Truus? Geef jij je afwasmachine een naam? Hehe, welke film met Val Kilmer heb je gekeken?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
Avondeten gedaan. Zo Truus nog maar even aanzettenOndertussen ook een ontzettend slappe film gekeken en mijn god....wat heeft Val Kilmer een verlopen kop gekregen. Nog niet zo erg als Sylvester Stallone in Rambo IV maar het scheelde niet veel zeg
De smurfen ontbreken nog in je rijtjequote:Op maandag 24 maart 2008 19:37 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat sneeuw in maart
En ik haat statistiek nog veel meer![]()
Jazeker. Het is een geliefde deelnemer aan mijn huishouden, dus dan mag het beesie best een naampie krijgen vind ikquote:Op maandag 24 maart 2008 19:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Truus? Geef jij je afwasmachine een naam?
Conspiracyquote:Hehe, welke film met Val Kilmer heb je gekeken?
Als een film niet eens in de bios heeft gedraaid hoef je er ook niet veel van te verwachtenquote:
Ja geef mij ook maar een graadje of 22 a 23.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:37 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat sneeuw in maart
En ik haat statistiek nog veel meer![]()
Ik ben helemaal niet van de cijfers, formules en meer van die onzinquote:Op maandag 24 maart 2008 19:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
De smurfen ontbreken nog in je rijtje![]()
Anyway, statistiek is gewoon bagger. Ik ben meer van de kansberekening op basis van de natte vinger, instinct en "ervaringen uit het verleden". Maar daar zullen ze vast geen genoegen mee nemen
Ja die gele banaan kost in de snelste uitvoering ¤ 6000, maar dan zit er ook niets geen luxe aan.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:49 schreef didotcicero het volgende:
Ja, de bananen worden duur betaald tegenwoordig... Ik hoorde bedragen van een kleine zesduizend euro vallen (niet per kilo, dus dat scheelt dan weer wel)...
O wat ben ik blij dat ik niet meer hoeft te verbouwen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:04 schreef prupke het volgende:
de puinhoop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag die douche gekocht![]()
* prupke helemaal in d'r nopjes is
Ik ben geloof ik even de orientatie kwijtquote:Op maandag 24 maart 2008 21:04 schreef prupke het volgende:
de puinhoop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag die douche gekocht![]()
* prupke helemaal in d'r nopjes is
de gele deur word de ingang van de badkamerquote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik even de orientatie kwijtDit is de kant van de gang toch? Waar die foto's gemaakt zijn?
Beterquote:
Bouwstofquote:Op maandag 24 maart 2008 21:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
O wat ben ik blij dat ik niet meer hoeft te verbouwen.
Die stof bende
Succes Prupke en we horen wel wanneer de douche meet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |