Jij ookquote:Op maandag 24 maart 2008 20:05 schreef Wexy het volgende:
Je hebt mail wonder
als het goed is tenminste
joepiequote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
*ook terugzwaai*
Stom dat je jezelf chagrijnig kan praten door van te voren te bedenken wat je tegen iemand gaat zeggenIk ben kwaad op Brad omdat ie zijn post nooit goed sorteert en weggooit wat we niet nodig hebben en ik heb hem nog niet eens verteld dat ik dat voortaan wil
Zo Erik stiekem van mij een foto gemaakt. Maar zo zag ik er dus uit!quote:
Je hebt iets bereikt en moet weer bewijzen dat je het hebt gedaan. Iemand is kritisch op je maar jij hebt goede tegenargumenten gegeven, je hebt je bewezen. Je bent nu zekerder van je zelf en hebt bevestigd gekregen dat je het ook daadwerkelijk kan.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:31 schreef wonderer het volgende:
Best goed. Ga het druk krijgen vandaag, moet een hoop doen, maar ben dingen aan het uitstellen
Heb wel weer lekker gedroomd vandaag en gister. Vannacht bijvoorbeeld, om de een of andere reden moest ik weer naar de middelbare school. Ik wist dat ik mijn examen al had gedaan maar vond het verder niet echt vreemd. Ik zat echter in een klas waar ik niemand of bijna niemand kende, en tijdens het praatje van de mentor ging ik weg, op zoek naar de juiste klas. De mentor daar vond het irritant dat ik te laat was. Ik zei dat ik geen informatiemap had gehad. Hij keek me zo aan van "ja ja" (hij had trouwens drie ogen, twee lichtblauwe en een donkerder blauwe in het midden, maar dat vond ik normaal) en ik vroeg of hij me soms voor leugenaar uitmaakte. Hij liep rood aan, maar dat wilde hij nou ook weer niet doen. Verder stelde het niet veel voor, maar ik was wel de held van de klas omdat ik ouder was en al examen had gedaan
En eergister had ik een pistool en schoot ik vervelende ventjes dood, zonder enige moeite.
Aan kaarsen aansteken doen wij hier niet op de veluwe. Wij bidden tot god dat hij bij je mag zijn en dat zal ik zeker doen!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Dan zou ik inderdaad beginnen met het laatste... en eerst eens afwachten wat hij daarop te zeggen heeft
Ik ga slapen ... welterusten.
oh... steek om 14.00 uur een kaarsje voor me aan morgen? Degenen die achteraf willen weten waarom mogen me een PM sturen... dat ga ik hier niet posten nog(of het moet zijn dat ik een negatief antwoord krijg...)
Als je aan droomuitleg doet, zou dat best kunnen kloppen ja (uitgeefcontract is een fijne bevestiging, tenslotte...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je hebt iets bereikt en moet weer bewijzen dat je het hebt gedaan. Iemand is kritisch op je maar jij hebt goede tegenargumenten gegeven, je hebt je bewezen. Je bent nu zekerder van je zelf en hebt bevestigd gekregen dat je het ook daadwerkelijk kan.
Dit maak ik uit je verhaal op...
Was het zo erg?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
Wil de volgende keer als er weer (familie) feestdagen mij waarschuwen dat ik mij op de lijst zet om te gaan werken en anders een smoes moet verzinnen zodat ik niet hoef.
In de tussentijd ga ik een andere familie zoeken die wel leuk, boeiend, ontwikkeld en niet zo saai is...
Och veenendaal is nog wel te doen. Wat is het adres/telefoonnummer, zal morgen even bellen. Stel ik mij voor als het vriendje van je broertje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Misschien wil mijn moeder je wel adopterenDe ex van mijn broer komt daar ook nog steeds regelmatig over de vloer.
Is dat omdat je bedenkt wat je tegen iemand gaat zeggen, of omdat je bedenkt wat iemand gaat terug zeggen en dat het dan een lang verhaal wordt?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
*ook terugzwaai*
Stom dat je jezelf chagrijnig kan praten door van te voren te bedenken wat je tegen iemand gaat zeggenIk ben kwaad op Brad omdat ie zijn post nooit goed sorteert en weggooit wat we niet nodig hebben en ik heb hem nog niet eens verteld dat ik dat voortaan wil
Ik denk ook niet dat het er ooit van zal komenquote:Op maandag 24 maart 2008 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
JB, je kan het beste gewoon aandacht geven aan datgeen wat jij voor jezelf belangrijk vindt, en schijt hebben aan "wat zou moeten.".
Omg, de ironie dat ik dit advies geef.
Hoe is't met jou? Heb je ook een brandende Maria nodig?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb je Maria aangestoken
Ik was aan het duimen...Nu eet ik een appel, misschien helpt dat ook
Daar is op zich niet zoveel aan te doen inderdaad. Maar ik ben blij dat we Maria niet in de fik hoeven zetten voor je: dat zal zij ook leuk vinden, en misschien regelt ze dan wel snel een huisje voor jequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat geloof ik!
Gelukkig verder niks gebeurd, volgende keer maar gewoon aanhouden die pyjamabroek
Ik heb geen brandende Maria nodig, gaat best okee, alleen het schiet niet genoeg op naar mijn zin, maar goed, als er niet zo heel veel huizen vrijkomen duurt het allemaal wat langer natuurlijk...
en nu is de kapel afgebrand ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:10 schreef maedel het volgende:
oeh, goed die reminder!
* maedel heeft de complete devotieschaal aangestoken, met Maria en al
ja maar een uitslaande brand kan ook gewoon beginnen met een devoot klein vlammetjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:31 schreef maedel het volgende:
Nee, een devotieschaal met maria en al.
Dus, kaarsjes op de schaal, voor de maria.
Godsamme is dat nou zo ingewikkeld?
ja nu moet ik gelijk weer aan dat maria beeld te Brunssum denken waarvan de eigenaresse beweert dat het beeld regelmatig bloed huiltquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had gewoon een beeld voor me met een schaal die helemaal in de fik stond
Met een heel zielige half smeltende maria in het midden..
Sorry
Ik zal je PM'enquote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Och veenendaal is nog wel te doen. Wat is het adres/telefoonnummer, zal morgen even bellen. Stel ik mij voor als het vriendje van je broertje.![]()
Ja, dat wist ik.quote:Trouwens, wist je dat er chubby chasers bestaan. Dat zijn mannen die op dikke mannen vallen. Ik niet, maar leer elke dag weer wat bij
Nee, ik denk er gewoon steeds aan, verschillende manieren om het te zeggen enzo, en dan zit ik mezelf op te fokkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat omdat je bedenkt wat je tegen iemand gaat zeggen, of omdat je bedenkt wat iemand gaat terug zeggen en dat het dan een lang verhaal wordt?
Dat hebben mijn ouders ook een keer gehad, heeeeeel lang geleden, met een wollen trui.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Vannacht stond m'n kamer bijna in de fik: dat was echt eng! M'n pyjamabroek (die uit was, gelukkig) was over m'n lampje op de grond heen gegleden... Werd wakker van gesnurk van man in bed (
) en rook smeulend plastic: kamer blauw, gelukkig was het geheel nog niet ontvlamd.
Was er best een beetje van geschrokken.
dr34m3r een fikse knuffel geeftquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
tnx allemaal, het lijkt geholpen te hebben!
Kom es even op MSNquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
tnx allemaal, het lijkt geholpen te hebben!
quote:
Jullie gekke katholieken uit het zuiden!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:10 schreef maedel het volgende:
oeh, goed die reminder!
* maedel heeft de complete devotieschaal aangestoken, met Maria en al
Nieuwe kerken zijn echt zooooo lelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jullie gekke katholieken uit het zuiden!
Hoorde trouwens dat in Barneveld de 2 grootste kerken van nederland gebouwd worden. Als je vanuit Ede naar Barneveld rijd via de provinciale weg staat net als je Barneveld aan weerszijden een kerk met plaats voor 3,5 duizend mensen...
Nederland ontkerkt maar wij in de bible-belt doen aan die trent niet mee!
Neefje.quote:
Dank u! Ik heb besloten deze dag eens heerlijk alles op mijn dooie gemakje te doen en geen schoolwerk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:17 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |