Nope. Ja, de garagedeurquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:19 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Awh...
Heb je geen raam waardoor je de deur kan zien? Dan kan je wel muziek aan zetten
Je staat zelf (ook) bijna bovenaan in de lijst?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Huisje is niet gelukt, er was 1 iemand voor me die het ZEKER wilde hebben en 1 iemand die het waarschijnlijk wilde en die stonden allebei bovenaan in de lijst.
Volgende keer beter
Ja, is het niet geweldig?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:43 schreef maedel het volgende:
OMG dat wondersponsjestopic in LIF.
Ik heb me ziekgelachen zeg
Kan best tegenvallen als er nog allerlei papers geschreven moeten worden.quote:
Oh, weet ik meteen wat er op ons af komtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hagelstenen niet.
Ik weiger vandaag om er aan te denkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:24 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Kan best tegenvallen als er nog allerlei papers geschreven moeten worden.![]()
Ik heb 2 grote papers voor de boeg, ik moet er wel aan denken vandaag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weiger vandaag om er aan te denken. En mijn paper hoeft pas donderdag en het is niet zo grootschalig
.
en de sneeuw is nu hierquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Het hagelde net heel hard en nu sneeuwt het, best hard ook nog...
ja het weer was wel even erg wild in Eindhovenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hagelstenen niet.
Strijp / Schootse poort tegenover het Evoluon aan de rotonde met Boutenlaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:14 schreef JamesBrownie het volgende:
tis hier te nat. Dus jij zit vlakbij mij Stroek?
zo da's inderdaad wel heel dicht bijquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Botenlaan? Ik zit bij die kuil bij het evoluon, waar de Cederlaan overgaat in de Noordbrabantlaan ongeveer.
DHV, of aan de andere kant van de weg bij b.v 127 ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Botenlaan? Ik zit bij die kuil bij het evoluon, waar de Cederlaan overgaat in de Noordbrabantlaan ongeveer.
dan ga ik vanaf nu elke keer zwaaien als ik 's morgen voorbij wandel omstreeks 8.30 uurquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:45 schreef JamesBrownie het volgende:
DHV ja.
Nou als de trein dan weer eens vertraging heeft kom ik wel bij jullie achter op de parkeerplaats wuivenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Dan ben ik er nog niet
Ik begin om 9.00 u omdat ik om half negen de kindjes naar school breng.
Meestal ben ik er om 10 voor ofzo.
En ik zit aan de andere kant van het gebouw, maar wel lief van je
Is het weer te doen dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:02 schreef DR34M3R het volgende:
Heel rustig aan zo te zien...
Ik ga me douchen en klaarmaken voor een avondje Effenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |