Whehe ja, ik bedoel Wilders zelf ging uit de VVD omdat hij niet geassocieerd wilde worden met standpunten van de VVD inzake toetreding van Turkije in de EU, om dan vervolgens dat even door vingers te zien, maar een hosting niet laten bepalen wat ze zelf hosten is dan weer laf en censuur.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Alleen ga je nu waarschijnlijk als reactie krijgen Ja máár, er stond nog niets op de site, dus er viel nog niets te associëren!. En dan krijg je de discussie over die de beste voorspellende gaven heeft
Moet ik aan jou verantwoorden.. terwijl jij hier Wilders verdedigt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:07 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Maar ik moet het wel doen aan jou?
Laat me niet lachen Meki of moet ik zeggen moslim-wanneer-het-het-jou-het-beste-uitkomt?
Maar wat als het alleen een vlag van al-qaida is, dat zegt toch al genoeg?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:10 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt en ik zou het in zo'n situatie ook wel willen. Zodra je eenmaal bijdraagt aan die standpunten wil je daarvanaf. Maar de website bestond uit niks bijzonders en dan zou ik het alert afwachten en adequaat reageren zodra er mijn policy wordt geschonden.
Maar had het bedrijf dit dan niet van te voren kunnen bedenken, vraag ik me dan af?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Whehe ja, ik bedoel Wilders zelf ging uit de VVD omdat hij niet geassocieerd wilde worden met standpunten van de VVD inzake toetreding van Turkije in de EU, om dan vervolgens dat even door vingers te zien, maar een hosting niet laten bepalen wat ze zelf hosten is dan weer laf en censuur.
Ja hoor, dat snap ik absoluut, ook geen probleem met mensen die tot zo een conclusie komen, maaaarrrr, censuur te noemen of niet, eindbesluit is nog altijd te maken door het bedrijf zelf als er geen rechtzaak wordt gespannen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar had het bedrijf dit dan niet van te voren kunnen bedenken, vraag ik me dan af?
Ze wisten toch wel een béétje wat voor vlees ze in de kuip hadden?
Ze hadden zich veel ellende en vragen en discussies kunnen besparen door het puur te gooien op 'We verwachten de kwaliteit van de hosting van deze site en die van onze andere klanten niet te kunnen waarborgen o.a. door de hoeveelheid bezoekers tegelijk en trekken ons daarom terug'.
Doordat ze zeggen het eerst even van te voren te willen zien, wekken ze wel een beetje de indruk van censuur, snap je? En dat recht hebben ze wel, maar dan kunnen ze beter niet aan de andere kant tegenstrijdig zeggen dat ze niet aan censuur doen
Je hebt altijd van die propaganda verhalen 'nav 11 september zijn er 100den Koran verkocht en mensen bekeerd tot de Islam in het Westen', 'Nav cartoonrellen in Denemarken is de Koran meest verkochte boek van 2006 en zijn er 60 bekeerde moslims vastgelegd' etc, jammere is aan zulke verhalen dat het in een kroeg begint en in het journaal en op het forum eindigt zonder enig idee te hebben hoe en waar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:23 schreef Het_hupt het volgende:
Zou deze heisa over de koran de moslims ook niet ergens kunnen plezieren?
ik zou mij in kunnen denken dat er door de extra aandacht die er nu is, de koran meer gelezen gaat worden door niet-moslims.
Dat klopt, het aantal bekeerde Amerikanen lag ook hoger na 11/9 dan ervoor, althans zoiets heb ik gezien op TV.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:23 schreef Het_hupt het volgende:
ik zou mij in kunnen denken dat er door de extra aandacht die er nu is, de koran meer gelezen gaat worden door niet-moslims.
Ik snap niet wat er plezierig is aan een oorlogsverklaring en gewelduitroepingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:23 schreef Het_hupt het volgende:
Nou ik had een documentaire daarover gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die propaganda verhalen 'nav 11 september zijn er 100den Koran verkocht en mensen bekeerd tot de Islam in het Westen', 'Nav cartoonrellen in Denemarken is de Koran meest verkochte boek van 2006 en zijn er 60 bekeerde moslims vastgelegd' etc, jammere is aan zulke verhalen dat het in een kroeg begint en in het journaal en op het forum eindigt zonder enig idee te hebben hoe en waar.
ik zeg niet dat het niet waar is, maar meeste 'feiten' zijn wel gebaseerd op non-cbsachtige bronnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ik had een documentaire daarover gezien.
Vaak zie je dat negatieve aandacht ook aandacht isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die propaganda verhalen 'nav 11 september zijn er 100den Koran verkocht en mensen bekeerd tot de Islam in het Westen', 'Nav cartoonrellen in Denemarken is de Koran meest verkochte boek van 2006 en zijn er 60 bekeerde moslims vastgelegd' etc, jammere is aan zulke verhalen dat het in een kroeg begint en in het journaal en op het forum eindigt zonder enig idee te hebben hoe en waar.
In dit geval wist Wilders welke standpunten het zouden zijn. Network Solutions weet de inhoud van het filmpje niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..] Whehe ja, ik bedoel Wilders zelf ging uit de VVD omdat hij niet geassocieerd wilde worden met standpunten van de VVD inzake toetreding van Turkije in de EU, om dan vervolgens dat even door vingers te zien, maar een hosting niet laten bepalen wat ze zelf hosten is dan weer laf en censuur.
Hopelijk verdedigen mensen hier alleen hun eigen standpunten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:13 schreef Meki het volgende:
[..] Moet ik aan jou verantwoorden.. terwijl jij hier Wilders verdedigt.
Voor mij niet. Voor Network Solutions zou dat volgens die logica betekenen dat ze alle afbeeldingen van de Koran zouden willen verwijderen. Of zou het om dat logo van "FITNA" gaan? Ik vraag me af wat ze doen als dat logo op andere webservers van de provider staat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..] Maar wat als het alleen een vlag van al-qaida is, dat zegt toch al genoeg?
Die kwamen juist van de onwetendenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er plezierig is aan een oorlogsverklaring en gewelduitroeping
dit is geen plezier
Users die lopen te klieren en zien dat hun reacties daardoor verwijderd of ge-edit worden mogen altijd verhaal komen halen in NWS-FB. Hebben ze daar ook iets om te lachen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:56 schreef Bommenlegger het volgende:
EN mocht het wel zo zijn, dan zou het MACHTSMISBRUIK zijn
Koran verkoopt heel goed in Nederlandquote:De verkoop van de koran in Nederland is flink gestegen sinds de aanslagen in de Verenigde Staten op 11 september. Ook boeken over de islam, de Taliban, de jihad (heilige oorlog) en fundamentalisme doen het goed.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er stond nog helemaal niks op de site en toch werd ie afgesloten. Ongeacht wat wilders roept te gaan plaatsen, de site was nog leeg. Dus het is en blijft laffe censuur.
berichten die worden/zijn verwijderd, dienen in strijd met de policy van Fok! te zijn, niet naar je persoonlijke overtuiging neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:32 schreef gronk het volgende:
[..]
Users die lopen te klieren en zien dat hun reacties daardoor verwijderd of ge-edit worden mogen altijd verhaal komen halen in NWS-FB. Hebben ze daar ook iets om te lachen.
Het is toch niet vanzelfsprekend dat het bedrijf bekend was met standpunten van Wilders, als Bin Laden een weeshuis wil oprichten wil ik nog steeds niets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
In dit geval wist Wilders welke standpunten het zouden zijn. Network Solutions weet de inhoud van het filmpje niet.
amen.quote:Hopelijk verdedigen mensen hier alleen hun eigen standpunten.
Gaat toch niet zo zeer om de Koran, maar wat Wilders bedoeld met zijn film en het site gebruiken als een stilstaande trailer.quote:Voor mij niet. Voor Network Solutions zou dat volgens die logica betekenen dat ze alle afbeeldingen van de Koran zouden willen verwijderen. Of zou het om dat logo van "FITNA" gaan? Ik vraag me af wat ze doen als dat logo op andere webservers van de provider staat.
Jup.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Vaak zie je dat negatieve aandacht ook aandacht is![]()
En ik kan mij voorstellen dat er veel mensen nieuwsgierig geworden zijn wat er in staat, al was het alleen maar om een eigen beeld van de islam te schetsen.
Daar is het in zijn geval al te laat voor, had al een hele historie, zie banmeldtopic.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:32 schreef gronk het volgende:
[..]
Users die lopen te klieren en zien dat hun reacties daardoor verwijderd of ge-edit worden mogen altijd verhaal komen halen in NWS-FB. Hebben ze daar ook iets om te lachen.
Onwetenden zijn o.a jij en Nederlanders die Wilders gelijk gevenquote:
Ah, De FA las ook mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:32 schreef gronk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]Cernsuur???
Die provider is toch niks verplicht?
Als ik een roman aanbied aan een uitgever en die wil het eerst wel maar later toch niet, dan is het censuur??? Zoek het begrip eens op
quote:Censuur is het gebruiken van de macht van de staat, een bepaalde groepering, of van bepaalde individuen, om informatie achter te houden of de expressie aan banden te leggen.
Je bent echt een kei in het verzinnen van waardeloze vergelijkingen he.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:34 schreef SCH het volgende:Cernsuur???
Die provider is toch niks verplicht?
Als ik een roman aanbied aan een uitgever en die wil het eerst wel maar later toch niet, dan is het censuur??? Zoek het begrip eens op
So what? Die provider staat het vrij om er op ieder moment van af te zien. Als ze een contract onrechtmatig verbreken dan kan Wilders daar natuurlijk heel goed iets tegen doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
In dit geval wist Wilders welke standpunten het zouden zijn. Network Solutions weet de inhoud van het filmpje niet.
Nee, want de onnozelen onder ons zullen de Koran lezen alsof het een misdaadroman is, zonder rekening te houden met interpretaties, de historische en sociale context. Die zullen hetzelfde propageren als wat extremisten doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:23 schreef Het_hupt het volgende:
neen Meki, die idioten die zich door Imams en de staatspers laten wijsmaken dat nederland tegen islam is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Onwetenden zijn o.a jij en Nederlanders die Wilders gelijk geven
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je bent echt een kei in het verzinnen van waardeloze vergelijkingen he.
Als je die roman laat zien en het staat ze niet aan kunnen ze het weigeren en niet uitgeven. Maar deze laffe provider kapt het nu al af voordat er ook maar iets te zien is geweest. Dat is censuur vooraf.
hehe, ik snap ook wel dat ik het helemaal zwart/wit stel hier .. net zo zwart/wit als Wilders het stelt ..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is een heel groot grijs gebied tussen wit en zwart hoor...
Ik stel dat niet 'iedereen zomaar elke moslim een stempel op het voorhoofd drukt', zoals jij het omschreef. Jij roept dan meteen weer 'oh, er is dus helemaal niets aan de hand?'.
Waarom? Je weet toch net zo goed dat - als het niet zo extreem is als jij het deed voorkomen - dat niet meteen hoeft te betekenen dat er niets aan de hand is?
Ik vind dat je zelf ook akelig snel met het stempelkussen klaar staat op deze manier, maar dat was vast niet je bedoeling. Er zijn nog heel veel mensen net als ik die niet elke moslim (waarom zou ik??) direct als terrorist-in-de-dop zien. Alleen die zie jij niet (meer). Zonde
De provider valt te verwijten dat ze op basis van geen enkele content op de site het al op zwart zetten. Dat is pure lafheid en censuur vooraf.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:39 schreef SCH het volgende:Je snapt het echt niet. De uitgever kan mijn roman ook op basis van een idee aannemen.
Maar wat valt de provider nu te verwijten? Ben je ineens tegen het vrije ondernemerschap en wil je hen regels en verplichtingen opleggen?
Dit censuur noemen is echt te grappig.
Ik denk dat reuze mee valtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:37 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nee, want de onnozelen onder ons zullen de Koran lezen alsof het een misdaadroman is, zonder rekening te houden met interpretaties, de historische en sociale context. Die zullen hetzelfde propageren als wat extremisten doen.
cen·suur (dev; censuren)quote:
Imaam Wilders is opgestaan en die vertelt en kondigt een oorlog aan. Nederlanders trappen erin en luisteren naar hun Imaam Wildersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neen Meki, die idioten die zich door Imams en de staatspers laten wijsmaken dat nederland tegen islam is.
en zulke lieve schaapjes zoals jij
http://nl.wikipedia.org/wiki/Censuur_(informatie)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:43 schreef moussie het volgende:
[..]
cen·suur (dev; censuren)
1 overheidstoezicht op voor publicatie bestemde werken of op brieven, met de bevoegdheid daaruit gedeelten te schrappen of te verbieden
2 kerkelijk toezicht op zuiverheid in leer en levenswandel
Je kan het 100 x censuur blijven noemen, dat maakt het nog geen censuur. Je wilt vrije ondernemers ineens dingen verbieden?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De provider valt te verwijten dat ze op basis van geen enkele content op de site het al op zwart zetten. Dat is pure lafheid en censuur vooraf.
Het staat wilders vrij om een andere provider op te zoeken, die wel akkoord gaat met wilders' voorwaarden. Als-ie die niet kan vinden, dan moet-ie misschien nog maar eens kijken of-ie niet te hoge eisen stelt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De provider valt te verwijten dat ze op basis van geen enkele content op de site het al op zwart zetten. Dat is pure lafheid en censuur vooraf.
Flikker nou toch eens een keer op met je eeuwige oorlogsverklaring en geweldsuitroeping!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er plezierig is aan een oorlogsverklaring en gewelduitroeping
dit is geen plezier
De meeste Nederlanders niet Meki. Wilders vertegenwoordigt een behoorlijke minderheid van de nederlanders.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Imaam Wilders is opgestaan en die vertelt en kondigt een oorlog aan. Nederlanders trappen erin en luisteren naar hun Imaam Wilders
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Imaam Wilders is opgestaan en die vertelt en kondigt een oorlog aan. Nederlanders trappen erin en luisteren naar hun Imaam Wilders
Hij heeft toch gewoon gelijk?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Flikker nou toch eens een keer op met je eeuwige oorlogsverklaring en geweldsuitroeping!!!
Die plaat heb je nou al 100 keer gedraaid...
Je moet je niet aangesproken voelen. want wat ik zeg is duidelijk waar bij Wildersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Flikker nou toch eens een keer op met je eeuwige oorlogsverklaring en geweldsuitroeping!!!
Die plaat heb je nou al 100 keer gedraaid...
Die provider kan natuurlijk doen wat ze willen, het blijft hun dienst. Maar het blijft ook neerkomen op laffe censuur vooraf. Het op zwart zetten van de site is op geen enkele geplaatst bestand gebasseerdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:44 schreef SCH het volgende:
Je kan het 100 x censuur blijven noemen, dat maakt het nog geen censuur. Je wilt vrije ondernemers ineens dingen verbieden?Te grappig dit, zo inconsequent en hypocriet de redeneringen ineens zijn
Iddquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders niet Meki. Wilders vertegenwoordigt een behoorlijke minderheid van de nederlanders.
Neen, hij zit een beetje te trollenquote:
Nee, dat laatste hoeft ook helemaal niet toch. Ze willen het gewoon niet, we weten niet waarom. Jij weet toch helemaal niet of het met de inhoud te maken heeft. Hoe kan je het nou censuur noemen. Wat een papegaai ben je tochquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die provider kan natuurlijk doen wat ze willen, het blijft hun dienst. Maar het blijft ook neerkomen op laffe censuur vooraf. Het op zwart zetten van de site is op geen enkele geplaatst bestand gebasseerd
Ja dat laatste hoort wel. Wat er op de site staat, dát moet aan de policy voldoen. Als er iets op gezet wordt wat tegen de policy in gaat, dan kan de provider terecht ingrijpen. Maar dat hoort niet vooraf, gebasseerd op helemaal niks.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat laatste hoeft ook helemaal niet toch. Ze willen het gewoon niet, we weten niet waarom. Jij weet toch helemaal niet of het met de inhoud te maken heeft. Hoe kan je het nou censuur noemen. Wat een papegaai ben je toch
en waar bemoeit de provider zich met de inhoud van dat filmpie ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Censuur_(informatie)
Die 'oorlogsverklaring' was meer in overdrachtelijke zin bedoeld door hem. Okee, het was onnodig en zeker een ongelukkige woordkeuze, zekers, maar neem dat niet letterlijk omdat dat gewoon de grooste onzin is, omdat hij gewoon letterlijk geen enkele macht heeft of ooit zal krijgen om een letterlijke gewapende oorlog uit te roepen. Zoals al zo vaak is uitgelegd...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Je moet je niet aangesproken voelen. want wat ik zeg is duidelijk waar bij Wilders
Getver. Wat heb jij een nare manier van discussiëren zeg. Dat je daar zelf nooit moe van wordt...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:40 schreef moussie het volgende:
btw .. interessante en veelzeggende woordkeuze .. niet direct .. indirect wel dus ?
Als de provider informatie van je vraagt wat met je website te maken heeft en jij geeft deze informatie niet, dan is dat gewoon een valide reden om je van hun servers af te knallen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja dat laatste hoort wel. Wat er op de site staat, dát moet aan de policy voldoen. Als er iets op gezet wordt wat tegen de policy in gaat, dan kan de provider terecht ingrijpen. Maar dat hoort niet vooraf, gebasseerd op helemaal niks.
Van wie hoort dat niet? Ken je de bedrijfsregels van die provider ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja dat laatste hoort wel. Wat er op de site staat, dát moet aan de policy voldoen. Als er iets op gezet wordt wat tegen de policy in gaat, dan kan de provider terecht ingrijpen. Maar dat hoort niet vooraf, gebasseerd op helemaal niks.
als je iets vantevoren al tegenhoudt zonder de inhoud te kennen is dat wél censuurquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
Als je iets weigert uit te zenden houd dat echt niet meteen censuur in hoor.
Als VVD een oorlog uitroept is dat enkel tegen de radicale moslims de NL hatenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die 'oorlogsverklaring' was meer in overdrachtelijke zin bedoeld door hem. Okee, het was onnodig en zeker een ongelukkige woordkeuze, zekers, maar neem dat niet letterlijk omdat dat gewoon de grooste onzin is, omdat hij gewoon letterlijk geen enkele macht heeft of ooit zal krijgen om een letterlijke gewapende oorlog uit te roepen. Zoals al zo vaak is uitgelegd...
En daarnaast heeft hij ook NOOIT opgeroepen tot geweld.
Lees eens een keer de dingen zoals ze er staan en niet zoals jij ze wilt zien/lezen...
Echter wel als je hem van te voren wilt gaan bekijken of er geen schokkende beelden inzitten imhoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
Als je iets weigert uit te zenden houd dat echt niet meteen censuur in hoor.
Nee, want hij is niet tegengehouden vanwege de inhoud, maar vanwege het feit dat Wilders niet voldeed aan een vraag van de provider.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als je iets vantevoren al tegenhoudt zonder de inhoud te kennen is dat wél censuur
Oh, gaan we die kant weer op. Gaan vallen over 'dat hoort niet'. Zo zwak begon je ook al in die gamecensuurdiscussie.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:57 schreef SCH het volgende:
Van wie hoort dat niet? Ken je de bedrijfsregels van die provider ofzo?
Maar mensen die 'het hoort niet' gaan zeggen, zijn meestal klaar met argumenteren
Uhm nee, dan is het nog geen censuur. Elke film wordt van tevoren bekeken, ga je die eis nu ook al censuur noemen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Echter wel als je hem van te voren wilt gaan bekijken of er geen schokkende beelden inzitten imho
Als je simpelweg niet wil luisteren naar de distributeur, is dat géén censuur. Allemachtig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als je iets vantevoren al tegenhoudt zonder de inhoud te kennen is dat wél censuur
Nee, nee, en nogmaals nee. Keuring vooraf is geen censuur. Hem na de keuring niet uitzenden terwijl er niets strafbaars in voorkomt zou eerder in de buurt komen van censuur. Men kan natuurlijk ook besluiten iets niet uit te zenden omdat men het niet geschikt voor de doelgroep acht. Een kinderzender gaat ook geen natuurdocu uitzenden na Pokemon.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Oh, gaan we die kant weer op. Gaan vallen over 'dat hoort niet'. Zo zwak begon je ook al in die gamecensuurdiscussie.
Censuur in het algemeen vooraf hoort er gewoon niet te zijn. Omdat het dan op niks gebasseerd is. Als het geplaatst is en dan voldoet het niet aan de policy, dan pas is het gerechtvaardigt om in te grijpen.
Geen enkele klant wordt vantevoren om inzage gevraagd in te plaatsen content, zo werkt internet niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, want hij is niet tegengehouden vanwege de inhoud, maar vanwege het feit dat Wilders niet voldeed aan een vraag van de provider.
Ja, klopt. Hij heeft waarschijnlijk wel een goede zaak om zijn geld terug te krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:37 schreef SCH het volgende:
[..] So what? Die provider staat het vrij om er op ieder moment van af te zien. Als ze een contract onrechtmatig verbreken dan kan Wilders daar natuurlijk heel goed iets tegen doen.
Laten we het er maar bij houden dat ik de huidige verklaring van Network Solutions laf, incompetent en hypocriet vind. Een politiek betere verklaring was die van Greys geweest:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:34 schreef Triggershot het volgende:
Gaat toch niet zo zeer om de Koran, maar wat Wilders bedoeld met zijn film en het site gebruiken als een stilstaande trailer.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:19 schreef Greys het volgende:
[..] Ze hadden zich veel ellende en vragen en discussies kunnen besparen door het puur te gooien op 'We verwachten de kwaliteit van de hosting van deze site en die van onze andere klanten niet te kunnen waarborgen o.a. door de hoeveelheid bezoekers tegelijk en trekken ons daarom terug'.
Geen idee. Network Solutions heeft hun imago schade inmiddels wel gehad. En verder zijn er natuurlijk voldoende alternatieve hosting mogelijkheden, dus de schade voor Wilders is natuurlijk beperkt.quote:Bovendien heeft Wilders toch gewoon een partijsite, waarom zet ie hem daar niet op?
Wel als er klachten binnenstromen naar aanleiding van de te komen content.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen enkele klant wordt vantevoren om inzage gevraagd in te plaatsen content, zo werkt internet niet.
Je bent er ook eentje van de irrelevante vergelijkingen he, net zoals schquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:00 schreef Yildiz het volgende:
Als je simpelweg niet wil luisteren naar de distributeur, is dat géén censuur. Allemachtig.
Stel.
Jij hebt een TV zender. Je doelgroep is 45 plussers, met een gezin.
Opeens staat er iemand voor de deur, die een film wil uitzenden. Jij vindt dat prima, als de film normaal is, en waar bijvoorbeeld geen kinderen verkracht worden, om maar een strafbaar feit te noemen. Dan kun je natuurlijk wel zeggen 'achteraf kan ik dan excuses aanbieden', maar dat is niet handig voor je doelgroep.
Wat je dan ook kunt doen, is het intern even bekijken of je het geschikt acht. Dat doet iedere zender, en dat gebeurt voor iedere film, om o.a. de leeftijdsgrens te bepalen.
Dat Wilders daar niet aan mee wil werken, is zijn probleem. Niemand is zo gek iets te distribueren zonder de inhoud te kennen.
Klachten die net zoals de censuur op niks gebasseerd zijn. 'oe het zou wel eens erg kunnen zijn hoor! we weten er nog niks van, maar het zou kunnen!'quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel als er klachten binnenstromen naar aanleiding van de te komen content.
Providers willen dat klanten zich aan de afspraken houden. Gek zegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je bent er ook eentje van de irrelevante vergelijkingen he, net zoals sch
zoals ik al zo vaak gezegd heb: niemand wordt normaal gevraagd door internetproviders om vantevoren te laten zien wat ze willen gaan plaatsen.
Zucht...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Als VVD een oorlog uitroept is dat enkel tegen de radicale moslims de NL haten
Wilders daartegen heeft een oorlogsverklaring uitgeroepen tegen alle aanwezige Moslims in Nederland. Jij kan niet zeggen dat hij het woord oorlog anders bedoelde. Je weet dondersgoed hoe Wilders denkt tegen de Moslims. Hij haat moslims en gebruikt niet zomaar het woord Oorlog.
We kunnen niet verder gaan slapen en zeggen of er niks is gebeurd. Hij heeft het gezegd en daar gaat het om
En er was nog helemaal geen afspraak (de policy) geschonden, want er stond nog niks. Dus het afkappen van de site is totaal onterecht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Providers willen dat klanten zich aan de afspraken houden. Gek zeg
Als ik een voornemen heb om iets smerigs te gaan plaatsen op een website van me die gehost wordt door NetworkSolutions, en ik kondig dit al ruim van te voren aan, de gehele wereld weet er inmiddels van. Dan mag de provider inzage hiervan eisen als deze daarvan op de hoogte is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Klachten die net zoals de censuur op niks gebasseerd zijn. 'oe het zou wel eens erg kunnen zijn hoor! we weten er nog niks van, maar het zou kunnen!'
quote:Minister van Cultuur Ronald Plasterk (PvdA) moet de subsidie aan de Wereldomroep stopzetten. Dat eist PVV-Kamerlid Martin Bosma. De partijgenoot van Geert Wilders stoort zich aan een filmpje over de antikoranfilm 'Fitna' dat de Wereldomroep heeft gemaakt.
In de film, die de Wereldomroep via internet verspreidt in het Engels, Arabisch en Indonesisch, komen diverse deskundigen aan het woord over de ophef rondom Fitna. De Wereldomroep heeft de film gemaakt omdat het een van de doelstellingen is een 'realistisch beeld' van Nederland in het buitenland te verspreiden.
"De Wereldomroep zet ons weg als racisten en verknipte mensen", zegt Bosma, die Kamervragen heeft gesteld. De PVV vindt verder dat de Wereldomroep overbodig is geworden door de komst van internet. De subsidie van 45 miljoen euro per jaar kan dus worden afgeschaft, stelt Bosma.
De partij van Wilders stelde in augustus vorig jaar ook al Kamervragen over de Wereldomroep. Aanleiding was destijds dat Wereldomroep-journalist Rutger van Santen, ook voorzitter van de Parlementaire Persvereniging, PVV'ers 'racisten' en de PVV een 'boevenbende' had genoemd.
Misschien dat het internet voor die provider wél zo werkt? Jezus man, wat ben jij onuitstaanbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen enkele klant wordt vantevoren om inzage gevraagd in te plaatsen content, zo werkt internet niet.
Dit is een situatie zoals alle andere. iemand die gebruik wil maken van het internet voor vrije meningsuiting. Alle ophef eromheen is irrelevant. De provider kan natuurlijk de dienst opzeggen, het is en blijft hun dienst. Maar het is en blijft ook dom, censuur en nergens op gebasseerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
Normaal ja, maar dit is geen normale situatie. En een provider heeft het RECHT om op elk moment informatie van je te vragen. Daar ga je mee akkoord op het moment dat je je registreert.
Precies. Normaal ja. Dit is geen 14 jarig ventje die een filmpje van zijn skateboard-jump gaat uploaden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je bent er ook eentje van de irrelevante vergelijkingen he, net zoals sch
zoals ik al zo vaak gezegd heb: niemand wordt normaal gevraagd door internetproviders om vantevoren te laten zien wat ze willen gaan plaatsen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit is een situatie zoals alle andere. iemand die gebruik wil maken van het internet voor vrije meningsuiting. Alle ophef eromheen is irrelevant. De provider kan natuurlijk de dienst opzeggen, het is en blijft hun dienst. Maar het is en blijft ook dom, censuur en nergens op gebasseerd.
Ik bedoel gewoon: in andere gevallen. Ik bedoelde met normaal niet dat deze situatie anders is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:09 schreef Yildiz het volgende:
Precies. Normaal ja. Dit is geen 14 jarig ventje die een filmpje van zijn skateboard-jump gaat uploaden.
Makkelijk he, met smilies reageren. Zoals je al de hele tijd doet, om je zwakke reacties nog enigszins wat 'kracht' te gevenquote:
Alle ophef eromheen is helemaal niet irrelevant. Al helemaal niet voor een dergelijke provider. Als jij niet wil voldoen aan een redelijke voorwaarde die door de provider gesteld wordt, is het je EIGEN keus en zijn de gevolgen voor je rekening. Daarom kan het geen censuur zijn, censuur leg je op.. en daar is geen sprake van. Hij kiest er zelf voor om geen inzage te eisen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit is een situatie zoals alle andere. iemand die gebruik wil maken van het internet voor vrije meningsuiting. Alle ophef eromheen is irrelevant. De provider kan natuurlijk de dienst opzeggen, het is en blijft hun dienst. Maar het is blijft ook dom, censuur en nergens op gebasseerd.
Kap eens met trollen Saviourquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En er was nog helemaal geen afspraak (de policy) geschonden, want er stond nog niks. Dus het afkappen van de site is totaal onterecht.
Je maakt jezelf volkomen bespottelijk manquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Makkelijk he, met smilies reageren. Zoals je al de hele tijd doet, om je zwakke reacties nog enigszins wat 'kracht' te geven
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:08 schreef Meki het volgende:
[quote]Op dinsdag 25 maart 2008 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zucht...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oorlog
Oorlog
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Oorlog is een gewapende strijd tussen volkeren of staten. Als etnische of religieuze groepen binnen dezelfde natie met elkaar een gewapende strijd voeren spreekt men van een burgeroorlog. Men spreekt van een wereldoorlog als landen over de hele wereld betrokken zijn in een oorlog.
[
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oorlogsverklaring
Oorlogsverklaring
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Een oorlogsverklaring is de formele aanzegging van oorlog van een land tegen een ander land, en is daarmee het officiële begin van een oorlog.
Inhoud [verbergen]
Dit is wat Wilders bedoelt
Right, als het niet met jouw mening overeenkomt is het trollen. Maar natuurlijk jongen. Wederom laat je zien hoe waardeloos je bent in daadwerkelijke discussiequote:
die ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je snapt het echt niet he...
Als het WTC van hetzelfde materiaal was gemaakt als die plaat voor je kop, waren die vliegtuigen tot aan de Noordpool teruggekaatst
Dan niet joh. Dan post je nog gewoon 500 x dat het censuur isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Right, als het niet met jouw mening overeenkomt is het trollen. Maar natuurlijk jongen. Wederom laat je zien hoe waardeloos je bent in daadwerkelijke discussie
Inzage vooraf is helemaal geen redelijke voorwaarde, niet voor een internetprovider. Zo werkt het internet niet. Internet bestaat bij gratie van vrije meningsuiting zonder censuur voorafquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alle ophef eromheen is helemaal niet irrelevant. Al helemaal niet voor een dergelijke provider. Als jij niet wil voldoen aan een redelijke voorwaarde die door de provider gesteld wordt, is het je EIGEN keus en zijn de gevolgen voor je rekening. Daarom kan het geen censuur zijn, censuur leg je op.. en daar is geen sprake van. Hij kiest er zelf voor om geen inzage te eisen.
Bron?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Inzage vooraf is helemaal geen redelijke voorwaarde, niet voor een internetprovider. Zo werkt het internet niet. Internet bestaat bij gratie van vrije meningsuiting zonder censuur vooraf
Met jou valt echt geen discussie te voeren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan niet joh. Dan post je nog gewoon 500 x dat het censuur is
Veel succes verder
Het internet werkt zo niet, maar veel domeinen binnen het internet werken wel zo..en dus is het voor een bedrijf (want dat is het) een heel redelijke voorwaarde.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Inzage vooraf is helemaal geen redelijke voorwaarde, niet voor een internetprovider. Zo werkt het internet niet. Internet bestaat bij gratie van vrije meningsuiting zonder censuur vooraf
Bah zeg, nog zo'n links trucje. Bron bron?quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..] Het internet werkt zo niet, maar veel domeinen binnen het internet werken wel zo
... een bedrijf kan een site met zo'n profiel toch gewoon in de gaten houden en afwachten? Het is vervolgens één druk op de knop als je het er niet mee eens bent.quote:..en dus is het voor een bedrijf (want dat is het) een heel redelijke voorwaarde.
Hoe kom je daarbij? Heb je weleens gereageerd onder een bericht van bepaalde krantensites? Heb je dan gezien wat voor berichtje je krijgt? Dat je reactie eerst door een panel heen moet voordat het op de website komt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bah zeg, nog zo'n links trucje. Bron bron?
Daar is geen bron voor, het is gewoon gezond verstand. Internet is vrij zonder censuur vooraf, ander zou geen enkele site kunnen bestaan.
Ik zie het rechtsen anders ook vaak doenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Bah zeg, nog zo'n links trucje. Bron bron?
Geen enkele andere klant wordt aan die zogenaamde voorwaarde gebonden. Een provider dient alleen maatregelen te nemen als er iets op hun servers geplaatst wordt dat de policy overschrijdt. Maar niet vantevoren ingrijpen en inzage eisenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
Het internet werkt zo niet, maar veel domeinen binnen het internet werken wel zo..en dus is het voor een bedrijf (want dat is het) een heel redelijke voorwaarde.
Dat is anders, een niveau lager (bezoeker van website vs klant van provider). Dat is een bestaande site van iemand anders met eigen policy waarop je content plaatst. Ze kunnen van anderen eisen dat de reactie eerst bekeken wordt voor publicatie.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kom je daarbij? Heb je weleens gereageerd onder een bericht van bepaalde krantensites? Heb je dan gezien wat voor berichtje je krijgt? Dat je reactie eerst door een panel heen moet voordat het op de website komt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef SCH het volgende:
25 topics is toch voorlopig wel even genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |