Oh, dat is ook wel tofquote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders ik wel... DJ Shadow live in Paradiso... Damn wat goed en wat een geweldig publiek! *nastuiter*
Wat heb jij gedaan?
zal niet makkelijk gelopen hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:40 schreef dutchie het volgende:
Ben vanmorgen met schoonmams mee geweest naar Konijnenberg voor een nieuwe spiegelreflex voor haar. Heb enkel een polarisatiefilter voor mezelf gehaald. Voor de rest ben ik op mijn handen gaan zitten.
Jouw woorden, mijn gedachten!quote:
Kon ik niet, toen had ik ze weer nodig om de knip van mijn portemonnee dicht te houden.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 01:07 schreef Xilantof het volgende:
Dat was een toffe avond!![]()
Gefotografeerd bij Gare du Nord, met backstage bandje, dus vanaf het podium foto's maken
Foto's al bekeken?quote:Op zondag 23 maart 2008 10:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik stuiter nog steeds, haha. Het was echt geweldig. En de trompetist is van dichtbij nog leuker
![]()
Sorry FreuD![]()
En vrolijk pasen iedereen!
moggehquote:
Foto Foto Foto Foto Foto Foto Foto Foto Foto Fotoquote:Op zondag 23 maart 2008 10:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik stuiter nog steeds, haha. Het was echt geweldig. En de trompetist is van dichtbij nog leuker
![]()
Sorry FreuD![]()
Whehe, tropetist is ook aardige vent.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:27 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Sorry FreuD![]()
Jaquote:
ik hoop donderdag al wat gehoord te hebben van de theatergroep, dan hebben ze repetitie, kan ik even gaan kennnismaken, en misschien wat uitproberenquote:Op zondag 23 maart 2008 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaWas errug gezellig en die gasten gisteren konden ook echt spelen
Was een superoptreden
En mijn rug heeft zich, met wat beleid, best goed gehouden
Op naar Room Eleven donderdag
Deze beste man dus:quote:Op zondag 23 maart 2008 10:54 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Foto Foto Foto Foto Foto Foto Foto Foto Foto Foto
Spannendquote:Op zondag 23 maart 2008 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik hoop donderdag al wat gehoord te hebben van de theatergroep, dan hebben ze repetitie, kan ik even gaan kennnismaken, en misschien wat uitproberen
waar is t lekkere ding?quote:
De foto die Xil aan de muur heeft hangen is ook een veel betere foto van die manquote:
Damn...ik wil ookquote:Net lekker paasontbijtje gehad met zelfgemaakte croissantjes, versgeperste sinaasappelsap, eitje, gebakken spek en teveel lekker belegMooie bos tulpen op tafel en de zon scheen ook nog naar binnen
Sterktequote:En dan nu maar weer multivariaat analyseren
Volgens mij heb ik jou wel in een zeker tijdschrift gezien vandaag, nou ja, jouw naam dan... Klopt dat?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:09 schreef Ynske het volgende:
geen paasei gezien vandaag
?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou wel in een zeker tijdschrift gezien vandaag, nou ja, jouw naam dan... Klopt dat?
Das een hele leuke vraagquote:Op zondag 23 maart 2008 13:02 schreef Ynske het volgende:
kan iemand me iets uitleggen?
"De loonheffingskorting mag maar door 1 werkgever of uitkeringsinstantie worden toegepast. Als de loonheffingskorting dubbel wordt toegepast, betaalt u te weinig belasting. Het verschil zult u later alsnog moeten terugbetalen aan de Belastingdienst."
op t moment dat ik een ziekteuitkering krijg krijg ik GEEN geld van het uitzendbureau
dus op dat moment heb ik ook maar 1 inkomen...
waarom mag je dan voor het geld van de uitkering de loonheffingskorting niet laten rekenen?
t stomme is dus dat op de jaaropgave van t uwv geen loonheffingskorting vermeld staatquote:Op zondag 23 maart 2008 13:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Das een hele leuke vraag
Ik weet het (nog) niet zeker (doe hier pas in juni examen in), maar volgens mij zit de loonheffingskorting verwerkt in het uitkeringsbedrag. Nu is een ziekteuitkering anders dan bv. bijstand dus weet niet of het daar ook zo is.
uitzendbeding?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:29 schreef sanger het volgende:
Heb je een uitzendcontract met uitzendbeding (volgens mij wel)?
Bel anders de BDfoon(Dinsdag pas natuurlijk). Dan weet je het zeker
Zoiets kan alleen een vrouw er lekker op zettenquote:Op zondag 23 maart 2008 11:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
waar is t lekkere ding?
Net lekker paasontbijtje gehad met zelfgemaakte croissantjes, versgeperste sinaasappelsap, eitje, gebakken spek en teveel lekker belegMooie bos tulpen op tafel en de zon scheen ook nog naar binnen
En dan nu maar weer multivariaat analyseren
jezus je bent echt actiefquote:Op zondag 23 maart 2008 14:48 schreef PdeHoog het volgende:Weer een fotoshoot klaar
![]()
Vanavond eens wat posten ervan als Chanty het ermee eens is
Maak ons gekquote:Op zondag 23 maart 2008 14:48 schreef PdeHoog het volgende:Weer een fotoshoot klaar
![]()
Vanavond eens wat posten ervan als Chanty het ermee eens is
Uhuh en ook nog 61 foto's van het optreden van gister nagelopen en klaargezet voor de bandquote:Op zondag 23 maart 2008 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
jezus je bent echt actief
heb hier nog altijd niets gedaangister ook al niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |