Allicht dat je dit ook zelf al gevonden had, maar schrijft erover. Oorspronkelijk ging een verdieping inderdaad de diepte in, maar daarna heeft ‘verdieping’ de betekenis ‘woonlaag’ gekregen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 03:21 schreef Juup© het volgende:
Waarom noemt men bij een gebouw een extra woonlaag bovenop een ander een Verdieping? Ik zou het Verhoging noemen want mijn inziens gaat een verdieping naar beneden.
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:22 schreef Iblis het volgende:
[..]
Allicht dat je dit ook zelf al gevonden had, maar schrijft erover. Oorspronkelijk ging een verdieping inderdaad de diepte in, maar daarna heeft ‘verdieping’ de betekenis ‘woonlaag’ gekregen.
Het Engelse ‘story’ in de betekenis ‘woonlaag’ is trouwens nog obscuurder, dat heeft dezelfde etymologische herkomst als ‘story‘ in de betekenis van ‘verhaal’, namelijk ‘historia’; hoe die betekenisverschuiving precies is gelopen is onduidelijk. Daarnaast is in Engeland de second story gelijk aan de first floor.
Ik lees nu je eerste blog en dat verwoordt een aantal dingen heel erg goed. Knapquote:
da's veels te ingewikkeld johquote:
In dat geval kun je het schrijven toch veel breder trekken en in vriendschappen en relaties je gevoel op papier zetten, indien je er face to face niet uit komtquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:29 schreef Logician het volgende:
Oke: ongeschikt.punt.nlwas een beetje aan het dubben of ik nu wel of niet de link moest posten
![]()
![]()
Geen idee, dan kan ik rustig nadenken, op de een of andere manier komt er dan uit wat me normaal niet lukt, maar serieus geen idee waarom
Maar ik heb het niet alleen over conflictsituaties. Je schrijft bijvoorbeeld op je log ook dat je sowieso je gevoel niet kunt uiten, of te weinig liefde geeft e.d.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:43 schreef Logician het volgende:
Ik heb dat wel eens geprobeerd, werkte op zich prima het probleem is alleen dat mensen dan achteraf toch weer de discussie aan willen gaan, omdat dat nu eenmaal hun manier van communiceren is...
Autisten hebben over het algemeen dat probleem; je zit in jezelf, hebt wel de ervaring maar op een andere manier. Probeer dat maar eens uit te leggen, alsof je als Nederlander met Nederlands gaat proberen te discussiëren met een Duitser in het Duits: de talen zijn aan elkaar verwant (een heleboel woorden zijn vaak hetzelfde, evenals flink wat grammatica), maar toch zal die Duitser je maar heel weinig begrijpen. Raar eigenlijk, want jullie praten over hetzelfde (misschien heb je er wel tekeningen bij) en toch begrijpen jullie elkaar niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar ik heb het niet alleen over conflictsituaties. Je schrijft bijvoorbeeld op je log ook dat je sowieso je gevoel niet kunt uiten, of te weinig liefde geeft e.d.
Ze nam uiteindelijk niet zelf de test af, ik heb haar wel gesproken, en ze is idd superaardigquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:47 schreef Troel het volgende:
Logi,
Ik lees net dat je bij VdS bent geweest voor je test. Fijn mens is dat he? Zij heeft mij toentertijd heel goed geholpen!
Ondergesneeuwd is inderdaad de juiste verwoording, er komt in zo'n gesprek zoveel tegelijk op je af dat je als het ware verdrinkt in de woorden... er komt geen einde aan, je wil alleen nog maar rust in je hoofd, dat diegene even 5min. zijn/haar mond houd zodat je weer bij kunt komen, mee kunt komen... ik blijf vaak steken bij de tweede regel ofzoquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:07 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Autisten hebben over het algemeen dat probleem; je zit in jezelf, hebt wel de ervaring maar op een andere manier. Probeer dat maar eens uit te leggen, alsof je als Nederlander met Nederlands gaat proberen te discussiëren met een Duitser in het Duits: de talen zijn aan elkaar verwant (een heleboel woorden zijn vaak hetzelfde, evenals flink wat grammatica), maar toch zal die Duitser je maar heel weinig begrijpen. Raar eigenlijk, want jullie praten over hetzelfde (misschien heb je er wel tekeningen bij) en toch begrijpen jullie elkaar niet.
Autisten zijn die Nederlander, alleen praten ze niet met een Duitser, maar met 2.000 Duitsers; dan raak je dus compleet ondergesneeuwd.
Omdat je net zei dat je op schrift sterker bent dan in gesproken taal.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:02 schreef Logician het volgende:
Klopt, maar ik zou niet weten hoe ik dat in text wel kan doen?
Ja, ik weet wat autisme is, maar wat wil je hiermee nou zeggen in relatie tot hetgeen je van mij hebt gequotequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:07 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Autisten hebben over het algemeen dat probleem; je zit in jezelf, hebt wel de ervaring maar op een andere manier. Probeer dat maar eens uit te leggen, alsof je als Nederlander met Nederlands gaat proberen te discussiëren met een Duitser in het Duits: de talen zijn aan elkaar verwant (een heleboel woorden zijn vaak hetzelfde, evenals flink wat grammatica), maar toch zal die Duitser je maar heel weinig begrijpen. Raar eigenlijk, want jullie praten over hetzelfde (misschien heb je er wel tekeningen bij) en toch begrijpen jullie elkaar niet.
Autisten zijn die Nederlander, alleen praten ze niet met een Duitser, maar met 2.000 Duitsers; dan raak je dus compleet ondergesneeuwd.
Ik volg je niet? Totaal ervaren?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:22 schreef Logician het volgende:
Hij zegt daar volgens mee eigenlijk dat emoties moeilijk uit te leggen als je ze beiden totaal ervaart,
Mijn opmerking sprong er wat tussenin.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat je net zei dat je op schrift sterker bent dan in gesproken taal.
[..]
Ja, ik weet wat autisme is, maar wat wil je hiermee nou zeggen in relatie tot hetgeen je van mij hebt gequote
Precies want er moet en zal altijd naderhand nog over gepraat worden, waardoor je na een openhartige brief nog veel verder van huis zult zijn...quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:29 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Mijn opmerking sprong er wat tussenin.
Anyway, op de één of andere manier lukt het tekstueel verwoorden heel erg goed terwijl dat niet in spraak lukt. En zoals Logician al aangeeft, je kan wel een boel op papier zetten, dat geeft toch veel problemen, omdat juist niet-autisten 'gevoel' juist niet op papier zetten maar er over praten.
-edit-
op zoek naar een plaatje
Al eens een andere autist gedate?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:34 schreef Logician het volgende:
[..]
Precies want er moet en zal altijd naderhand nog over gepraat worden, waardoor je na een openhartige brief nog veel verder van huis zult zijn...
Wanneer krijgt u de uitslag van de test?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze nam uiteindelijk niet zelf de test af, ik heb haar wel gesproken, en ze is idd superaardig
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:09 schreef Logician het volgende:
Binnen 2wk zou deze nu binnen moeten komen, 7april is de test afgenomen, het zou 3wk duren en ze zouden kijken of ze dit konden versnellen...
Ik ook, ik hou me gewoon vast aan het idee dat ik gewoon 100% normaal ben en de rest van de wereld gewoon gekquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ook, ik hou me gewoon vast aan het idee dat ik gewoon 100% normaal ben en de rest van de wereld gewoon gek![]()
Ik herken er extreem veel in, mezelf zeg maar... maar ik ga mijzelf nergens aanvast pinnen totdat er duidelijkheid is. Ik bedoel hsp lijkt in sommige dingen ook veel op ass...quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Echt? Ik kreeg juist de indruk dat je jezelf al had neergelegd bij en herkend had in een autistisch spectrum stoornis.
En doe eens gek, date een autist. Waarschijnlijk is er dan meer wederzijds begrip (of juist niet geen idee)
Dat probeer ik ook al jarenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ook, ik hou me gewoon vast aan het idee dat ik gewoon 100% normaal ben en de rest van de wereld gewoon gek![]()
Maar hsp is (bij mijn weten) geen erkende diagnose, dus die zal je ook niet krijgenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik herken er extreem veel in, mezelf zeg maar... maar ik ga mijzelf nergens aanvast pinnen totdat er duidelijkheid is. Ik bedoel hsp lijkt in sommige dingen ook veel op ass...
Geen idee, ik ken het alleen via via... en heb het opgezocht er waren een aantal dingen die ik herkende, maar niet alles dus... Ik vond het nogal zweverig overkomen allemaal, en ik hou niet zo van zweverige dingenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar hsp is (bij mijn weten) geen erkende diagnose, dus die zal je ook niet krijgen
Klopt...quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:33 schreef Xennia het volgende:
Maar hsp is (bij mijn weten) geen erkende diagnose, dus die zal je ook niet krijgen
Die vlekken zijn waarschijnlijk de Rorschachtest. Deze is niet onomstreden (alhoewel nog steeds tamelijk veelgebruikt). Het kan best dat degene die jou testte er niet te veel waarde aan hecht, of in ieder geval niet beter leek dan de nu gebruikte testen.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:18 schreef Logician het volgende:
Ik heb geen vlekken hoeven te bekijken, wel plaatjes in volgorde leggen, waaronder een heel rare over een man die met een paspop in de taxi ging en toen moest blozen, deze snapte ik echt totaal niet trouwens, ook moest ik op plaatjes zeggen wat er miste, nou die gingen als een speeeer voorbij, ze zei nog tegen me dat ik details sneller en beter zag dan "normale" mensen, En bedankt!! Maar ik vraag me nu dus af waarom ik die vlekken niet heb hoeven zien?
Ik vind de vragen van de AQ test behoorlijk doorzichtig. Als je een beetje weet wat de kenmerken van autisme zijn weet je toch wel wat je aan moet vinken als je juist wel (fascinatie voor datums, liever alleen zijn, sociaal onhandig) of juist niet als autistisch uit de bus wilt komen?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:16 schreef SHE het volgende:
Ik scoor 47 op AQ
En het ergste was nog wel dat ik 'm naar mijn weten sociaal wenselijk had ingevuld.
Dan bleef je dus hangen op details en zag je het grote geheel niet, dat kan wel een kenmerk zijn van autisme. Aan de andere kant hebben veel autisten juist weinig fantasie, zo kunnen autistische kinderen bijvoorbeeld vaak nauwelijks tot verbeeldend spel komen (inleven in een rol bij een toneelstuk, of cowboytje spelen, of doen alsof je thee drinkt uit lege kopjes).quote:Op woensdag 16 april 2008 16:00 schreef SHE het volgende:
En fantasie, daar heb ik echt meer van dan goed voor me is.
Ik weet dus ook niet wat typisch autistisch is in deze , want ik wist uitgebreid te vertellen over een plaatje van een kabouter, althans, een man die mij aan een kabouter deed denken. Ik ben uiteindelijk afgekapt omdat het verhaal niet echt meer over de kabouter ging.
Dat vond ik ook! Ik vond ze behoorlijk doorzichtig..maar toch was de uitkomst niet zo fraai.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind de vragen van de AQ test behoorlijk doorzichtig. Als je een beetje weet wat de kenmerken van autisme zijn weet je toch wel wat je aan moet vinken als je juist wel (fascinatie voor datums, liever alleen zijn, sociaal onhandig) of juist niet als autistisch uit de bus wilt komen?
Klopt, maar daar heb je vooral jezelf mee natuurlijk. Dat klinkt misschien suf, maar het is geen toelatingstest, die je per se moet halen? Dus wat heb je eraan om erop vals te spelen? Je kunt beter eerlijk tegenover jezelf zijn denk ik.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind de vragen van de AQ test behoorlijk doorzichtig. Als je een beetje weet wat de kenmerken van autisme zijn weet je toch wel wat je aan moet vinken als je juist wel (fascinatie voor datums, liever alleen zijn, sociaal onhandig) of juist niet als autistisch uit de bus wilt komen?
Ik vind dat zelf een grote misvatting.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan bleef je dus hangen op details en zag je het grote geheel niet, dat kan wel een kenmerk zijn van autisme. Aan de andere kant hebben veel autisten juist weinig fantasie, zo kunnen autistische kinderen bijvoorbeeld vaak nauwelijks tot verbeeldend spel komen (inleven in een rol bij een toneelstuk, of cowboytje spelen, of doen alsof je thee drinkt uit lege kopjes).
Wat je hier omschrijft zijn 2 subtests van de intelligentietest, maar er is ook informatie uit te halen betreffende sociaal inzicht.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:18 schreef Logician het volgende:
Ik heb geen vlekken hoeven te bekijken, wel plaatjes in volgorde leggen, waaronder een heel rare over een man die met een paspop in de taxi ging en toen moest blozen, deze snapte ik echt totaal niet trouwens, ook moest ik op plaatjes zeggen wat er miste, nou die gingen als een speeeer voorbij, ze zei nog tegen me dat ik details sneller en beter zag dan "normale" mensen, En bedankt!! Maar ik vraag me nu dus af waarom ik die vlekken niet heb hoeven zien?
Even voor de duidelijkheid; mijn partner was benieuwd wat ik zou scoren als ik sociaal wenselijk zou invullen. We deden de test nog eens samen en dan sociaal wenselijk ingevuld.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:39 schreef Iblis het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heb je vooral jezelf mee natuurlijk. Dat klinkt misschien suf, maar het is geen toelatingstest, die je per se moet halen? Dus wat heb je eraan om erop vals te spelen? Je kunt beter eerlijk tegenover jezelf zijn denk ik.
Hetzelfde kun je doen als je wordt getest bij een bedrijf; als je een paar dagen op zulk soort persoonlijkheidstesten leert kun je die test wel invullen alsof je een extraverte, emotioneel stabiele, sociale persoonlijkheid met een bindende rol binnen de groep en natuurlijke leiderskwaliteiten bent, terwijl je het in feite moeilijk hebt met elke verantwoordelijkheid en niet je bed uit kunt komen voor 12 uur 's ochtends
Uiteindelijk kom je jezelf dan ook tegen; immers: eerlijk duurt het langst.
Ja, dat vind ik ook wel een bijzondere combi: autisme en veel fantasie.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:38 schreef Xennia het volgende:
Dan bleef je dus hangen op details en zag je het grote geheel niet, dat kan wel een kenmerk zijn van autisme. Aan de andere kant hebben veel autisten juist weinig fantasie, zo kunnen autistische kinderen bijvoorbeeld vaak nauwelijks tot verbeeldend spel komen (inleven in een rol bij een toneelstuk, of cowboytje spelen, of doen alsof je thee drinkt uit lege kopjes).
Het is toch niet iets wat je verkeerd doet? Als iemand je opmeet en het blijkt dat je 1,76 lang bent, dan is dat toch niet ‘verkeerd’? Het is een meetresulaat. Je kunt wel op je tenen gaan staan natuurlijk, maar wat heb je daaraan?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat vond ik ook! Ik vond ze behoorlijk doorzichtig..maar toch was de uitkomst niet zo fraai.
Ik begrijp ook niet wat ik bij die test verkeerd heb gedaan. Of ik heb gewoon niet op zitten letten.
Ik zei dat omdat SHE aangaf dat ze de test sociaal wenselijk probeerde in te vullen.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:39 schreef Iblis het volgende:
Klopt, maar daar heb je vooral jezelf mee natuurlijk. Dat klinkt misschien suf, maar het is geen toelatingstest, die je per se moet halen? Dus wat heb je eraan om erop vals te spelen? Je kunt beter eerlijk tegenover jezelf zijn denk ik.
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; mijn partner was benieuwd wat ik zou scoren als ik sociaal wenselijk zou invullen. We deden de test nog eens samen en dan sociaal wenselijk ingevuld.
We kwamen erachter dat mijn opvatting van sociaal wenselijk toch niet zo dicht bij de zijne ligt als ik dacht.
Wie dan wel? Zo'n test is toch juist voor duidelijkheid??quote:Op woensdag 16 april 2008 18:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zei dat omdat SHE aangaf dat ze de test sociaal wenselijk probeerde in te vullen.
Tevens denk ik dat er wel degelijk mensen zijn die graag speciaal en anders gevonden willen worden en een test kunnen manipuleren (niet SHE overigens).
''Mensen'', niet ''mensen in dit topic op fok'', want daar kan ik niet over oordelen. Ik zei alleen nadrukkelijk dat ik niet SHE bedoelde, omdat ik haar sociale wenselijkheidpost had gequote.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Wie dan wel? Zo'n test is toch juist voor duidelijkheid??
Ik heb heel sterk het gevoel dat er zelfs mensen zijn die blij zijn met een dergelijke diagnose. Misschien heb jij een idee waar dat aan zou kunnen liggen?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zei dat omdat SHE aangaf dat ze de test sociaal wenselijk probeerde in te vullen.
Tevens denk ik dat er wel degelijk mensen zijn die graag speciaal en anders gevonden willen worden en een test kunnen manipuleren (niet SHE overigens).
Ik weet niet. Om bijzonder en anders te zijn. Als excuus voor gedrag en de suggestie dat je er niets aan kunt doen, dus niet kan of hoeft te veranderen. Om niet te hoeven werken.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:23 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb heel sterk het gevoel dat er zelfs mensen zijn die blij zijn met een dergelijke diagnose. Misschien heb jij een idee waar dat aan zou kunnen liggen?
Zag gister een topic van jou dat je seroxat slikt Of je gaat het doenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:23 schreef Wolkje het volgende:
teeveepee..
Ik ga stage lopen op een ASS afdeling van een ggz-instelling, als psycholoog in opleiding
Heeft er iemand nog praktische tips voor de omgang met mensen met ASS? (Ja, ik weet dat ook ieder persoon met ASS verschillend is, maar er zijn ook vast overeenkomsten).
Godver, dat kan natuurlijk ook. Waar kan ik een sticker halen?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb heel sterk het gevoel dat er zelfs mensen zijn die blij zijn met een dergelijke diagnose. Misschien heb jij een idee waar dat aan zou kunnen liggen?
En typisch dat je SHE noemt, ik zou haar eerder getraumatiseerd noemen, als je her en der leest hoe ze zich heeft misdragen in het verleden
Het zou wel erg laf en omslachtig zijn om op die manier aan je argumenten te komen om niet te kunnen / hoeven werken.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet niet. Om bijzonder en anders te zijn. Als excuus voor gedrag en de suggestie dat je er niets aan kunt doen, dus niet kan of hoeft te veranderen. Om niet te hoeven werken.
In het positieve geval dient een diagnose als erkenning voor ervaren problemen. Het geeft het een naam en daarmee mogelijk meer begrip en eventueel hulp.
De WAIS-III test?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:18 schreef Logician het volgende:
In de ogen kijken is iets wat ik mij aangeleerd heb, die zitten er dus ook tussen...quote:En wolkje, vanuit mijzelf, zonder diag. Wees duidelijk! Praat zwart/wit en ontwijk alles wat grijs is. Praat niet in metaphoren tenzij de beeltenis van de metaphoor gelijk is aan de bedoeling van de uitdrukking. En wees oprecht, kijk niet de hele tijd in de ogen aan en wacht of de persoon jou een hand gaat geven of niet, geef die persoon ook de ruimte om dat niet te hoeven doen en sla aub niet zomaar uit medeleven een arm om iemand heen of op iemands schouder. Ik weet niet of iedereen hier het daar mee eens is, maar dat zijn dingen die ik je in elk geval dan zou willen meegeven.
It takes one to know one.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:58 schreef skippy22 het volgende:
Ja hoor Mijn vooroordeel is weer eens bevestigd Psychiaters/psychologen zijn ook patienten
Ik denk dat een diagnose juist een inzicht in je problemen geeft waardoor je juist hulp kunt krijgen en gemotiveerd raakt om daar wat mee te doen, mee leert om te gaan? Anders lijkt het mij vrij nutteloosquote:Op woensdag 16 april 2008 21:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet niet. Om bijzonder en anders te zijn. Als excuus voor gedrag en de suggestie dat je er niets aan kunt doen, dus niet kan of hoeft te veranderen. Om niet te hoeven werken.
In het positieve geval dient een diagnose als erkenning voor ervaren problemen. Het geeft het een naam en daarmee mogelijk meer begrip en eventueel hulp.
Geen idee, sorry. En ik kan prima mensen in de ogen kijken zonder door te gaan hoor, ik word alleen altijd nerveus omdat ik me erg ongemakkelijk voel als mensen me te lang in de ogen kijken en ik vaak niet zo goed ben in het goed inschatten hoe lang ik mensen dan weer terug in de ogen moet kijken, ik ben er dan te bewust mee bezig misschien? Maar dit is wel iets wat me al meerdere malen verkeerd is uitgepakt omdat mannen dan dachten dat ik met ze aan het flirten wasquote:Op woensdag 16 april 2008 22:14 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
De WAIS-III test?
En vlekken, tsja, je zou eens moeten vragen wat ze er zelf in zien...
[..]
In de ogen kijken is iets wat ik mij aangeleerd heb, die zitten er dus ook tussen...
Dat staat er toch ook? In het positieve geval is het dat wat een diagnose oplevert inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik denk dat een diagnose juist een inzicht in je problemen geeft waardoor je juist hulp kunt krijgen en gemotiveerd raakt om daar wat mee te doen, mee leert om te gaan? Anders lijkt het mij vrij nutteloos
Maar ok, misschien ben ik nu heel erg zwart wit
Ja. Meestal naar iets aan de muur of naar het plafond.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef Troel het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat als je iets moet uitleggen of moet vertellen waarbij je ondertussen na moet denken hoe het te zeggen, je naar een vast punt kijkt, in plaats van naar de persoon waar je het aan verteld?
geen idee, ik denk dat ik meestal een afwijking naar links heb als ik er zo overnadenkquote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef Troel het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat als je iets moet uitleggen of moet vertellen waarbij je ondertussen na moet denken hoe het te zeggen, je naar een vast punt kijkt, in plaats van naar de persoon waar je het aan verteld?
sorry ben een beetje aan het fiegelen in mijn hoofd hierquote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook? In het positieve geval is het dat wat een diagnose oplevert inderdaad.
Fiegelenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:34 schreef Logician het volgende:
[..]
sorry ben een beetje aan het fiegelen in mijn hoofd hier
ongestructureerd nadenken, te veel tegelijk, m.a.w ik lees over de helft heen volgens mij...quote:
Aha, ik noem dat chaos.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:36 schreef Logician het volgende:
[..]
ongestructureerd nadenken, te veel tegelijk
huh, nee beiden niet..quote:Op woensdag 16 april 2008 21:47 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zag gister een topic van jou dat je seroxat slikt Of je gaat het doen![]()
Komt er denk ik wel een beetje op neer, drukke dag gehad, veel onduidelijkheid, veel te weinig geslapen, veel te laat gegeten, etc etc etc... dan ga ik fiegelen in mijn hoofdquote:
Ik begrijp hetquote:Op woensdag 16 april 2008 22:41 schreef Logician het volgende:
[..]
Komt er denk ik wel een beetje op neer, drukke dag gehad, veel onduidelijkheid, veel te weinig geslapen, veel te laat gegeten, etc etc etc... dan ga ik fiegelen in mijn hoofd
Voor haar welquote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef SHE het volgende:
Fiegelen is toch geen woord?
Ooit ergens gehoord, ik vond hem erg toepasselijkquote:
Nee hoor Had net ff gezochtquote:Op woensdag 16 april 2008 22:37 schreef Wolkje het volgende:
[..]
huh, nee beiden niet..
Ik denk dat je me verwart met iemand anders.
Je bent echt knettergek!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Ooit ergens gehoord, ik vond hem erg toepasselijk
Even een testje om te kijken of ik nu echt zo anders denk als anderen als ik zeg, één en één is zeventien, wie begrijpt hem dan hier?
En bedankt, één en één is ook 11, en 11 is ook 17, zo duidelijker?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bent echt knettergek!
Maar 1 + 1 is ook zeventien. Omdat veel mensen heel slordig schrijven.
ik vraag een uitlegquote:Op woensdag 16 april 2008 22:58 schreef SHE het volgende:
Dat zeg ik toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |