quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:32 schreef VoreG het volgende:
Mijn neefje van 8 jaar kan nog beter spellen.
kan het nog duidelijker?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:33 schreef Roelof_Kremer het volgende:
heeft die een hersen beschadeging in het korte geheuge waardoor hij spel regels en soms worden vergeet?

Volgens mij heb je wel meer beschadigingenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:37 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Die Resco,
lees, ik heb een beschadeging in het korte geheuge. verders nix.
waar jij je conclusies van daan heel gaan mij meschien wel ten boven.
maar begin met lezen en dan klagen.
 Ook niet echt ideaal he, een falend korte termijn geheugen als je dalijk Chief President van Royal Sadness bent.
 Ook niet echt ideaal he, een falend korte termijn geheugen als je dalijk Chief President van Royal Sadness bent.

. Ik kan je ook net als Belevedere aanraden om je eens te verdiepen in XNA, het is vrij makkelijk om voor te programmeren. Je bereikt hiermee vie Xbox Live een heel groot publiek en daarnaast mmorpg's zijn er al veeeeeeeeeel te veel. Ik raad je aan om in een ander spel genre te investeren.
. Ik kan je ook net als Belevedere aanraden om je eens te verdiepen in XNA, het is vrij makkelijk om voor te programmeren. Je bereikt hiermee vie Xbox Live een heel groot publiek en daarnaast mmorpg's zijn er al veeeeeeeeeel te veel. Ik raad je aan om in een ander spel genre te investeren.

Dan kan je om opbouwende kritiek vragen.
 Dan kan je om opbouwende kritiek vragen. 

Mischien moet je vanaf daar verder gaan. Of gewoon eerst zelf beginnen met een nette case study met wat je nou allemaal aan het doen bent. Dan zou je imho al 100 keer verder zijn dan dat je nu hier zoals je nu hebt gedaan een (Slechte) discussie te starten.
 Mischien moet je vanaf daar verder gaan. Of gewoon eerst zelf beginnen met een nette case study met wat je nou allemaal aan het doen bent. Dan zou je imho al 100 keer verder zijn dan dat je nu hier zoals je nu hebt gedaan een (Slechte) discussie te starten.

Niet blind, realistisch heet dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:32 schreef Roelof_Kremer het volgende:
maar zoiets als dit zijn de meeste bureau's ook blind.
Als je een goed adviesbreau ken die advies geven in het spel maken, graag.

Ik neem zo contact met je op via PM!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:11 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Aquila360, kunnen we per pm verder praten?

nee nog niet, moet nog gemaakt worden.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |