quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ze moet die jurk maar beter uit doen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:44 schreef wonderer het volgende:
Die moet toch maar een BH dragen met zo'n jurk...
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:54 schreef TwistedPrincess het volgende:
Porter.
Ik ben seizoen 5 van The L Word aan het downloaden.
Ik weet het, later als ik groot en rijk ben dan koop ik alsnog alles wat ik als bijzonder leuk bevonden heb.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten.![]()
En stoute downloadert!![]()
*met smacht op dvd wacht.
Ja, want als je later groot en rijk bent, ben je veel te lui om te downlenen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:02 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ik weet het, later als ik groot en rijk ben dan koop ik alsnog alles wat ik als bijzonder leuk bevonden heb.
Maar dat duurt nog even.
Whehe!quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, want als je later groot en rijk bent, ben je veel te lui om te downlenen.![]()
I know...
Wat een productiviteit.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:26 schreef wonderer het volgende:
Volgende maand in Antwerpen het contract tekenen, maar volgens mij had je dat nog meegekregen.
Heb wel mijn fantasy-verhaal afgerond (eerste versie), en ben direct daarna verder gegaan met een paar fragmentjes Arthur om er weer in te komen
Nee,quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:12 schreef TwistedPrincess het volgende:
Komt The L Word eigenlijk nog wel op teevee in NL? Want ik keek het 'vroeger' gewoon braaf elke week, maar ik ben het al heel lang niet meer tegengekomen.
Extra excuus om het te downloaden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee,![]()
niet genoeg kijkers denk ik ofzo.
Nah, wij kopen de dvdbox en gaan dan een heel weekend in bed liggen dvd kijkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Extra excuus om het te downloaden.
Heerlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Nah, wij kopen de dvdbox en gaan dan een heel weekend in bed liggen dvd kijken
Het is wel es anders geweest jaquote:
Ja nouja hoe kan dat nouquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee,![]()
niet genoeg kijkers denk ik ofzo.
Omdat ze het midden in de nacht uitzenden?quote:
Met een beetje zoeken in b.v. showcase en foto's en feateaubouque kom je toch al aardig wat afbeeldingen van hem tegenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
Wanneer komt hier een foto van Erik te staan, dat vind ik veel leuker!
Teven doet dat verrekte internet van mij het nog steeds nu, ben nu gedoemd tot mijn moeders PC...
Je loopt achter stroek!quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met een beetje zoeken in b.v. showcase en foto's en feateaubouque kom je toch al aardig wat afbeeldingen van hem tegen
Ok, ik zoek een andere hobby...quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:56 schreef NanKing het volgende:
hierissieweer, kun je je Erik obsessie iets meer onder controle houden aub?
Misschien kun je je voorstellen dat hij zich hier niet altijd even gemakkelijk bij voelt en niet iedereen hoeft mee te genieten met je obsessie.
Dat zou voor ons allen fijn zijn, ja.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok, ik zoek een andere hobby...
done:quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok, ik zoek een andere hobby...
RTL5 vond het niet rendabel om het uit te blijven zenden. Maar ja wat wil je als je het snachts uit gaat zenden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:12 schreef TwistedPrincess het volgende:
Komt The L Word eigenlijk nog wel op teevee in NL? Want ik keek het 'vroeger' gewoon braaf elke week, maar ik ben het al heel lang niet meer tegengekomen.
Ik zat al te denken om mee te gaan doen. Ik zie nu trouwens dat het echt "georganiseerd wandelen" is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:51 schreef Stroekie het volgende:
http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=2232
getverdemme, da's balen
Ik kan er niet bij zijn omdat ik dan met de familie in een huisje in Huppel zit
Jammer dat het zo ver weg is...anders had ik nog wel even de bi-community willen vertegenwoordigenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:51 schreef Stroekie het volgende:
http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=2232
getverdemme, da's balen
Ik kan er niet bij zijn omdat ik dan met de familie in een huisje in Huppel zit
Dankje Stroekquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:29 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
Maken jullie er toch gewoon L topic mini meet vanquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zat al te denken om mee te gaan doen. Ik zie nu trouwens dat het echt "georganiseerd wandelen" is.
Ik dacht dat het gewoon "kom naar de stad en doe het" was.
Nope. Ja, de garagedeurquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:19 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Awh...
Heb je geen raam waardoor je de deur kan zien? Dan kan je wel muziek aan zetten
Je staat zelf (ook) bijna bovenaan in de lijst?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Huisje is niet gelukt, er was 1 iemand voor me die het ZEKER wilde hebben en 1 iemand die het waarschijnlijk wilde en die stonden allebei bovenaan in de lijst.
Volgende keer beter
Ja, is het niet geweldig?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:43 schreef maedel het volgende:
OMG dat wondersponsjestopic in LIF.
Ik heb me ziekgelachen zeg
Kan best tegenvallen als er nog allerlei papers geschreven moeten worden.quote:
Oh, weet ik meteen wat er op ons af komtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hagelstenen niet.
Ik weiger vandaag om er aan te denkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:24 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Kan best tegenvallen als er nog allerlei papers geschreven moeten worden.![]()
Ik heb 2 grote papers voor de boeg, ik moet er wel aan denken vandaag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weiger vandaag om er aan te denken. En mijn paper hoeft pas donderdag en het is niet zo grootschalig
.
en de sneeuw is nu hierquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Het hagelde net heel hard en nu sneeuwt het, best hard ook nog...
ja het weer was wel even erg wild in Eindhovenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hagelstenen niet.
Strijp / Schootse poort tegenover het Evoluon aan de rotonde met Boutenlaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:14 schreef JamesBrownie het volgende:
tis hier te nat. Dus jij zit vlakbij mij Stroek?
zo da's inderdaad wel heel dicht bijquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Botenlaan? Ik zit bij die kuil bij het evoluon, waar de Cederlaan overgaat in de Noordbrabantlaan ongeveer.
DHV, of aan de andere kant van de weg bij b.v 127 ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Botenlaan? Ik zit bij die kuil bij het evoluon, waar de Cederlaan overgaat in de Noordbrabantlaan ongeveer.
dan ga ik vanaf nu elke keer zwaaien als ik 's morgen voorbij wandel omstreeks 8.30 uurquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:45 schreef JamesBrownie het volgende:
DHV ja.
Nou als de trein dan weer eens vertraging heeft kom ik wel bij jullie achter op de parkeerplaats wuivenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Dan ben ik er nog niet
Ik begin om 9.00 u omdat ik om half negen de kindjes naar school breng.
Meestal ben ik er om 10 voor ofzo.
En ik zit aan de andere kant van het gebouw, maar wel lief van je
Is het weer te doen dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:02 schreef DR34M3R het volgende:
Heel rustig aan zo te zien...
Ik ga me douchen en klaarmaken voor een avondje Effenaar
Ik had jouw post gewoon aangepast in dat gevalquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:38 schreef NanKing het volgende:
Toch wel lief van mij dat ik je niet quotte, heh.
Vieze gastmoddertquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had jouw post gewoon aangepast in dat geval.
Een domme typefout.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:43 schreef maedel het volgende:
oeh, ik ben zo benieuwd nou
*dreint*
wat stond er? wat stond er?
De uitleg staat in het vorige topic.quote:
Jij bent wel fan van paul van loon he!?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:05 schreef wonderer het volgende:
Ik val liever af dan op, eigenlijk
Ik kijk nu Het Gesprek, op bezoek in de werkkamer van Karin de Groot. Daarstraks was Paul van Loon, dat was hip
Walvisjes die praten en/of het geluid van regen helpen hierbij. Heb hier nog wel cdtjes liggen als je interesse hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik slaap, als ik eenmaal vertrokken ben, best diep. Maar voordat ik zover ben duurt soms wel een tijdje.
Ik ken hem vrij goed, al heel lang. 't Is gewoon leuk om hem te blijven volgen en het was ook echt een goed interview.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij bent wel fan van paul van loon he!?
Succes ermee...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
* hierissieweer zucht, ik word hetero.
Dank je, een hele wereld ligt nu voor mij open! Heerlijk! Nu nog een vrouw op zoeken en dan trouwen enzo! Helemaal perfect.quote:
Trouwenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dank je, een hele wereld ligt nu voor mij open! Heerlijk! Nu nog een vrouw op zoeken en dan trouwen enzo! Helemaal perfect.
Ik ben toch wel aardig wat dramaqueens tegen gekomen, maar jij kunt echt voorop met het vaandel hoor...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
* hierissieweer zucht, ik word hetero.
Ja, ik ga het hier niet postenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Ben ik nou de enige die benieuwd is naar maedels kluchtdorp?
Thanx! Jij werkt opbeurend!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben toch wel aardig wat dramaqueens tegen gekomen, maar jij kunt echt voorop met het vaandel hoor...
Welke film?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:55 schreef JamesBrownie het volgende:
je hebt idd niks te doen
Ik ga alleen kindjes wegbrengen en even de stad in vandaag
En vanavond naar de bios denk ik.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:58 schreef NanKing het volgende:
Olivia omg.
Vooral in de oudere eps van law and order is zij echt
Je hebt me gelijk geloktquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:16 schreef maedel het volgende:
[..]ik dacht ook "een afbeelding kan geen kwaad"
hoe ze het doet weet ik niet, dat blijft wellicht het geheim van de smid, maar ze was echt in staat om de kwellingen haar leven op de zaal over te brengen zonder dat het geforceerd of gespeeld wasquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:12 schreef NanKing het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen, stroek.
Ruth jacott kan misschien best aardig zingen maar hoe kan iemand in de buurt komen van Billie Holiday (). Ik vind het altijd heiligschennis zoiets
.
terwijl er hier allemaal ITjers rondlopenquote:Op zondag 23 maart 2008 01:21 schreef hierissieweer het volgende:
Pfff, het werk zit erop. Wanneer kan Sheerenloo eens goede IT'ers inschakelen die wel hun werk doen.
Wij dus elke keer maar kloten met het netwerk en onze clienten dus geen internet... Wat blijkt nu, hebben die gasten gewoon niks ingesteld... Tja goh, vindt je het dan gek dat er geen internet is. En als je dan beld dan houden zij zich van de domme.
Maar gelukkig hebben we clienten met contacten dus het word nu geregeld. (wel vermoeiend hoor na 4 maanden correspondentie...)
Doomsday.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:08 schreef NanKing het volgende:
Welke film?
Kom een keer langs!quote:Op zondag 23 maart 2008 01:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terwijl er hier allemaal ITjers rondlopen
aan mensen die langs komen heb je niet, die moeten dan ook wel de euvele moed hebben om binnen te komenquote:
Zeg niks er van he... die tijd is geweest. Het gemanipuleer begint al weer lees ik wel...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:49 schreef JamesBrownie het volgende:
met M blijf ik aan het klooien.
Hij wil wel in therapie ofzo...
Ik word er zo moe van.
Die mag je dan ook AAN sturen dan....:Pquote:Op zondag 23 maart 2008 02:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aan mensen die langs komen heb je niet, die moeten dan ook wel de euvele moed hebben om binnen te komen![]()
bovendien lopen er hier mensen rond met nog veel meer kennis van Internet en daaraan gekoppelde toepassingen dan ik
Ik geloof best dat hij het meent. NU.quote:Op zondag 23 maart 2008 08:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Zeg niks er van he... die tijd is geweest. Het gemanipuleer begint al weer lees ik wel...
Ja, nee toch zeker! Als je straks weg ben, ben je weg. Dan moet je maar aan 1 ding denken, en dat is hoe je hem ook uit je hoofd kan krijgen. Die zak heeft z'n kans(en) met jou gehad, en ze stuk voor stuk verpest. Dat is geen liefde. Dat is eikelarij. En ik hoop dat hij straks maar lekker instort zonder jou, en dat jij niet meer in die geintjes van hem trapt.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof best dat hij het meent. NU.
Maar dat gaat vast weer over.
Misschien kunnen we in therapie als ik weg ben?
Geen idee, maar aan de andere kant wil ik daar niet eensaan denken.
JB, Ik ga me helemaal aansluiten bij FdF... trap er alsjeblieft niet in, je bent er bijna nu, hou je poot stijf meid. Na alles wat je met hem meegemaakt hebt zou je beter moeten weten. Sterker nog, je weet het:quote:Op zondag 23 maart 2008 12:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof best dat hij het meent. NU.
Maar dat gaat vast weer over.
Misschien kunnen we in therapie als ik weg ben?
Geen idee, maar aan de andere kant wil ik daar niet eensaan denken.
Mooi gedaan wel, die beperking valt helemaal niet op... (sowieso is ballet wel mooi vind ik)quote:Op zondag 23 maart 2008 17:58 schreef DR34M3R het volgende:
Ik post niet gauw filmpjes... maar deze moet ik echt posten, ik kan het jullie niet onthouden!
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mooi gedaan wel, die beperking valt helemaal niet op... (sowieso is ballet wel mooi vind ik)
quote:
ben het roerend met je eens!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
Serieus, ik heb diep respect voor die twee. Niet zeuren om wat je niet meer kan, maar laten zien wat er nog allemaal mogelijk is. Ik doe het ze niet na hoor, zelfs met een compleet lichaam!
vanmiddag buiten voetbal gespeeld met mijn neefjesquote:Op zondag 23 maart 2008 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
Nog iets leuks gedaan verder met pasen? Of nog leuke plannen voor de 2e paasdag?
vroeger heb ik bij mijn voetbal momenten ook nooit gepresteerdquote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef DR34M3R het volgende:ja, maar zo is het anders! Nu hoef je zelf niet te presteren, maar gaat het om het plezier van je neefjes, en daarmee ook het jouwe
oeh lekkerquote:Op zondag 23 maart 2008 23:31 schreef hierissieweer het volgende:
naar de dierentuin geweest, waar mijn vermoeden nochmaals bevestigd is dat ik behoorlijk chaggie word als er mensen voor mijn voeten lopen...
Morgen een uitgebreid, volgens mij 8, gangen diner op het menu.
Ik heb dat ook... Niet dat 8-gangen-diner, maar die irritatie in grote mensenmenigtes. Tip: Ga niet naar attractieparken, dierentuinen e.d. en mijd koopzondagen, met name op de tweede feestdagen!quote:Op zondag 23 maart 2008 23:31 schreef hierissieweer het volgende:
naar de dierentuin geweest, waar mijn vermoeden nochmaals bevestigd is dat ik behoorlijk chaggie word als er mensen voor mijn voeten lopen...
Morgen een uitgebreid, volgens mij 8, gangen diner op het menu.
Ik ben zo blij dat ik werk heb waar ik dat soort dagen gewoon kan werken en kan winkelen ed op dagen dat er niemand aanwezig is...quote:Op zondag 23 maart 2008 23:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb dat ook... Niet dat 8-gangen-diner, maar die irritatie in grote mensenmenigtes. Tip: Ga niet naar attractieparken, dierentuinen e.d. en mijd koopzondagen, met name op de tweede feestdagen!
Mocht je je ooit eens vrij zijn op die dagen en je gaan vervelen, dan heb ik nog een interessante bezigheid voor je: Leen een kind in een kinderwagen of buggy en ga je dan eens op zo'n plek begeven!quote:Op zondag 23 maart 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik werk heb waar ik dat soort dagen gewoon kan werken en kan winkelen ed op dagen dat er niemand aanwezig is...
volledig mee eenschquote:Op zondag 23 maart 2008 23:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb dat ook... Niet dat 8-gangen-diner, maar die irritatie in grote mensenmenigtes. Tip: Ga niet naar attractieparken, dierentuinen e.d. en mijd koopzondagen, met name op de tweede feestdagen!
ja ja ja ja ja ja ja ja ja GRAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:49 schreef wonderer het volgende:
Wexy!
Mijn verhaal is af. Wil je het lezen?
Hoevel wijn had je op voordat je je bier liet vallen??quote:Op maandag 24 maart 2008 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volledig mee eensch
helaas was ik afgelopen winter gedwongen om de laatste zondag voor kerst naar de Eindhovense binnenstad te gaan. Ik had een fles bier in mijn toetsenbord laten vallen, en nee daar kon keyboard niet tegen. En de dixons in de VD was de enige winkel waarvan ik zeker wist dat die open was. Maar wat een hel![]()
dus nee straks geen meubelboulevard voor mij
Het kan allebeiquote:Op maandag 24 maart 2008 11:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoevel wijn had je op voordat je je bier liet vallen??
Oke, dilemmaa Wat trekken we aan...
Tis of de sportieve hippere uitvoering of de wat klassiekere uitvoering:
Zwart gilet met zwarte spijkerbroek zwarte gympen wit tshirt en de palestina sjaal, zwarte leren armband/ zwarte rubberen armband foto daarvan heeft fok alreeds gepasseerd
Of gilet, zwarte spijkerbroek wit overhemd iets losgeknoopt bovenin Maar dan het probleem volgens mij heb ik geen zwarte schoenen dus dan word het bruine Italiaanse laarsen of bruine broques. Dan bruine leren wikkel armband en heb een groenbruintint sjaal eventueel voor erop...
Wat vinden we ervan?
Thanx! Vind ik zelf ook... Maar toch hequote:Op maandag 24 maart 2008 11:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind dat je je te druk maakt om je outfit
Why!?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:27 schreef Noodly het volgende:
[..]
Het kan allebeiMaar als je echt neit kan kiezen ga dan maar voor de 2e
Omdat dat vast wel leuk staatquote:Op maandag 24 maart 2008 11:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Why!?
[ afbeelding ]
Dat is de eerste...
ok laatse dus maar dam met gympen of met laarsjes?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:56 schreef Noodly het volgende:
[..]
Omdat dat vast wel leuk staat
Dat andere ook hoor maar het is eens iets anders.
Gympen.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok laatse dus maar dam met gympen of met laarsjes?
Ok dan ga ik mij nu douchen en aankledenquote:
Laat je ons het resultaat ook nog zien?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok dan ga ik mij nu douchen en aankleden
Euhm, kan dat niet beter in een eigen fototopic?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat je ons het resultaat ook nog zien?
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Euhm, kan dat niet beter in een eigen fototopic?
Dit is Lesbeau hoor, als Hierrissieweer nou een lekkere vrouw was geweest, oke...
quote:Op maandag 24 maart 2008 18:31 schreef wonderer het volgende:
Best goed. Ga het druk krijgen vandaag, moet een hoop doen, maar ben dingen aan het uitstellen
Heb wel weer lekker gedroomd vandaag en gister. Vannacht bijvoorbeeld, om de een of andere reden moest ik weer naar de middelbare school. Ik wist dat ik mijn examen al had gedaan maar vond het verder niet echt vreemd. Ik zat echter in een klas waar ik niemand of bijna niemand kende, en tijdens het praatje van de mentor ging ik weg, op zoek naar de juiste klas. De mentor daar vond het irritant dat ik te laat was. Ik zei dat ik geen informatiemap had gehad. Hij keek me zo aan van "ja ja" (hij had trouwens drie ogen, twee lichtblauwe en een donkerder blauwe in het midden, maar dat vond ik normaal) en ik vroeg of hij me soms voor leugenaar uitmaakte. Hij liep rood aan, maar dat wilde hij nou ook weer niet doen. Verder stelde het niet veel voor, maar ik was wel de held van de klas omdat ik ouder was en al examen had gedaan
En eergister had ik een pistool en schoot ik vervelende ventjes dood, zonder enige moeite.
Ik ben iemand die zich eigenlijk nooit zo druk maakt om hoe ik eruit zie, dus ik vind het nogal gauw teveel hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 11:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Thanx! Vind ik zelf ook... Maar toch he
quote:
blijft een lekkere vrouwquote:
Jij ookquote:Op maandag 24 maart 2008 20:05 schreef Wexy het volgende:
Je hebt mail wonder
als het goed is tenminste
joepiequote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
*ook terugzwaai*
Stom dat je jezelf chagrijnig kan praten door van te voren te bedenken wat je tegen iemand gaat zeggenIk ben kwaad op Brad omdat ie zijn post nooit goed sorteert en weggooit wat we niet nodig hebben en ik heb hem nog niet eens verteld dat ik dat voortaan wil
Zo Erik stiekem van mij een foto gemaakt. Maar zo zag ik er dus uit!quote:
Je hebt iets bereikt en moet weer bewijzen dat je het hebt gedaan. Iemand is kritisch op je maar jij hebt goede tegenargumenten gegeven, je hebt je bewezen. Je bent nu zekerder van je zelf en hebt bevestigd gekregen dat je het ook daadwerkelijk kan.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:31 schreef wonderer het volgende:
Best goed. Ga het druk krijgen vandaag, moet een hoop doen, maar ben dingen aan het uitstellen
Heb wel weer lekker gedroomd vandaag en gister. Vannacht bijvoorbeeld, om de een of andere reden moest ik weer naar de middelbare school. Ik wist dat ik mijn examen al had gedaan maar vond het verder niet echt vreemd. Ik zat echter in een klas waar ik niemand of bijna niemand kende, en tijdens het praatje van de mentor ging ik weg, op zoek naar de juiste klas. De mentor daar vond het irritant dat ik te laat was. Ik zei dat ik geen informatiemap had gehad. Hij keek me zo aan van "ja ja" (hij had trouwens drie ogen, twee lichtblauwe en een donkerder blauwe in het midden, maar dat vond ik normaal) en ik vroeg of hij me soms voor leugenaar uitmaakte. Hij liep rood aan, maar dat wilde hij nou ook weer niet doen. Verder stelde het niet veel voor, maar ik was wel de held van de klas omdat ik ouder was en al examen had gedaan
En eergister had ik een pistool en schoot ik vervelende ventjes dood, zonder enige moeite.
Aan kaarsen aansteken doen wij hier niet op de veluwe. Wij bidden tot god dat hij bij je mag zijn en dat zal ik zeker doen!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Dan zou ik inderdaad beginnen met het laatste... en eerst eens afwachten wat hij daarop te zeggen heeft
Ik ga slapen ... welterusten.
oh... steek om 14.00 uur een kaarsje voor me aan morgen? Degenen die achteraf willen weten waarom mogen me een PM sturen... dat ga ik hier niet posten nog(of het moet zijn dat ik een negatief antwoord krijg...)
Als je aan droomuitleg doet, zou dat best kunnen kloppen ja (uitgeefcontract is een fijne bevestiging, tenslotte...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je hebt iets bereikt en moet weer bewijzen dat je het hebt gedaan. Iemand is kritisch op je maar jij hebt goede tegenargumenten gegeven, je hebt je bewezen. Je bent nu zekerder van je zelf en hebt bevestigd gekregen dat je het ook daadwerkelijk kan.
Dit maak ik uit je verhaal op...
Was het zo erg?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
Wil de volgende keer als er weer (familie) feestdagen mij waarschuwen dat ik mij op de lijst zet om te gaan werken en anders een smoes moet verzinnen zodat ik niet hoef.
In de tussentijd ga ik een andere familie zoeken die wel leuk, boeiend, ontwikkeld en niet zo saai is...
Och veenendaal is nog wel te doen. Wat is het adres/telefoonnummer, zal morgen even bellen. Stel ik mij voor als het vriendje van je broertje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Misschien wil mijn moeder je wel adopterenDe ex van mijn broer komt daar ook nog steeds regelmatig over de vloer.
Is dat omdat je bedenkt wat je tegen iemand gaat zeggen, of omdat je bedenkt wat iemand gaat terug zeggen en dat het dan een lang verhaal wordt?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
*ook terugzwaai*
Stom dat je jezelf chagrijnig kan praten door van te voren te bedenken wat je tegen iemand gaat zeggenIk ben kwaad op Brad omdat ie zijn post nooit goed sorteert en weggooit wat we niet nodig hebben en ik heb hem nog niet eens verteld dat ik dat voortaan wil
Ik denk ook niet dat het er ooit van zal komenquote:Op maandag 24 maart 2008 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
JB, je kan het beste gewoon aandacht geven aan datgeen wat jij voor jezelf belangrijk vindt, en schijt hebben aan "wat zou moeten.".
Omg, de ironie dat ik dit advies geef.
Hoe is't met jou? Heb je ook een brandende Maria nodig?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb je Maria aangestoken
Ik was aan het duimen...Nu eet ik een appel, misschien helpt dat ook
Daar is op zich niet zoveel aan te doen inderdaad. Maar ik ben blij dat we Maria niet in de fik hoeven zetten voor je: dat zal zij ook leuk vinden, en misschien regelt ze dan wel snel een huisje voor jequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat geloof ik!
Gelukkig verder niks gebeurd, volgende keer maar gewoon aanhouden die pyjamabroek
Ik heb geen brandende Maria nodig, gaat best okee, alleen het schiet niet genoeg op naar mijn zin, maar goed, als er niet zo heel veel huizen vrijkomen duurt het allemaal wat langer natuurlijk...
en nu is de kapel afgebrand ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:10 schreef maedel het volgende:
oeh, goed die reminder!
* maedel heeft de complete devotieschaal aangestoken, met Maria en al
ja maar een uitslaande brand kan ook gewoon beginnen met een devoot klein vlammetjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:31 schreef maedel het volgende:
Nee, een devotieschaal met maria en al.
Dus, kaarsjes op de schaal, voor de maria.
Godsamme is dat nou zo ingewikkeld?
ja nu moet ik gelijk weer aan dat maria beeld te Brunssum denken waarvan de eigenaresse beweert dat het beeld regelmatig bloed huiltquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had gewoon een beeld voor me met een schaal die helemaal in de fik stond
Met een heel zielige half smeltende maria in het midden..
Sorry
Ik zal je PM'enquote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Och veenendaal is nog wel te doen. Wat is het adres/telefoonnummer, zal morgen even bellen. Stel ik mij voor als het vriendje van je broertje.![]()
Ja, dat wist ik.quote:Trouwens, wist je dat er chubby chasers bestaan. Dat zijn mannen die op dikke mannen vallen. Ik niet, maar leer elke dag weer wat bij
Nee, ik denk er gewoon steeds aan, verschillende manieren om het te zeggen enzo, en dan zit ik mezelf op te fokkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat omdat je bedenkt wat je tegen iemand gaat zeggen, of omdat je bedenkt wat iemand gaat terug zeggen en dat het dan een lang verhaal wordt?
Dat hebben mijn ouders ook een keer gehad, heeeeeel lang geleden, met een wollen trui.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Vannacht stond m'n kamer bijna in de fik: dat was echt eng! M'n pyjamabroek (die uit was, gelukkig) was over m'n lampje op de grond heen gegleden... Werd wakker van gesnurk van man in bed (
) en rook smeulend plastic: kamer blauw, gelukkig was het geheel nog niet ontvlamd.
Was er best een beetje van geschrokken.
dr34m3r een fikse knuffel geeftquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
tnx allemaal, het lijkt geholpen te hebben!
Kom es even op MSNquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
tnx allemaal, het lijkt geholpen te hebben!
quote:
Jullie gekke katholieken uit het zuiden!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:10 schreef maedel het volgende:
oeh, goed die reminder!
* maedel heeft de complete devotieschaal aangestoken, met Maria en al
Nieuwe kerken zijn echt zooooo lelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jullie gekke katholieken uit het zuiden!
Hoorde trouwens dat in Barneveld de 2 grootste kerken van nederland gebouwd worden. Als je vanuit Ede naar Barneveld rijd via de provinciale weg staat net als je Barneveld aan weerszijden een kerk met plaats voor 3,5 duizend mensen...
Nederland ontkerkt maar wij in de bible-belt doen aan die trent niet mee!
Neefje.quote:
Dank u! Ik heb besloten deze dag eens heerlijk alles op mijn dooie gemakje te doen en geen schoolwerk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:17 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
Jap.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:38 schreef wonderer het volgende:
Wat is het hier rustig?
Ja, ik ben boos op de wereld, en dan kan ik hier beter niet vertoeven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:38 schreef wonderer het volgende:
Wat is het hier rustig?
Zie je, daar heb je het al...quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap.
Mijn datingsite update: Ben een leuke jongen tegen gekomen. Hij komt alleen uit maastricht (met dito accent) maar verder helemaal top!
*stalk*quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik ben boos op de wereld, en dan kan ik hier beter niet vertoeven.
--> naar TRU vertrekt
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind een limburgs accent niet zo erg en soms zelfs wel leuk, maar hoe zuidelijker en hoe dialectischer hoe erger. Sorry, Limbo'tjes.
Sorry was even wegquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:38 schreef wonderer het volgende:
Wat is het hier rustig?
Opel corsa, een normale auto dusquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:09 schreef maedel het volgende:
En wat rij jij?
Voor jou misschien een normale auto, ik wil er nog niet dood in gevonden worden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Opel corsa, een normale auto dus
succes!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:17 schreef wonderer het volgende:
Dammit. Ik was om kwart over elf al klaar om te gaan sporten en toen was het "nog even dit" en nu zijn we al twee uur verder
Ik ga NU sporten!
Maar een GTI is wel een beetje een pauperbakquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Mij maakt het echt niks uit wat ie rijdt, zoalng het geen auto is waar je drie huizen van kan kopen
GTI heeft toch wel een andere reputatie dan een Corsa?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Voor jou misschien een normale auto, ik wil er nog niet dood in gevonden worden.
Dus, jah, ik snap niet waarom je een GTI afmekt.
Zeker gedoe, waarom kon het leven niet gewoon makkelijker zijn en werden we gewoon massaal uitgehuwelijkt met de geen die gewoon goed bij ons pasten, dan kwam het altijd gewoon goed!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik doe dat ook altijd.
En nu ga ik weg bij vriend en moet ik weer opnieuw beginnen met dat gedoe
Maar eerst maar even gewoon alleen zijn
Succes! hoop het voor je. maar doe idd eerst even rustig aan, te hard van stapel lopen en je in het volgen storten kan altijd nog...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Er zijn hier wel meer mannen dan vrouwen in de stad kennelijk, scheelt 1200 stuks
Dus er is vast wel iemand voor mij bij
Hee, als je single bent, kun je eindelijk eens een vrouw proberen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Er zijn hier wel meer mannen dan vrouwen in de stad kennelijk, scheelt 1200 stuks
Dus er is vast wel iemand voor mij bij
dat is toch juist super romantisch!?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:29 schreef wonderer het volgende:
En verder zeg ik maar niks, ik kreeg gister ook al op mijn kop dat ik met mijn eerste liefde getrouwd ben.
Romantisch? gewoon in een keer raak schietenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat is toch juist super romantisch!?
Je kent mijn nichtje?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef wonderer het volgende:
Dat kwam trouwens van iemand die in zes maanden vijf vriendjes had versleten. Dus och. Ik ben er in ieder geval wel blij mee.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
GTI heeft toch wel een andere reputatie dan een Corsa?
Laat ik nou net een soort van "zuster" wezen, werk in de welzijns(zorg) sector.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:10 schreef maedel het volgende:
Nee, echt, ik vind een corsa echt zo'n zusterootootje. "ik geef geen reet om auto's als het maar rijdt".
Nou ja, rijden doet het, maar dan heb je het wel zo'n beetje
Kijk, en daarom post ik dat nou. Je verbindt meteen een conclusie aan een bepaalde auto.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef hierissieweer het volgende:
Gti rijders hebben de reputatie een beetje aso te zijn,
bouwjaar?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, en daarom post ik dat nou. Je verbindt meteen een conclusie aan een bepaalde auto.
Ik rij een BMW 5-serie. Roept u maar, hoe zie ik er uit?
Mja, dat hou je toch. Vooral zwarte GTI's met geblindeerde ramen, kunt er donder op zeggen dat die je gaan snijden en te hard rijdenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, en daarom post ik dat nou. Je verbindt meteen een conclusie aan een bepaalde auto.
Ik rij een BMW 5-serie. Roept u maar, hoe zie ik er uit?
Je bent een autokenner?quote:
Vind het liedje geweldig!quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind haar zo leuk...
Gisteren hoorde ik dat liedje weer (Vind ik ook wel leuk trouwens) maar ik zag ook een interview en ik merkte dat ik heel erg op haar gezicht aan het letten was, haar uitdrukking veranderde de hele tijd en ik was diep onder de indruk.
Zo raar, ik vind haar helemaal niet knap ofzo, maar ze heeft gewoon iets
Hou wel van een beetje grof, beetje op het randje.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, misschien iets te grof, maar wel leuk.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind haar zo leuk...O, ik moet er ws wel even bijzetten dat het niet voor werkvloeren bestemd is!
Was ik vergeten, excuses(niet ivm beelden, maar ivm tekst)
Gisteren hoorde ik dat liedje weer (Vind ik ook wel leuk trouwens) maar ik zag ook een interview en ik merkte dat ik heel erg op haar gezicht aan het letten was, haar uitdrukking veranderde de hele tijd en ik was diep onder de indruk.
Zo raar, ik vind haar helemaal niet knap ofzo, maar ze heeft gewoon iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |