quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:30 schreef Meki het volgende:
Ik ben een moslim en voelde me gewoon een nederlandse burger. in Nederland, werk keihard voor me zelf en altijd dacht ik dat Nederland mijn land is geworden. de laatste tijd voel ik me alsof het land waarin ik woon mij uitkost, en achterlijk vind.ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is.
Ik weet niet wat je lult, Marokko kent geen shariaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
veel plezier daar, hopelijk hebben ze daar de sharia voor je, kun je je hart ophalen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:21 schreef Meki het volgende:
Ik hoop dat Wilders zoveel bedreigingen krijgt. met zijn oorlogsverklaring
Tsss, stelletje nep-moslimsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je lult, Marokko kent geen sharia
Ik weet niet wat jou bezielt echt je bent echt totaal de weg kwijtquote:
dé moslims?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zoals? Voorlopig zijn het alleen nog maar de moslims die zelf aan het gooien zijn hoor
quote:Wilders:blij met lage opkomst demo
` PVV-leider Wilders is blij met wat
hij noemt "de zwaar tegenvallende
opkomst" bij het protest van Nederland
Bekent Kleur in Amsterdam.Vandaag
demonstreerden ruim 1000 mensen tegen
Wilders en racisme in het algemeen.
Wilders noemt het een haatmanifestatie.
Hij zegt dat de bevolking zich heeft
afgekeerd van het multiculturalisme en
dat dit weer duidelijk is gebleken.
Voor VVD-ers die ook demonstreerden
heeft Wilders geen goed woord over.
Volgens hem zijn mensen als Henk Kamp
en Hans Dijkstal pro-islamisering en
pro-massa-immigratie.Niet Nederland,
maar de VVD bekende kleur,meent hij.
De bekende duitse schrijver Henryk M.Broder die al jarenlang voor de islam en moslims waarschuwde, is tot de verbazing van zijn aanhangers zelf tot de islam bekeerd, hij zegt dat hij nog nooit zo een innerlijke rust kon voelen en dat hij nu pas de ware geloof heeft zo als hij geboren was.quote:
Mooi voor hem toch, hopelijk valt hij mij er niet mee lastig.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:31 schreef Meki het volgende:
[..]
De bekende duitse schrijver Henryk M.Broder die al jarenlang voor de islam en moslims waarschuwde, is tot de verbazing van zijn aanhangers zelf tot de islam bekeerd, hij zegt dat hij nog nooit zo een innerlijke rust kon voelen en dat hij nu pas de ware geloof heeft zo als hij geboren was.
Als iedereen zijn geloof nou op dezelfde manier uitvoert als Broder, dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:31 schreef Meki het volgende:
De bekende duitse schrijver Henryk M.Broder die al jarenlang voor de islam en moslims waarschuwde, is tot de verbazing van zijn aanhangers zelf tot de islam bekeerd, hij zegt dat hij nog nooit zo een innerlijke rust kon voelen en dat hij nu pas de ware geloof heeft zo als hij geboren was.
Inderdaad, als iedereen nou gewoon z'n eigen ding doet zonder een ander er mee lastig te vallen, dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:37 schreef Perrin het volgende:
Mooi voor hem toch, hopelijk valt hij mij er niet mee lastig.
dat is het ook. Maar bij Moslims gelden andere regelsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, als iedereen nou gewoon z'n eigen ding doet zonder een ander er mee lastig te vallen, dan is er niks aan de hand.
Allemaal onzin, als iedereen zich rustig houdt hoeft niemand ergens heen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:43 schreef Meki het volgende:
dat is het ook. Maar bij Moslims gelden andere regels
verplicht koran verscheuren en moslim zijn doe je maar in je eigen land
Dat wilt Nederland
Nee het is geen onzin. Vraag Wilders maar wat hij wiltquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Allemaal onzin, als iedereen zich rustig houdt hoeft niemand ergens heen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:43 schreef Meki het volgende:
Dat wilt Nederland
Je zei Nederland, maar bedoelde dus Wilders. Nederland was een béétje overdreven dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:55 schreef Meki het volgende:
Nee het is geen onzin. Vraag Wilders maar wat hij wilt
Wilders heeft het nog altijd niet voor het zeggen maar de reacties uit islamitische kring geven hem des te meer geloofwaardigheid.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee het is geen onzin. Vraag Wilders maar wat hij wilt
quote:(Novum) - De Nederlandse Moslim Omroep (NMO) overweegt de antikoranfilm van Geert Wilders uit te zenden. De redactie van de omroep wil dat de PVV-kopman rond de uitzending met voor- en tegenstanders van de film in discussie gaat. Dat meldt De Pers zaterdag op zijn website.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:20 schreef Perrin het volgende:
Moslimomroep wil Fitna mogelijk wél uitzenden
[..]
Goed initatief indien het doorgaatquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja.. ben benieuwd of Geertje 'live' net zo goed is als in de studio.. Geniaal plan idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:22 schreef gronk het volgende:
[..]![]()
Geniaal idee trouwens. Kunnen ze meteen daarna aangeven of 't wel of niet beledigend is.
Overigens vermoed ik dat wilders dit gaat weigeren, want 't is niet zijn platform naar keuze.
Wauw, dat is wel stoer.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:20 schreef Perrin het volgende:
quote:De NMR wil de film vooraf bekijken om te zien of die geen strafbare uitingen bevat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |