:57 schreef Pheno het volgende:
Hier met zon.
het is dan ook een pleurisstad.quote:
Je kent Plato al goed zie ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:18 schreef Liquidootje het volgende:
Het is waar. Hangen blijf ik waarschijnlijk toch niet zodra deze vol zit. Maar de arrogantie van die plato toch. Ik was er eerder therefore I am Q legend SC!
En het erge is dat het allemaal ook nog zonder sarcase of humor gebeurd. Hij meent het ook nog
Q.quote:
Ah, je hebt de kam waar je iedereen tegelijk mee scheert weer uit het stof getrokken?quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:57 schreef Pheno het volgende:
Ah, zijn ze weer aardig geweest? En dan maar afvragen waarom ze single blijven
Koop eerst een vat zout bij eerder geplaatste opmerking graag.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, je hebt de kam waar je iedereen tegelijk mee scheert weer uit het stof getrokken?
Ha, de working class hero... Ben je al aan het aftellen voor onze eerste rendez-vous?quote:
Gisteren eerste gesprek gehad bij landelijk opererend bedrijf hier in Utrecht, lijkt me erg leuk. Hoor eind van de week of ik door mag naar de 2e ronde.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Q.
Hoest met de sollicitaties? Al wat leuks gevonden?
En daarna de koelkast?quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren eerste gesprek gehad bij landelijk opererend bedrijf hier in Utrecht, lijkt me erg leuk. Hoor eind van de week of ik door mag naar de 2e ronde.
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:33 schreef AirwiN het volgende:
Ha, de working class hero... Ben je al aan het aftellen voor onze eerste rendez-vous?
Ow leuk! Wel, als je straalt van motivatie, maak je een hele goede kans lijkt me zo. Ik lees met je mee naar de uitslagquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:36 schreef Q. het volgende:
Gisteren eerste gesprek gehad bij landelijk opererend bedrijf hier in Utrecht, lijkt me erg leuk. Hoor eind van de week of ik door mag naar de 2e ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |