IT-waardigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Over tafel en mijn eigen papieren, verder niet.
och jee, die stomme testjes. Ergerlijk. Bij de vorige solli ook gemoeten. Met zo'n unigastje als testbegeleider erbij. De arrogantie was niet van de luchtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:56 schreef Q. het volgende:
Dan komt er eerst nog een 2e ronde en een assessment van een hele dag..
Waar?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:59 schreef Q. het volgende:
Traag kloteforum!
Ja, ik ben er ook niet echt dol op.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
och jee, die stomme testjes. Ergerlijk. Bij de vorige solli ook gemoeten. Met zo'n unigastje als testbegeleider erbij. De arrogantie was niet van de lucht
Ik roep al jaren dat danny over moet gaan naar Windows 2003 / 2008 samen met IIS.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:59 schreef Q. het volgende:
Traag kloteforum!
Oh, diequote:
Ja want dat Linux is toch maar te moeilijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat danny over moet gaan naar Windows 2003 / 2008 samen met IIS.
linuxquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja want dat Linux is toch maar te moeilijk.
Maar, maar. Dat kost geld!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat danny over moet gaan naar Windows 2003 / 2008 samen met IIS.
"fokken"quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:28 schreef Q. het volgende:
Ik moest nog iets doen vandaag maar ik weet niet meer wat.
Een kind barenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:28 schreef Q. het volgende:
Ik moest nog iets doen vandaag maar ik weet niet meer wat.
heyhallomeisjezonderspatiebalk!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:33 schreef Aarti het volgende:
heyhallo!
Gooi jij ook koffie?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:04 schreef Aarti het volgende:
Ik ben trouwens ook aan het solliciteren geslagen
Dat hoorde ik net van Q.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:07 schreef Aarti het volgende:
Nee, helpt dat dan?
Succes iig!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:08 schreef Aarti het volgende:
even teruggelezen
Ik kan daar morgenmiddag antwoord op geven
Dank je!! de functie voor morgen is parttime, controller, en dat is precies wat ik zoek. dus duim je meequote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dank je!! de functie voor morgen is parttime, controller, en dat is precies wat ik zoek. dus duim je mee
Succes!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dank je!! de functie voor morgen is parttime, controller, en dat is precies wat ik zoek. dus duim je mee
Ik ga nu pas naar de IKEA toe.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:36 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht trouwens Q. vanochtend hier te zien
Shit, you got the clone.quote:
Nu kan de kat weer zonder problemen boven op de printer liggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:35 schreef Q. het volgende:
Het viel me mee qua drukte.
Je moest de dierenarts bellen vandaag, al gedaan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu kan de kat weer zonder problemen boven op de printer liggen.
Oh ja, dat moest ik nog uitstellen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:56 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Je moest de dierenarts bellen vandaag, al gedaan?
Eindelijk? Ik heb vandaag maar een paar vlokjes gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:05 schreef Mike.Strutter het volgende:
Het sneeuwen in het Zuiden des Lands is eindelijk voorbijkan ik straks rustig naar het station lopen
Bio zat niet in je examen pakket mavo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:45 schreef dawg het volgende:
Ja, dat is kut inderdaad.
quote:
Ik maak het goed. En jij? Pretty redhead!quote:
Zij maakt het ook goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik maak het goed. En jij? Pretty redhead!
Ah immer gutt. Leuk om te horen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:40 schreef MNR het volgende:
Zij maakt het ook goed
Kan heerlijk opgaan in m'n nieuwe job, veel vrijheid, steek er ook veel energie in, maar ik ben er heel content mee. En heb zowaar mijn oog laten vallen op iemand.. en die wil ik heel graag beter leren kennen
M-M!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die valpartij voor je buluitreiking? Geen ernstige schade en/of last meer van?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:44 schreef CherryLips het volgende:
oh ik heb vanmorgen een spier in m'n nek verrekt en dat is echt bijzonder irritant.
Of het betekent niets, dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mijn hyves is ineens wel heel actief geworden. Betekend vast dat het weekend goed was
Dat duidt op zenuwenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Over tafel en mijn eigen papieren, verder niet.
Stapels vrienden die massaal opstappen geeft ook de nodige berichten van je Hyvesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mijn hyves is ineens wel heel actief geworden. Betekend vast dat het weekend goed was
O ja, dat moet ik nog op een spandoek kalken voor de Cup Final.quote:
Het betekend helemaal nietsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Of het betekent niets, dat kan ook nog.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, dat moet ik nog op een spandoek kalken voor de Cup Final.
Vrienden? Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stapels vrienden die massaal opstappen geeft ook de nodige berichten van je Hyves.
Hear hear.quote:
Nee, mijn klonen zijn al lang niet meer actief.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:44 schreef dawg het volgende:
Hey Plato, in SEX SC zijn ze al net zo gretig met de Helmondgrappen. Post jij er niet stiekem met een kloon, toevallig?
Het is echt waarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:46 schreef dawg het volgende:
Right.
Plato doet toch niet aan sex?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:44 schreef dawg het volgende:
Hey Plato, in SEX SC zijn ze al net zo gretig met de Helmondgrappen. Post jij er niet stiekem met een kloon, toevallig?
Okay, dan is het goed.quote:
Hij wit dagelijks zijn plarfond?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed.
Ph, dat zegt hij ja. Net als hij zegt dat zijn klonen inactief zijn. Maar ondertussen.
Even voor de goede orde, ik ben onschuldig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:44 schreef dawg het volgende:
'vrienden', wat een hoax!quote:
Okay, noted.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, ik ben onschuldig.
Door jou te doden kun jij door weer op te staan uit de dood bewijzen dat je een echte Godt bent.quote:
Ik heb geen zin in die hele hemelvaartquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Door jou te doden kun jij door weer op te staan uit de dood bewijzen dat je een echte Godt bent.
De kruisiging lijkt je wel watquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in die hele hemelvaart![]()
Voor jullie een vrije dag maar voor mij hard werken.
Wat nou, hard werken? Je hoeft alleen maar met je vingers te knippen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in die hele hemelvaart![]()
Voor jullie een vrije dag maar voor mij hard werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |