oke.. en nu blijkt dat je game geen succes is en dat je er toch naast zat! durf jij dit gevaar te nemen en met 20.000 euro schuld rond te lopen? want die programmeurs willen hun geld wel hebben..quote:De koste plaatje gaat meer naar de 20.000
Of sta je er liever alleen voor?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:16 schreef Roelof_Kremer het volgende:
wow die is wow
wat zou jouw aanbrangs aan het bedrijf zijn? lol
je heb het over jij en ik?
marketing?
Maar okey,
wat is zou je aanbot zijn.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Of sta je er liever alleen voor?
Jij staat volledig in de spotlights en ik regel alles achter de schermen. Dit is een unieke kans die normaal gesproken door iedere andere bedenker met beide handen zou pakken.
PM me maar.
Het lijkt me dat je niet gelijk te hoog moet grijpen met zoiets, het lijkt me handiger dat je met iets begint wat redelijk eenvoudig is waarmee je ervaring opbouwd zodat je beter weet hoe je grotere projecten kunt aanpakken. Rembrandts eerste schilderij was ook niet gelijk de nachtwacht, ik denk dat zijn eerste schilderijen ook wel bagger warenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:58 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Als men iets wil in het leven, moet men dan soms wel eens groot doen.
zitten op de bank dromen heeft geen zin.
En ik dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:25 schreef Roelof_Kremer het volgende:
werkelijkheid?
met real documenten let ik meer op spel fouten. daarnaast. een bedrijf zal niet snel zeiken over spel fouten als er geld te verdienen is.
En zoals ik al zij ben rijk geboren zogezegd
heb nu 22.000,- Dus ik heb met 2.000,- buffer rekening gehouden.
O ja waarom denk je dat ik het ff laat nalezen door jullie?
als er genoeg positiefe reacties zijn. waarom niet. Ik heb het te minste geprobeerd. Ken niet iedereen zeggen van mijn leeftijd of wel?
Nog meer vragen Ericjuh of heb ik je een beetje overgehaald
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:23 schreef DutchErrorist het volgende:
nouw dat papiertje van die typcursus kan je beter wegooien
lol best dat bedrijven daar niet zoveel naar kijken maar jij spant echt de kroon qua typfoutenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:25 schreef Roelof_Kremer het volgende:
werkelijkheid?
met real documenten let ik meer op spel fouten. daarnaast. een bedrijf zal niet snel zeiken over spel fouten als er geld te verdienen is.
O ja waarom denk je dat ik het ff laat nalezen door jullie?
als er genoeg positiefe reacties zijn. waarom niet. Ik heb het te minste geprobeerd. Ken niet iedereen zeggen van mijn leeftijd of wel?
Nog meer vragen Ericjuh of heb ik je een beetje overgehaald
dudequote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:33 schreef Roelof_Kremer het volgende:
heeft die een hersen beschadeging in het korte geheuge waardoor hij spel regels en soms worden vergeet?
Nu begint het ongeloofwaardig te worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:25 schreef Roelof_Kremer het volgende:
quote:
quote:rustig
niet zo haastig.
Heb de indruk dat u een aanbot heeft/had?
Wou graag meer informatie over het aanbot hebben, als u nog intresse heeft?
Slaapse
Roelof
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:52 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Heb daarnaast nog wel wat geld over maar dat bewaar ik voor de verhuising van binnenkort.
Alles driedubbel na te lezen? Fatsoenlijke mensen spellen de woorden waar jij fouten in maakt in één keer goed. Eat that!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:39 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ag als ik wat meer moeite doe zal het wel lukken, maar ik ben een beetje zat om met elk woord 3 dubbel na te lezen.
En DutchErrorist wat vind jij er van. Je heb het zo goed gelezen.
Lieve jongen,quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:08 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Resco,
als je ff lees heb ik al verteld waarom ik zoveel spel fouten maak.
Dus eat that!
En over de beta, er zal eerst een closed beta zijnwaar we rustig eerst alles kunnen testen, daarna zal er een open beta waar alle spelers het spel kunnen testen.
Algemeen is het een gratis spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |