abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57603709
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Er was nog helemaal niks te zien, dat is het hele punt. Het op zwart zetten van de site is op geen enkele daadwerkelijke content gebasseerd en daarmee is het absoluut censuur vooraf, wat nooit hoort te gebeuren.
Vandaar dat ik ook zei 'wat het vertegenwoordigt', je hoeft geen Einstein te zijn om te weten dat Wilders zijn film en zijn inhoud conform Wilders zijn standpunten en uitspraken zal zijn, als zijn provider hier niet aan mee wil meewerken is het haar keus, het is pas censuur als er een algemeen verbod op internet komt voor de film Fitna, niet dat ik dat juridisch / technisch mogelijk acht.
pi_57603731
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:47 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Jammer vriend dat je de bal bij mij probeert te leggen.
IK lever commentaar, dus geef jij daar maar eens een weerwoord op.
There is no spoon, no ball and certainly no kind of need to go further.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:48:43 #178
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57603733
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:35 schreef Bommenlegger het volgende:

Slap excuus.
Ik weet niet of je wel eens zaken hebt met bedrijven, maar d'r zijn plenty bedrijven die, voor ze je betaling accepteren, je een kopie van hun algemene voorwaarden sturen. Betalen is dan akkoord gaan. Anyway, ik durf te wedden dat als dit voor de rechter komt wegens contractbreuk oid, wilders al snel geen poot heeft om op te staan.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57603748
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:48 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik weet niet of je wel eens zaken hebt met bedrijven, maar d'r zijn plenty bedrijven die, voor ze je betaling accepteren, je een kopie van hun algemene voorwaarden sturen. Betalen is dan akkoord gaan. Anyway, ik durf te wedden dat als dit voor de rechter komt wegens contractbreuk oid, wilders al snel geen poot heeft om op te staan.
Slappe rechtbank.
Linkse rechter.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2008 17:50:03 ]
pi_57603787
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:48 schreef gronk het volgende:

[..]

Gronkje...naar je onzinnige reacies neem ik je al niet serieus meeer, en triggertje...probeer eens in het nederlands te antwoorden, ik weet dat dat moeiljk voor je is, maar doe je best, ik weet dat je het kan....
pi_57603838
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:51 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Gronkje...naar je onzinnige reacies neem ik je al niet serieus meeer, en triggertje...probeer eens in het nederlands te antwoorden, ik weet dat dat moeiljk voor je is, maar doe je best, ik weet dat je het kan....
Gronkje zal wrs niet discussie naar eigen hand modereren, maar volgende 'hoi, dit neem ik niet serieus en die user ook niet hihi' reactie gaat weg.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2008 17:54:18 ]
  Donald Duck held dinsdag 25 maart 2008 @ 17:54:06 #182
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57603848
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:47 schreef Triggershot het volgende:
Vandaar dat ik ook zei 'wat het vertegenwoordigt', je hoeft geen Einstein te zijn om te weten dat Wilders zijn film en zijn inhoud conform Wilders zijn standpunten en uitspraken zal zijn, als zijn provider hier niet aan mee wil meewerken is het haar keus, het is pas censuur als er een algemeen verbod op internet komt voor de film Fitna, niet dat ik dat juridisch / technisch mogelijk acht.
Daadwerkelijk censuur op internet zelf bestaat gelukkig niet. Die film komt er echt wel. Maar nu vanuit deze laffe provider is het wel degelijk censuur vooraf. Ongeacht wat wilders roept en al gedaan heeft, er is nog niks op die site zelf te zien geweest. Dat is het hele punt. Dan toch de stekker eruit trekken is absurd.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57603862
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gronkje zal wrs niet discussie naar eigen hand modereren, maar volgende 'hoi, dit neem ik niet serieus en die user ook niet hihi' reactie gaat weg.
Nee natuurlijk niet.....je zou eens inhoudelijk moeten reageren he triggertje
pi_57603887
EN mocht het wel zo zijn, dan zou het MACHTSMISBRUIK zijn
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 maart 2008 @ 17:56:58 #185
163650 Greys
pi_57603900
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:54 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.....je zou eens inhoudelijk moeten reageren he triggertje
Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar als er hier íemand inhoudelijk reageert...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57603915
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Daadwerkelijk censuur op internet zelf bestaat gelukkig niet. Die film komt er echt wel. Maar nu vanuit deze laffe provider is het wel degelijk censuur vooraf. Ongeacht wat wilders roept en al gedaan heeft, er is nog niks op die site zelf te zien geweest. Dat is het hele punt. Dan toch de stekker eruit trekken is absurd.
Mwuah, het is prima om dit te doen, dat jij het laf vind is jouw eigen mening, niets mis mee, maar als een bedrijf niet wil geassocieerd worden met een anti Islam propaganda is haar eigen keus en mag dan contract beëindigen als zij dit onacceptabel acht. Al hebben ze de film niet van tevoren gezien.

Zo ook een drukkerij, als jij 40 boeken hebt laten drukken bij uitdrukkerij weetikwat is het geen garantie dat al je komende boeken ook worden uitgedrukt, zonder vooraf te lezen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2008 17:59:18 ]
pi_57603922
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar als er hier íemand inhoudelijk reageert...
Mee eens. maar wel je ermee aanvallen als je het niet eens bent met ze...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 maart 2008 @ 17:59:37 #188
163650 Greys
pi_57603950
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik vind ook dat die film gewoon te zien moet zijn, dat voorop. Ben nu wel erg benieuwd, namelijk
Maar dit is niet een kwestie van 'we vinden dat filmpje niets, dus hij mag niet op onze site vertoond worden'. Dit is een kwestie van vooruitzien en een beslissing nemen over wat de consequenties zouden kunnen zijn, o.a. voor hun andere klanten die hun sites daar ook hosten. Dat klinkt toch ook wel aannemelijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57603965
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:13 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Omdat jij niet voor je mening uitkomt,
Omdat je alles doet om het ideaalbeeld van de vredelievende moslim hoog probeert te houden.
He?
Allah Al Watan Al Malik
pi_57603973
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:47 schreef Triggershot het volgende:
het is pas censuur als er een algemeen verbod op internet komt voor de film Fitna,
Hier ben ik het mee eens.
quote:
.... niet dat ik dat juridisch / technisch mogelijk acht.
Als het met Mein Kampf kan, dan kan het met de Koran en de film van Wilders ook wel. Alleen ik ben er absoluut tegen.
quote:
Vandaar dat ik ook zei 'wat het vertegenwoordigt', je hoeft geen Einstein te zijn om te weten dat Wilders zijn film en zijn inhoud conform Wilders zijn standpunten en uitspraken zal zijn, als zijn provider hier niet aan mee wil meewerken is het haar keus, .....
Hier ben ik het niet mee eens. De site had nog nauwelijks inhoud en hoort dus ook al dusdanig behandeld te worden. De provider discrimineert zijn klanten nu op basis van zaken die buiten de policy vallen. En is daarbij nog eens flink hypocriet aangezien er veel meer aanstootgevende zaken door hun wordt gehost.

Wilders zou een zaak tegen Network Solutions volgens mij winnen. Maargoed, dan lukt het niet om de film op korte termijn uit te brengen.

Ik zou het geen slecht idee vinden als Wilders deze rechtzaken eerst gebruikt om iedereen die hem tegenwerkt een nederlaag toe te brengen en vervolgens alsnog zijn film uit te brengen.

Stiekem hoop ik dat de film geen strafbare uitspraken bevat en Wilders niet kan worden veroordeeld en alle tegenstanders voor lul staan. Ik vraag mij af of moslims dit ook hopen.... of dat zij hopen dat ze beledigd worden en Wilders vervolgens de gevangenis in moet. Is hier iemand die zichzelf moslim beschouwt en hierop zou willen antwoorden?

De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_57603986
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

He?
Goh...spuit elf gooit er ook wat uit.
Is dat de enige verstandige mening die je er uit kan gooien?
Ga knikkeren of zo.
pi_57604009
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:00 schreef mahlah het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens.
[..]

Als het met Mein Kampf kan, dan kan het met de Koran en de film van Wilders ook wel. Alleen ik ben er absoluut tegen.
[..]

Hier ben ik het niet mee eens. De site had nog nauwelijks inhoud en hoort dus ook al dusdanig behandeld te worden. De provider discrimineert zijn klanten nu op basis van zaken die buiten de policy vallen. En is daarbij nog eens flink hypocriet aangezien er veel meer aanstootgevende zaken door hun wordt gehost.

Wilders zou een zaak tegen Network Solutions volgens mij winnen. Maargoed, dan lukt het niet om de film op korte termijn uit te brengen.

Ik zou het geen slecht idee vinden als Wilders deze rechtzaken eerst gebruikt om iedereen die hem tegenwerkt een nederlaag toe te brengen en vervolgens alsnog zijn film uit te brengen.

Stiekem hoop ik dat de film geen strafbare uitspraken bevat en Wilders niet kan worden veroordeeld en alle tegenstanders voor lul staan. Ik vraag mij af of moslims dit ook hopen.... of dat zij hopen dat ze beledigd worden en Wilders vervolgens de gevangenis in moet. Is hier iemand die zichzelf moslim beschouwt en hierop zou willen antwoorden?

Mahlah, als jij een eigen zaak hebt en je verkoopt een aantal producten aan een ene zekere Hassan al moeglifi, vervolgens kom je er achter dat hij radicale standpunten heeft en banden met Hamas het is toch jouw keus als ondernemer om te bepalen of je wel / niet geassocieerd wilt worden met zo een persoon / organisatie.. tig % begint toch een eigen onderneming om eigen baas te zijn en eigen droom te laten uitkomen?
pi_57604032
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:01 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Goh...spuit elf gooit er ook wat uit.
Is dat de enige verstandige mening die je er uit kan gooien?
Ga knikkeren of zo.
Kan je ook nog normaal doen of heb je last van aambeien?
Allah Al Watan Al Malik
pi_57604046
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mahlah, als jij een eigen zaak hebt en je verkoopt een aantal producten aan een ene zekere Hassan al moeglifi, vervolgens kom je er achter dat hij radicale standpunten heeft en banden met Hamas het is toch jouw keus als ondernemer om te bepalen of je wel / niet geassocieerd wilt worden met zo een persoon / organisatie.. tig % begint toch een eigen onderneming om eigen baas te zijn en eigen droom te laten uitkomen?
Alsof de ondernemers daardoor binnenlopen.
Maar slim van je om het over een andere boeg te gooien.
pi_57604078
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik niet, ik kom voor mijn mening uit.
Iets wat moslims niet aanstaat.......dus jouw probleem mutantje van wat dan ook.
pi_57604100
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:06 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Alsof de ondernemers daardoor binnenlopen.
Maar slim van je om het over een andere boeg te gooien.
Je mist volledig het punt, gaat er omdat ondernemers hun eigen zaakjes mogen bepalen binnen de wet, zo ook met wie ze NIET geassocieerd willen worden..
pi_57604105
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:08 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ik niet, ik kom voor mijn mening uit.
Iets wat moslims niet aanstaat.......dus jouw probleem mutantje van wat dan ook.
Je bent gewoon het topic aan het terroriseren met je domme rant, kap daar eens mee. De discussie ging heel fatsoenlijk totdat jij binnen kwam walsen. Maar goed, als dat je discussietechniek is mag je lekker tegen jezelf gaan lullen.
Allah Al Watan Al Malik
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 maart 2008 @ 18:09:41 #198
163650 Greys
pi_57604112
quote:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Alleen ga je nu waarschijnlijk als reactie krijgen Ja máár, er stond nog niets op de site, dus er viel nog niets te associëren!. En dan krijg je de discussie over wie de beste voorspellende gaven heeft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:10:09 #199
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_57604130
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

blijven we ook nog on-topique heren?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_57604141
quote:
[..] Mahlah, als jij een eigen zaak hebt en je verkoopt een aantal producten aan een ene zekere Hassan al moeglifi, vervolgens kom je er achter dat hij radicale standpunten heeft en banden met Hamas het is toch jouw keus als ondernemer om te bepalen of je wel / niet geassocieerd wilt worden met zo een persoon / organisatie.. tig % begint toch een eigen onderneming om eigen baas te zijn en eigen droom te laten uitkomen?
Ik snap wat je bedoelt en ik zou het in zo'n situatie ook wel willen. Zodra je eenmaal bijdraagt aan die standpunten wil je daarvanaf. Maar de website bestond uit niks bijzonders en dan zou ik het alert afwachten en adequaat reageren zodra er mijn policy wordt geschonden.
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Alleen ga je nu waarschijnlijk als reactie krijgen Ja máár, er stond nog niets op de site, dus er viel nog niets te associëren!. En dan krijg je de discussie over wie de beste voorspellende gaven heeft
Jouw voorspellende gaven blijken wel in orde te zijn Resultaten uit het verleden bieden echter geen garantie voor de toekomst. En in het geval van een filmpje lijkt het me geen probleem om achteraf te weigeren.

[ Bericht 14% gewijzigd door mahlah op 25-03-2008 18:17:26 ]
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')