Goed om te horen, ik hoop dat ze het er erg naar haar zin gaat hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
20 minuten lopen naar haar-baan. Communicatief/administratief
Jij bent het uitstellen van de beslissing zat en zet gewoon zelf een punt achter de SC...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:22 schreef Pheno het volgende:
En voor de mensen die een topicreport willen zetten: het is de slowchat. Don't
Point taken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:22 schreef Anthraxx het volgende:
Goede TT.
Nah, ik was inspiratieloos, dus dan komt die stomme punt weerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent het uitstellen van de beslissing zat en zet gewoon zelf een punt achter de SC...
Ik kwam net in de verleidingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:22 schreef Pheno het volgende:
En voor de mensen die een topicreport willen zetten: het is de slowchat. Don't
Ik ken niemand die naar zoiets gaat en iedereen die je het vraagt vindt het gekkenwerk. Toch staat het er toch altijd vol, ken ik dan geen randdebielenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:23 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)e_noodzaakrsquo.html
Toch best triest..
Hoiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken niemand die naar zoiets gaat en iedereen die je het vraagt vindt het gekkenwerk. Toch staat het er toch altijd vol, ken ik dan geen randdebielen
Ik vermaak me nog prima. Tijdsdruk en stress praat men zichzelf aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, toen ik 5 was wilde ik Cheerleader worden.
Toen ik 10 was Architect.
Uiteindelijk ben ik maar met Software gaan prutsen. Ik vind mezelf er wel talent in hebben.
Misschien dat ik uiteindelijk toch een Cheerleader wordt, als ik 40 ben met bierbuik.
In het geval van de universiteit: ze creeeren hetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vermaak me nog prima. Tijdsdruk en stress praat men zichzelf aan.
het proces wat is misgelopen is wel rot, maar he, ik kan nu toch niets, dus ik maak er geen punt van.
Rijk worden of rijk trouwen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:39 schreef Q. het volgende:
Als ik later groot ben wil ik rijk worden. En dan is het wel goed.
[Jambers]quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:39 schreef Q. het volgende:
Als ik later groot ben wil ik rijk worden. En dan is het wel goed.
Het trouwen is makkelijker.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Worden. Dan kan ik zelf wel een vrouw er bij uitzoeken.
Ik mis zijn TV programma zo nu en dan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[Jambers]
Dit is Q. Hij wilde rijk worden en dat is hem gelukt. Helaas verloor hij bij een onfortuinlijk ongeluk met een kettingzaag beide armen en benen en is hij de hele dag veroordeeld tot zijn bed. Daarmee geen enkele mogelijkheid om te genieten van al dat geld.
[/Jambers]
Geld maakt WEL gelukkig!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[Jambers]
Dit is Q. Hij wilde rijk worden en dat is hem gelukt. Helaas verloor hij bij een onfortuinlijk ongeluk met een kettingzaag beide armen en benen en is hij de hele dag veroordeeld tot zijn bed. Daarmee geen enkele mogelijkheid om te genieten van al dat geld.
[/Jambers]
Is het een gezond teken dat ik de naam van die directeur uit mn hoofd weet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De dochter van de Grolsch directeur is vast nog wel beschikbaar.
Weet je zijn adres ook? Dat is belangrijker.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Is het een gezond teken dat ik de naam van die directeur uit mn hoofd weet?
Gezien zijn leeftijd denk ik dat zijn dochter al enige tijd gehuwd is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet je zijn adres ook? Dat is belangrijker.
Q. een vrouw is toch niet nodig in jouw geval?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Worden. Dan kan ik zelf wel een vrouw er bij uitzoeken.
De slet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd denk ik dat zijn dochter al enige tijd gehuwd is..
Joh, hoe kommet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:28 schreef CherryLips het volgende:
sodeknetter wat heb ik beroerd geslapen.
Die gekke Belg werd jarenlang herhaald op RTL4quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:32 schreef petitlapin2 het volgende:
kennen jullie jambers in Nederland???wist niet dat hij zo populair was
quote:Op dinsdag 25 maart 200811:28 schreef CherryLips het volgende:
jambers is zo gek niet, de mensen waar hij reportages over maakte daarentegenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
Die gekke Belg werd jarenlang herhaald op RTL4.
Watquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:33 schreef Anthraxx het volgende:. Gaat wel weer over
(nou ja, ik doe het al weken. )
Mja, er waren nog wat Nederlanders die zijn reportages na willen doen, maar ze halen het niet bij jambers. Maar goed, dan hebben we het ook over niveautje SBS 6 en consortenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:39 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jambers is zo gek niet, de mensen waar hij reportages over maakte daarentegen
Zo veel spanning voor die quiz?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Op een kut moet je ook niet slapen.quote:
En je oor zit niet dubbelgevouwen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
Wel lekker zacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |