Whehe ja, ik bedoel Wilders zelf ging uit de VVD omdat hij niet geassocieerd wilde worden met standpunten van de VVD inzake toetreding van Turkije in de EU, om dan vervolgens dat even door vingers te zien, maar een hosting niet laten bepalen wat ze zelf hosten is dan weer laf en censuur.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Alleen ga je nu waarschijnlijk als reactie krijgen Ja máár, er stond nog niets op de site, dus er viel nog niets te associëren!. En dan krijg je de discussie over die de beste voorspellende gaven heeft
Moet ik aan jou verantwoorden.. terwijl jij hier Wilders verdedigt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:07 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Maar ik moet het wel doen aan jou?
Laat me niet lachen Meki of moet ik zeggen moslim-wanneer-het-het-jou-het-beste-uitkomt?
Maar wat als het alleen een vlag van al-qaida is, dat zegt toch al genoeg?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:10 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt en ik zou het in zo'n situatie ook wel willen. Zodra je eenmaal bijdraagt aan die standpunten wil je daarvanaf. Maar de website bestond uit niks bijzonders en dan zou ik het alert afwachten en adequaat reageren zodra er mijn policy wordt geschonden.
Maar had het bedrijf dit dan niet van te voren kunnen bedenken, vraag ik me dan af?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Whehe ja, ik bedoel Wilders zelf ging uit de VVD omdat hij niet geassocieerd wilde worden met standpunten van de VVD inzake toetreding van Turkije in de EU, om dan vervolgens dat even door vingers te zien, maar een hosting niet laten bepalen wat ze zelf hosten is dan weer laf en censuur.
Ja hoor, dat snap ik absoluut, ook geen probleem met mensen die tot zo een conclusie komen, maaaarrrr, censuur te noemen of niet, eindbesluit is nog altijd te maken door het bedrijf zelf als er geen rechtzaak wordt gespannen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar had het bedrijf dit dan niet van te voren kunnen bedenken, vraag ik me dan af?
Ze wisten toch wel een béétje wat voor vlees ze in de kuip hadden?
Ze hadden zich veel ellende en vragen en discussies kunnen besparen door het puur te gooien op 'We verwachten de kwaliteit van de hosting van deze site en die van onze andere klanten niet te kunnen waarborgen o.a. door de hoeveelheid bezoekers tegelijk en trekken ons daarom terug'.
Doordat ze zeggen het eerst even van te voren te willen zien, wekken ze wel een beetje de indruk van censuur, snap je? En dat recht hebben ze wel, maar dan kunnen ze beter niet aan de andere kant tegenstrijdig zeggen dat ze niet aan censuur doen
Je hebt altijd van die propaganda verhalen 'nav 11 september zijn er 100den Koran verkocht en mensen bekeerd tot de Islam in het Westen', 'Nav cartoonrellen in Denemarken is de Koran meest verkochte boek van 2006 en zijn er 60 bekeerde moslims vastgelegd' etc, jammere is aan zulke verhalen dat het in een kroeg begint en in het journaal en op het forum eindigt zonder enig idee te hebben hoe en waar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:23 schreef Het_hupt het volgende:
Zou deze heisa over de koran de moslims ook niet ergens kunnen plezieren?
ik zou mij in kunnen denken dat er door de extra aandacht die er nu is, de koran meer gelezen gaat worden door niet-moslims.
Dat klopt, het aantal bekeerde Amerikanen lag ook hoger na 11/9 dan ervoor, althans zoiets heb ik gezien op TV.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:23 schreef Het_hupt het volgende:
ik zou mij in kunnen denken dat er door de extra aandacht die er nu is, de koran meer gelezen gaat worden door niet-moslims.
Ik snap niet wat er plezierig is aan een oorlogsverklaring en gewelduitroepingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:23 schreef Het_hupt het volgende:
Nou ik had een documentaire daarover gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die propaganda verhalen 'nav 11 september zijn er 100den Koran verkocht en mensen bekeerd tot de Islam in het Westen', 'Nav cartoonrellen in Denemarken is de Koran meest verkochte boek van 2006 en zijn er 60 bekeerde moslims vastgelegd' etc, jammere is aan zulke verhalen dat het in een kroeg begint en in het journaal en op het forum eindigt zonder enig idee te hebben hoe en waar.
ik zeg niet dat het niet waar is, maar meeste 'feiten' zijn wel gebaseerd op non-cbsachtige bronnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ik had een documentaire daarover gezien.
Vaak zie je dat negatieve aandacht ook aandacht isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die propaganda verhalen 'nav 11 september zijn er 100den Koran verkocht en mensen bekeerd tot de Islam in het Westen', 'Nav cartoonrellen in Denemarken is de Koran meest verkochte boek van 2006 en zijn er 60 bekeerde moslims vastgelegd' etc, jammere is aan zulke verhalen dat het in een kroeg begint en in het journaal en op het forum eindigt zonder enig idee te hebben hoe en waar.
In dit geval wist Wilders welke standpunten het zouden zijn. Network Solutions weet de inhoud van het filmpje niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..] Whehe ja, ik bedoel Wilders zelf ging uit de VVD omdat hij niet geassocieerd wilde worden met standpunten van de VVD inzake toetreding van Turkije in de EU, om dan vervolgens dat even door vingers te zien, maar een hosting niet laten bepalen wat ze zelf hosten is dan weer laf en censuur.
Hopelijk verdedigen mensen hier alleen hun eigen standpunten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:13 schreef Meki het volgende:
[..] Moet ik aan jou verantwoorden.. terwijl jij hier Wilders verdedigt.
Voor mij niet. Voor Network Solutions zou dat volgens die logica betekenen dat ze alle afbeeldingen van de Koran zouden willen verwijderen. Of zou het om dat logo van "FITNA" gaan? Ik vraag me af wat ze doen als dat logo op andere webservers van de provider staat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..] Maar wat als het alleen een vlag van al-qaida is, dat zegt toch al genoeg?
Die kwamen juist van de onwetendenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er plezierig is aan een oorlogsverklaring en gewelduitroeping
dit is geen plezier
Users die lopen te klieren en zien dat hun reacties daardoor verwijderd of ge-edit worden mogen altijd verhaal komen halen in NWS-FB. Hebben ze daar ook iets om te lachen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:56 schreef Bommenlegger het volgende:
EN mocht het wel zo zijn, dan zou het MACHTSMISBRUIK zijn
Koran verkoopt heel goed in Nederlandquote:De verkoop van de koran in Nederland is flink gestegen sinds de aanslagen in de Verenigde Staten op 11 september. Ook boeken over de islam, de Taliban, de jihad (heilige oorlog) en fundamentalisme doen het goed.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er stond nog helemaal niks op de site en toch werd ie afgesloten. Ongeacht wat wilders roept te gaan plaatsen, de site was nog leeg. Dus het is en blijft laffe censuur.
berichten die worden/zijn verwijderd, dienen in strijd met de policy van Fok! te zijn, niet naar je persoonlijke overtuiging neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:32 schreef gronk het volgende:
[..]
Users die lopen te klieren en zien dat hun reacties daardoor verwijderd of ge-edit worden mogen altijd verhaal komen halen in NWS-FB. Hebben ze daar ook iets om te lachen.
Het is toch niet vanzelfsprekend dat het bedrijf bekend was met standpunten van Wilders, als Bin Laden een weeshuis wil oprichten wil ik nog steeds niets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
In dit geval wist Wilders welke standpunten het zouden zijn. Network Solutions weet de inhoud van het filmpje niet.
amen.quote:Hopelijk verdedigen mensen hier alleen hun eigen standpunten.
Gaat toch niet zo zeer om de Koran, maar wat Wilders bedoeld met zijn film en het site gebruiken als een stilstaande trailer.quote:Voor mij niet. Voor Network Solutions zou dat volgens die logica betekenen dat ze alle afbeeldingen van de Koran zouden willen verwijderen. Of zou het om dat logo van "FITNA" gaan? Ik vraag me af wat ze doen als dat logo op andere webservers van de provider staat.
Jup.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Vaak zie je dat negatieve aandacht ook aandacht is![]()
En ik kan mij voorstellen dat er veel mensen nieuwsgierig geworden zijn wat er in staat, al was het alleen maar om een eigen beeld van de islam te schetsen.
Daar is het in zijn geval al te laat voor, had al een hele historie, zie banmeldtopic.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:32 schreef gronk het volgende:
[..]
Users die lopen te klieren en zien dat hun reacties daardoor verwijderd of ge-edit worden mogen altijd verhaal komen halen in NWS-FB. Hebben ze daar ook iets om te lachen.
Onwetenden zijn o.a jij en Nederlanders die Wilders gelijk gevenquote:
Ah, De FA las ook mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:32 schreef gronk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]Cernsuur???
Die provider is toch niks verplicht?
Als ik een roman aanbied aan een uitgever en die wil het eerst wel maar later toch niet, dan is het censuur??? Zoek het begrip eens op
quote:Censuur is het gebruiken van de macht van de staat, een bepaalde groepering, of van bepaalde individuen, om informatie achter te houden of de expressie aan banden te leggen.
Je bent echt een kei in het verzinnen van waardeloze vergelijkingen he.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:34 schreef SCH het volgende:Cernsuur???
Die provider is toch niks verplicht?
Als ik een roman aanbied aan een uitgever en die wil het eerst wel maar later toch niet, dan is het censuur??? Zoek het begrip eens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |