quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:12 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Je komt maar aan dat je geen antwoord op je vragen krijgt, maar je verdomd het om het zelf wel te doen.
Ik heb je het nog nooit zien verooordelen.
Dus laat me dat nu maar eens zien..
Of kan je dat niet omdat je anders je "broeders" afvalt?
Veel van je reacties impliceren wel zo een denkpratroon Meki, al is het niet bewust voor jou.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik denk ook niet als wij en zij
ik heb al gezegd dat ik voor een vreedzame samenleving ben
Je hebt het goede woord!quote:
Joh, het lijkt me niet nodig dat iedere willekeurige fok!ker zich om de zoveel tijd moet 'verantwoorden' omdat een andere fok!ker dat zo nodig vind. Als we op die toer gaan, dan ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:12 schreef Bommenlegger het volgende:
Je komt maar aan dat je geen antwoord op je vragen krijgt, maar je verdomd het om het zelf wel te doen.
Ik heb je het nog nooit zien verooordelen.
Dus laat me dat nu maar eens zien..
Of kan je dat niet omdat je anders je "broeders" afvalt?
Hun denken ook als wij en zijquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Veel van je reacties impliceren wel zo een denkpratroon Meki, al is het niet bewust voor jou.
Ho even, ik haat *al* mijn medemensen. En allemaal even erg.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Hun denken ook als wij en zij
niemand heeft het over medemensen, behalve ik
Als je een echte moslim bent die achter zijn geloof staat, veroordeel je de daden van de extremisten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dan mag je het lekker zelf zoeken.
je bent geen 11 jaar dat ik het voor je moet opzoeken
'Ook' is geen rechtvaardiging Meki, je weet zelf hoe Berbers en Soesi's te lijden hebben door de Arabieren, is een direct product van 'zij' en 'wij'.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Hun denken ook als wij en zij
niemand heeft het over medemensen, behalve ik
Ik ga me niet aan jou verantwoorden voor de daden van andere mensen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:16 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Als je een echte moslim bent die achter zijn geloof staat, veroordeel je de daden van de extremisten.
Maar dat doe je niet.
Dus ben je in mijn ogen iemand die de koran en het geloof gebruikt voor eigenbelang....
Ah, hypocriet weer. Jij wilt geen verantwoording afleggen voor anderen, maar vraagt anderen om dat wel te doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:17 schreef Meki het volgende:
Ik ga me niet aan jou verantwoorden voor de daden van andere mensen.
Ik wil jou verantwoording hebben van Wilders en jou verantewoording hebben van waarom er zoveel racisten zijn.
Tof man, naar de Koran linken zonder je je te verdiepen in hoe en wat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:25 schreef Rechterbal het volgende:
Mwoah, ik zeg niet dat moslims kut zijn, maar ik zeg wel dat hun ideologie kut is.
In de bijbel staan ook verkeerde dingren, maar die worden grotendeels genegeerd door een groot deel van de aanhang.
Bij moslims niet.
http://www.koranonline.nl/koran/nl/index.php?subaction=showfull&id=1099093385&archive=&start_from=&ucat=2&go=NL leuk toch? koran ies vredeliedevend zolang jij moslim ies.
lees vers 5 maar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tof man, naar de Koran linken zonder je je te verdiepen in hoe en wat.
En jij vers 6.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:40 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
lees vers 5 maar.
en bekijk eens documentaires waarin het vers van het zwaard besproken word.
Nee hoor, vers 6 geeft aan dat vers 5 een defensieve vers is, vers 6 is namelijk heel erg duidelijk dat iedereen die niet bereid is te vechten van de ongelovigen, zijn verzoek tot veiligheid geaccepteerd moet worden, wie dit ontkent vecht niet in de naam van Allah, maar eigen belang.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:47 schreef Rechterbal het volgende:
Hehe ^^
Feit is gewoon dat vers 5 walgelijk is, en vers 6 alleen maar geld als je nog leeft en je aansluit bij die mofo's.
Er staat toch echt niet dat je je moet aansluiten. Je moet hooguit een preekje aanhoren over waarom de islam het ware geloof is. Goede deal in ruil voor veiligheid lijkt me zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:47 schreef Rechterbal het volgende:
Hehe ^^
Feit is gewoon dat vers 5 walgelijk is, en vers 6 alleen maar geld als je nog leeft en je aansluit bij die mofo's.
* Triggershot moest lachen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Er staat toch echt niet dat je je moet aansluiten. Je moet hooguit een preekje aanhoren over waarom de islam het ware geloof is. Goede deal in ruil voor veiligheid lijkt me zo.
' Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag'quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, vers 6 geeft aan dat vers 5 een defensieve vers is, vers 6 is namelijk heel erg duidelijk dat iedereen die niet bereid is te vechten van de ongelovigen, zijn verzoek tot veiligheid geaccepteerd moet worden, wie dit ontkent vecht niet in de naam van Allah, maar eigen belang.
4:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
' Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag'
Dat klinkt toch heel erg offensief.
Verbond komt voor en mensen die niet tegen de profeet strijden wordt ook niet tegen gestreden ja. Daarom zeg ik ook altijd lees heel de Koran, ik vind het al kut om een vers te kopieren zonder rest, laat staan knippen in verzen.quote:4. Met uitzondering van diegenen der afgodendienaren met wie gij een verbond hebt gesloten en die in niets hebben gefaald, noch iemand tegen u hebben geholpen. Vervult daarom aan dezen het verbond tot hun bepaalde termijn. Voorzeker, Allah heeft de godvruchtigen lief.
Er staat niks over een strijd tegen die zogenaamde profeet. Enkel afgoddienaren worden ze genoemd en daarop worden ze beoordeeld. Volgens jou is niet geloven dus al een strijd. En dus als je een verbond sluit en dus blijkbaar openstaat voor ze (voor verdere bekering), dan ineens gaan ze lief doen. Dat blijkt ook wel weer uit 'Allah heeft de godvruchtigen lief.'. Geloof en je bent geliefd, geloof niet en je bent doelwitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:56 schreef Triggershot het volgende:
Verbond komt voor en mensen die niet tegen de profeet strijden wordt ook niet tegen gestreden ja. Daarom zeg ik ook altijd lees heel de Koran, ik vind het al kut om een vers te kopieren zonder rest, laat staan knippen in verzen.
En ook zelfs dan de hinderlagen alleen tegen mensen die niet veiligheid verzoeken.
Maar ik moet het wel doen aan jou?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga me niet aan jou verantwoorden voor de daden van andere mensen.
Ik wil jou verantwoording hebben van Wilders en jou verantewoording hebben van waarom er zoveel racisten zijn.
Die in niets hebben gefaald en niemand tegen u heeft geholpen is dus neutraal zijn. En nogmaals zelfs dan moet je ongelovigen die niet met je willen vechten maar veiligheid van je vragen accepteren, dat wat wat jij zegt bevestigd alleen maar wat ik zeg, strijd is alleen als er wordt gestreden en veiligheid aanbieden is verplicht als dit gevraagd wordt, iedereen die buiten dit handelt doet het enkel uit eigen belang.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er staat niks over een strijd tegen die zogenaamde profeet. Enkel afgoddienaren worden ze genoemd en daarop worden ze beoordeeld. Volgens jou is niet geloven dus al een strijd. En dus als je een verbond sluit en dus blijkbaar openstaat voor ze (voor verdere bekering), dan ineens gaan ze lief doen. Dat blijkt ook wel weer uit 'Allah heeft de godvruchtigen lief.'. Geloof en je bent geliefd, geloof niet en je bent doelwit
quote:Presentatoren Jeroen Kijk in de Vegte en Willem Alkema roepen amateurfilmmakers op polariserende filmpjes over minderheden te maken. Ze willen die films vertonen op het 'Geert Wilders Filmfestival' en de bijbehorende website. Dat meldden de initiatiefnemers vanochtend.
Op 28 maart worden de eerste inzendingen in Apeldoorn getoond. Het filmfestival wordt op 3 mei in Zwolle georganiseerd. ''De site en het festival zijn het afvoerputje voor polariserend Nederland'', aldus Alkema. Op verschillende websites, waaronder YouTube, verschijnen 'tegenfilms' op de aangekondigde anti-islamfilm van Wilders. ''Het wordt erger en erger met de gekte rond deze film. Het is tijd om het kaf van het koren te scheiden. Ons festival kent wat betreft de inzendingen geen grenzen.'' De ingezonden filmpjes zijn te zien op GeertWildersFilmfestival.nl.
Kijk in de Vegte en Alkema treden op 28 maart op in Apeldoorn. Daar willen ze de eerste inzendingen vertonen. Op 3 mei houden zij het Geert Wilders Filmfestival in Zwolle, waar alle films worden getoond. De maker van het meest polariserende filmpje krijgt de Gouden Geert, een kunstwerk in de vorm van een goudgele pruik.
Ik zal wel een cruciale post over het hoofd zien (sorryquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:16 schreef gronk het volgende:
[..]
Ho even, ik haat *al* mijn medemensen. En allemaal even erg.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Polariserende filmpjes over minderheden? Makkelijk. Gewoon een compilatie van Opsporing Verzocht maken en die opsturen.
Heb je een mooi aangeharkt forum, gaan de users daarin posten!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal wel een cruciale post over het hoofd zien (sorry) maar waarom haat jij al je medemensen?
Kijk, daar heb je het dus al he.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:59 schreef Greys het volgende:
* Greys harkt even een beetje Gronk z'n perkjes, voor de vorm....
quote:NetworkSolutions wilde Fitna van te voren zien
Dinsdag 25 maart 2008, 12:11
De hostingprovider van Fitnathemovie.com heeft Geert Wilders verzocht de film van te voren te laten zien. Daarop is geen reactie gekomen uit Nederland.
Dat meldt Network Solutions (NetSol) naar aanleiding van het uit de lucht halen van de website waar de Wilders' anti-Koranfilm zou moeten verschijnen.
"In reactie op klachten en de publieke uitlatingen van onze klant, heeft NetSol meerdere malen gevraagd de kwestie met onze klant te bespreken. We hebben ook verzocht om de geplande content te bekijken vóórdat het op de site zou komen, om vast te stellen of de content in strijd is met de Acceptable Use Policy (AUP). We wachten nog steeds op antwoord van onze klant. Onderwijl hebben we de site tijdelijk geschorst", aldus de provider.
'Géén censuur'
Dat dit iets van doen zou hebben met censuur, ontkent NetSol ten stelligste. "We ondernemen in het geheel géén actie om de vrijheid van meningsuiting te beperken of preventief content te censureren. Ons bedrijf controleert ook niet proactief de content op de sites van onze klanten."
Bang voor relletjes
Het lijkt erop dat Wilders en zijn medewerkers naïef zijn geweest over de voorwaarden die een hostingprovider kan en mag stellen. NetSol heeft dan ook het volste recht om dit te doen, zo bevestigt Simon Hania, technisch directeur van de Nederlandse provider XS4All, desgevraagd.
"Het is heel simpel. Je kunt internet vergelijken met een winkelcentrum. Daarin staat een boekwinkeltje dat heet NetSol, en er komt iemand te gast die wil dvd-tjes uitdelen of z'n boek signeren. Dan kan dat winkeltje zeggen: ik wil eigenlijk niet dat je komt want ik ben bang voor relletjes voor de deur. Dat kan. Op zich hebben ze het recht om dat te doen."
Hania benadrukt dat XS4All dat zelf heel anders doet. "Wij willen content nadrukkelijk niet van te voren zien. We hebben daarvoor een klachtenprocedure. Pas als het onmiskenbaar onrechtmatig blijkt, wordt iets weggehaald."
Technische moeilijkheden
Wel zou XS4All in een dergelijk geval van te voren met de klant willen overleggen over technische implicaties. "Dat heeft te maken met de operationele integriteit van de dienstverlening. Je moet geen overlast creëren voor andere klanten. Hoe lang is die film, hoeveel kijkers verwacht je, wat voor andere effecten zijn er? Er is best reden om aan te nemen dat er het een en ander gaat gebeuren waar die film staat. Daarover zou je afspraken moeten maken."
Want als Wilders zou roepen dat de film 'nu online is', dan ligt de site binnen twee minuten plat, is de inschatting van Hania. "Het is technisch en operationeel niet eenvoudig om het zó neer te zetten dat, gegeven alle belangstelling wereldwijd, zo'n site niet onderuit gaat. Dat is bijna onmogelijk. Dan heb ik het nog niet over mogelijke kwaadwillenden, maar puur en alleen door regulier verkeer."
Niet verstandig
Of het bijzonder is dat een site uit de lucht wordt gehaald om van te voren de content te controleren kan Simon Hania niet beoordelen:
"Dat weet ik niet. Dan zou ik alle gevallen moeten kennen waar dat wel of niet is gebeurd. Misschien zijn er veel gevallen waar dat gebeurt, maar dat weet ik niet. Wat ik wel weet dat de mensen achter Wilders een contract zijn aangegaan en misschien dat contract niet goed hebben gelezen. Dat is niet heel verstandig natuurlijk."
Geert Wilders of een woordvoerder van zijn partij PVV waren niet onmiddellijk bereikbaar voor commentaar.
Webwereld
Omdat de sharia belangrijker is als onze democratie en onze grondwet ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:29 schreef Meki het volgende
Stootje is het wel bij jullie, maar dit is een oorlogsverklaring richting ons:
lafaards dus zoals ik al eerder zei. En wel gewoon pure censuur, ook al zeggen ze van niet. Vantevoren de inhoud willen zien, dat vragen ze ook niet aan andere klanten.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
lafaards dus zoals ik al eerder zei. En wel gewoon pure censuur, ook al zeggen ze van niet. Vantevoren de inhoud willen zien, dat vragen ze ook niet aan andere klanten.
Pure censuur, dit past wel in de straatjes van sommige mensenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
lafaards dus zoals ik al eerder zei. En wel gewoon pure censuur, ook al zeggen ze van niet. Vantevoren de inhoud willen zien, dat vragen ze ook niet aan andere klanten.
't is wel een tegenwerking die nergens op slaat. Geen enkele provider vraagt klanten vantevoren om inzage in het te plaatsen materiaal.quote:
Maar het is Widers eh?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
't is wel een tegenwerking die nergens op slaat. Geen enkele provider vraagt klanten vantevoren om inzage in het te plaatsen materiaal.
Andere klanten lopen er dan ook niet mee te koop van te voren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Dit is en blijft laffe censuur vooraf.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
Andere klanten lopen er dan ook niet mee te koop van te voren.
Nee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Dit is en blijft laffe censuur vooraf.
Ik gok datquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom Host XS4ALL hem dan niet?
quote:
Dat is minder extremistisch dan meneertje bin laden belooft.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:12 schreef Mutant01 het volgende:
Dan moet ie maar dvd'tjes gaan uitdelen op de dam.
Pure censuur, zouden ze dit met bv. de koran gaan doen, zijn de rapen hier nog niet gaarquote:
als er helemaal niets aan de hand is, waarom maakt iedereen zich dan zo druk ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Door mij krijgt niet elke moslim bij voorbaat een stempel op zijn voorhoofd hoor.
Dus spreek voor jezelf. Je gaat Meki een beetje achterna lijkt wel, jouw 'waarheden' en niet anders. Je ziet alleen wat je wilt zien. En als jij nu al zegt dat 'die niet meer bestaat', waarom dan nog moeite doen? Hoop al opgegeven?
WIe weet dat de moslims daar eens wart van kunnen leren, ipv geweld en doodsbedreigingen....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:12 schreef Mutant01 het volgende:
Dan moet ie maar dvd'tjes gaan uitdelen op de dam.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:16 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
WIe weet dat de moslims daar eens wart van kunnen leren, ipv geweld en doodsbedreigingen....
sssssssssssssssstttttttttttttttt het aan de kaak stellen van rare dingen in de koran is erger dan geweld en doodsbedreigingen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:16 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
WIe weet dat de moslims daar eens wart van kunnen leren, ipv geweld en doodsbedreigingen....
Oepssssss.......sorryquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
sssssssssssssssstttttttttttttttt het aan de kaak stellen van rare dingen in de koran is erger dan geweld en doodsbedreigingen...
AUP heet datquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Dit is en blijft laffe censuur vooraf.
http://www.networksolutions.com/legal/aup.jspquote:10. Engaging in any activities that do or are designed to harass, or that will cause a denial-of-service (e.g., synchronized number sequence attacks) to any other user whether on the Network Solutions network or on another provider's network.
11. Using Network Solutions' services in a manner that interferes with the use or enjoyment of the Network Solutions network or other services by other customers or authorized users. This shall include excessive use of services which impair the fair use of other Network Solutions customers.
Nee laf heet dat, hoe ze het ook willen verantwoorden met hun policyquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:22 schreef moussie het volgende:
[..]
AUP heet dat
[..]
http://www.networksolutions.com/legal/aup.jsp
Neem jij moussie nog serieus?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee laf heet dat, hoe ze het ook willen verantwoorden met hun policy
dat lijkt mij sterkquote:
Hoe je het ook wilt noemen of verdraaien, toen Wilders zijn domein registreerde ging hij akkoord met de policy.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er is een heel groot grijs gebied tussen wit en zwart hoor...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:15 schreef moussie het volgende:
[..]
als er helemaal niets aan de hand is, waarom maakt iedereen zich dan zo druk ?
Slap excuus.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe je het ook wilt noemen of verdraaien, toen Wilders zijn domein registreerde ging hij akkoord met de policy.
Daarentegen geweldige reply.quote:
Amenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is een heel groot grijs gebied tussen wit en zwart hoor...
Ik stel dat niet 'iedereen zomaar elke moslim een stempel op het voorhoofd drukt', zoals jij het omschreef. Jij roept dan meteen weer 'oh, er is dus helemaal niets aan de hand?'.
Waarom? Je weet toch net zo goed dat - als het niet zo extreem is als jij het deed voorkomen - dat niet meteen hoeft te betekenen dat er niets aan de hand is?
Ik vind dat je zelf ook akelig snel met het stempelkussen klaar staat op deze manier, maar dat was vast niet je bedoeling. Er zijn nog heel veel mensen net als ik die niet elke moslim (waarom zou ik??) direct als terrorist-in-de-dop zien. Alleen die zie jij niet (meer). Zonde
Betere manier om je achter je mening te schuilen is er niet he?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarentegen geweldige reply.
Regels zijn regels, bevalt het je niet, ga er niet mee akkoord.
Er stond nog helemaal niks op de site en toch werd ie afgesloten. Ongeacht wat wilders roept te gaan plaatsen, de site was nog leeg. Dus het is en blijft laffe censuur.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe je het ook wilt noemen of verdraaien, toen Wilders zijn domein registreerde ging hij akkoord met de policy.
Je reacties getuigen van een sterke inhoudelijke karakter.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:37 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Betere manier om je achter je mening te schuilen is er niet he?
Een provider behoudt ten alle tijden het recht om - spreekwoordelijke - stekker uit te trekken als zij vinden dat het inhoud / wat het vertegenwoordigt niet moreel verantwoord is. Wilders had dit kunnen zien aankomen, daarnaast opties zat, een eigen servertje is zo gefixt d8 ik, niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er stond nog helemaal niks op de site en toch werd ie afgesloten. Ongeacht wat wilders roept te gaan plaatsen, de site was nog leeg. Dus het is en blijft laffe censuur.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je reacties getuigen van een sterke inhoudelijke karakter.
[..]
Er was nog helemaal niks te zien, dat is het hele punt. Het op zwart zetten van de site is op geen enkele daadwerkelijke content gebasseerd en daarmee is het absoluut censuur vooraf, wat nooit hoort te gebeuren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:40 schreef Triggershot het volgende:
Een provider behoudt ten alle tijden het recht om - spreekwoordelijke - stekker uit te trekken als zij vinden dat het inhoud / wat het vertegenwoordigt niet moreel verantwoord is. Wilders had dit kunnen zien aankomen, daarnaast opties zat, een eigen servertje is zo gefixt d8 ik, niet?
Probeer eens een keer kritiek te leveren inhoudelijk op wat ik zeg, in plaats van hoe ik het zeg, ik weet het, het is een stap in het duistere, maar toe, probeer het, you might like it.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:43 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Sterke inhoudelijke reactie op mijn verwijt.
Maar waarom kijk ik daar niet van op?
Mij verwijten dat ik er niet inhoudelijk op inga, maar zelf het afdoen met een goedkope zin als dit is een beetje een slap excuus triggertje...
het enige wat Wilders hoeft te doen is dat bedrijf te laten zien wat erop gaat, zodat die zelf een risicoinschatting kunnen maken en een verantwoorde beslissing kunnen nemen .. het zijn immers hun klanten wiens sites niet te bereiken zijn dankzij dat filmpie, als er vergoedingen betaald moeten worden voor gemist inkomen is dat ook hun verantwoordelijkheid, en zoals ik al zei, het is een bedrijf, geen filantropische instellingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jammer vriend dat je de bal bij mij probeert te leggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Probeer eens een keer kritiek te leveren inhoudelijk op wat ik zeg, in plaats van hoe ik het zeg, ik weet het, het is een stap in het duistere, maar toe, probeer het, you might like it.
Vandaar dat ik ook zei 'wat het vertegenwoordigt', je hoeft geen Einstein te zijn om te weten dat Wilders zijn film en zijn inhoud conform Wilders zijn standpunten en uitspraken zal zijn, als zijn provider hier niet aan mee wil meewerken is het haar keus, het is pas censuur als er een algemeen verbod op internet komt voor de film Fitna, niet dat ik dat juridisch / technisch mogelijk acht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er was nog helemaal niks te zien, dat is het hele punt. Het op zwart zetten van de site is op geen enkele daadwerkelijke content gebasseerd en daarmee is het absoluut censuur vooraf, wat nooit hoort te gebeuren.
There is no spoon, no ball and certainly no kind of need to go further.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:47 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Jammer vriend dat je de bal bij mij probeert te leggen.
IK lever commentaar, dus geef jij daar maar eens een weerwoord op.
Ik weet niet of je wel eens zaken hebt met bedrijven, maar d'r zijn plenty bedrijven die, voor ze je betaling accepteren, je een kopie van hun algemene voorwaarden sturen. Betalen is dan akkoord gaan. Anyway, ik durf te wedden dat als dit voor de rechter komt wegens contractbreuk oid, wilders al snel geen poot heeft om op te staan.quote:
Slappe rechtbank.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:48 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens zaken hebt met bedrijven, maar d'r zijn plenty bedrijven die, voor ze je betaling accepteren, je een kopie van hun algemene voorwaarden sturen. Betalen is dan akkoord gaan. Anyway, ik durf te wedden dat als dit voor de rechter komt wegens contractbreuk oid, wilders al snel geen poot heeft om op te staan.
Gronkje...naar je onzinnige reacies neem ik je al niet serieus meeer, en triggertje...probeer eens in het nederlands te antwoorden, ik weet dat dat moeiljk voor je is, maar doe je best, ik weet dat je het kan....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:48 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens zaken hebt met bedrijven, maar d'r zijn plenty bedrijven die, voor ze je betaling accepteren, je een kopie van hun algemene voorwaarden sturen. Betalen is dan akkoord gaan. Anyway, ik durf te wedden dat als dit voor de rechter komt wegens contractbreuk oid, wilders al snel geen poot heeft om op te staan.
Gronkje zal wrs niet discussie naar eigen hand modereren, maar volgende 'hoi, dit neem ik niet serieus en die user ook niet hihi' reactie gaat weg.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:51 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Gronkje...naar je onzinnige reacies neem ik je al niet serieus meeer, en triggertje...probeer eens in het nederlands te antwoorden, ik weet dat dat moeiljk voor je is, maar doe je best, ik weet dat je het kan....
Daadwerkelijk censuur op internet zelf bestaat gelukkig niet. Die film komt er echt wel. Maar nu vanuit deze laffe provider is het wel degelijk censuur vooraf. Ongeacht wat wilders roept en al gedaan heeft, er is nog niks op die site zelf te zien geweest. Dat is het hele punt. Dan toch de stekker eruit trekken is absurd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:47 schreef Triggershot het volgende:
Vandaar dat ik ook zei 'wat het vertegenwoordigt', je hoeft geen Einstein te zijn om te weten dat Wilders zijn film en zijn inhoud conform Wilders zijn standpunten en uitspraken zal zijn, als zijn provider hier niet aan mee wil meewerken is het haar keus, het is pas censuur als er een algemeen verbod op internet komt voor de film Fitna, niet dat ik dat juridisch / technisch mogelijk acht.
Nee natuurlijk niet.....je zou eens inhoudelijk moeten reageren he triggertjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gronkje zal wrs niet discussie naar eigen hand modereren, maar volgende 'hoi, dit neem ik niet serieus en die user ook niet hihi' reactie gaat weg.
Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar als er hier íemand inhoudelijk reageert...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:54 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.....je zou eens inhoudelijk moeten reageren he triggertje
Mwuah, het is prima om dit te doen, dat jij het laf vind is jouw eigen mening, niets mis mee, maar als een bedrijf niet wil geassocieerd worden met een anti Islam propaganda is haar eigen keus en mag dan contract beëindigen als zij dit onacceptabel acht. Al hebben ze de film niet van tevoren gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daadwerkelijk censuur op internet zelf bestaat gelukkig niet. Die film komt er echt wel. Maar nu vanuit deze laffe provider is het wel degelijk censuur vooraf. Ongeacht wat wilders roept en al gedaan heeft, er is nog niks op die site zelf te zien geweest. Dat is het hele punt. Dan toch de stekker eruit trekken is absurd.
Mee eens. maar wel je ermee aanvallen als je het niet eens bent met ze...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar als er hier íemand inhoudelijk reageert...
Ik vind ook dat die film gewoon te zien moet zijn, dat voorop. Ben nu wel erg benieuwd, namelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daadwerkelijk censuur op internet zelf bestaat gelukkig niet. Die film komt er echt wel. Maar nu vanuit deze laffe provider is het wel degelijk censuur vooraf. Ongeacht wat wilders roept en al gedaan heeft, er is nog niks op die site zelf te zien geweest. Dat is het hele punt. Dan toch de stekker eruit trekken is absurd.
He?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:13 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Omdat jij niet voor je mening uitkomt,
Omdat je alles doet om het ideaalbeeld van de vredelievende moslim hoog probeert te houden.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:47 schreef Triggershot het volgende:
het is pas censuur als er een algemeen verbod op internet komt voor de film Fitna,
Als het met Mein Kampf kan, dan kan het met de Koran en de film van Wilders ook wel. Alleen ik ben er absoluut tegen.quote:.... niet dat ik dat juridisch / technisch mogelijk acht.
Hier ben ik het niet mee eens. De site had nog nauwelijks inhoud en hoort dus ook al dusdanig behandeld te worden. De provider discrimineert zijn klanten nu op basis van zaken die buiten de policy vallen. En is daarbij nog eens flink hypocriet aangezien er veel meer aanstootgevende zaken door hun wordt gehost.quote:Vandaar dat ik ook zei 'wat het vertegenwoordigt', je hoeft geen Einstein te zijn om te weten dat Wilders zijn film en zijn inhoud conform Wilders zijn standpunten en uitspraken zal zijn, als zijn provider hier niet aan mee wil meewerken is het haar keus, .....
Goh...spuit elf gooit er ook wat uit.quote:
Mahlah, als jij een eigen zaak hebt en je verkoopt een aantal producten aan een ene zekere Hassan al moeglifi, vervolgens kom je er achter dat hij radicale standpunten heeft en banden met Hamas het is toch jouw keus als ondernemer om te bepalen of je wel / niet geassocieerd wilt worden met zo een persoon / organisatie.. tig % begint toch een eigen onderneming om eigen baas te zijn en eigen droom te laten uitkomen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
[..]
Als het met Mein Kampf kan, dan kan het met de Koran en de film van Wilders ook wel. Alleen ik ben er absoluut tegen.
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. De site had nog nauwelijks inhoud en hoort dus ook al dusdanig behandeld te worden. De provider discrimineert zijn klanten nu op basis van zaken die buiten de policy vallen. En is daarbij nog eens flink hypocriet aangezien er veel meer aanstootgevende zaken door hun wordt gehost.
Wilders zou een zaak tegen Network Solutions volgens mij winnen. Maargoed, dan lukt het niet om de film op korte termijn uit te brengen.
Ik zou het geen slecht idee vinden als Wilders deze rechtzaken eerst gebruikt om iedereen die hem tegenwerkt een nederlaag toe te brengen en vervolgens alsnog zijn film uit te brengen.
Stiekem hoop ik dat de film geen strafbare uitspraken bevat en Wilders niet kan worden veroordeeld en alle tegenstanders voor lul staan. Ik vraag mij af of moslims dit ook hopen.... of dat zij hopen dat ze beledigd worden en Wilders vervolgens de gevangenis in moet. Is hier iemand die zichzelf moslim beschouwt en hierop zou willen antwoorden?
Kan je ook nog normaal doen of heb je last van aambeien?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:01 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Goh...spuit elf gooit er ook wat uit.
Is dat de enige verstandige mening die je er uit kan gooien?
Ga knikkeren of zo.
Alsof de ondernemers daardoor binnenlopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mahlah, als jij een eigen zaak hebt en je verkoopt een aantal producten aan een ene zekere Hassan al moeglifi, vervolgens kom je er achter dat hij radicale standpunten heeft en banden met Hamas het is toch jouw keus als ondernemer om te bepalen of je wel / niet geassocieerd wilt worden met zo een persoon / organisatie.. tig % begint toch een eigen onderneming om eigen baas te zijn en eigen droom te laten uitkomen?
Ik niet, ik kom voor mijn mening uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je ook nog normaal doen of heb je last van aambeien?
Je mist volledig het punt, gaat er omdat ondernemers hun eigen zaakjes mogen bepalen binnen de wet, zo ook met wie ze NIET geassocieerd willen worden..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:06 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Alsof de ondernemers daardoor binnenlopen.
Maar slim van je om het over een andere boeg te gooien.
Je bent gewoon het topic aan het terroriseren met je domme rant, kap daar eens mee. De discussie ging heel fatsoenlijk totdat jij binnen kwam walsen. Maar goed, als dat je discussietechniek is mag je lekker tegen jezelf gaan lullen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:08 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik niet, ik kom voor mijn mening uit.
Iets wat moslims niet aanstaat.......dus jouw probleem mutantje van wat dan ook.
Je hebt helemaal gelijk. Alleen ga je nu waarschijnlijk als reactie krijgen Ja máár, er stond nog niets op de site, dus er viel nog niets te associëren!. En dan krijg je de discussie over wie de beste voorspellende gaven heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mahlah, als jij een eigen zaak hebt en je verkoopt een aantal producten aan een ene zekere Hassan al moeglifi, vervolgens kom je er achter dat hij radicale standpunten heeft en banden met Hamas het is toch jouw keus als ondernemer om te bepalen of je wel / niet geassocieerd wilt worden met zo een persoon / organisatie.. tig % begint toch een eigen onderneming om eigen baas te zijn en eigen droom te laten uitkomen?
blijven we ook nog on-topique heren?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je ook nog normaal doen of heb je last van aambeien?
Ik snap wat je bedoelt en ik zou het in zo'n situatie ook wel willen. Zodra je eenmaal bijdraagt aan die standpunten wil je daarvanaf. Maar de website bestond uit niks bijzonders en dan zou ik het alert afwachten en adequaat reageren zodra er mijn policy wordt geschonden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:03 schreef Triggershot het volgende:
[..] Mahlah, als jij een eigen zaak hebt en je verkoopt een aantal producten aan een ene zekere Hassan al moeglifi, vervolgens kom je er achter dat hij radicale standpunten heeft en banden met Hamas het is toch jouw keus als ondernemer om te bepalen of je wel / niet geassocieerd wilt worden met zo een persoon / organisatie.. tig % begint toch een eigen onderneming om eigen baas te zijn en eigen droom te laten uitkomen?
Jouw voorspellende gaven blijken wel in orde te zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Alleen ga je nu waarschijnlijk als reactie krijgen Ja máár, er stond nog niets op de site, dus er viel nog niets te associëren!. En dan krijg je de discussie over wie de beste voorspellende gaven heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |