Ik had jouw post gewoon aangepast in dat gevalquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:38 schreef NanKing het volgende:
Toch wel lief van mij dat ik je niet quotte, heh.
Vieze gastmoddertquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had jouw post gewoon aangepast in dat geval.
Een domme typefout.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:43 schreef maedel het volgende:
oeh, ik ben zo benieuwd nou
*dreint*
wat stond er? wat stond er?
De uitleg staat in het vorige topic.quote:
Jij bent wel fan van paul van loon he!?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:05 schreef wonderer het volgende:
Ik val liever af dan op, eigenlijk
Ik kijk nu Het Gesprek, op bezoek in de werkkamer van Karin de Groot. Daarstraks was Paul van Loon, dat was hip
Walvisjes die praten en/of het geluid van regen helpen hierbij. Heb hier nog wel cdtjes liggen als je interesse hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik slaap, als ik eenmaal vertrokken ben, best diep. Maar voordat ik zover ben duurt soms wel een tijdje.
Ik ken hem vrij goed, al heel lang. 't Is gewoon leuk om hem te blijven volgen en het was ook echt een goed interview.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij bent wel fan van paul van loon he!?
Succes ermee...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
* hierissieweer zucht, ik word hetero.
Dank je, een hele wereld ligt nu voor mij open! Heerlijk! Nu nog een vrouw op zoeken en dan trouwen enzo! Helemaal perfect.quote:
Trouwenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dank je, een hele wereld ligt nu voor mij open! Heerlijk! Nu nog een vrouw op zoeken en dan trouwen enzo! Helemaal perfect.
Ik ben toch wel aardig wat dramaqueens tegen gekomen, maar jij kunt echt voorop met het vaandel hoor...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
* hierissieweer zucht, ik word hetero.
Ja, ik ga het hier niet postenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Ben ik nou de enige die benieuwd is naar maedels kluchtdorp?
Thanx! Jij werkt opbeurend!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben toch wel aardig wat dramaqueens tegen gekomen, maar jij kunt echt voorop met het vaandel hoor...
Welke film?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:55 schreef JamesBrownie het volgende:
je hebt idd niks te doen
Ik ga alleen kindjes wegbrengen en even de stad in vandaag
En vanavond naar de bios denk ik.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:58 schreef NanKing het volgende:
Olivia omg.
Vooral in de oudere eps van law and order is zij echt
Je hebt me gelijk geloktquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:16 schreef maedel het volgende:
[..]ik dacht ook "een afbeelding kan geen kwaad"
hoe ze het doet weet ik niet, dat blijft wellicht het geheim van de smid, maar ze was echt in staat om de kwellingen haar leven op de zaal over te brengen zonder dat het geforceerd of gespeeld wasquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:12 schreef NanKing het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen, stroek.
Ruth jacott kan misschien best aardig zingen maar hoe kan iemand in de buurt komen van Billie Holiday (). Ik vind het altijd heiligschennis zoiets
.
terwijl er hier allemaal ITjers rondlopenquote:Op zondag 23 maart 2008 01:21 schreef hierissieweer het volgende:
Pfff, het werk zit erop. Wanneer kan Sheerenloo eens goede IT'ers inschakelen die wel hun werk doen.
Wij dus elke keer maar kloten met het netwerk en onze clienten dus geen internet... Wat blijkt nu, hebben die gasten gewoon niks ingesteld... Tja goh, vindt je het dan gek dat er geen internet is. En als je dan beld dan houden zij zich van de domme.
Maar gelukkig hebben we clienten met contacten dus het word nu geregeld. (wel vermoeiend hoor na 4 maanden correspondentie...)
Doomsday.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:08 schreef NanKing het volgende:
Welke film?
Kom een keer langs!quote:Op zondag 23 maart 2008 01:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terwijl er hier allemaal ITjers rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |