Mwjah...moet ik die kennenquote:
Sneeuw?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:37 schreef sanger het volgende:
Vrolijk pasen iedereen
Wel jammer. Hier sneeuwt het en ik heb juist beloofd dit weekend in huis te gaan klussen. Kan veel beter leuke foto's gaan maken buiten
Nee dat niet. Oprichter van BSO, heeft veel voor mij persoonlijk betekend ook. Tis nogal onverwacht.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
hebben we het over:
[..]
Mwjah...moet ik die kennen
linkje naar de vorige: http://forum.fok.nl/topic/1136467
Ah ok...da's minderquote:Op zondag 23 maart 2008 15:28 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Nee dat niet. Oprichter van BSO, heeft veel voor mij persoonlijk betekend ook. Tis nogal onverwacht.
BSO = onderdeel van BSO/origin = een systeemhuis. Bouwt software-applicaties.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:32 schreef Ynske het volgende:
BSO?
BuitenSchoolseOpvang
Brabants Symphonie Orkest
Hij vroeg me of ik deze foto naar hem wilde sturen, omdat hij hem zo tof vondquote:Op zondag 23 maart 2008 13:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Zoiets kan alleen een vrouw er lekker op zetten![]()
Haha, nee tis niet de beste foto die Freud van hem gemaakt heeft, weet het zeker! Geen tijd om de foto's nu door te nemen, want ik wordt voor een paasgourmet verwacht en moet nog een en ander doenMaar komt goed
![]()
Paasborrels zijn een goed planquote:Op zondag 23 maart 2008 17:46 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zit ik ff lekker aan een paas borrel kijk dus 2 tellen niet op internet en het vorige topic is al weer vol gel....
hoelaat moet ik er zijn?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Paasborrels zijn een goed planKan ik ondertussen de Mattheus Passion nog even afluisteren
quote:
* Chanty rent gefrustreerd door de SCquote:Op zondag 23 maart 2008 17:46 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zit ik ff lekker aan een paas borrel kijk dus 2 tellen niet op internet en het vorige topic is al weer vol gel....
Nice Pquote:
owquote:Op zondag 23 maart 2008 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik bedoelde meer dat ik een borrel ging drinken op 1e paasdag
Nu ongeveer
Glaasje port of zo
Met wat Port Salut erbij
* PdeHoog schuift de fles cognac door naar Hilversumquote:
ieuws nee dat is vies, ik pak wel amarettoquote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schuift de fles cognac door naar Hilversum
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
ieuws nee dat is vies, ik pak wel amaretto
Hee nog een fietsliefhebberquote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag behoorlijk wat kwijlfietsjes gezien op een beurs. Hadden ze ze alleen zo dicht op elkaar geparkeerd dat je ze niet fatsoenlijk kon fotograferen
Whiskey, wodka, jenevertje?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
* Chanty rent gefrustreerd door de SC![]()
Diegenen die statistiek bedacht hebben en het in leven houden zouden van deze planeet verbannen moeten worden
Sterke drank klinkt als een goed plan![]()
Ben toch weer opzoek gegaan naar een andere ligfiets.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag behoorlijk wat kwijlfietsjes gezien op een beurs. Hadden ze ze alleen zo dicht op elkaar geparkeerd dat je ze niet fatsoenlijk kon fotograferen
Tia Mariaquote:Op zondag 23 maart 2008 18:34 schreef Ynske het volgende:
apfelkorn
mag ookquote:Op zondag 23 maart 2008 18:34 schreef Ynske het volgende:
apfelkorn
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ben toch weer opzoek gegaan naar een andere ligfiets.
Kom tot de conclusie dat ik toch heel graag een banaan wil.
Zit ik te kijken blijkt dat de wachttijd nu al is opgelopen tot 2011
Goed voor in de koffiequote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe je hierop wilt fietsen maar succes
Maar daar zijn toch nog wel meer aanbieders van?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ben toch weer opzoek gegaan naar een andere ligfiets.
Kom tot de conclusie dat ik toch heel graag een banaan wil.
Zit ik te kijken blijkt dat de wachttijd nu al is opgelopen tot 2011
het niveau valtquote:Op zondag 23 maart 2008 18:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
je weet natuurlijk niet over "welk fietsen" hij t heeft
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 23 maart 2008 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
Joe Satriani doet een extra concertje in Arnhem
Klinkt errug goedquote:
Helaas niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Maar daar zijn toch nog wel meer aanbieders van?
Weg. En daarbij mag het gerust een kilometertje meer zijn. Qua materiaal hou ik van klassiek. Gelugd staal dus. Zodadelijk wat verder klussen aan een Koga uit '87 die ik aan het restaureren/tunen ben.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hee nog een fietsliefhebberWat doe je, mtb of weg?
Beide hierquote:Op zondag 23 maart 2008 21:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Weg. En daarbij mag het gerust een kilometertje meer zijn. Qua materiaal hou ik van klassiek. Gelugd staal dus. Zodadelijk wat verder klussen aan een Koga uit '87 die ik aan het restaureren/tunen ben.
@Robbedoes, is klassiek Deens niks voor je?
[ afbeelding ]
Die bananen reden ook mee afgelopen zomer.
[ afbeelding ]
Deze is meer van fiets um d'r inquote:Op zondag 23 maart 2008 18:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe je hierop wilt fietsen maar succes
nope zeer zeker nietquote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef -Robbedoes- het volgende:
Da's geen verkeerde douche bak.
Sjiek zeg, welk OS draait ie?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:03 schreef prupke het volgende:
[..]
nope zeer zeker niet
spec van die bak :
Voorzien van o.a. :
Luxe 2 persoons douche stoom cabine van antibacterieel sanitair-acryl
Totale afmetingen van deze ShowerMaxx 140 x 140 x 215 cm
Deuren van gehard veiligheidsglas
Incl. krachtige 3 Kw stoomgenerator
Computer gestuurd bedieningspaneel met uitgebreide bedieningsfuncties.
Parasol douche geintegreerd in de luxe topverlichting
Luxe spiegel
Radio
CD / telefoon aansluiting
6 Luxe design rugmassage douche jets met switch-functie
Incl. Voet massage-unit
Incl. shampoo en zeep opberg-rekjes
Voorzien van LED MULTI-COLOR Topverlichting
Etc, etc, etc,
Zolang het geen vista is ben ik al blijquote:
Wanneer was de fot-douche-meet ook alweer?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:47 schreef prupke het volgende:
hier was het vandag lekker zonnig, gen neerslag gehad!
Wel heb ik nu stoflongen
Hebben ff gezellig een muurtje gesloopt voor de badkamer
morgen ff lekker paasshoppen voor douche
deze dus : [ afbeelding ]
dan moeten we nog gaan shoppen voor een wirlpool en wasbakken en tegels
Zou kut zijn, dat de helft niet werkt voor de firmware van de douche geupdated isquote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Zolang het geen vista is ben ik al blij
@ P uhuh... hij zit er alleen niet in voor de 5e......
Heft u op J gedrukt en u word niet direct doorgestuurd naar.... druk alt F4quote:Op zondag 23 maart 2008 23:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zou kut zijn, dat de helft niet werkt voor de firmware van de douche geupdated is
Weet u zeker dat u de douche aan wilt zetten? J/N
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:19 schreef -Marjo- het volgende:
Wat ik nu tegenkom op Youtube![]()
[ afbeelding ]
Haha, goeiemorgen P. Hetzelfde hierzo, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik afgelopen dagen al uitgeslapen heb, eens houdt het opquote:Op maandag 24 maart 2008 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenIk werd weer veel te vroeg wakker vanmorgen
Mwjah...ik dus nietquote:Op maandag 24 maart 2008 09:22 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Haha, goeiemorgen P. Hetzelfde hierzo, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik afgelopen dagen al uitgeslapen heb, eens houdt het op
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:19 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel in een hele mooie stad.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik had m al gevonden ja...
Wat een prutfilm
Alkmaar is best grappig jaquote:Op maandag 24 maart 2008 11:19 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Maar wel in een hele mooie stad.
Geen idee, nooit in Alkmaar geweestquote:Op maandag 24 maart 2008 11:19 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Maar wel in een hele mooie stad.
Dan weet je niet wat je mist.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:24 schreef Ynske het volgende:
en wat bheeft jullie dat opgeleverd P?
Oh nee in dat geval ga ik natuurlijk per direct verhuizenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat je mist.
In Alkmaar heb je -Marjo- met brownies
In Alkmaar heb je -Robbedoes- met ????
xil heeft het iig een toffe foto op canvas en een cdhoesje opgeleverd met zijn foto's eropquote:
Nog verder bij Alkmaar vandaanquote:Op maandag 24 maart 2008 11:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh nee in dat geval ga ik natuurlijk per direct verhuizen
Om in dat filmpje op youtube te staanquote:
Geen ideequote:
Marjo doet wel aan brownies hoorquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeIk kreeg geen naamsvermelding
Maar he......ik ben nu wel wereldberoemd he
"Die jongen met die witte lens die op youtube staat"
P. mag ik een zak geld van je lenen?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Marjo doet wel aan brownies hoorDa's een goed excuus om haar oude huis te kopen
quote:
Ome Dirk in Alkmaar leent ook geld...quote:
LOL!quote:Op maandag 24 maart 2008 01:19 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel een plaatje van toen je je beroemde foto maakte!!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
LOL!
Het ergste is... Dat filmpje heb ik ook al eens bekeken! Maar toen skipte ik er snel doorheen opzoek naar muziek!![]()
Toen heb ik die shot waarschijnlijk net gemist!![]()
Goedemiddag!
Hier heerlijk uitgeslapen!
Vanmiddag een weg door de sneeuw ploeteren om wat afspraken te maken voor een betaalde shoot. Een vriendin wilt foto's van haar en d'r broer voor de verjaardag van haar moeder. Ik was de aangewezen persoon zei ze!
Dat moet inderdaad ongeveer op dat moment geweest zijn ja!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Maar wel een plaatje van toen je je beroemde foto maakte!!
[ afbeelding ]
Heb ik die al eens gezien?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad ongeveer op dat moment geweest zijn ja!![]()
Tof om te zien!
Ik heb van die dag denk ik alleen een actie shot van PdeHoog
Correctie:quote:
Waar ben je naartoe geweest?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:07 schreef freud het volgende:
Mogge! Wat een k*tfeest gisteren.....
Twee seconden later in het filmpje zie je wel jou shot, werkelijk geniaal. Heb jij maar mooi thuis hangen enzoquote:Op maandag 24 maart 2008 12:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad ongeveer op dat moment geweest zijn ja!![]()
Tof om te zien!
Ik heb van die dag denk ik alleen een actie shot van PdeHoog
Tja, dat is het mindere van party fotografie. Je wordt wat selectiever in wat wel goed is en wat niet goed is qua feest. Ga jij wat dat betreft voor echt het plaatjes schieten (in opdracht) of om te feesten en schiet je ondertussen ook foto's?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:09 schreef An24 het volgende:
@Airwin: we zijn naar "Los" geweest in het Paard van Troije. Zwakke DJ, verveelde gezichtjes, te druk etc. Plaatjes zijn ook nix. Ben benieuwd hoelang ik nog party bljif doen. Wordt oud
In het begin het eerste. Ik wilde mijn belichting onder controle krijgen, omdat je dat heel goed leert bij partyfotografie. Naarmate je langer bezig bent ga je bepaalde DJ's en feesten meer waarderen en geniet je ook meer. Maar met zo'n avond als gister is de lol er al snel af.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, dat is het mindere van party fotografie. Je wordt wat selectiever in wat wel goed is en wat niet goed is qua feest. Ga jij wat dat betreft voor echt het plaatjes schieten (in opdracht) of om te feesten en schiet je ondertussen ook foto's?
Dan denk ik, een mooi avondje om eens echt te gaan experimenteren met je belichting...quote:Op maandag 24 maart 2008 16:32 schreef An24 het volgende:
In het begin het eerste. Ik wilde mijn belichting onder controle krijgen, omdat je dat heel goed leert bij partyfotografie. Naarmate je langer bezig bent ga je bepaalde DJ's en feesten meer waarderen en geniet je ook meer. Maar met zo'n avond als gister is de lol er al snel af.
Klopt ook wel hoor. Maar ik was al een dag of twee, drie druk bezig, dan hebje daar ook niet zo veel zin meer in. En dat kijken en bekeken worden is ook niet altijd leuk. Mogelijk doe ik nog een zomer wat festivals en dan ga ik weer verder kijken. Houd je ook scherp moet je maar denkenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan denk ik, een mooi avondje om eens echt te gaan experimenteren met je belichting...
Uiteindelijk hoor ik je meer positief dan negatief over de feestjes. Misschien moet je deze gewoon heel snel weer vergeten!
Truus? Geef jij je afwasmachine een naam? Hehe, welke film met Val Kilmer heb je gekeken?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
Avondeten gedaan. Zo Truus nog maar even aanzettenOndertussen ook een ontzettend slappe film gekeken en mijn god....wat heeft Val Kilmer een verlopen kop gekregen. Nog niet zo erg als Sylvester Stallone in Rambo IV maar het scheelde niet veel zeg
De smurfen ontbreken nog in je rijtjequote:Op maandag 24 maart 2008 19:37 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat sneeuw in maart
En ik haat statistiek nog veel meer![]()
Jazeker. Het is een geliefde deelnemer aan mijn huishouden, dus dan mag het beesie best een naampie krijgen vind ikquote:Op maandag 24 maart 2008 19:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Truus? Geef jij je afwasmachine een naam?
Conspiracyquote:Hehe, welke film met Val Kilmer heb je gekeken?
Als een film niet eens in de bios heeft gedraaid hoef je er ook niet veel van te verwachtenquote:
Ja geef mij ook maar een graadje of 22 a 23.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:37 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat sneeuw in maart
En ik haat statistiek nog veel meer![]()
Ik ben helemaal niet van de cijfers, formules en meer van die onzinquote:Op maandag 24 maart 2008 19:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
De smurfen ontbreken nog in je rijtje![]()
Anyway, statistiek is gewoon bagger. Ik ben meer van de kansberekening op basis van de natte vinger, instinct en "ervaringen uit het verleden". Maar daar zullen ze vast geen genoegen mee nemen
Ja die gele banaan kost in de snelste uitvoering ¤ 6000, maar dan zit er ook niets geen luxe aan.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:49 schreef didotcicero het volgende:
Ja, de bananen worden duur betaald tegenwoordig... Ik hoorde bedragen van een kleine zesduizend euro vallen (niet per kilo, dus dat scheelt dan weer wel)...
O wat ben ik blij dat ik niet meer hoeft te verbouwen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:04 schreef prupke het volgende:
de puinhoop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag die douche gekocht![]()
* prupke helemaal in d'r nopjes is
Ik ben geloof ik even de orientatie kwijtquote:Op maandag 24 maart 2008 21:04 schreef prupke het volgende:
de puinhoop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag die douche gekocht![]()
* prupke helemaal in d'r nopjes is
de gele deur word de ingang van de badkamerquote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik even de orientatie kwijtDit is de kant van de gang toch? Waar die foto's gemaakt zijn?
Beterquote:
Bouwstofquote:Op maandag 24 maart 2008 21:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
O wat ben ik blij dat ik niet meer hoeft te verbouwen.
Die stof bende
Succes Prupke en we horen wel wanneer de douche meet is
Thanks! zal wel lukkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:45 schreef ..bennie het volgende:
Ja heel veel plezier jij en freud! Ik hoop dat de reis een beetje meezit.
Weekje zeeland. We zijn sinds kort weer bij elkaar, dus dan moet je het ff goed aanpakkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:51 schreef loehoes het volgende:
Aaaarghhh, deadlines!![]()
An&freud, waar gaan jullie heen?
Haha inderdaad! Veel plezier! Lekker uitwaaien op het strand, heerlijk!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Weekje zeeland. We zijn sinds kort weer bij elkaar, dus dan moet je het ff goed aanpakken![]()
waar in Zeeland?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:10 schreef loehoes het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Veel plezier! Lekker uitwaaien op het strand, heerlijk!
eind april / begin mei mag ik ook genieten van een paar dagen Zeeland met vriendlief![]()
Bij Bruinisse in de buurt geloof ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar in Zeeland?
de eerste 12 dagen van mei zit ik in ZeeuwsVlaanderen
Altijd leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:09 schreef kvdv het volgende:
Whoohoo! Zojuist voor het eerst zelf een z/w rolletje ontwikkeld!![]()
En het is gelukt
Sjefke was een beetje panisch en ons nol die was weer eens te nieuwsgierig en die moest ik dus tussen de puin uithalenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:39 schreef freud het volgende:
Gaat er tof uit zien Prupke!! Hoe trekken de katten het sloopgeweld?
Mooie sneeuw buiten. Helaas een groot drama op de weg. Moet maar snel opgelost zijn, anders kom ik nooit bij An
.
Jammer van die missende oren, maar oe....lekker zwartwit-conversietje zegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:15 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]
Even showen met mijn uber lieve, leuke henk
Ja, jammer hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer van die missende oren, maar oe....lekker zwartwit-conversietje zeg
Das tof om te doen! Zelf ook een paar keer gedaan maar is langzaam aan verwaterd... onder andere door het digitale geweld.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:09 schreef kvdv het volgende:
Whoohoo! Zojuist voor het eerst zelf een z/w rolletje ontwikkeld!![]()
En het is gelukt
Erg nette zw/w conversie!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:15 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]
Even showen met mijn uber lieve, leuke henk
Schiet eens op met Gare Du Nordquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das tof om te doen! Zelf ook een paar keer gedaan maar is langzaam aan verwaterd... onder andere door het digitale geweld.
Maar zodra ik mijn 6x6 camera weer werkend heb wil ik het misschien weer gaan oppakken!
[..]
Erg nette zw/w conversie!
6x6 camera? Wat voor eentje? Ik heb gisteren een oude, originele Diana (+origineel kartonnen doosje) gekocht voor 2 euroquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das tof om te doen! Zelf ook een paar keer gedaan maar is langzaam aan verwaterd... onder andere door het digitale geweld.
Maar zodra ik mijn 6x6 camera weer werkend heb wil ik het misschien weer gaan oppakken!
[..]
Erg nette zw/w conversie!
Ik heb hier nu een defecte Yashica-Mat liggen. Een 2 oog.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef kvdv het volgende:
[..]
6x6 camera? Wat voor eentje? Ik heb gisteren een oude, originele Diana (+origineel kartonnen doosje) gekocht voor 2 euro.
Bij mij is het andersom, ik ben begonnen met digitale fotografie, begon daarna pas met een analoge meetzoeker te spelen, en schiet nu 2 rolletjes in de week ofzo![]()
thanx voor de reminderquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef Chanty het volgende:
Zo heb ook weer braaf mijn belastingaangifte gedaan. Wat een gedoe altijdEn ik ben al zo goed in papierhandel
Nu relaxtijd
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:50 schreef prupke het volgende:
[..]
thanx voor de reminder
was het al weer bijna vergeten
Checkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:42 schreef prupke het volgende:
brownies? met pepermunt?
krijg een vaag iets met after eights (of hoe heten die dingen)
Ik ben er over een uurquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckEr gaat idd After Eight in
Ben benieuwd. Staat nu ind e oven
De papieren hebben we wel altijd bij elkaar , alleen pk doet de aangiftequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef Chanty het volgende:
[..]Ik stel het ook altijd uit tot op t laatste moment en vervolgens loop ik te stressen omdat ik de jaaropgaven niet kan vinden
of die stomme digid inlog, al had ik die na het gestress van vorig jaar wel goed opgeborgen.
Ik heb er ook de ballen verstand van maar vooralsnog is het mijn mij bijbaantje(s) wel te doenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:00 schreef prupke het volgende:
[..]
De papieren hebben we wel altijd bij elkaar , alleen pk doet de aangifte![]()
die kan dat tenminste
zo goed zelfs dat ik van de week een hartverzakking kreeg van de rekening die ik moest terug betalen aan de BD.
wat bleek : ik moest veel terug betalen , en meneer kreeg meer terug dan dat ik moest betalen
en die knakker van de BD zei : volgende keer zo weer invullen , dat is het voordeligst
dat of zo klinkt goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb er ook de ballen verstand van maar vooralsnog is het mijn mij bijbaantje(s) wel te doenAlleen ben ik gewoon slordig als t gaat om papieren bij elkaar houden. Ik heb drie lades waar t in kan liggen en dan is er ook nog de kans dat het in een of andere grote papierstapel terecht is gekomen die ik ooit nog wil uitsorteren
Denk dat als t echt ingewikkeld wordt, ik de boel ook maar aan Rob overdraag. Hij de belasting, ik de ramen lappen of zo
Ja gaat redelijk, ben er wel hele dagen zoet meequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:22 schreef prupke het volgende:
[..]
dat of zo klinkt goed
hoe is het met je studeren? lukt het een beetje?
Je moet wel met regelmaat ff een pauze inlassen tijdens het studerenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja gaat redelijk, ben er wel hele dagen zoet meeMaar ik doe in elk geval goed mijn best en Rob redt me als ik in een crisis zit
Droomde vannacht dat ik een nul had voor dat tentamen maar zo erg zal het wel niet worden, maar moeilijk is t vak wel
Veel inzicht ook, dat valt niet echt te leren. Ik ga voor de 4,5 plus bonuspunt en dan ben ik helemaal blij
Pauze... ehm ja ik f5 af en toe wat internetpagina'squote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Je moet wel met regelmaat ff een pauze inlassen tijdens het studeren
en ze zeggen dat als je voldoende hebt gelezen en geleerd dat je voor dat je naar bed gaat een trappistje of een ander alcoholisch drankje mag nuttigen , dan schijn je alles beter te onthouden
(inzicht = logisch denken ? )
iig veel succes en je zal je tentamens wel halen
waaneer heb je het tentamen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pauze... ehm ja ik f5 af en toe wat internetpagina's![]()
En morgen maar ff een rose biertje doen dan
Inzicht is vooral begrijpen waarom en wanneer je wat doet en wat dat dan betekent in normaal Nederlands. En als je dat begrijpt dan is het vast heel logisch maar nu vind ik het vooral moeilijk doen om mij te pesten
En dank jehet MOET gewoon, voor geen goud dat is dit nog eens wil doen (ja goede motivatie ja
)
Oh ja op tijd naar bed gaan wil ook helpen om de hersenen fris te houdenwelterusten
Ik heb je ff gemist denk ikquote:
Check. Kom maar langs in Rotterdamquote:Op woensdag 26 maart 2008 05:55 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij ben ik wel op tijd wakker om de brownies van PdeHoog te proberen!
Goedemorgen!
Lowepro Mini Trekker Classicquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:23 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen
Heeft iemand voor mij een leuke tip voor een fototas? Ik had een (wat ouder) Canon hand/schouder tas model maar na gisteren past dat niet meerIk ben nu dus op zoek naar een rugtas model. Ik heb wel een beetje rondgekeken op de website van Konijnenberg maar daar staat zoveel op dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Ik zit niet heel strak op een budget maar rond de 100,- is wel een beetje de bovengrens
![]()
Iemand tips en hints voor merken & modellen?
Of een crumpler? Ik heb de prettyboy backpack, en hij bevalt uitstekend.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:23 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen
Heeft iemand voor mij een leuke tip voor een fototas? Ik had een (wat ouder) Canon hand/schouder tas model maar na gisteren past dat niet meerIk ben nu dus op zoek naar een rugtas model. Ik heb wel een beetje rondgekeken op de website van Konijnenberg maar daar staat zoveel op dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Ik zit niet heel strak op een budget maar rond de 100,- is wel een beetje de bovengrens
![]()
Iemand tips en hints voor merken & modellen?
Vrijdag 12 uur... en helaas kom je er in de wetenschap niet met bluffen en praten, dat was ook een tactiek die ik op de vorige opleiding veel toepaste bij open vragen tentamens. Maar de meeste vakken hier zijn er of niet geschikt voor/ of de docenten zijn er bedacht op en geven je puntenaftrek voor alles wat je eromheen lultquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:11 schreef prupke het volgende:
[..]
waaneer heb je het tentamen?
dan zal ik vor je duimen
Zelf ben ik geen studeermens , ik ben mijn studie door gekomen dmv veel praten
en bluffen
pfff mooi klote. Denk je eerst dat je goed uit t ongeluk bent gekomen en nu....quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:40 schreef Ynske het volgende:
oi terug van de dokter...
nek is gort
meot naar de fysio
iig niet werken en als ik weer mag gaan werken, dan met max 2 uurtjes per dag
over twee weken terug komen ivm ietwat verhoogde bloeddruk wat ook dat trillen enzo van gister verklaarde
terwijl ik 2 weken gelee totaal geen verhoogde bloeddruk had
@ FJD
Delsey heeft ook een paar aardige tassen
idd, dit had ik dus ook echt totaal niet verwacht...quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
pfff mooi klote. Denk je eerst dat je goed uit t ongeluk bent gekomen en nu....
Laat ze dan ook maar lekker stikken daar op je werk, gewoon je rust nemen
Hmmmm...dat zuigt goed zegquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:40 schreef Ynske het volgende:
oi terug van de dokter...
nek is gort
meot naar de fysio
iig niet werken en als ik weer mag gaan werken, dan met max 2 uurtjes per dag
over twee weken terug komen ivm ietwat verhoogde bloeddruk wat ook dat trillen enzo van gister verklaarde
terwijl ik 2 weken gelee totaal geen verhoogde bloeddruk had
Oeh das waar ookquote:
Die kost 1059 dollar bij B&H photo in NYCquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:25 schreef sanger het volgende:
Mogguh allemaal.
Iemand enig idee wat een 24-105 F4 L kost in NY/USA?
Een vriend van me gaat er van het weekend heen, en ik wil profiteren van de lage dollar
Zoek iets op de groei en iets wat lekker op je rug zitquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:16 schreef FJD het volgende:
Klinkt niet goed YnskeSterkt iig
Vanmiddag eerst maar iets meer in de fototassen duiken. Heb op dit moment geen idee waar ik op moet selecteren maar de voorbeelden van verschillende FOTers zagen er goed uit
Kijk ff rond, maar vergeet ook vooral niet bij KE te kijken. Die hebben een hele grote sortering liggen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:49 schreef FJD het volgende:
Ik zoek iets uit op basis van de lenzen die ik nu in m'n bezit heb. De helft daarvan moet ik toch weer inleveren over een paar maanden![]()
Ik moet vanmiddag toch in Rotterdam zijn dus ik ga daar eens bij een zaak kijken
En mocht je door de douane onderschept worden, komt daar nog minimaal 20% bijquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:30 schreef sanger het volgende:
Scheelt een hoop indd. Is nog wel iets boven het budget dat ik heb afgesproken met mijn vrouw, maar who cares
Enige waar ik nog over twijfel is wat te doen in geval van kaduuk enzo.
Bij Kamera-express is hij nu ¤908 incl. zonnekap. $1059 is omgerekend naar vandaag ¤625. Scheelt wel veel hoor.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:29 schreef Chanty het volgende:
Waarom heb ik het briljante vermogen om tijdens tentamentijd ziek te worden
Volgens mij ligt het aan statistiek. Begin dit jaar toen we statistiek hadden werd ik er ook al ziek van
leren gaat wel aardig gelukkig, iets minder concentratievermogen wel dus iets vaker pauze houdenquote:
Pauze is goedquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
leren gaat wel aardig gelukkig, iets minder concentratievermogen wel dus iets vaker pauze houden
Straks drie uurtjes werken. Even kijken of ik dat trek met mijn betonkopparacetamol
Ach, er zijn maar weinig wederhelften die snappen wat het kost en waarom het zo duur isquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:30 schreef sanger het volgende:
Scheelt een hoop indd. Is nog wel iets boven het budget dat ik heb afgesproken met mijn vrouw, maar who cares
Voordeel van vrijgezel zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach, er zijn maar weinig wederhelften die snappen wat het kost en waarom het zo duur is![]()
Oe...lekker....mag ik die een keer vasthouden?quote:Ben nu ook de gelukkige eigenaar van een 100mm-400mmVandaar ook dat ik een nieuwe rugzak nodig heb; in het handtasje dat ik had past nu alleen de lens nog maar
![]()
quote:Met KE bedoelen we Kamera Express in Capelle neem ik aan?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En mocht je door de douane onderschept worden, komt daar nog minimaal 20% bijDaarnaast heb je volgens mij in NL geen garantie als je buiten NL gekocht hebt.
Ook mag je van die 908 EUR nog 60 EUR cashback aftrekken die je terugkrijgt van Canon.
Volgens mij kan ik der beter in die waan laten ook....quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach, er zijn maar weinig wederhelften die snappen wat het kost en waarom het zo duur is![]()
De truc is dan ook om daar onder uit te komen. Vooral als je de dozen e.d. achterlaat dan is het het proberen waard denk ik zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:19 schreef sanger het volgende:
Als je indd de BTW nog moet bijbetalen (19%) en de invoerrechten (3,5% geloof ik) dan kom je op ruim ¤ 700,= Dan scheelt het nog maar een kleine ¤ 150 na de cashback (die ik was vergeten).
Ach ja eeuwige afweging. Soms is het vervelend zoals bv. op vakantie. Dan snappen ze niet dat je 10 verschillende standpunten uit aan het proberen bent om een goede foto te makenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Voordeel van vrijgezel zijnen kwestie van wederhelften zoeken die ook met fotografie bezig zijn
Wanneer is er weer iets van een leuke meet? Vond Blijdorp leukquote:Oe...lekker....mag ik die een keer vasthouden?
Moet toch nog naar Rotterdam dus die kan er mooi bijquote:
Ik ben vorig jaar met een paar fotografen op vakantie geweest. Dat was wel errug tofquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:22 schreef FJD het volgende:
Ach ja eeuwige afweging. Soms is het vervelend zoals bv. op vakantie. Dan snappen ze niet dat je 10 verschillende standpunten uit aan het proberen bent om een goede foto te makenAan de andere kant is het ook wel fijn als je een paar hobbys echt voor jezelf hebt. Anders zit je helemaal zo 24/7 op elkaars lip en hoe leuk ze ook is, je hebt soms even wat tijd echt voor jezelf nodig
Bedenk wat zou ik zeggenquote:Wanneer is er weer iets van een leuke meet? Vond Blijdorp leukDenk dat je er bij Room Eleven niet zo veel aan hebt
![]()
KE is best goedkoop, maar eigenlijk moet je gewoon ff op internet rondkijken naar de prijzenquote:Moet toch nog naar Rotterdam dus die kan er mooi bijStraks eens naar toe. Zijn ze ook nog een beetje goedkoop? Ik snap dat het via internet vast weer 10,- of 20,- goedkoper kan maar als ik 150,- betaal voor een tas die online 100,- kost dan wordt het me een iets te duur grapje.
Niet zo generaliserenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef Ynske het volgende:
en wat betreft een relatie bouwen met iemand die ook fotografeertwerkt toch niet
dan word t steeds vergelijken, en ben ik weer de slechtste
heb gevraagd of het een directe vlucht is of niet. Wacht op antwoordt. goede tip!quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:22 schreef FJD het volgende:
[..]
De truc is dan ook om daar onder uit te komen. Vooral als je de dozen e.d. achterlaat dan is het het proberen waard denk ik zoWat ook goed schijnt te werken is terugvliegen met een tussenstop in de EU. Dan gaat je bagage niet door de douane maar krijgt ie wel een nieuw label. Als je dan weer op Amsterdam aankomt dan denkt de douane dat je koffer uit (bv.) Frankfurt komt en dus vrij verkeer van goederen en dus geen controle
Zien de dat niet aan een serienummer of iets in die richting? Dat natuurlijk altijd wel te fixen, die bonquote:Met directe vluchten ben je de lulOf je moet iemand hebben die voor dezelfde lens een factuur heeft
Joh....Nikon en Canon samen, dat gaat nooit werken. Dat zal je binnenkort wel merkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:35 schreef didotcicero het volgende:
Hmmmm... een vriendin die ook fotografeert... Dat lijkt mij ook wel leuk ja![]()
![]()
Ze neemt een foto van jou en laat die op haar rug als tattoo zetten??quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:01 schreef sanger het volgende:
Nog leuker: een vriendin die zich laat fotograveren
Re maakt ook mooiere foto's dan ik, maar om dan te zeggen dat de relatie daardoor niet werkt is wat cru he?quote:Op donderdag 27 maart 200812:29 schreef Ynske het volgende:
en wat betreft een relatie bouwen met iemand die ook fotografeertwerkt toch niet
dan word t steeds vergelijken, en ben ik weer de slechtste
Blech, ik heb ook zo'n Guitar Hero wonder thuiszitten... Vrouwen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:49 schreef MissBliss het volgende:
Re maakt ook mooiere foto's dan ik, maar om dan te zeggen dat de relatie daardoor niet werkt is wat cru he?
Ik ben weer beter met Guitar Hero
Dat betekend alleen maar, dat je bed prestaties flut zijn...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blech, ik heb ook zo'n Guitar Hero wonder thuiszitten... Vrouwen...
Als mijn bedprestaties slecht zijn, dan zou je toch verwachten dat ze haar vingertechnieken op een andere manier zou ontwikkelen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:58 schreef HMaster-II het volgende:
Dat betekend alleen maar, dat je bed prestaties flut zijn...Gaan ze zich vervelen
ja indd. Je zou verwachten dat ze de "ontspan"knop beter zou leren te gebruiken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als mijn bedprestaties slecht zijn, dan zou je toch verwachten dat ze haar vingertechnieken op een andere manier zou ontwikkelen...
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ze neemt een foto van jou en laat die op haar rug als tattoo zetten??
Hmmmm...das minder. Vertel?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:54 schreef Ynske het volgende:
oi terug van Fysio
ziet er allemaal niet zo rooskleurig uit als wat ik graag zou willen
volgens de fysio is t erger dan ik zelf inschattequote:
U gaat door voor de boterkoekquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens de fysio is t erger dan ik zelf inschatte
op een puntenlijst van pijn zit ik op de 29 van de 34
waarbij ernstige beperkingen hoort, iets wat niet in een paar weken over is
Feliquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:13 schreef FJD het volgende:
[..]
U gaat door voor de boterkoek
Bij KE had ik het idee dat de middenklasse een beetje miste. Het was of meteen een echt grote rugtas of van die net niet modellen met maar een kleine opbergruimte voor de lens en body en een groot bovenvak ofzo. Toen op de terugweg maar even langs Foka gereden en voila100,- voor betaald en als ik zo eens terugkijk op internet dan is dat geen gekk prijs. Nu even alles inpakken
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:08 schreef Ynske het volgende:
volgens de fysio is t erger dan ik zelf inschatte
op een puntenlijst van pijn zit ik op de 29 van de 34
waarbij ernstige beperkingen hoort, iets wat niet in een paar weken over is
Vanavond dan lekker luieren enzo! Of is daar geen tijd voor?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:12 schreef loehoes het volgende:
Ynske, wat naar zeg!![]()
Productief dagje, hele middag bezig geweest met Adobe Audition. Bezig met een radiocommercial & een audioshower voor school. Bloed,zweet en tranen, maar het begint wat te worden
Alleen nu wel reuze gaar van de hele dag achter de pc
Moet helaas ook nog een dossier in elkaar zetten, maar dat is hopelijk niet zo heel veel werk. En daarna lekker op de bank!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vanavond dan lekker luieren enzo! Of is daar geen tijd voor?
Ben ik altijd erg aan toe als ik het druk heb gehad overdag.
heel goed!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:36 schreef loehoes het volgende:
[..]
Moet helaas ook nog een dossier in elkaar zetten, maar dat is hopelijk niet zo heel veel werk. En daarna lekker op de bank!
Yups.... Lekker glas whiskey en luierenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vanavond dan lekker luieren enzo! Of is daar geen tijd voor?
Ben ik altijd erg aan toe als ik het druk heb gehad overdag.
Karige film. Ik ben bezig in een boek waarin Luyendijk beschrijft hoe hij integreert in Egypte en ook daaruit blijkt heel duidelijk dat iig de moslims daar homos en Joden als "het kwaad" zien (samenzweringen, veroorzakers van ziekten etc. etc.). Het verschil is alleen dat ze het voor een heel deel net zo rationeel kunnen verklaren als wij dat kunnen en dat maakt de discussie wel erg lastig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:57 schreef loehoes het volgende:
Fitna online. : http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Wat vinden jullie?
Duidelijke filmquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:57 schreef loehoes het volgende:
Fitna online. : http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Wat vinden jullie?
do not panic !quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:54 schreef Chanty het volgende:
Nou net proeftentamen gemaakt... t meeste kon ik niet eens invullen. wat een kutvragenAls t echte tentamen morgen ook zo is dan kan ik het vergeten
![]()
Proefexamen waarvan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:54 schreef Chanty het volgende:
Nou net proeftentamen gemaakt... t meeste kon ik niet eens invullen. wat een kutvragenAls t echte tentamen morgen ook zo is dan kan ik het vergeten
![]()
Is het zo'n slecht stukkie glas dat hij de glasbak in moet?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:36 schreef Erasmo het volgende:
Wie wil er nog een 400 mm prime? Anders gaat ie de glasbak in
Mja makkerlijker gezegd dan gedaan natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:03 schreef prupke het volgende:
[..]
do not panic !
gewoon rustig blijven , en straks lekker slapen en morgen er vol tegenaan
hoe meer je nu gaat lopen piekeren en stressen over dat proeftentamen, des te moeilijker dat je het jezelf maakt
Multivariate analyse http://en.wikipedia.org/wiki/Multivariate_statisticsquote:
Statistiekquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:15 schreef Chanty het volgende:
Multivariate analyse http://en.wikipedia.org/wiki/Multivariate_statistics
En ik ben totaal niet statistisch ingesteld, dus dit vak is voor mij als het geblinddoekt beklimmen van de Mount Everest
Dat kunnen mensen ook.(geblinddoekt beklimmen )quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Multivariate analyse http://en.wikipedia.org/wiki/Multivariate_statistics
En ik ben totaal niet statistisch ingesteld, dus dit vak is voor mij als het geblinddoekt beklimmen van de Mount Everest
Ik heb wel wat dingen in schema's gezet, maar dan krijg je een casus voorgeschoteld waar je alles dus zelf uit moet filteren en daarvoor heb ik gewoon nog niet genoeg inzicht. Kan ik dus mooi mijn schemaatje hebben, maar ga ik nog de mist inquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:20 schreef FJD het volgende:
[..]
StatistiekBlj dat ik daar vanaf ben, lastig vak was dat altijd
Heb je niet 1 of ander schema? Toen ik he tvak had, werden ons 7 dingen geleerd in 7 stappen schema's. Ik snapte het maar half maar doordat ik precies wist hoe die stappenschema's werkte ben ik er alsnog met een ruime 7 vanaf gekomen
Hij heeft het geprobeerd...niet geluktquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:51 schreef Xilantof het volgende:
of de camera mee gaat weet ik nog niet
Ziet er niet echt zuinig uitquote:Op zondag 23 maart 2008 23:03 schreef prupke het volgende:
[..]
nope zeer zeker niet
spec van die bak :
Voorzien van o.a. :
Luxe 2 persoons douche stoom cabine van antibacterieel sanitair-acryl
Totale afmetingen van deze ShowerMaxx 140 x 140 x 215 cm
Deuren van gehard veiligheidsglas
Incl. krachtige 3 Kw stoomgenerator
Computer gestuurd bedieningspaneel met uitgebreide bedieningsfuncties.
Parasol douche geintegreerd in de luxe topverlichting
Luxe spiegel
Radio
CD / telefoon aansluiting
6 Luxe design rugmassage douche jets met switch-functie
Incl. Voet massage-unit
Incl. shampoo en zeep opberg-rekjes
Voorzien van LED MULTI-COLOR Topverlichting
Etc, etc, etc,
K-mount, schimmelquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:08 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Is het zo'n slecht stukkie glas dat hij de glasbak in moet?
Wat voor mount heeft ie??
Concert was zeker erg tof!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij heeft het geprobeerd...niet gelukt
Was een tof concertje trouwens
Die had ik ook voor statistiek maar door het schrijven van de spiekbrief wist ik het al zo goed dat ik de zeven verschillende stappenschema's direct uit m'n hoofd op papier kon zetten. Toen was het nog slechts een kwestie van invullenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:48 schreef Chanty het volgende:
Dank jullie wel, jullie horen me vanmiddag wel weer vloekend de sc inkomen
Heb t gepresteerd om vier nachten achter elkaar over statistiek te dromen. Vannacht droomde ik over t maken van een geniale spiekbrief
hmmm jij hebt wel aparte statistiek gehad dan. Als t alleen een kwestie van schema's invullen was zou ik t wel halen jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Die had ik ook voor statistiek maar door het schrijven van de spiekbrief wist ik het al zo goed dat ik de zeven verschillende stappenschema's direct uit m'n hoofd op papier kon zetten. Toen was het nog slechts een kwestie van invullen
Succes iig
Bedrijfskunde aan de EURquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:23 schreef Chanty het volgende:
hmmm jij hebt wel aparte statistiek gehad dan. Als t alleen een kwestie van schema's invullen was zou ik t wel halen jawelke opleiding heb je gedaan? miss moet ik maar switchen
Ik zou een moord doen voor een 7,4quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Bedrijfskunde aan de EUR
Het was natuurlijk wel iets meer dan een invuloefening maar als je de rode draad op papier hebt staan dan weet je ook welke kant je op moet en daarmee voorkom je het maken van de allerstomste fouten.
Het is meer dat je een vraag krijgt, in een verhaal. Vervolgens ga je even kijken wel vraagstuk daar bij hoort. Bijvoorbeeld het toetsen van de gelijkheid der gemiddelden. Vervolgens zijn er zeven stappen (hypothese opstellen, verwerpingsgrens en dat soort dingen) en in stap zeven wist je dan het antwoord. Doordat je die zeven stappen al goed had heb je dus leidraad om de vraag te beantwoorden en dat scheelt echt een hoop.
Maar goed, ik was er net zo dramatisch in als jij gok ik. Het heeft me twee en halve week full time leren gekost en dat leverde me een 7.4 open om nou te zeggen dat ik er nog heeel veel van weet...
Ik ga dus voor de 4,5, en daar krijg ik dan als t goed is nog een bonuspunt bij voor de eerder gemaakte opdrachten en dan zou ik dus mooi een 5,5 staanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:45 schreef FJD het volgende:
Ik deed een moord voor een voldoende maar achteraf was het vooral zuur; voor een opdracht had ik een 7.5 met als eindresultaat dus een 7.45
P, Hoe was RE ?
K-mount is voor Pentax toch?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:36 schreef Erasmo het volgende:
Wie wil er nog een 400 mm prime? Anders gaat ie de glasbak in
Vorige twee keren was het nog meerkeuze dus dan kon je nog wel gokken maar dat is nu inderdaad heel erg zinloos. en mij kun je niet meer ontmoedigen, dat is gisteren met het maken van het proeftentamen al gebeurdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:51 schreef FJD het volgende:
Ik had de eerste keer letterlijk alleen m'n naam goed ingevuld. Toen had ik een mooie 1. Statistiek is wel echt zo'n vak wat je goed moet kennen omdat het anders redelijk hopeloos wordt. Gokken heeft namelijk weinig nut
Maar goed ik wil je niet ontmoedigen ofzo
Heb jij m'n PM gekreegt??quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:00 schreef sanger het volgende:
StatistiekChanty succes
Ik heb er 1x examen in gedaan. Echter door omstandigheden totaal onvoorbereid. Had nog het idee dat ik het wel redelijk had gedaan, had ik een 3,nogwat
Volgend jaar juni staat het bij mij weer op het program, eerst belastingwetten en PDL.
belastingewetten klinkt nou ook niet heel erg vrolijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:00 schreef sanger het volgende:
StatistiekChanty succes
Ik heb er 1x examen in gedaan. Echter door omstandigheden totaal onvoorbereid. Had nog het idee dat ik het wel redelijk had gedaan, had ik een 3,nogwat
Volgend jaar juni staat het bij mij weer op het program, eerst belastingwetten en PDL.
quote:
RE was vetquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:45 schreef FJD het volgende:
Ik deed een moord voor een voldoende maar achteraf was het vooral zuur; voor een opdracht had ik een 7.5 met als eindresultaat dus een 7.45
P, Hoe was RE ?
Neequote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:54 schreef Ynske het volgende:
toch maar eens iets aan je ritme doen he P
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:02 schreef Chanty het volgende:
Dan gaat ik maar heen
Ik zal den draak voor u bevechten met al mijn moed, want kracht hebbe ik niet.
Mocht ik nimmer terug keren, dan was het mij een genoegen om uw heerschappijen te kennen
of zo![]()
bleg... toedeloe
dat is een vergeefse moeitequote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIk moet gewoon leren prioriteren
Ik was om half 12 thuis. Toen moest ik foto's uploaden naar mijn PC, 246 foto's doorlopen, 39 foto's selecteren en grof bijstellen in RAW, exporteren naar JPEG, Bordermaker eroverheen en vervolgens nog beschrijvingen bedenken bij de foto's. Tussendoor moest ik ook nog ff brownies bakken (gingen om kwart voor 1 de oven inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef FJD het volgende:
Maarum RE begon toch al vroeg op de avond? Dat duurt toch niet tot ver voorbij 3 uur 's nachts? Wat heb je nou weer uitgevroten P
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Kortom.....ik moet leren prioriteren en van de cognac afblijven zo laat
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:49 schreef sanger het volgende:
[..]Las hem gisteravond pas, was overdag via mobiele foon bezig. Dan zie je dat envelopje niet
Heb alleen nog niet gereageerden heb ook nog geen antwoordt van hem.
Was een idee geweestquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ik zou de brownies bakken en de cognac pakken voordat ik de foto's naar m'n PC zou uploaden
tuurlijk welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:16 schreef FJD het volgende:
Dan zou ik toch eens snel rechtsbijstand in gaan schakelen of ergens anders info vandaan halen. Ze kunnen je echt niet zomaar op straat zetten natuurlijk
Ow dat wist ik nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:17 schreef Ynske het volgende:
tuurlijk wel
is uitzendcontract
zodra je je ziekmeld mogen ze om vervanging vragen en jou dan opzeggen
Sterker nog, bij ziekte eindigt de arbeidsovereenkomst al. Bij betermelding is dat meteen je tweede dienstverband. Vaak ook de reden dat je niet meer hoeft terug te komen als je een aantal keer ziek geweest bent, de derde keer is immers automatisch een contract voor onbepaalde tijd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk wel
is uitzendcontract
zodra je je ziekmeld mogen ze om vervanging vragen en jou dan opzeggen
Sorry FJD: ik laat alleen nog met mijn apparatuur spelen als zelf ik in de buurt benquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:48 schreef FJD het volgende:
P (of iemand anders in de buurt): Ik weet niet of het gebruikelijk is hoor maar goed nooit geschoten is altijd mis
Jij hebt toch een L 24mm-nog wat liggen? Zou ik die volgende week een dagje mogen ruilen voor m'n 100mm-400mm? Moet wat foto's schieten van een appartement en dan voel ik me toch iets zekerder dan alleen met m'n oude(re) Sigma zoomlensje.
Nogmaals, ik heb geen idee of t gebruikelijk is of dat het echt not done isHet gaat toch om dure apparatuur
Zo ken ik bv. nog wel enkele "horror" verhalen uit de tijd dat ik nog veel met m'n vliegers op t strand was :x
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
Sorry FJD: ik laat alleen nog met mijn apparatuur spelen als zelf ik in de buurt benTijdens meets of zo. Anders niet. Ik vind het allemaal net een tikkie te duur worden om zomaar uit handen te geven.
Hahahahahahaha. Ik denk dat ook je sigma-lensje wel voldoet hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:13 schreef FJD het volgende:
[..]
BegrijpelijkVandaar ook m'n voorzichtige vraag
Ach joh dan kom ik gewoon terug met geweldige fotos van de bij die in de vensterbank zat
Ik denk dat ik idd nu veel meer gebruik ga maken van het statief ja. Normaal gesproken vind ik het zo'n gedoe en schiet ik liever uit de hand maar dat levert nogal eens wat beweging op. Ach ja zal wel goed komen, tis ook weer geen profi shoot ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
Hahahahahahaha. Ik denk dat ook je sigma-lensje wel voldoet hoorMaar als ik jou was zou ik zeker gebruik maken van een statief. L-spul is leuk, maar een beetje overkill voor een apartement
Jou altijdquote:
Ja.. ik ook. Kantoorborrel 6 verdiepingen hoger. Maar ja...geen tijd voorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:49 schreef FJD het volgende:
Gelukkig ruik ik de frituurpan al bijna en ligt het witbier koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |