Mwjah...moet ik die kennenquote:
Sneeuw?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:37 schreef sanger het volgende:
Vrolijk pasen iedereen
Wel jammer. Hier sneeuwt het en ik heb juist beloofd dit weekend in huis te gaan klussen. Kan veel beter leuke foto's gaan maken buiten
Nee dat niet. Oprichter van BSO, heeft veel voor mij persoonlijk betekend ook. Tis nogal onverwacht.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
hebben we het over:
[..]
Mwjah...moet ik die kennen
linkje naar de vorige: http://forum.fok.nl/topic/1136467
Ah ok...da's minderquote:Op zondag 23 maart 2008 15:28 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Nee dat niet. Oprichter van BSO, heeft veel voor mij persoonlijk betekend ook. Tis nogal onverwacht.
BSO = onderdeel van BSO/origin = een systeemhuis. Bouwt software-applicaties.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:32 schreef Ynske het volgende:
BSO?
BuitenSchoolseOpvang
Brabants Symphonie Orkest
Hij vroeg me of ik deze foto naar hem wilde sturen, omdat hij hem zo tof vondquote:Op zondag 23 maart 2008 13:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Zoiets kan alleen een vrouw er lekker op zetten![]()
Haha, nee tis niet de beste foto die Freud van hem gemaakt heeft, weet het zeker! Geen tijd om de foto's nu door te nemen, want ik wordt voor een paasgourmet verwacht en moet nog een en ander doenMaar komt goed
![]()
Paasborrels zijn een goed planquote:Op zondag 23 maart 2008 17:46 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zit ik ff lekker aan een paas borrel kijk dus 2 tellen niet op internet en het vorige topic is al weer vol gel....
hoelaat moet ik er zijn?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Paasborrels zijn een goed planKan ik ondertussen de Mattheus Passion nog even afluisteren
quote:
* Chanty rent gefrustreerd door de SCquote:Op zondag 23 maart 2008 17:46 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zit ik ff lekker aan een paas borrel kijk dus 2 tellen niet op internet en het vorige topic is al weer vol gel....
Nice Pquote:
owquote:Op zondag 23 maart 2008 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik bedoelde meer dat ik een borrel ging drinken op 1e paasdag
Nu ongeveer
Glaasje port of zo
Met wat Port Salut erbij
* PdeHoog schuift de fles cognac door naar Hilversumquote:
ieuws nee dat is vies, ik pak wel amarettoquote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schuift de fles cognac door naar Hilversum
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
ieuws nee dat is vies, ik pak wel amaretto
Hee nog een fietsliefhebberquote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag behoorlijk wat kwijlfietsjes gezien op een beurs. Hadden ze ze alleen zo dicht op elkaar geparkeerd dat je ze niet fatsoenlijk kon fotograferen
Whiskey, wodka, jenevertje?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
* Chanty rent gefrustreerd door de SC![]()
Diegenen die statistiek bedacht hebben en het in leven houden zouden van deze planeet verbannen moeten worden
Sterke drank klinkt als een goed plan![]()
Ben toch weer opzoek gegaan naar een andere ligfiets.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag behoorlijk wat kwijlfietsjes gezien op een beurs. Hadden ze ze alleen zo dicht op elkaar geparkeerd dat je ze niet fatsoenlijk kon fotograferen
Tia Mariaquote:Op zondag 23 maart 2008 18:34 schreef Ynske het volgende:
apfelkorn
mag ookquote:Op zondag 23 maart 2008 18:34 schreef Ynske het volgende:
apfelkorn
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ben toch weer opzoek gegaan naar een andere ligfiets.
Kom tot de conclusie dat ik toch heel graag een banaan wil.
Zit ik te kijken blijkt dat de wachttijd nu al is opgelopen tot 2011
Goed voor in de koffiequote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe je hierop wilt fietsen maar succes
Maar daar zijn toch nog wel meer aanbieders van?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ben toch weer opzoek gegaan naar een andere ligfiets.
Kom tot de conclusie dat ik toch heel graag een banaan wil.
Zit ik te kijken blijkt dat de wachttijd nu al is opgelopen tot 2011
het niveau valtquote:Op zondag 23 maart 2008 18:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
je weet natuurlijk niet over "welk fietsen" hij t heeft
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 23 maart 2008 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
Joe Satriani doet een extra concertje in Arnhem
Klinkt errug goedquote:
Helaas niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Maar daar zijn toch nog wel meer aanbieders van?
Weg. En daarbij mag het gerust een kilometertje meer zijn. Qua materiaal hou ik van klassiek. Gelugd staal dus. Zodadelijk wat verder klussen aan een Koga uit '87 die ik aan het restaureren/tunen ben.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hee nog een fietsliefhebberWat doe je, mtb of weg?
Beide hierquote:Op zondag 23 maart 2008 21:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Weg. En daarbij mag het gerust een kilometertje meer zijn. Qua materiaal hou ik van klassiek. Gelugd staal dus. Zodadelijk wat verder klussen aan een Koga uit '87 die ik aan het restaureren/tunen ben.
@Robbedoes, is klassiek Deens niks voor je?
[ afbeelding ]
Die bananen reden ook mee afgelopen zomer.
[ afbeelding ]
Deze is meer van fiets um d'r inquote:Op zondag 23 maart 2008 18:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe je hierop wilt fietsen maar succes
nope zeer zeker nietquote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef -Robbedoes- het volgende:
Da's geen verkeerde douche bak.
Sjiek zeg, welk OS draait ie?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:03 schreef prupke het volgende:
[..]
nope zeer zeker niet
spec van die bak :
Voorzien van o.a. :
Luxe 2 persoons douche stoom cabine van antibacterieel sanitair-acryl
Totale afmetingen van deze ShowerMaxx 140 x 140 x 215 cm
Deuren van gehard veiligheidsglas
Incl. krachtige 3 Kw stoomgenerator
Computer gestuurd bedieningspaneel met uitgebreide bedieningsfuncties.
Parasol douche geintegreerd in de luxe topverlichting
Luxe spiegel
Radio
CD / telefoon aansluiting
6 Luxe design rugmassage douche jets met switch-functie
Incl. Voet massage-unit
Incl. shampoo en zeep opberg-rekjes
Voorzien van LED MULTI-COLOR Topverlichting
Etc, etc, etc,
Zolang het geen vista is ben ik al blijquote:
Wanneer was de fot-douche-meet ook alweer?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:47 schreef prupke het volgende:
hier was het vandag lekker zonnig, gen neerslag gehad!
Wel heb ik nu stoflongen
Hebben ff gezellig een muurtje gesloopt voor de badkamer
morgen ff lekker paasshoppen voor douche
deze dus : [ afbeelding ]
dan moeten we nog gaan shoppen voor een wirlpool en wasbakken en tegels
Zou kut zijn, dat de helft niet werkt voor de firmware van de douche geupdated isquote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Zolang het geen vista is ben ik al blij
@ P uhuh... hij zit er alleen niet in voor de 5e......
Heft u op J gedrukt en u word niet direct doorgestuurd naar.... druk alt F4quote:Op zondag 23 maart 2008 23:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zou kut zijn, dat de helft niet werkt voor de firmware van de douche geupdated is
Weet u zeker dat u de douche aan wilt zetten? J/N
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:19 schreef -Marjo- het volgende:
Wat ik nu tegenkom op Youtube![]()
[ afbeelding ]
Haha, goeiemorgen P. Hetzelfde hierzo, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik afgelopen dagen al uitgeslapen heb, eens houdt het opquote:Op maandag 24 maart 2008 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenIk werd weer veel te vroeg wakker vanmorgen
Mwjah...ik dus nietquote:Op maandag 24 maart 2008 09:22 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Haha, goeiemorgen P. Hetzelfde hierzo, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik afgelopen dagen al uitgeslapen heb, eens houdt het op
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:19 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel in een hele mooie stad.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik had m al gevonden ja...
Wat een prutfilm
Alkmaar is best grappig jaquote:Op maandag 24 maart 2008 11:19 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Maar wel in een hele mooie stad.
Geen idee, nooit in Alkmaar geweestquote:Op maandag 24 maart 2008 11:19 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Maar wel in een hele mooie stad.
Dan weet je niet wat je mist.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:24 schreef Ynske het volgende:
en wat bheeft jullie dat opgeleverd P?
Oh nee in dat geval ga ik natuurlijk per direct verhuizenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat je mist.
In Alkmaar heb je -Marjo- met brownies
In Alkmaar heb je -Robbedoes- met ????
xil heeft het iig een toffe foto op canvas en een cdhoesje opgeleverd met zijn foto's eropquote:
Nog verder bij Alkmaar vandaanquote:Op maandag 24 maart 2008 11:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh nee in dat geval ga ik natuurlijk per direct verhuizen
Om in dat filmpje op youtube te staanquote:
Geen ideequote:
Marjo doet wel aan brownies hoorquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeIk kreeg geen naamsvermelding
Maar he......ik ben nu wel wereldberoemd he
"Die jongen met die witte lens die op youtube staat"
P. mag ik een zak geld van je lenen?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Marjo doet wel aan brownies hoorDa's een goed excuus om haar oude huis te kopen
quote:
Ome Dirk in Alkmaar leent ook geld...quote:
LOL!quote:Op maandag 24 maart 2008 01:19 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel een plaatje van toen je je beroemde foto maakte!!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
LOL!
Het ergste is... Dat filmpje heb ik ook al eens bekeken! Maar toen skipte ik er snel doorheen opzoek naar muziek!![]()
Toen heb ik die shot waarschijnlijk net gemist!![]()
Goedemiddag!
Hier heerlijk uitgeslapen!
Vanmiddag een weg door de sneeuw ploeteren om wat afspraken te maken voor een betaalde shoot. Een vriendin wilt foto's van haar en d'r broer voor de verjaardag van haar moeder. Ik was de aangewezen persoon zei ze!
Dat moet inderdaad ongeveer op dat moment geweest zijn ja!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Maar wel een plaatje van toen je je beroemde foto maakte!!
[ afbeelding ]
Heb ik die al eens gezien?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad ongeveer op dat moment geweest zijn ja!![]()
Tof om te zien!
Ik heb van die dag denk ik alleen een actie shot van PdeHoog
Correctie:quote:
Waar ben je naartoe geweest?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:07 schreef freud het volgende:
Mogge! Wat een k*tfeest gisteren.....
Twee seconden later in het filmpje zie je wel jou shot, werkelijk geniaal. Heb jij maar mooi thuis hangen enzoquote:Op maandag 24 maart 2008 12:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad ongeveer op dat moment geweest zijn ja!![]()
Tof om te zien!
Ik heb van die dag denk ik alleen een actie shot van PdeHoog
Tja, dat is het mindere van party fotografie. Je wordt wat selectiever in wat wel goed is en wat niet goed is qua feest. Ga jij wat dat betreft voor echt het plaatjes schieten (in opdracht) of om te feesten en schiet je ondertussen ook foto's?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:09 schreef An24 het volgende:
@Airwin: we zijn naar "Los" geweest in het Paard van Troije. Zwakke DJ, verveelde gezichtjes, te druk etc. Plaatjes zijn ook nix. Ben benieuwd hoelang ik nog party bljif doen. Wordt oud
In het begin het eerste. Ik wilde mijn belichting onder controle krijgen, omdat je dat heel goed leert bij partyfotografie. Naarmate je langer bezig bent ga je bepaalde DJ's en feesten meer waarderen en geniet je ook meer. Maar met zo'n avond als gister is de lol er al snel af.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, dat is het mindere van party fotografie. Je wordt wat selectiever in wat wel goed is en wat niet goed is qua feest. Ga jij wat dat betreft voor echt het plaatjes schieten (in opdracht) of om te feesten en schiet je ondertussen ook foto's?
Dan denk ik, een mooi avondje om eens echt te gaan experimenteren met je belichting...quote:Op maandag 24 maart 2008 16:32 schreef An24 het volgende:
In het begin het eerste. Ik wilde mijn belichting onder controle krijgen, omdat je dat heel goed leert bij partyfotografie. Naarmate je langer bezig bent ga je bepaalde DJ's en feesten meer waarderen en geniet je ook meer. Maar met zo'n avond als gister is de lol er al snel af.
Klopt ook wel hoor. Maar ik was al een dag of twee, drie druk bezig, dan hebje daar ook niet zo veel zin meer in. En dat kijken en bekeken worden is ook niet altijd leuk. Mogelijk doe ik nog een zomer wat festivals en dan ga ik weer verder kijken. Houd je ook scherp moet je maar denkenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan denk ik, een mooi avondje om eens echt te gaan experimenteren met je belichting...
Uiteindelijk hoor ik je meer positief dan negatief over de feestjes. Misschien moet je deze gewoon heel snel weer vergeten!
Truus? Geef jij je afwasmachine een naam? Hehe, welke film met Val Kilmer heb je gekeken?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
Avondeten gedaan. Zo Truus nog maar even aanzettenOndertussen ook een ontzettend slappe film gekeken en mijn god....wat heeft Val Kilmer een verlopen kop gekregen. Nog niet zo erg als Sylvester Stallone in Rambo IV maar het scheelde niet veel zeg
De smurfen ontbreken nog in je rijtjequote:Op maandag 24 maart 2008 19:37 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat sneeuw in maart
En ik haat statistiek nog veel meer![]()
Jazeker. Het is een geliefde deelnemer aan mijn huishouden, dus dan mag het beesie best een naampie krijgen vind ikquote:Op maandag 24 maart 2008 19:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Truus? Geef jij je afwasmachine een naam?
Conspiracyquote:Hehe, welke film met Val Kilmer heb je gekeken?
Als een film niet eens in de bios heeft gedraaid hoef je er ook niet veel van te verwachtenquote:
Ja geef mij ook maar een graadje of 22 a 23.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:37 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat sneeuw in maart
En ik haat statistiek nog veel meer![]()
Ik ben helemaal niet van de cijfers, formules en meer van die onzinquote:Op maandag 24 maart 2008 19:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
De smurfen ontbreken nog in je rijtje![]()
Anyway, statistiek is gewoon bagger. Ik ben meer van de kansberekening op basis van de natte vinger, instinct en "ervaringen uit het verleden". Maar daar zullen ze vast geen genoegen mee nemen
Ja die gele banaan kost in de snelste uitvoering ¤ 6000, maar dan zit er ook niets geen luxe aan.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:49 schreef didotcicero het volgende:
Ja, de bananen worden duur betaald tegenwoordig... Ik hoorde bedragen van een kleine zesduizend euro vallen (niet per kilo, dus dat scheelt dan weer wel)...
O wat ben ik blij dat ik niet meer hoeft te verbouwen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:04 schreef prupke het volgende:
de puinhoop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag die douche gekocht![]()
* prupke helemaal in d'r nopjes is
Ik ben geloof ik even de orientatie kwijtquote:Op maandag 24 maart 2008 21:04 schreef prupke het volgende:
de puinhoop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag die douche gekocht![]()
* prupke helemaal in d'r nopjes is
de gele deur word de ingang van de badkamerquote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik even de orientatie kwijtDit is de kant van de gang toch? Waar die foto's gemaakt zijn?
Beterquote:
Bouwstofquote:Op maandag 24 maart 2008 21:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
O wat ben ik blij dat ik niet meer hoeft te verbouwen.
Die stof bende
Succes Prupke en we horen wel wanneer de douche meet is
Thanks! zal wel lukkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:45 schreef ..bennie het volgende:
Ja heel veel plezier jij en freud! Ik hoop dat de reis een beetje meezit.
Weekje zeeland. We zijn sinds kort weer bij elkaar, dus dan moet je het ff goed aanpakkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:51 schreef loehoes het volgende:
Aaaarghhh, deadlines!![]()
An&freud, waar gaan jullie heen?
Haha inderdaad! Veel plezier! Lekker uitwaaien op het strand, heerlijk!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Weekje zeeland. We zijn sinds kort weer bij elkaar, dus dan moet je het ff goed aanpakken![]()
waar in Zeeland?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:10 schreef loehoes het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Veel plezier! Lekker uitwaaien op het strand, heerlijk!
eind april / begin mei mag ik ook genieten van een paar dagen Zeeland met vriendlief![]()
Bij Bruinisse in de buurt geloof ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar in Zeeland?
de eerste 12 dagen van mei zit ik in ZeeuwsVlaanderen
Altijd leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:09 schreef kvdv het volgende:
Whoohoo! Zojuist voor het eerst zelf een z/w rolletje ontwikkeld!![]()
En het is gelukt
Sjefke was een beetje panisch en ons nol die was weer eens te nieuwsgierig en die moest ik dus tussen de puin uithalenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:39 schreef freud het volgende:
Gaat er tof uit zien Prupke!! Hoe trekken de katten het sloopgeweld?
Mooie sneeuw buiten. Helaas een groot drama op de weg. Moet maar snel opgelost zijn, anders kom ik nooit bij An
.
Jammer van die missende oren, maar oe....lekker zwartwit-conversietje zegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:15 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]
Even showen met mijn uber lieve, leuke henk
Ja, jammer hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer van die missende oren, maar oe....lekker zwartwit-conversietje zeg
Das tof om te doen! Zelf ook een paar keer gedaan maar is langzaam aan verwaterd... onder andere door het digitale geweld.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:09 schreef kvdv het volgende:
Whoohoo! Zojuist voor het eerst zelf een z/w rolletje ontwikkeld!![]()
En het is gelukt
Erg nette zw/w conversie!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:15 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]
Even showen met mijn uber lieve, leuke henk
Schiet eens op met Gare Du Nordquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das tof om te doen! Zelf ook een paar keer gedaan maar is langzaam aan verwaterd... onder andere door het digitale geweld.
Maar zodra ik mijn 6x6 camera weer werkend heb wil ik het misschien weer gaan oppakken!
[..]
Erg nette zw/w conversie!
6x6 camera? Wat voor eentje? Ik heb gisteren een oude, originele Diana (+origineel kartonnen doosje) gekocht voor 2 euroquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das tof om te doen! Zelf ook een paar keer gedaan maar is langzaam aan verwaterd... onder andere door het digitale geweld.
Maar zodra ik mijn 6x6 camera weer werkend heb wil ik het misschien weer gaan oppakken!
[..]
Erg nette zw/w conversie!
Ik heb hier nu een defecte Yashica-Mat liggen. Een 2 oog.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef kvdv het volgende:
[..]
6x6 camera? Wat voor eentje? Ik heb gisteren een oude, originele Diana (+origineel kartonnen doosje) gekocht voor 2 euro.
Bij mij is het andersom, ik ben begonnen met digitale fotografie, begon daarna pas met een analoge meetzoeker te spelen, en schiet nu 2 rolletjes in de week ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |