quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En mocht je door de douane onderschept worden, komt daar nog minimaal 20% bijDaarnaast heb je volgens mij in NL geen garantie als je buiten NL gekocht hebt.
Ook mag je van die 908 EUR nog 60 EUR cashback aftrekken die je terugkrijgt van Canon.
Volgens mij kan ik der beter in die waan laten ook....quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach, er zijn maar weinig wederhelften die snappen wat het kost en waarom het zo duur is![]()
De truc is dan ook om daar onder uit te komen. Vooral als je de dozen e.d. achterlaat dan is het het proberen waard denk ik zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:19 schreef sanger het volgende:
Als je indd de BTW nog moet bijbetalen (19%) en de invoerrechten (3,5% geloof ik) dan kom je op ruim ¤ 700,= Dan scheelt het nog maar een kleine ¤ 150 na de cashback (die ik was vergeten).
Ach ja eeuwige afweging. Soms is het vervelend zoals bv. op vakantie. Dan snappen ze niet dat je 10 verschillende standpunten uit aan het proberen bent om een goede foto te makenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Voordeel van vrijgezel zijnen kwestie van wederhelften zoeken die ook met fotografie bezig zijn
Wanneer is er weer iets van een leuke meet? Vond Blijdorp leukquote:Oe...lekker....mag ik die een keer vasthouden?
Moet toch nog naar Rotterdam dus die kan er mooi bijquote:
Ik ben vorig jaar met een paar fotografen op vakantie geweest. Dat was wel errug tofquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:22 schreef FJD het volgende:
Ach ja eeuwige afweging. Soms is het vervelend zoals bv. op vakantie. Dan snappen ze niet dat je 10 verschillende standpunten uit aan het proberen bent om een goede foto te makenAan de andere kant is het ook wel fijn als je een paar hobbys echt voor jezelf hebt. Anders zit je helemaal zo 24/7 op elkaars lip en hoe leuk ze ook is, je hebt soms even wat tijd echt voor jezelf nodig
Bedenk wat zou ik zeggenquote:Wanneer is er weer iets van een leuke meet? Vond Blijdorp leukDenk dat je er bij Room Eleven niet zo veel aan hebt
![]()
KE is best goedkoop, maar eigenlijk moet je gewoon ff op internet rondkijken naar de prijzenquote:Moet toch nog naar Rotterdam dus die kan er mooi bijStraks eens naar toe. Zijn ze ook nog een beetje goedkoop? Ik snap dat het via internet vast weer 10,- of 20,- goedkoper kan maar als ik 150,- betaal voor een tas die online 100,- kost dan wordt het me een iets te duur grapje.
Niet zo generaliserenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef Ynske het volgende:
en wat betreft een relatie bouwen met iemand die ook fotografeertwerkt toch niet
dan word t steeds vergelijken, en ben ik weer de slechtste
heb gevraagd of het een directe vlucht is of niet. Wacht op antwoordt. goede tip!quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:22 schreef FJD het volgende:
[..]
De truc is dan ook om daar onder uit te komen. Vooral als je de dozen e.d. achterlaat dan is het het proberen waard denk ik zoWat ook goed schijnt te werken is terugvliegen met een tussenstop in de EU. Dan gaat je bagage niet door de douane maar krijgt ie wel een nieuw label. Als je dan weer op Amsterdam aankomt dan denkt de douane dat je koffer uit (bv.) Frankfurt komt en dus vrij verkeer van goederen en dus geen controle
Zien de dat niet aan een serienummer of iets in die richting? Dat natuurlijk altijd wel te fixen, die bonquote:Met directe vluchten ben je de lulOf je moet iemand hebben die voor dezelfde lens een factuur heeft
Joh....Nikon en Canon samen, dat gaat nooit werken. Dat zal je binnenkort wel merkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:35 schreef didotcicero het volgende:
Hmmmm... een vriendin die ook fotografeert... Dat lijkt mij ook wel leuk ja![]()
![]()
Ze neemt een foto van jou en laat die op haar rug als tattoo zetten??quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:01 schreef sanger het volgende:
Nog leuker: een vriendin die zich laat fotograveren
Re maakt ook mooiere foto's dan ik, maar om dan te zeggen dat de relatie daardoor niet werkt is wat cru he?quote:Op donderdag 27 maart 200812:29 schreef Ynske het volgende:
en wat betreft een relatie bouwen met iemand die ook fotografeertwerkt toch niet
dan word t steeds vergelijken, en ben ik weer de slechtste
Blech, ik heb ook zo'n Guitar Hero wonder thuiszitten... Vrouwen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:49 schreef MissBliss het volgende:
Re maakt ook mooiere foto's dan ik, maar om dan te zeggen dat de relatie daardoor niet werkt is wat cru he?
Ik ben weer beter met Guitar Hero
Dat betekend alleen maar, dat je bed prestaties flut zijn...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blech, ik heb ook zo'n Guitar Hero wonder thuiszitten... Vrouwen...
Als mijn bedprestaties slecht zijn, dan zou je toch verwachten dat ze haar vingertechnieken op een andere manier zou ontwikkelen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:58 schreef HMaster-II het volgende:
Dat betekend alleen maar, dat je bed prestaties flut zijn...Gaan ze zich vervelen
ja indd. Je zou verwachten dat ze de "ontspan"knop beter zou leren te gebruiken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als mijn bedprestaties slecht zijn, dan zou je toch verwachten dat ze haar vingertechnieken op een andere manier zou ontwikkelen...
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ze neemt een foto van jou en laat die op haar rug als tattoo zetten??
Hmmmm...das minder. Vertel?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:54 schreef Ynske het volgende:
oi terug van Fysio
ziet er allemaal niet zo rooskleurig uit als wat ik graag zou willen
volgens de fysio is t erger dan ik zelf inschattequote:
U gaat door voor de boterkoekquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens de fysio is t erger dan ik zelf inschatte
op een puntenlijst van pijn zit ik op de 29 van de 34
waarbij ernstige beperkingen hoort, iets wat niet in een paar weken over is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |