Maak dan een sneller fokquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:55 schreef disjfa het volgende:
Je hebt een banner applicatie gevondenKnap. Zou ik me ook druk om maken voordat je een game hebt
Dan gaan mensen met jouw idee mee
Ik hoop voor je dat Cyberia18 nog op zijn besluit terug komt! Met hem er bij zit je gebakklen Roelof!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:41 schreef Roelof_Kremer het volgende:
ag met wat moeilte komen we er wel
moet zeggen begin was wat ,(......)
thanks
Laat het je vanavond wel weten. Kan er niet direct een antwoord op geven aangezien het een grote investering is van mijn kant.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:41 schreef Roelof_Kremer het volgende:
ag met wat moeilte komen we er wel
moet zeggen begin was wat ,(......)
thanks
Kan je me alvast een bedrag noemen waar je in ieder geval een start mee kunt maken? De hoogte van het bedrag is natuurlijk van groot belang in m'n beslissing.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:44 schreef Roelof_Kremer het volgende:
neem graag verder met mij contact op.
geld voor ieder een,
als je een goed aanbot kan zetten graag.
Met mij valt inderdaad altijd zaken te doen, mits de persoon in kwestie niet met serieuze/geloofwaardige praat komt AQuila. Dat weet jequote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Cyberia18 nog op zijn besluit terug komt! Met hem er bij zit je gebakklen Roelof!
inclusief spellingsfouten?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:29 schreef Roelof_Kremer het volgende:
btw, als iemand die intresse heeft om zoals sommige met mij in de boot te stappen kunnen ze tuurlijk de 60 bladzijde concept lezen.
Als ze echt intresse hebben.
Slechte grap.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:33 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ik ben zeker dan 1 april de eerste codes worden gezet. ( Bij wijze van spreke )
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:44 schreef Digixz het volgende:
We hebben er een nieuw keurmerk bij denk ik.
[ afbeelding ]
Total Roef Approved.
Je bent er nog ruim op tijd bijquote:
Elk ras 15 schepen. Dat zijn dus 7 x 15 = 105 of 8 x 15 = 120 schepen.quote:Er zullen 7-8 rassen zijn, met elk hun zwaktes en voordelen. Elke ras heeft hun eigen 15 schepen
En elk ras nog eens 15 huurlingschepen, dat zijn dus 105 + (7 x15) = 210 verschillende schepenquote:en ze hebben allemaal 15 huurlingen schepen. Meer dan 105 verschillende schepen
Dan is het 105+ 15 = 120 of 120 + 15 = 135quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
De huurlingschepen waren geloof ik voor alle rassen hetzelfde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |