Just the OP?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:08 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind dat hem wat serieuzer moeten helpen! Hij heeft het allemaal goed uitgedacht alleen jammer dat zijn OP zon vage tering bende was.

nouja oke alles wat die tot nu toe getypt heeft is klotequote:

Mja, maar ik vraag me sterk af of het uberhaubt haalbaar is. Een (goed) spel waar je geld mee wil verdienen maak je niet met een plannetje en een handje vol programmeurs, daar komt wel wat meer bij kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
nouja oke alles wat die tot nu toe getypt heeft is klote
Maar dan nog die jongen heeft zijn ziel en zaligheid er in gelegd en dat vind ik toch wel te prijzen!

Een paar schepen,....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:45 schreef AQuila360 het volgende:
Maar Roelof hoe groot kan je aanvals macht worden eigenlijk?
Kan ik bijvoorbeeld koers zetten naar een planeet en dat je dan met een Moederschip bent en 3 heavy cruisers en 5 fregratten en 40 aanvalsfighters en misschien nog wat ondersteunend materiaal?
Of hoe moet ik dat voor me zien?

Tenzij je keizer stats heeft die je upgrade, dan zou het mogelijk van toepassing kunnen zijn. Maar hoe je dat geloofwaardig wilt brengen......
 Tenzij je keizer stats heeft die je upgrade, dan zou het mogelijk van toepassing kunnen zijn. Maar hoe je dat geloofwaardig wilt brengen......  

Volgens mij waren die eieren die je met het paasontbijt op hebt niet helemaal meer in ordequote:Op zondag 23 maart 2008 02:52 schreef Roelof_Kremer het volgende:
,...... what?
ja ja.
of ja
of ja op de het>? ja?
ja tog?
dinsdag? die ja
of ja op post?
hopelijk niet een ja van negetief ja, van bah ja
of zo ja van zo " jaja "
netzij die jaja een positiefe jaja is. op het ja van de ja die ik wil horen.

ook een webbased game? welke dan? en welke ideeen heb je ingebracht?quote:Heb al een idee verkocht, en adviseur geweest van een ander spel.

fok spacequote:Op zondag 23 maart 2008 12:00 schreef AQuila360 het volgende:
AQuilan Verge = een mooie naam voor het spel!

Zo'n topspel moet sowieso Nebo's Paradox heten!quote:Op zondag 23 maart 2008 12:00 schreef AQuila360 het volgende:
AQuilan Verge = een mooie naam voor het spel!

Het is moeilijk om een naam te verzinnen. zoals ik al eerder zij.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil eerst weten hoe het spel gaat heten. Met een mooie naam verkoop je al gauw meer spelletjes. Ongelogen waarheid van mijn kant.

Wel lekker slim om dat zo openbaar te bespreken, heb er inmiddels een aantal geregistreerdquote:Op zondag 23 maart 2008 14:07 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het is moeilijk om een naam te verzinnen. zoals ik al eerder zij.
Is allen de naam nog beschikbaar en/of lijkt de naam niet te veel op ander. (Om het nou Ggame te gaan noemen,.... Of age of space.)
Heel veel met space, empire, en galactic is veel gebruikt en/of domein naam.
Vaak verwijs ik met namen van het latijn. maar space in het latijn,.......
Meschien de 7th domains omdat er 7 rassen zijn/waren?
Maar om het www.7thdomain. com word lastig.
meschien www.7th. com
simpel en is naar de naam.
ag laat me er nog ff over denken.
als je een idee heb.???

quote:Op zondag 23 maart 2008 14:29 schreef Resco het volgende:
[..]
Wel lekker slim om dat zo openbaar te bespreken, heb er inmiddels een aantal geregistreerd

Wrong. Volgens jouw definitie is ELK spel een RPG. De gamers definitie van RPG is een spel waarbij je 'letterlijk' in de huid kruipt van 1 karakter. Hierbij heb je dan attributen die je kan verbeteren en dat maakt het spel een RPG. Maar als jij je RTS/empire sim als RPG wilt verkopen omdat jij denkt dat jouw definitie beter is dan de door de gaming wereld gebruikte definitie dan prima. Maar dan krijg je dus mensen die een RPG verwachten en een RTS voorgeschoteld krijgen. Mag jij raden of ze blij zijnquote:Op zondag 23 maart 2008 13:53 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Dus voor jouw is het alleen een rpg als je met health / armor / strength ect. heeft.
Een RPG is een spel waar een speler een bepaald verhaal volg. Met deze verhaal zal de speler bepaalde acties moeten doen om het spel te voltooien.

) en er woed een grote strijd tussen die twee machten. Je moet acties ondernemen (gevechten voeren met de vijand, covert missies uitvoeren, etc.) om verder door het verhaal te komen en uiteindelijk zo jouw macht te laten winnen. Genre: RTS. Volgens jou: RPG.
 ) en er woed een grote strijd tussen die twee machten. Je moet acties ondernemen (gevechten voeren met de vijand, covert missies uitvoeren, etc.) om verder door het verhaal te komen en uiteindelijk zo jouw macht te laten winnen. Genre: RTS. Volgens jou: RPG. 

Utopia was meen ik in space?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:34 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Utopia, nee. Maar ik ben meer van space dan van die tijden.
In space en toekomst kan je lekker uitleven. Cowboy style. Startrek style. nou bijna alles.
En elfjes en dwarven zijn meestal het idee achter ruimte rassen.

. Waardoor het ook meer een RTS dan een RPG geworden is.
. Waardoor het ook meer een RTS dan een RPG geworden is. 

helaas het speeld niet op een planeet af.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:41 schreef Lyzio het volgende:
World of Spacecraft. Toppertje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |