Dat staat er toch ook? In het positieve geval is het dat wat een diagnose oplevert inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik denk dat een diagnose juist een inzicht in je problemen geeft waardoor je juist hulp kunt krijgen en gemotiveerd raakt om daar wat mee te doen, mee leert om te gaan? Anders lijkt het mij vrij nutteloos
Maar ok, misschien ben ik nu heel erg zwart wit
Ja. Meestal naar iets aan de muur of naar het plafond.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef Troel het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat als je iets moet uitleggen of moet vertellen waarbij je ondertussen na moet denken hoe het te zeggen, je naar een vast punt kijkt, in plaats van naar de persoon waar je het aan verteld?
geen idee, ik denk dat ik meestal een afwijking naar links heb als ik er zo overnadenkquote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef Troel het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat als je iets moet uitleggen of moet vertellen waarbij je ondertussen na moet denken hoe het te zeggen, je naar een vast punt kijkt, in plaats van naar de persoon waar je het aan verteld?
sorry ben een beetje aan het fiegelen in mijn hoofd hierquote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook? In het positieve geval is het dat wat een diagnose oplevert inderdaad.
Fiegelenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:34 schreef Logician het volgende:
[..]
sorry ben een beetje aan het fiegelen in mijn hoofd hier
ongestructureerd nadenken, te veel tegelijk, m.a.w ik lees over de helft heen volgens mij...quote:
Aha, ik noem dat chaos.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:36 schreef Logician het volgende:
[..]
ongestructureerd nadenken, te veel tegelijk
huh, nee beiden niet..quote:Op woensdag 16 april 2008 21:47 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zag gister een topic van jou dat je seroxat slikt Of je gaat het doen![]()
Komt er denk ik wel een beetje op neer, drukke dag gehad, veel onduidelijkheid, veel te weinig geslapen, veel te laat gegeten, etc etc etc... dan ga ik fiegelen in mijn hoofdquote:
Ik begrijp hetquote:Op woensdag 16 april 2008 22:41 schreef Logician het volgende:
[..]
Komt er denk ik wel een beetje op neer, drukke dag gehad, veel onduidelijkheid, veel te weinig geslapen, veel te laat gegeten, etc etc etc... dan ga ik fiegelen in mijn hoofd
Voor haar welquote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef SHE het volgende:
Fiegelen is toch geen woord?
Ooit ergens gehoord, ik vond hem erg toepasselijkquote:
Nee hoor Had net ff gezochtquote:Op woensdag 16 april 2008 22:37 schreef Wolkje het volgende:
[..]
huh, nee beiden niet..
Ik denk dat je me verwart met iemand anders.
Je bent echt knettergek!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Ooit ergens gehoord, ik vond hem erg toepasselijk
Even een testje om te kijken of ik nu echt zo anders denk als anderen als ik zeg, één en één is zeventien, wie begrijpt hem dan hier?
En bedankt, één en één is ook 11, en 11 is ook 17, zo duidelijker?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bent echt knettergek!
Maar 1 + 1 is ook zeventien. Omdat veel mensen heel slordig schrijven.
ik vraag een uitlegquote:Op woensdag 16 april 2008 22:58 schreef SHE het volgende:
Dat zeg ik toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |