thanx voor de reminderquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef Chanty het volgende:
Zo heb ook weer braaf mijn belastingaangifte gedaan. Wat een gedoe altijdEn ik ben al zo goed in papierhandel
Nu relaxtijd
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:50 schreef prupke het volgende:
[..]
thanx voor de reminder
was het al weer bijna vergeten
Checkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:42 schreef prupke het volgende:
brownies? met pepermunt?
krijg een vaag iets met after eights (of hoe heten die dingen)
Ik ben er over een uurquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckEr gaat idd After Eight in
Ben benieuwd. Staat nu ind e oven
De papieren hebben we wel altijd bij elkaar , alleen pk doet de aangiftequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef Chanty het volgende:
[..]Ik stel het ook altijd uit tot op t laatste moment en vervolgens loop ik te stressen omdat ik de jaaropgaven niet kan vinden
of die stomme digid inlog, al had ik die na het gestress van vorig jaar wel goed opgeborgen.
Ik heb er ook de ballen verstand van maar vooralsnog is het mijn mij bijbaantje(s) wel te doenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:00 schreef prupke het volgende:
[..]
De papieren hebben we wel altijd bij elkaar , alleen pk doet de aangifte![]()
die kan dat tenminste
zo goed zelfs dat ik van de week een hartverzakking kreeg van de rekening die ik moest terug betalen aan de BD.
wat bleek : ik moest veel terug betalen , en meneer kreeg meer terug dan dat ik moest betalen
en die knakker van de BD zei : volgende keer zo weer invullen , dat is het voordeligst
dat of zo klinkt goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb er ook de ballen verstand van maar vooralsnog is het mijn mij bijbaantje(s) wel te doenAlleen ben ik gewoon slordig als t gaat om papieren bij elkaar houden. Ik heb drie lades waar t in kan liggen en dan is er ook nog de kans dat het in een of andere grote papierstapel terecht is gekomen die ik ooit nog wil uitsorteren
Denk dat als t echt ingewikkeld wordt, ik de boel ook maar aan Rob overdraag. Hij de belasting, ik de ramen lappen of zo
Ja gaat redelijk, ben er wel hele dagen zoet meequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:22 schreef prupke het volgende:
[..]
dat of zo klinkt goed
hoe is het met je studeren? lukt het een beetje?
Je moet wel met regelmaat ff een pauze inlassen tijdens het studerenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja gaat redelijk, ben er wel hele dagen zoet meeMaar ik doe in elk geval goed mijn best en Rob redt me als ik in een crisis zit
Droomde vannacht dat ik een nul had voor dat tentamen maar zo erg zal het wel niet worden, maar moeilijk is t vak wel
Veel inzicht ook, dat valt niet echt te leren. Ik ga voor de 4,5 plus bonuspunt en dan ben ik helemaal blij
Pauze... ehm ja ik f5 af en toe wat internetpagina'squote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Je moet wel met regelmaat ff een pauze inlassen tijdens het studeren
en ze zeggen dat als je voldoende hebt gelezen en geleerd dat je voor dat je naar bed gaat een trappistje of een ander alcoholisch drankje mag nuttigen , dan schijn je alles beter te onthouden
(inzicht = logisch denken ? )
iig veel succes en je zal je tentamens wel halen
waaneer heb je het tentamen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pauze... ehm ja ik f5 af en toe wat internetpagina's![]()
En morgen maar ff een rose biertje doen dan
Inzicht is vooral begrijpen waarom en wanneer je wat doet en wat dat dan betekent in normaal Nederlands. En als je dat begrijpt dan is het vast heel logisch maar nu vind ik het vooral moeilijk doen om mij te pesten
En dank jehet MOET gewoon, voor geen goud dat is dit nog eens wil doen (ja goede motivatie ja
)
Oh ja op tijd naar bed gaan wil ook helpen om de hersenen fris te houdenwelterusten
Ik heb je ff gemist denk ikquote:
Check. Kom maar langs in Rotterdamquote:Op woensdag 26 maart 2008 05:55 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij ben ik wel op tijd wakker om de brownies van PdeHoog te proberen!
Goedemorgen!
Lowepro Mini Trekker Classicquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:23 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen
Heeft iemand voor mij een leuke tip voor een fototas? Ik had een (wat ouder) Canon hand/schouder tas model maar na gisteren past dat niet meerIk ben nu dus op zoek naar een rugtas model. Ik heb wel een beetje rondgekeken op de website van Konijnenberg maar daar staat zoveel op dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Ik zit niet heel strak op een budget maar rond de 100,- is wel een beetje de bovengrens
![]()
Iemand tips en hints voor merken & modellen?
Of een crumpler? Ik heb de prettyboy backpack, en hij bevalt uitstekend.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:23 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen
Heeft iemand voor mij een leuke tip voor een fototas? Ik had een (wat ouder) Canon hand/schouder tas model maar na gisteren past dat niet meerIk ben nu dus op zoek naar een rugtas model. Ik heb wel een beetje rondgekeken op de website van Konijnenberg maar daar staat zoveel op dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Ik zit niet heel strak op een budget maar rond de 100,- is wel een beetje de bovengrens
![]()
Iemand tips en hints voor merken & modellen?
Vrijdag 12 uur... en helaas kom je er in de wetenschap niet met bluffen en praten, dat was ook een tactiek die ik op de vorige opleiding veel toepaste bij open vragen tentamens. Maar de meeste vakken hier zijn er of niet geschikt voor/ of de docenten zijn er bedacht op en geven je puntenaftrek voor alles wat je eromheen lultquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:11 schreef prupke het volgende:
[..]
waaneer heb je het tentamen?
dan zal ik vor je duimen
Zelf ben ik geen studeermens , ik ben mijn studie door gekomen dmv veel praten
en bluffen
pfff mooi klote. Denk je eerst dat je goed uit t ongeluk bent gekomen en nu....quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:40 schreef Ynske het volgende:
oi terug van de dokter...
nek is gort
meot naar de fysio
iig niet werken en als ik weer mag gaan werken, dan met max 2 uurtjes per dag
over twee weken terug komen ivm ietwat verhoogde bloeddruk wat ook dat trillen enzo van gister verklaarde
terwijl ik 2 weken gelee totaal geen verhoogde bloeddruk had
@ FJD
Delsey heeft ook een paar aardige tassen
idd, dit had ik dus ook echt totaal niet verwacht...quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
pfff mooi klote. Denk je eerst dat je goed uit t ongeluk bent gekomen en nu....
Laat ze dan ook maar lekker stikken daar op je werk, gewoon je rust nemen
Hmmmm...dat zuigt goed zegquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:40 schreef Ynske het volgende:
oi terug van de dokter...
nek is gort
meot naar de fysio
iig niet werken en als ik weer mag gaan werken, dan met max 2 uurtjes per dag
over twee weken terug komen ivm ietwat verhoogde bloeddruk wat ook dat trillen enzo van gister verklaarde
terwijl ik 2 weken gelee totaal geen verhoogde bloeddruk had
Oeh das waar ookquote:
Die kost 1059 dollar bij B&H photo in NYCquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:25 schreef sanger het volgende:
Mogguh allemaal.
Iemand enig idee wat een 24-105 F4 L kost in NY/USA?
Een vriend van me gaat er van het weekend heen, en ik wil profiteren van de lage dollar
Zoek iets op de groei en iets wat lekker op je rug zitquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:16 schreef FJD het volgende:
Klinkt niet goed YnskeSterkt iig
Vanmiddag eerst maar iets meer in de fototassen duiken. Heb op dit moment geen idee waar ik op moet selecteren maar de voorbeelden van verschillende FOTers zagen er goed uit
Kijk ff rond, maar vergeet ook vooral niet bij KE te kijken. Die hebben een hele grote sortering liggen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:49 schreef FJD het volgende:
Ik zoek iets uit op basis van de lenzen die ik nu in m'n bezit heb. De helft daarvan moet ik toch weer inleveren over een paar maanden![]()
Ik moet vanmiddag toch in Rotterdam zijn dus ik ga daar eens bij een zaak kijken
En mocht je door de douane onderschept worden, komt daar nog minimaal 20% bijquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:30 schreef sanger het volgende:
Scheelt een hoop indd. Is nog wel iets boven het budget dat ik heb afgesproken met mijn vrouw, maar who cares
Enige waar ik nog over twijfel is wat te doen in geval van kaduuk enzo.
Bij Kamera-express is hij nu ¤908 incl. zonnekap. $1059 is omgerekend naar vandaag ¤625. Scheelt wel veel hoor.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:29 schreef Chanty het volgende:
Waarom heb ik het briljante vermogen om tijdens tentamentijd ziek te worden
Volgens mij ligt het aan statistiek. Begin dit jaar toen we statistiek hadden werd ik er ook al ziek van
leren gaat wel aardig gelukkig, iets minder concentratievermogen wel dus iets vaker pauze houdenquote:
Pauze is goedquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
leren gaat wel aardig gelukkig, iets minder concentratievermogen wel dus iets vaker pauze houden
Straks drie uurtjes werken. Even kijken of ik dat trek met mijn betonkopparacetamol
Ach, er zijn maar weinig wederhelften die snappen wat het kost en waarom het zo duur isquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:30 schreef sanger het volgende:
Scheelt een hoop indd. Is nog wel iets boven het budget dat ik heb afgesproken met mijn vrouw, maar who cares
Voordeel van vrijgezel zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach, er zijn maar weinig wederhelften die snappen wat het kost en waarom het zo duur is![]()
Oe...lekker....mag ik die een keer vasthouden?quote:Ben nu ook de gelukkige eigenaar van een 100mm-400mmVandaar ook dat ik een nieuwe rugzak nodig heb; in het handtasje dat ik had past nu alleen de lens nog maar
![]()
quote:Met KE bedoelen we Kamera Express in Capelle neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |