Maak dan een sneller fokquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:55 schreef disjfa het volgende:
Je hebt een banner applicatie gevondenKnap. Zou ik me ook druk om maken voordat je een game hebt
Dan gaan mensen met jouw idee mee
Ik hoop voor je dat Cyberia18 nog op zijn besluit terug komt! Met hem er bij zit je gebakklen Roelof!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:41 schreef Roelof_Kremer het volgende:
ag met wat moeilte komen we er wel
moet zeggen begin was wat ,(......)
thanks
Laat het je vanavond wel weten. Kan er niet direct een antwoord op geven aangezien het een grote investering is van mijn kant.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:41 schreef Roelof_Kremer het volgende:
ag met wat moeilte komen we er wel
moet zeggen begin was wat ,(......)
thanks
Kan je me alvast een bedrag noemen waar je in ieder geval een start mee kunt maken? De hoogte van het bedrag is natuurlijk van groot belang in m'n beslissing.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:44 schreef Roelof_Kremer het volgende:
neem graag verder met mij contact op.
geld voor ieder een,
als je een goed aanbot kan zetten graag.
Met mij valt inderdaad altijd zaken te doen, mits de persoon in kwestie niet met serieuze/geloofwaardige praat komt AQuila. Dat weet jequote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Cyberia18 nog op zijn besluit terug komt! Met hem er bij zit je gebakklen Roelof!
inclusief spellingsfouten?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:29 schreef Roelof_Kremer het volgende:
btw, als iemand die intresse heeft om zoals sommige met mij in de boot te stappen kunnen ze tuurlijk de 60 bladzijde concept lezen.
Als ze echt intresse hebben.
Slechte grap.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:33 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ik ben zeker dan 1 april de eerste codes worden gezet. ( Bij wijze van spreke )
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:44 schreef Digixz het volgende:
We hebben er een nieuw keurmerk bij denk ik.
[ afbeelding ]
Total Roef Approved.
Je bent er nog ruim op tijd bijquote:
Elk ras 15 schepen. Dat zijn dus 7 x 15 = 105 of 8 x 15 = 120 schepen.quote:Er zullen 7-8 rassen zijn, met elk hun zwaktes en voordelen. Elke ras heeft hun eigen 15 schepen
En elk ras nog eens 15 huurlingschepen, dat zijn dus 105 + (7 x15) = 210 verschillende schepenquote:en ze hebben allemaal 15 huurlingen schepen. Meer dan 105 verschillende schepen
Dan is het 105+ 15 = 120 of 120 + 15 = 135quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
De huurlingschepen waren geloof ik voor alle rassen hetzelfde!
Het is toch leuk als je een huisdier kan nemen. Bijvoorbeeld een baby beest ofzo. Net als in WoW.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:05 schreef Roelof_Kremer het volgende:
huisdieren, nee. niet echt.
er is wel een Lord/vassel systeem.
en een PM systeem.
nog niet hoop ikquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:58 schreef Reintji het volgende:
Is deze al vol dan?
Ik miste jou al in dit topicquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:52 schreef Leonos het volgende:
Goed plan dit.
Kan je ook huisdieren nemen?
Toen had iemand ook hulp nodig of die had ook een paar vragen en die hebben we toen goed geholpen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:11 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Sims topic??
Just the OP?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:08 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind dat hem wat serieuzer moeten helpen! Hij heeft het allemaal goed uitgedacht alleen jammer dat zijn OP zon vage tering bende was.
nouja oke alles wat die tot nu toe getypt heeft is klotequote:
Mja, maar ik vraag me sterk af of het uberhaubt haalbaar is. Een (goed) spel waar je geld mee wil verdienen maak je niet met een plannetje en een handje vol programmeurs, daar komt wel wat meer bij kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
nouja oke alles wat die tot nu toe getypt heeft is klote![]()
Maar dan nog die jongen heeft zijn ziel en zaligheid er in gelegd en dat vind ik toch wel te prijzen!
Een paar schepen,....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:45 schreef AQuila360 het volgende:
Maar Roelof hoe groot kan je aanvals macht worden eigenlijk?
Kan ik bijvoorbeeld koers zetten naar een planeet en dat je dan met een Moederschip bent en 3 heavy cruisers en 5 fregratten en 40 aanvalsfighters en misschien nog wat ondersteunend materiaal?
Of hoe moet ik dat voor me zien?
Volgens mij waren die eieren die je met het paasontbijt op hebt niet helemaal meer in ordequote:Op zondag 23 maart 2008 02:52 schreef Roelof_Kremer het volgende:
,...... what?
ja ja.
of ja
of ja op de het>? ja?
ja tog?
dinsdag? die ja
of ja op post?
hopelijk niet een ja van negetief ja, van bah ja
of zo ja van zo " jaja "
netzij die jaja een positiefe jaja is. op het ja van de ja die ik wil horen.
ook een webbased game? welke dan? en welke ideeen heb je ingebracht?quote:Heb al een idee verkocht, en adviseur geweest van een ander spel.
fok spacequote:Op zondag 23 maart 2008 12:00 schreef AQuila360 het volgende:
AQuilan Verge = een mooie naam voor het spel!
Zo'n topspel moet sowieso Nebo's Paradox heten!quote:Op zondag 23 maart 2008 12:00 schreef AQuila360 het volgende:
AQuilan Verge = een mooie naam voor het spel!
Het is moeilijk om een naam te verzinnen. zoals ik al eerder zij.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil eerst weten hoe het spel gaat heten. Met een mooie naam verkoop je al gauw meer spelletjes. Ongelogen waarheid van mijn kant.
Wel lekker slim om dat zo openbaar te bespreken, heb er inmiddels een aantal geregistreerdquote:Op zondag 23 maart 2008 14:07 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het is moeilijk om een naam te verzinnen. zoals ik al eerder zij.
Is allen de naam nog beschikbaar en/of lijkt de naam niet te veel op ander. (Om het nou Ggame te gaan noemen,.... Of age of space.)
Heel veel met space, empire, en galactic is veel gebruikt en/of domein naam.
Vaak verwijs ik met namen van het latijn. maar space in het latijn,.......
Meschien de 7th domains omdat er 7 rassen zijn/waren?
Maar om het www.7thdomain. com word lastig.
meschien www.7th. com
simpel en is naar de naam.
ag laat me er nog ff over denken.
als je een idee heb.???
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:29 schreef Resco het volgende:
[..]
Wel lekker slim om dat zo openbaar te bespreken, heb er inmiddels een aantal geregistreerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |