Truus? Geef jij je afwasmachine een naam? Hehe, welke film met Val Kilmer heb je gekeken?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
Avondeten gedaan. Zo Truus nog maar even aanzettenOndertussen ook een ontzettend slappe film gekeken en mijn god....wat heeft Val Kilmer een verlopen kop gekregen. Nog niet zo erg als Sylvester Stallone in Rambo IV maar het scheelde niet veel zeg
De smurfen ontbreken nog in je rijtjequote:Op maandag 24 maart 2008 19:37 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat sneeuw in maart
En ik haat statistiek nog veel meer![]()
Jazeker. Het is een geliefde deelnemer aan mijn huishouden, dus dan mag het beesie best een naampie krijgen vind ikquote:Op maandag 24 maart 2008 19:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Truus? Geef jij je afwasmachine een naam?
Conspiracyquote:Hehe, welke film met Val Kilmer heb je gekeken?
Als een film niet eens in de bios heeft gedraaid hoef je er ook niet veel van te verwachtenquote:
Ja geef mij ook maar een graadje of 22 a 23.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:37 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat sneeuw in maart
En ik haat statistiek nog veel meer![]()
Ik ben helemaal niet van de cijfers, formules en meer van die onzinquote:Op maandag 24 maart 2008 19:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
De smurfen ontbreken nog in je rijtje![]()
Anyway, statistiek is gewoon bagger. Ik ben meer van de kansberekening op basis van de natte vinger, instinct en "ervaringen uit het verleden". Maar daar zullen ze vast geen genoegen mee nemen
Ja die gele banaan kost in de snelste uitvoering ¤ 6000, maar dan zit er ook niets geen luxe aan.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:49 schreef didotcicero het volgende:
Ja, de bananen worden duur betaald tegenwoordig... Ik hoorde bedragen van een kleine zesduizend euro vallen (niet per kilo, dus dat scheelt dan weer wel)...
O wat ben ik blij dat ik niet meer hoeft te verbouwen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:04 schreef prupke het volgende:
de puinhoop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag die douche gekocht![]()
* prupke helemaal in d'r nopjes is
Ik ben geloof ik even de orientatie kwijtquote:Op maandag 24 maart 2008 21:04 schreef prupke het volgende:
de puinhoop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag die douche gekocht![]()
* prupke helemaal in d'r nopjes is
de gele deur word de ingang van de badkamerquote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik even de orientatie kwijtDit is de kant van de gang toch? Waar die foto's gemaakt zijn?
Beterquote:
Bouwstofquote:Op maandag 24 maart 2008 21:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
O wat ben ik blij dat ik niet meer hoeft te verbouwen.
Die stof bende
Succes Prupke en we horen wel wanneer de douche meet is
Thanks! zal wel lukkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:45 schreef ..bennie het volgende:
Ja heel veel plezier jij en freud! Ik hoop dat de reis een beetje meezit.
Weekje zeeland. We zijn sinds kort weer bij elkaar, dus dan moet je het ff goed aanpakkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:51 schreef loehoes het volgende:
Aaaarghhh, deadlines!![]()
An&freud, waar gaan jullie heen?
Haha inderdaad! Veel plezier! Lekker uitwaaien op het strand, heerlijk!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Weekje zeeland. We zijn sinds kort weer bij elkaar, dus dan moet je het ff goed aanpakken![]()
waar in Zeeland?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:10 schreef loehoes het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Veel plezier! Lekker uitwaaien op het strand, heerlijk!
eind april / begin mei mag ik ook genieten van een paar dagen Zeeland met vriendlief![]()
Bij Bruinisse in de buurt geloof ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar in Zeeland?
de eerste 12 dagen van mei zit ik in ZeeuwsVlaanderen
Altijd leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:09 schreef kvdv het volgende:
Whoohoo! Zojuist voor het eerst zelf een z/w rolletje ontwikkeld!![]()
En het is gelukt
Sjefke was een beetje panisch en ons nol die was weer eens te nieuwsgierig en die moest ik dus tussen de puin uithalenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:39 schreef freud het volgende:
Gaat er tof uit zien Prupke!! Hoe trekken de katten het sloopgeweld?
Mooie sneeuw buiten. Helaas een groot drama op de weg. Moet maar snel opgelost zijn, anders kom ik nooit bij An
.
Jammer van die missende oren, maar oe....lekker zwartwit-conversietje zegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:15 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]
Even showen met mijn uber lieve, leuke henk
Ja, jammer hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer van die missende oren, maar oe....lekker zwartwit-conversietje zeg
Das tof om te doen! Zelf ook een paar keer gedaan maar is langzaam aan verwaterd... onder andere door het digitale geweld.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:09 schreef kvdv het volgende:
Whoohoo! Zojuist voor het eerst zelf een z/w rolletje ontwikkeld!![]()
En het is gelukt
Erg nette zw/w conversie!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:15 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]
Even showen met mijn uber lieve, leuke henk
Schiet eens op met Gare Du Nordquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das tof om te doen! Zelf ook een paar keer gedaan maar is langzaam aan verwaterd... onder andere door het digitale geweld.
Maar zodra ik mijn 6x6 camera weer werkend heb wil ik het misschien weer gaan oppakken!
[..]
Erg nette zw/w conversie!
6x6 camera? Wat voor eentje? Ik heb gisteren een oude, originele Diana (+origineel kartonnen doosje) gekocht voor 2 euroquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das tof om te doen! Zelf ook een paar keer gedaan maar is langzaam aan verwaterd... onder andere door het digitale geweld.
Maar zodra ik mijn 6x6 camera weer werkend heb wil ik het misschien weer gaan oppakken!
[..]
Erg nette zw/w conversie!
Ik heb hier nu een defecte Yashica-Mat liggen. Een 2 oog.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef kvdv het volgende:
[..]
6x6 camera? Wat voor eentje? Ik heb gisteren een oude, originele Diana (+origineel kartonnen doosje) gekocht voor 2 euro.
Bij mij is het andersom, ik ben begonnen met digitale fotografie, begon daarna pas met een analoge meetzoeker te spelen, en schiet nu 2 rolletjes in de week ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |