Alles driedubbel na te lezen? Fatsoenlijke mensen spellen de woorden waar jij fouten in maakt in één keer goed. Eat that!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:39 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ag als ik wat meer moeite doe zal het wel lukken, maar ik ben een beetje zat om met elk woord 3 dubbel na te lezen.
En DutchErrorist wat vind jij er van. Je heb het zo goed gelezen.
Lieve jongen,quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:08 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Resco,
als je ff lees heb ik al verteld waarom ik zoveel spel fouten maak.
Dus eat that!
En over de beta, er zal eerst een closed beta zijnwaar we rustig eerst alles kunnen testen, daarna zal er een open beta waar alle spelers het spel kunnen testen.
Algemeen is het een gratis spel.
Ik kan je ook nog wel helpen anders! Ik kan je aan het volgende keurmerk helpen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:16 schreef Roelof_Kremer het volgende:
wow die is wow
wat zou jouw aanbrangs aan het bedrijf zijn? lol
je heb het over jij en ik?
marketing?
Maar okey,
wat is zou je aanbot zijn.
Om een spe te maken? Juist...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:16 schreef Roelof_Kremer het volgende:
thanks albertfiet,
maar ze hebben ook wel gelijk.
het is niet moeiljk om een spe te maken en om uit te brengen. dat kan in de meeste gevallen wel gebeuren.
Het moeilijke is om mensen te laten intreseren en om spelers langer te laten spelen.
Kijk naar battlefield en de sims. die hebben nu zoveel verschillende en uitbouwsels. ook rede daarom.
maar dank je voor je reactie
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:32 schreef VoreG het volgende:
Mijn neefje van 8 jaar kan nog beter spellen.
kan het nog duidelijker?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:33 schreef Roelof_Kremer het volgende:
heeft die een hersen beschadeging in het korte geheuge waardoor hij spel regels en soms worden vergeet?
Volgens mij heb je wel meer beschadigingenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:37 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Die Resco,
lees, ik heb een beschadeging in het korte geheuge. verders nix.
waar jij je conclusies van daan heel gaan mij meschien wel ten boven.
maar begin met lezen en dan klagen.
Niet blind, realistisch heet dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:32 schreef Roelof_Kremer het volgende:
maar zoiets als dit zijn de meeste bureau's ook blind.
Als je een goed adviesbreau ken die advies geven in het spel maken, graag.
Ik neem zo contact met je op via PM!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:11 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Aquila360, kunnen we per pm verder praten?
nee nog niet, moet nog gemaakt worden.quote:
Maak dan een sneller fokquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:55 schreef disjfa het volgende:
Je hebt een banner applicatie gevondenKnap. Zou ik me ook druk om maken voordat je een game hebt
Dan gaan mensen met jouw idee mee
Ik hoop voor je dat Cyberia18 nog op zijn besluit terug komt! Met hem er bij zit je gebakklen Roelof!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:41 schreef Roelof_Kremer het volgende:
ag met wat moeilte komen we er wel
moet zeggen begin was wat ,(......)
thanks
Laat het je vanavond wel weten. Kan er niet direct een antwoord op geven aangezien het een grote investering is van mijn kant.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:41 schreef Roelof_Kremer het volgende:
ag met wat moeilte komen we er wel
moet zeggen begin was wat ,(......)
thanks
Kan je me alvast een bedrag noemen waar je in ieder geval een start mee kunt maken? De hoogte van het bedrag is natuurlijk van groot belang in m'n beslissing.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:44 schreef Roelof_Kremer het volgende:
neem graag verder met mij contact op.
geld voor ieder een,
als je een goed aanbot kan zetten graag.
Met mij valt inderdaad altijd zaken te doen, mits de persoon in kwestie niet met serieuze/geloofwaardige praat komt AQuila. Dat weet jequote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Cyberia18 nog op zijn besluit terug komt! Met hem er bij zit je gebakklen Roelof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |