Ik word al moe als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat nou, hard werken? Je hoeft alleen maar met je vingers te knippen.
Als God hier was zou ie je nu een lesje leren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik er aan denk.
Ik kan hem hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Als God hier was zou ie je nu een lesje leren.
Halleluja! Looft de heer!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Als God hier was zou ie je nu een lesje leren.
Ketterquote:
Ik kan m'n aansteker niet vindenquote:
Je hebt toch niet overgewerktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:31 schreef AirwiN het volgende:
Zo, thuis!
quote:
Omdat er werk te doen was...quote:
Ik maar denken dat je het gewoon gezellig met de desbetreffende minister op een zuipen gezet had.quote:
Nee, in tegenstelling tot anderen besteed ik mijn werktijd aan hetgeen waar het voor is bedoeld...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ik maar denken dat je het gewoon gezellig met de desbetreffende minister op een zuipen gezet had.
Ah, je hebt dus toch bier gedronkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot anderen besteed ik mijn werktijd aan hetgeen waar het voor is bedoeld...
Rond een uurtje of half negen vanavond heb ik er eentje geconsumeerd ja...quote:
Zie je welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rond een uurtje of half negen vanavond heb ik er eentje geconsumeerd ja...
Dat gezeik over slowchat ook altijdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:09 schreef MNR het volgende:
Muchas, muchas, dat is weer ook
Singles was niet voor slowchat, sloop er zo in dat het niet eens doorhad![]()
Mensen, wens u een hele fijne avond en slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |