Jap.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:38 schreef wonderer het volgende:
Wat is het hier rustig?
Ja, ik ben boos op de wereld, en dan kan ik hier beter niet vertoeven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:38 schreef wonderer het volgende:
Wat is het hier rustig?
Zie je, daar heb je het al...quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap.
Mijn datingsite update: Ben een leuke jongen tegen gekomen. Hij komt alleen uit maastricht (met dito accent) maar verder helemaal top!
*stalk*quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik ben boos op de wereld, en dan kan ik hier beter niet vertoeven.
--> naar TRU vertrekt
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind een limburgs accent niet zo erg en soms zelfs wel leuk, maar hoe zuidelijker en hoe dialectischer hoe erger. Sorry, Limbo'tjes.
Sorry was even wegquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:38 schreef wonderer het volgende:
Wat is het hier rustig?
Opel corsa, een normale auto dusquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:09 schreef maedel het volgende:
En wat rij jij?
Voor jou misschien een normale auto, ik wil er nog niet dood in gevonden worden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Opel corsa, een normale auto dus
succes!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:17 schreef wonderer het volgende:
Dammit. Ik was om kwart over elf al klaar om te gaan sporten en toen was het "nog even dit" en nu zijn we al twee uur verder
Ik ga NU sporten!
Maar een GTI is wel een beetje een pauperbakquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Mij maakt het echt niks uit wat ie rijdt, zoalng het geen auto is waar je drie huizen van kan kopen
GTI heeft toch wel een andere reputatie dan een Corsa?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Voor jou misschien een normale auto, ik wil er nog niet dood in gevonden worden.
Dus, jah, ik snap niet waarom je een GTI afmekt.
Zeker gedoe, waarom kon het leven niet gewoon makkelijker zijn en werden we gewoon massaal uitgehuwelijkt met de geen die gewoon goed bij ons pasten, dan kwam het altijd gewoon goed!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik doe dat ook altijd.
En nu ga ik weg bij vriend en moet ik weer opnieuw beginnen met dat gedoe
Maar eerst maar even gewoon alleen zijn
Succes! hoop het voor je. maar doe idd eerst even rustig aan, te hard van stapel lopen en je in het volgen storten kan altijd nog...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Er zijn hier wel meer mannen dan vrouwen in de stad kennelijk, scheelt 1200 stuks
Dus er is vast wel iemand voor mij bij
Hee, als je single bent, kun je eindelijk eens een vrouw proberen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Er zijn hier wel meer mannen dan vrouwen in de stad kennelijk, scheelt 1200 stuks
Dus er is vast wel iemand voor mij bij
dat is toch juist super romantisch!?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:29 schreef wonderer het volgende:
En verder zeg ik maar niks, ik kreeg gister ook al op mijn kop dat ik met mijn eerste liefde getrouwd ben.
Romantisch? gewoon in een keer raak schietenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat is toch juist super romantisch!?
Je kent mijn nichtje?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef wonderer het volgende:
Dat kwam trouwens van iemand die in zes maanden vijf vriendjes had versleten. Dus och. Ik ben er in ieder geval wel blij mee.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
GTI heeft toch wel een andere reputatie dan een Corsa?
Laat ik nou net een soort van "zuster" wezen, werk in de welzijns(zorg) sector.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:10 schreef maedel het volgende:
Nee, echt, ik vind een corsa echt zo'n zusterootootje. "ik geef geen reet om auto's als het maar rijdt".
Nou ja, rijden doet het, maar dan heb je het wel zo'n beetje
Kijk, en daarom post ik dat nou. Je verbindt meteen een conclusie aan een bepaalde auto.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef hierissieweer het volgende:
Gti rijders hebben de reputatie een beetje aso te zijn,
bouwjaar?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, en daarom post ik dat nou. Je verbindt meteen een conclusie aan een bepaalde auto.
Ik rij een BMW 5-serie. Roept u maar, hoe zie ik er uit?
Mja, dat hou je toch. Vooral zwarte GTI's met geblindeerde ramen, kunt er donder op zeggen dat die je gaan snijden en te hard rijdenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, en daarom post ik dat nou. Je verbindt meteen een conclusie aan een bepaalde auto.
Ik rij een BMW 5-serie. Roept u maar, hoe zie ik er uit?
Je bent een autokenner?quote:
Vind het liedje geweldig!quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind haar zo leuk...
Gisteren hoorde ik dat liedje weer (Vind ik ook wel leuk trouwens) maar ik zag ook een interview en ik merkte dat ik heel erg op haar gezicht aan het letten was, haar uitdrukking veranderde de hele tijd en ik was diep onder de indruk.
Zo raar, ik vind haar helemaal niet knap ofzo, maar ze heeft gewoon iets
Hou wel van een beetje grof, beetje op het randje.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, misschien iets te grof, maar wel leuk.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind haar zo leuk...O, ik moet er ws wel even bijzetten dat het niet voor werkvloeren bestemd is!
Was ik vergeten, excuses(niet ivm beelden, maar ivm tekst)
Gisteren hoorde ik dat liedje weer (Vind ik ook wel leuk trouwens) maar ik zag ook een interview en ik merkte dat ik heel erg op haar gezicht aan het letten was, haar uitdrukking veranderde de hele tijd en ik was diep onder de indruk.
Zo raar, ik vind haar helemaal niet knap ofzo, maar ze heeft gewoon iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |