quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:30 schreef Meki het volgende:
Ik ben een moslim en voelde me gewoon een nederlandse burger. in Nederland, werk keihard voor me zelf en altijd dacht ik dat Nederland mijn land is geworden. de laatste tijd voel ik me alsof het land waarin ik woon mij uitkost, en achterlijk vind.ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is.
Ik weet niet wat je lult, Marokko kent geen shariaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
veel plezier daar, hopelijk hebben ze daar de sharia voor je, kun je je hart ophalen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:21 schreef Meki het volgende:
Ik hoop dat Wilders zoveel bedreigingen krijgt. met zijn oorlogsverklaring
Tsss, stelletje nep-moslimsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je lult, Marokko kent geen sharia
Ik weet niet wat jou bezielt echt je bent echt totaal de weg kwijtquote:
dé moslims?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zoals? Voorlopig zijn het alleen nog maar de moslims die zelf aan het gooien zijn hoor
quote:Wilders:blij met lage opkomst demo
` PVV-leider Wilders is blij met wat
hij noemt "de zwaar tegenvallende
opkomst" bij het protest van Nederland
Bekent Kleur in Amsterdam.Vandaag
demonstreerden ruim 1000 mensen tegen
Wilders en racisme in het algemeen.
Wilders noemt het een haatmanifestatie.
Hij zegt dat de bevolking zich heeft
afgekeerd van het multiculturalisme en
dat dit weer duidelijk is gebleken.
Voor VVD-ers die ook demonstreerden
heeft Wilders geen goed woord over.
Volgens hem zijn mensen als Henk Kamp
en Hans Dijkstal pro-islamisering en
pro-massa-immigratie.Niet Nederland,
maar de VVD bekende kleur,meent hij.
De bekende duitse schrijver Henryk M.Broder die al jarenlang voor de islam en moslims waarschuwde, is tot de verbazing van zijn aanhangers zelf tot de islam bekeerd, hij zegt dat hij nog nooit zo een innerlijke rust kon voelen en dat hij nu pas de ware geloof heeft zo als hij geboren was.quote:
Mooi voor hem toch, hopelijk valt hij mij er niet mee lastig.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:31 schreef Meki het volgende:
[..]
De bekende duitse schrijver Henryk M.Broder die al jarenlang voor de islam en moslims waarschuwde, is tot de verbazing van zijn aanhangers zelf tot de islam bekeerd, hij zegt dat hij nog nooit zo een innerlijke rust kon voelen en dat hij nu pas de ware geloof heeft zo als hij geboren was.
Als iedereen zijn geloof nou op dezelfde manier uitvoert als Broder, dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:31 schreef Meki het volgende:
De bekende duitse schrijver Henryk M.Broder die al jarenlang voor de islam en moslims waarschuwde, is tot de verbazing van zijn aanhangers zelf tot de islam bekeerd, hij zegt dat hij nog nooit zo een innerlijke rust kon voelen en dat hij nu pas de ware geloof heeft zo als hij geboren was.
Inderdaad, als iedereen nou gewoon z'n eigen ding doet zonder een ander er mee lastig te vallen, dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:37 schreef Perrin het volgende:
Mooi voor hem toch, hopelijk valt hij mij er niet mee lastig.
dat is het ook. Maar bij Moslims gelden andere regelsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, als iedereen nou gewoon z'n eigen ding doet zonder een ander er mee lastig te vallen, dan is er niks aan de hand.
Allemaal onzin, als iedereen zich rustig houdt hoeft niemand ergens heen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:43 schreef Meki het volgende:
dat is het ook. Maar bij Moslims gelden andere regels
verplicht koran verscheuren en moslim zijn doe je maar in je eigen land
Dat wilt Nederland
Nee het is geen onzin. Vraag Wilders maar wat hij wiltquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Allemaal onzin, als iedereen zich rustig houdt hoeft niemand ergens heen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:43 schreef Meki het volgende:
Dat wilt Nederland
Je zei Nederland, maar bedoelde dus Wilders. Nederland was een béétje overdreven dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:55 schreef Meki het volgende:
Nee het is geen onzin. Vraag Wilders maar wat hij wilt
Wilders heeft het nog altijd niet voor het zeggen maar de reacties uit islamitische kring geven hem des te meer geloofwaardigheid.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee het is geen onzin. Vraag Wilders maar wat hij wilt
quote:(Novum) - De Nederlandse Moslim Omroep (NMO) overweegt de antikoranfilm van Geert Wilders uit te zenden. De redactie van de omroep wil dat de PVV-kopman rond de uitzending met voor- en tegenstanders van de film in discussie gaat. Dat meldt De Pers zaterdag op zijn website.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:20 schreef Perrin het volgende:
Moslimomroep wil Fitna mogelijk wél uitzenden
[..]
Goed initatief indien het doorgaatquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja.. ben benieuwd of Geertje 'live' net zo goed is als in de studio.. Geniaal plan idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:22 schreef gronk het volgende:
[..]![]()
Geniaal idee trouwens. Kunnen ze meteen daarna aangeven of 't wel of niet beledigend is.
Overigens vermoed ik dat wilders dit gaat weigeren, want 't is niet zijn platform naar keuze.
Wauw, dat is wel stoer.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:20 schreef Perrin het volgende:
quote:De NMR wil de film vooraf bekijken om te zien of die geen strafbare uitingen bevat.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sowieso, de eerste vraag van de moslim-discussieleider: 'welkom meneer wilders bij de moslimomroep. Hoe voelt dat nu, dat u uitgerekend hier uw film mag uitzenden terwijl alle joods-christelijke publieke omroepen er niet aan wilden?'quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:33 schreef Perrin het volgende:
Er zitten nog genoeg mitsen en maren aan, maar het plan is goud wat mij betreft.
Whehe. Dat kon dan wel eens de laatste uitzending worden in dat gebouw...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mwuah, gewoon een subsidie trekkende instantie wat zichzelf wil bewijzen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:46 schreef Meki het volgende:
Goed idee... NMO zou een tegenfilm gelijk daaran vast maken.
NMO is slim bezig ze gaan Wilders in de val lokken
Ja, maar Wilders heeft tot nu toe die voorwaarde niet geaccepteerd, dus of het door gaat is maar zeer de vraag.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:33 schreef Perrin het volgende:
Er zitten nog genoeg mitsen en maren aan, maar het plan is goud wat mij betreft.
Zoals de haat jegens het Joodse volk?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:25 schreef Meki het volgende:
stop de kwaad en haat .
Als Europeaan kan jij daar meer over praten dan wij.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zoals de haat jegens het Joodse volk?
Auw.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als Europeaan kan jij daar meer over praten dan wij.
Zo komen we er wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:58 schreef Triggershot het volgende:
Nou liever niet op deze manier, maar 'wat is er mis met de Islam' zonder eerst naar je eigen bord te kijken is zo makkelijk.quote:
Lijkt me het beste om alle religie's dan maar te verbieden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou liever niet op deze manier, maar 'wat is er mis met de Islam' zonder eerst naar je eigen bord te kijken is zo makkelijk.
Sure, ga het lijstje maar afquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lijkt me het beste om alle religie's dan maar te verbieden.![]()
En het communisme.![]()
En het kapitalisme brengt ook alleen maar ellende.![]()
En democratie natuurlijk.![]()
Ik denk 't niet. Of wilders zet zichzelf ontzettend voor schut met z'n filmpje, of hij bewijst z'n superieure debatingtechnieken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:47 schreef HenryHill het volgende:
Whehe. Dat kon dan wel eens de laatste uitzending worden in dat gebouw...
(D.w.z.: als hun achterban ook maar enigszins lijkt op wat er in het Midden-Oosten rondloopt, gaat de tent waarschijnlijk in vlammen op)
sterk van jequote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou is die opsomming natuurlijk wel erg breed, maar goed..quote:I. You agree to comply with all applicable local, state, national and international laws and regulations regarding use of all services delivered by Network Solutions. The following are prohibited uses of our services:
1. Transmission, distribution, uploading, posting or storage of any material in violation of any applicable law or regulation is prohibited. This includes, without limitation, material protected by copyright, trademark, trade secret or other intellectual property right used without proper authorization, and material that is obscene, defamatory, libelous, unlawful, harassing, abusive, threatening, harmful, vulgar, constitutes an illegal threat, violates export control laws, hate propaganda, fraudulent material or fraudulent activity, invasive of privacy or publicity rights, profane, indecent or otherwise objectionable material of any kind or nature. You may not transmit, distribute, or store material that contains a virus, "Trojan Horse," corrupted data, or any software or information to promote or utilize software or any of Network Solutions services to deliver unsolicited e-mail. You further agree not to transmit any material that encourages conduct that could constitute a criminal offense, gives rise to civil liability or otherwise violates any applicable local, state, national or international law or regulation.
Europa heeft het uitgevonden inderdaad. Polarisering in deze regio is zeer gevaarlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Solutions is investigating whether the site's content is in violation of the Network Solutions Acceptable Use Policy"quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:57 schreef Dodecahedron het volgende:
"is in violation of the Network Solutions Acceptable Use Policy. "
Whehehequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:56 schreef Triggershot het volgende:
site offline
http://www.fitnathemovie.com/
Natuurlijk. Nog geen seconde ervan te zien geweest maar alvast wel de site offline halen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:56 schreef Triggershot het volgende:
site offline
http://www.fitnathemovie.com/
quote:Stekker uit website Fitna
AMSTERDAM -
De Amerikaanse netwerkprovider Network Solutions heeft de site waarop Geert Wilders zijn anti-koranfilm Fitna wilde vertonen, zaterdagavond offline gezet.
De provider heeft vele klachten binnengekregen en wil nu eerst onderzoeken of de inhoud van www.fitnathemovie.com in strijd is met het beleid van Network Solutions.
Telegraaf
Absoluut. De verspreiding ervan is niet tegen te houden. Maar toch wel weer laf dat er vooraf censuur is.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:13 schreef -scorpione- het volgende:en de censurering duurt voort. Die film komt er toch wel, maak je niet druk.
Er is al eens voorgesteld om een wildersforum te maken. Maar ze wilden het niet omdat ze bang zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom word er eigenlijk voor joran een heel subfoum aangemaakt en moet voor wilders alles in 1 topic?
Is al aan de orde geweest in FB: Waar blijft het Wilders-forum?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom word er eigenlijk voor joran een heel subfoum aangemaakt en moet voor wilders alles in 1 topic?
Tsk, tsk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er is al eens voorgesteld om een wildersforum te maken. Maar ze wilden het niet omdat ze bang zijn
Daar komt het wel op neer. Dreiging wint, ook bij Fok.quote:
Wat heeft dit nou weer met censuur te maken. Ze mogen toch zelf weten wat ze hosten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Absoluut. De verspreiding ervan is niet tegen te houden. Maar toch wel weer laf dat er vooraf censuur is.
Als ik lees hoe Dagonet het aankondigde, dan ligt 't toch even een stukje genuanceerder:quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Dreiging wint, ook bij Fok.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:03 schreef Dagonet het volgende:
Vanuit een discussie tussen A's, FA's en PR is de beslissing gekomen om géén apart forum voor Wilders te openen. Inspelen op hypes en daarmee onderscheiden is iets wat we vaker willen doen. We zijn echter tot de conclusie gekomen dat dit niet het onderwerp is om daarmee te experimenteren. Zowel de hoofdelijke aansprakelijkheid van Danny voor wat er op het forum staat (denk MDI), evt. persoonlijke risico's die niet uit het oog mogen worden verloren (denk mafketels), de schier onmogelijkheid om het objectief te modereren als het feit dat je hiermee mods sneller op zou branden dan een jerrycan benzine in een crematorium zijn hier mede de redenen voor.
Ook is er, in samenspraak met de NWS mods, besloten om géén subforum in te stellen. Er zal zwaar gecentraliseerd worden in NWS door de mods met een nauwe samenwerking tussen hen, de FA's (primair ikzelf) en yvonne om trolls te weren en de discussie zo leefbaar mogelijk te houden.
Er is nog geen seconde van de film getoond. Hoe kunnen ze het dan al offline halen. Dat is pure censuur, zwichten voor dreigementen die ze ongetwijfeld ontvangen hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:20 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat heeft dit nou weer met censuur te maken. Ze mogen toch zelf weten wat ze hosten.
't is geen censuur, maar marktwerking in actie.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er is nog geen seconde van de film getoond. Hoe kunnen ze het dan al offline halen. Dat is pure censuur, zwichten voor dreigementen die ze ongetwijfeld ontvangen hebben
Daar gaat het vooral om. Zwichten voor mogelijke dreiging. De rest is een verhaaltje eromheen geluld om de beslissing nog enigszins te willen rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:21 schreef gronk het volgende:
Als ik lees hoe Dagonet het aankondigde, dan ligt 't toch even een stukje genuanceerder:
Vanuit een discussie tussen A's, FA's en PR is de beslissing gekomen om géén apart forum voor Wilders te openen. Inspelen op hypes en daarmee onderscheiden is iets wat we vaker willen doen. We zijn echter tot de
conclusie gekomen dat dit niet het onderwerp is om daarmee te experimenteren. Zowel de hoofdelijke aansprakelijkheid van Danny voor wat er op het forum staat (denk MDI), evt. persoonlijke risico's die niet uit het oog mogen worden verloren (denk mafketels), de schier onmogelijkheid om het objectief te modereren als het feit dat je hiermee mods sneller op zou branden dan een jerrycan benzine in een crematorium zijn hier mede de redenen voor.
Ook is er, in samenspraak met de NWS mods, besloten om géén subforum in te stellen. Er zal zwaar gecentraliseerd worden in NWS door de mods met een nauwe samenwerking tussen hen, de FA's (primair ikzelf) en yvonne om trolls te weren en de discussie zo leefbaar mogelijk te houden.
Nee, dat is kortzichtig.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er is nog geen seconde van de film getoond. Hoe kunnen ze het dan al offline halen. Dat is pure censuur,
Dat weet je nog niet.quote:zwichten voor dreigementen die ze ongetwijfeld ontvangen hebben
Tja, idd, erg jammer.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar gaat het vooral om. Zwichten voor mogelijke dreiging. De rest is een verhaaltje eromheen geluld om de beslissing nog enigszins te willen rechtvaardigen.
Hoe weet jij nou waar "het vooral om gaat".quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar gaat het vooral om. Zwichten voor mogelijke dreiging. De rest is een verhaaltje eromheen geluld om de beslissing nog enigszins te willen rechtvaardigen.
Gewoon duidelijk. Kijk eens naar dat verhaaltje, wat een onzingelul.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:29 schreef Dodecahedron het volgende:
Hoe weet jij nou waar "het vooral om gaat".
Dat kun je wat mij betreft prima in het FB-topic doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:33 schreef Montagui het volgende:
Overigens, voor mij hoeft zo'n subforum niet per sé, maar ik reageer om de redenen die zijn gegeven om het niet te doen.
Nee hoor. Het is zwichten en dat past prima in de geschiedenis van Fok. Kennen we dit nog? Betreft de cartoon spotprenten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:45 schreef Dodecahedron het volgende:
Uitgeluld.
Gelukkig heeft Nederland jou nog als laatste verdedigingslinie.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is zwichten en dat past prima in de geschiedenis van Fok. Kennen we dit nog? Betreft de cartoon spotprenten.
Ja, die actie snapte ik ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is zwichten en dat past prima in de geschiedenis van Fok. Kennen we dit nog? Betreft de cartoon spotprenten.
http://www.bndestem.nl/al(...)-Wilders-offline.ecequote:Provider Network Solutions heeft zaterdagavond de website fitnathemovie.com van PVV-politicus Geert Wilders offline gezet. ANP Photo
DEN HAAG (ANP) - Provider Network Solutions heeft zaterdagavond de website fitnathemovie.com van PVV-politicus Geert Wilders offline gezet. De provider stelt in een mededeling dat er meerdere klachten zijn binnengekomen over de site.
Network Solutions onderzoekt nu of de inhoud van de website in strijd is met de reglementen van de provider. Op de site stond, op een zwarte achtergrond, de tekst 'Geert Wilders presents Fitna - Coming Soon'. Daarnaast was een afbeelding te zien van de voorkant van de Koran waarop de Arabische tekst Allahu Akhbar staat, wat 'God is de Grootste' betekent.
Het was de bedoeling van Wilders op deze website zijn anti-Koranfilm Fitna te vertonen. In Fitna wil Wilders zijn mening verbeelden dat de Koran, het heilige geschrift voor moslims, een fascistisch boek is dat nog altijd aanzet tot geweld.
Provider Network Solutions was zaterdagavond niet bereikbaar voor commentaar.
http://www.networksolutions.com/legal/aup.jspquote:Transmission, distribution, uploading, posting or storage of any material in violation of any applicable law or regulation is prohibited. This includes, without limitation, material protected by copyright, trademark, trade secret or other intellectual property right used without proper authorization, and material that is obscene, defamatory, libelous, unlawful, harassing, abusive, threatening, harmful, vulgar, constitutes an illegal threat, violates export control laws, hate propaganda, fraudulent material or fraudulent activity, invasive of privacy or publicity rights, profane, indecent or otherwise objectionable material of any kind or nature.
Moeten ze toch lekker zelf weten.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Provider zet website film Wilders offline
[..]
http://www.bndestem.nl/al(...)-Wilders-offline.ece
[..]
http://www.networksolutions.com/legal/aup.jsp
Oftewel, ze kunnen de zaak offline halen voor elke reden denkbaar. Nu is de koran een belediging aan het adres van iedereen die van vrede houd, maar ik denk dat dat niet de motivatie was.
Die is niet echt.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Afwachten wat hier mee gaat gebeuren:
http://www.fitnathemovie.co.uk/
Dan krijgen praktisch alleen jonge IT-georienteerde figuren zijn film te zien.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die is niet echt.
Maar Wilders kan gewoon via bittorrent netwerken zijn film verspreiden. Dat is niet tegen te houden en het kost niks aan bandbreedte. De ideale manier dus.
Dat is enkel voor de eerste verspreiding. Maar het is bekend hoe rap zoiets zich over het internet verspreid. Er zullen overal sites opduiken die de film hosten in flashplayers en het zal ook overal opduiken bij allerlei sites als megaupload, rapidshare.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:16 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dan krijgen praktisch alleen jonge IT-georienteerde figuren zijn film te zien.
Ja, ik weet dat ie nep is, maar ik ben benieuwd wat we dan op 23 maart (vandaag dus) te zien krijgen op die site.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die is niet echt.
Maar Wilders kan gewoon via bittorrent netwerken zijn film verspreiden. Dat is niet tegen te houden en het kost niks aan bandbreedte. De ideale manier dus.
een rickrollquote:Op zondag 23 maart 2008 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ie nep is, maar ik ben benieuwd wat we dan op 23 maart (vandaag dus) te zien krijgen op die site.
Hoelang had je die al klaar staan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die kinders staan na morgen lekker voor paalquote:Op zondag 23 maart 2008 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ie nep is, maar ik ben benieuwd wat we dan op 23 maart (vandaag dus) te zien krijgen op die site.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:58 schreef raytwente het volgende:
[..]
wel apart, er zijn tal van filmpjes, foto's en dergelijke waar onthoofdingen, stenigingen, pedo huwelijken etc zijn en waar de islam direct schuld aan is.
daar hoor je nauwelijks mensen over, geen balkende die vragen stelt, geen linkse groepering die vragen stelt of de boel boycot.
maar een figuur maakt een filmpje waarin hij laat zien hoe gewelddadig en intolerant de islam is en de hele moslimwereld en westerse wereld staat op de kop.
nederlandse politici die bij voorbaat al excuses maken en dergelijke![]()
zelfde zag je met verdonk, die wou iraanse homo's uitzetten die dan onthoofd zou worden.
verdonk word voor van alles uitgemaakt en staat wekenlang in de belangstelling.
doet een of ander marokkaans wijf hetzelfde en er is niks aan de hand.
[edit]
Ga lekker op stap ofzo in plaats van je zo druk te maken over die film, oh nee je komt natuurlijk nergens binnen...quote:Op zondag 23 maart 2008 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Minder dan wat jij nodig had om op te reageren.
Sterk.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ga lekker op stap ofzo in plaats van je zo druk te maken over die film, oh nee je komt natuurlijk nergens binnen...
Duidelijk een reactie van iemand die niet veel buiten de deur komt of nog niet boven de 18 is. Over het algemeen wordt het pas gezellig vanaf een uur of 1, mijn avond is nog jong.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterk.
Van iemand achter zijn pc op een zaterdagavond/zondag.
Ja ok, nog 3 weken dan word ik 18.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Duidelijk een reactie van iemand die niet veel buiten de deur komt of nog niet boven de 18 is. Over het algemeen wordt het pas gezellig vanaf een uur of 1, mijn avond is nog jong.
Maar hij heeft wel gelijk, want dit antwoord is S-L-A-Pquote:Op zondag 23 maart 2008 00:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Duidelijk een reactie van iemand die niet veel buiten de deur komt of nog niet boven de 18 is. Over het algemeen wordt het pas gezellig vanaf een uur of 1, mijn avond is nog jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |