HEquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wie weet hoe het wedstrijdschema op de zaterdagcompetitie eruit ziet voor gemengde teams?
Altijd zondag gespeeld, 8 wedstrijden met zn vieren, maar dit jaar naar de zaterdag. Ik vroeg me dus af hoeveel wedstrijden je dan speelt, en welke.
Vandaar dat ik nooit voor het eerste gevraagd benquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
nope.
Het eerste team moet het hoogste gemiddelde hebben, daarna het 2de team, etc. (dus alle sterkste spelers in het hoogste team is misschien niet helemaal goed gezegd) Tenzij natuurlijk het gemiddelde precies gelijk is wat gemiddelde betreft. Of dan geld geloof ik het team met de hoogste spelers ofzo. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
bijvoorbeeld:
team 1 heeft een team met:
5 5 6 6 = een gemiddelde van 5.5
Team 2 heeft een team met:
5 5 6 7 = een gemiddelde van 5.75
Kortom, team 2 zal nooit als eerste team mogen fungeren. welke competitieklasse je verder speelt maakt niet uit. Allebei de teams kunnen zelfs in dezelfde competitieklasse uit komen. Maar team 2 bijvoorbeeld niet in een klasse hoger dan team 1.
Grappige is wel dat wanneer team 2 dan kampioen wordt en een klasse omhoog gaat, ze met het mindere gemiddelde nooit team 1 kunnen worden. Dus moeten de teams dan worden aangepast.
Je mag iedereen opstellen, zolang het dus maar niet dat systeem in de war gooit.
Het is zelfs zo dat wanneer team 1 een invaller nodig heeft en er is bijvoorbeeld alleen iemand van nivau 8 beschikbaar die invalt voor iemand met niveau 5. Dan mag dat weer niet (gemiddelde van het team wordt dan hoger dan van team 2). Dus dan moet je weer gaan schuiven enzo.
Het is een beetje een ingewikkeld verhaal maar op zich wel logisch.
Het ligt gewoon puur aan de speelsterkte, want niveautechnisch kun je het makkelijk aan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:02 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nooit voor het eerste gevraagd ben
met m'n speelsterkte-1 slagenquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het ligt gewoon puur aan de speelsterkte, want niveautechnisch kun je het makkelijk aan.
Net als Martin
Profielloze zolenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:29 schreef TubewayDigital het volgende:
gewoon juiste schoeisel aandoen. Volgens mij kan je het beste profielloze zolen hebben.
Als je op baan 5 een sliding maakt kom je met jouw theorie op baan 1 uit.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:49 schreef TubewayDigital het volgende:
is slechts een theorietje, nog niet zelf in praktijk gebracht
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:29 schreef TubewayDigital het volgende:
gewoon juiste schoeisel aandoen. Volgens mij kan je het beste profielloze zolen hebben.
Op de tennisleraaropleiding gebruiken ze het anders ook met schoenzolen.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:23 schreef nickybol het volgende:
Derde wet van Newton, weet waar je het over hebt, het heeft alleen weinig met zolen te maken. GRF heeft te maken met actie-reactie.
Ik heb gisteren mee gedaan als leerling met het examen van de B-opleiding van de KNLTB. Als je dan een beetje mazzel hebt kun je ook wel leuk tennissenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
Het zal me benieuwen hoe ik het er vanaf ga brengen, met m'n Martin Verkerk voorbereiding.
In Nieuwegein neem ik aan? Mag ik heel brutaal zijn om te vragen in wiens trainingen je hebt getraind? Paar collega's van mij hebben ook examen gedaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mee gedaan als leerling met het examen van de B-opleiding van de KNLTB. Als je dan een beetje mazzel hebt kun je ook wel leuk tennissen
Me 2, maar dan wel op het oude, vetrouwde gravelquote:Op maandag 31 maart 2008 21:28 schreef erkel het volgende:
Vandaag voor het eerst weer buiten getraind met lekker weer erbij. Het was dan nog niet op gravel, smashcourt namelijk, maar het voelde toch verdomd fijn
Zelfde hier, ook op smashcourt, heerlijk weertje gisteren ervoor idd.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:28 schreef erkel het volgende:
Vandaag voor het eerst weer buiten getraind met lekker weer erbij. Het was dan nog niet op gravel, smashcourt namelijk, maar het voelde toch verdomd fijn
Durf het zo niet te zeggen hoe ze heten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:25 schreef nickybol het volgende:
[..]
In Nieuwegein neem ik aan? Mag ik heel brutaal zijn om te vragen in wiens trainingen je hebt getraind? Paar collega's van mij hebben ook examen gedaan.
Zondag ook in de stromende regen mijn eerste gravelmeters gemaakt. Nu wel ziek, maar toch was het heerlijk. Oh oh, wat is het moeilijk als je vanuit de hal komt te timen hoe de ballen gaan stuiten op dat gravel. Het is nog steeds de mooiste ondergrond, maar ik ben de laatste jaren wel steeds meer aan het voelen voor de Frenchcourt enzo.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
Na de eerste training heb ik weer zin om lekker te gaan bikkelen op gravel; zware spinballen, subtiele dropshotjes, ballen die van de lijn afglijden, wind, flauwvallen van de hitte, kuilen in de baan, splits maken in een uiterste poging een bal te halen, alles onder je knie dat rood ziet van het gravel.
Het echte tennis!
Het went wel hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:09 schreef Chriz2k het volgende:
Als ik nergens meer fatsoenlijke graveltoernooien kan spelen stop ik ermee.
Nouja, smashcourt is ook nog wel te doen in principe.
Amenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
Na de eerste training heb ik weer zin om lekker te gaan bikkelen op gravel; zware spinballen, subtiele dropshotjes, ballen die van de lijn afglijden, wind, flauwvallen van de hitte, kuilen in de baan, splits maken in een uiterste poging een bal te halen, alles onder je knie dat rood ziet van het gravel.
Het echte tennis!
Is ook nep spul.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:09 schreef Chriz2k het volgende:
Als ik nergens meer fatsoenlijke graveltoernooien kan spelen stop ik ermee.
Nouja, smashcourt is ook nog wel te doen in principe.
Buiten de prijs is het vooral ook makkelijk te onderhouden. Iets wat bij kleinere clubs ook vaak een probleem is omdat een groundsman dan ook niet te betalen is.quote:Op woensdag 2 april 2008 01:18 schreef erkel het volgende:
Gelukkig worden de meeste toernooien nog gespeeld bij de wat grotere clubs waar dan meestal (gelukkig) weer gravel ligt. Met de competitie kom je nog wel eens terecht op de mindere baansoorten, omdat je dan soms naar wat kleinere clubs moet. Die kleinere clubs kiezen, op zich heel begrijpelijk, voor het onderhoudsvriendelijke kunstgras of french/smashcourt. Helaas gaat dat wel ten koste van het tennisplezier bij velen, maar je kunt het ze niet kwalijk nemen.
Hopelijk kan ik zelf nog vele jaren spelen op het gemalen baksteen
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:35 schreef TubewayDigital het volgende:
geef mij maar hardcourt
Buiten spelen in de winter vind ik gaar. zeker op hardcourt enzo. Kan zo snel glad worden. Zeker als je niet helemaal de goeie schoenen aan hebtquote:Op woensdag 2 april 2008 14:13 schreef Mr-Sander het volgende:
Hardcourt in de winter![]()
Maar gravel in de zomer spant toch echt de kroon
Ik train gewoon op gravel in de blaashalquote:Op woensdag 2 april 2008 14:18 schreef Norrage het volgende:
smashcourt in de winter is ook wel prima hoor in de ballonhaldoe maar lekker nooit die stomme saaie snelle banen
quote:"vooral in het weekend veel buien, met zondag een kleine kans op winterse neerslag"
Ja, want dat zijn 2 totaal verschillende baansoorten.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:06 schreef TubewayDigital het volgende:
en het verschil tussen tapijt en hardcourt is zo groot dat dat 2 uiterste smileys rechtwaardigt
Als je op kunstgras moet dan is het kut als het matig weer is. Dan kan het gewoon zo zijn dat je met weer waarbij je van de baan af moet bij gravel alsnog moet spelenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet UIT op kunstgras. Volgens weer.nl ook kans op zon dus. Aangezien je op kunstgras na een buitje snel kunt spelen zal het wel gewoon doorgaan.....
Speel zaterdag trouwens.
Tapijt is wel vrij snel. Stukkie sneller dan hardcourt banen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:06 schreef TubewayDigital het volgende:
en het verschil tussen tapijt en hardcourt is zo groot dat dat 2 uiterste smileys rechtwaardigt
Als ik het te hard vind regenen dan wil ik van de baan af, klaar.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je op kunstgras moet dan is het kut als het matig weer is. Dan kan het gewoon zo zijn dat je met weer waarbij je van de baan af moet bij gravel alsnog moet spelen
Klopt.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik het te hard vind regenen dan wil ik van de baan af, klaar.
Ik ga niet doorspelen omdat het kunstgras is. Voordeel is gewoon dat wanneer gravel blank komt te staan het tijden duurt voordat banen bespeelbaar is. Bij kunstgras kun je wanneer het gestopt is met regenen zo gaan beginnen.
Psst...Hardcourt in een hal hequote:Op woensdag 2 april 2008 14:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Buiten spelen in de winter vind ik gaar. zeker op hardcourt enzo. Kan zo snel glad worden. Zeker als je niet helemaal de goeie schoenen aan hebt
[..]
Lieve reactiequote:Op zaterdag 5 april 2008 18:12 schreef Chriz2k het volgende:
Wow!
Maar ik ben wel blij dat het nu weer goed met je gaat.
En als je er niet uitkomt met uitslagen invoeren geef je maar een gil, ik heb het twee jaar geleden ook moeten doen.
Dat moet je even vragen aan de competitieleider dan, of aan een andere captain.quote:Op zondag 6 april 2008 21:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Norrage, ik heb helemaal geen inloggegevens gekregen van mijn vereniging?Gaat het nu niet lukken?
Heb wel een persoonlijke inlogcode voor de knltb?
Dat zijn de echten he!quote:Op zondag 6 april 2008 21:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) dat het kramp was omdat het zo vreselijk koud is, maar ik ben wel doorgegaan en we hebben zonder hulp van mijn loopvermogen (ik kon op z'n hoogst nog strompelen) toch nog de tiebreak gewonnen met 10-5!
Zoals ik al zei, bij het inspelen begon het al snel te hagelen en even later te sneeuwenquote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef Norrage het volgende:
Hadden jullie het koud?ik ben gewoon verbrand! De hele dag alleen maar in het zonnetje gezeten, in korte broek, en het zelfs soms te warm gehad
Was echt een geweldige tennisdag...jammer dat we verloren hadden
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:12 schreef Chriz2k het volgende:
Wow!
Maar ik ben wel blij dat het nu weer goed met je gaat.
En als je er niet uitkomt met uitslagen invoeren geef je maar een gil, ik heb het twee jaar geleden ook moeten doen.
Ik voel de liefde opbloeien....quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Lieve reactie, dankje, enne dat laatste daar ga ik je aan houden morgenavond!
![]()
Briljantquote:Op zondag 6 april 2008 22:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vanmiddag bij onze vereniging dan.
Vriendin van me staat in dr single 3-6 0-5 achter, tegenstandster heeft 3 matchpoints, serveert, struikelt, breekt 3 vingers en wordt afgevoerd naar het ziekenhuis. Bloedvlekken hebben de hele dag op de baan gelegen (plexipave). Opgave dus
quote:Op zondag 6 april 2008 22:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vanmiddag bij onze vereniging dan.
Vriendin van me staat in dr single 3-6 0-5 achter, tegenstandster heeft 3 matchpoints, serveert, struikelt, breekt 3 vingers en wordt afgevoerd naar het ziekenhuis. Bloedvlekken hebben de hele dag op de baan gelegen (plexipave). Opgave dus
quote:Op zondag 6 april 2008 22:57 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Neemt niet weg dat ik wel beetje verbrand ben idd. Maar wel een erg koude wind!
Vorig jaar stond ik met de eerste competitiedag in een hemdje en een rokje op de baan.
Het zou wel fijn zijn als ze me even komt verzorgen, want ik heb een kuitspier gescheurd en kan daardoor 1 tot 3 weken niet tennissenquote:
Geloof me, thuisspelen is de hemel bij onsquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:24 schreef Norrage het volgende:
ik vind persoonlijk uit spele echt 100x leuker dan thuis...Ik vind dat reizen wel vet en gezellig andere clubs verkennen
DD & GD he. Wel zuur, omdat de uitslagen DD 6-7 6-7 en GD driesetter waren...quote:Op woensdag 9 april 2008 12:40 schreef Norrage het volgende:
En zonnestraaltje, een half punt erbij in de dubbel in 1x???![]()
Jij speelde toch bij Weert Oost he ? Moeten wij komend weekend tegenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:08 schreef suus21 het volgende:
hoe kun je je voetenwerk snel trainen/verbeteren, de mijne is ook rampzalig mede door lui te zijn...
Veel trainen/oefenen/spelen. Helpt bij mij altijd wel. Op dit moment is mijn voetenwerk ook nog redelijk drama en dat komt vooral door het indoor spelen. Binnen een paar weken is het al snel verbeterd bij mij.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:08 schreef suus21 het volgende:
hoe kun je je voetenwerk snel trainen/verbeteren, de mijne is ook rampzalig mede door lui te zijn...
Conditie is het sleutelwoord.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:35 schreef nickybol het volgende:
Denk aan je splitstep op het moment dat de tegenstander de bal slaat, blijven bewegen, nooit stil gaan staan en stop wat peper in je reet.
Hmm ja herkenbaarquote:Op woensdag 9 april 2008 20:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Conditie is het sleutelwoord.
Daarom kan ik ook altijd maar één set lang voluit spelen.
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:18 schreef XL het volgende:
Voetenwerk is alleen maar om een gebrek aan talent te compenseren
Maar... Maar... Je woont helemaal in Alkmaar!quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het zou wel fijn zijn als ze me even komt verzorgen, want ik heb een kuitspier gescheurd en kan daardoor 1 tot 3 weken niet tennissen!
Ik begrijp hetquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:53 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Maar... Maar... Je woont helemaal in Alkmaar!
Desalniettemin toch beide partijen gewonnenquote:
Smashcourt behoord bijna hetzelfde te zijn als gravel wat stuit betreft.quote:Op maandag 14 april 2008 09:33 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Lang verhaal...
Mij maakt het echt geen flikker uit in welke volgorde de partijen gespeeld worden...Pas als het begint te lijken dat de tegenstanders het erom doen om de wedstrijd te gaan winnen zou ik me er wat van aantrekken....Op ons niveau is het tennis gewoon een spelletje en dan zou ik niet gaan muggenziften over een beetje volgorde van spelen en zoquote:Op maandag 14 april 2008 09:33 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Whoehoeeeeeeeeeee voor de single word ik weer een zesje!(na vorige week was ik al zowat weer een zeven
)
Hebben 4 - 4 gespeeld gister.1e HE bijna gewonnen, maar onze 'heer' raakte geblesseerd in de derde set. Helaas! Gelukkig hadden we genoeg mannen mee!
(4 stuks!)
2e HE gewonnen, 1e DE verloren (m'n teamgenote mocht tegen het viertje), 2e DE gewonnen (
6-3 6-4 voor mij!!
)
HD opgegeven door de tegenstanderd, DD verloren na een zware driesetter.![]()
GD1 verloren, GD 2 gewonnen.
Denk dat we hier best tevreden mee kunnen zijn. Een mooie plaats in de middenmoot is ons streven, en dat lijkt best reëel.
Alleen.
Onze tegenstanders waren gisteren niet compleet. Hun tweede heer kwam pas rond twaalf uur aankakken, waardoor mijn teamgenoten best pissig waren geworden.Mijn teamgenoten wilden de opstelling per se op papier, waardoor de tegenstanders 'paniekerig' nog de ledenlijst langs gingen bellen. Toen was er opeens hun tweede heer. Hij had van tevoren gezegd dat ie gisteravond moest werken tot laat, dus dat ie later zou komen (rond half elf). Later zei hij dat z'n vriendin zwanger was en dat ie haar niet te lang alleen wilde laten.
Dat wist ie de dag van tevoren nog niet?
Tevens moest hun eerste heer om drie uur weer weg. Hierdoor werd de speelvolgorde ook nog aangepast. We begonnen met HE1, daarna GD2, toen de DE2, DE1, enzovoort. Erg vreemd. Als laatst werd de DD nog eens gespeeld (toen zaten we dus zónder het gemak van een supertiebreak voor de derde set), waardoor we pas om half negenklaar waren met de DD.
Anyway, beetje vreemd gelopen, erg chaotisch. M'n teamgenoten hebben het als redelijk onbevredigend ervaren, de hele dag in z'n totaliteit.
Wat hadden jullie in deze situatie gedaan? Hoe los je zoiets op?
Ik ben nl. ook nog eens aanvoerder en heb geen idee wat ik er aan had kunnen doen.
We hebben trouwens op smashcourt gespeeld. Net kunstgras, alleen de ballen stuiterden nóg minder op dan op kunstgras.
Ik dacht, ohw díé vereniging, gravel! Mooi niet dus, sinds dit seizoen hebben ze smashcourt. Hun park is alleen nog niet klaar, er waren slechts tien van de veertien banen bespeelbaar (twee banen waren nog niet voorzien van een net en twee andere banen waren nog helemaal niet klaar!!)
Ach op zich is het niet zo erg.quote:Op maandag 14 april 2008 11:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mij maakt het echt geen flikker uit in welke volgorde de partijen gespeeld worden...Pas als het begint te lijken dat de tegenstanders het erom doen om de wedstrijd te gaan winnen zou ik me er wat van aantrekken....Op ons niveau is het tennis gewoon een spelletje en dan zou ik niet gaan muggenziften over een beetje volgorde van spelen en zo
Ik heb nog een foto van toen ik 12 was op me pasjequote:Op maandag 14 april 2008 11:34 schreef Chriz2k het volgende:
Of tegenstanders die een bezwaarschrift naar de KNLTB sturen als de foto op je pasje te oud is.
Ik ken het gevoel, maar Ik vind "goed meekomen" altijd een beetje een eng begrip. Het gaat om wedstrijden winnen. Ik kan ook best een lekker potje spelen tegen de gemiddelde 5 speler, maar ik heb pas 1 keer in mijn leven een officiële singe-partij gewonnen van een speler die hoger dan 5.5 stond, en ik had het idee dat die gast echt de slechtste partij uit zijn leven speelde. Van de andere kant hebben spelers die hoger dan 7.0 staan de laatste jaren ongetwijfeld het idee gehad dat ze van me konden winnen, maar dat gebeurt uiteindelijk gewoon niet. Wat dat betreft vind ik dat het huidige speelsterkte-systeem vrij goed werkt, want ik sta 6.2 of zo.quote:Op maandag 14 april 2008 18:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Weer 5-0 gewonnen, makkelijk.
Ga eindelijk eens richting de 6, had ik al lang moeten zitten.
12 jaar tennissen, vanaf je 6de en nog steeds 7 zijn op je pas terwijl je goed meekomt in de 5.
Doe ik ook. Zeker in het dubbel erg belangrijk. Dan zetten ze namelijk ook nog eens de sterkste serviceman in. Dan heb je de grootste kans om naar 4-0 uit te lopen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:06 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, maar Ik vind "goed meekomen" altijd een beetje een eng begrip. Het gaat om wedstrijden winnen. Ik kan ook best een lekker potje spelen tegen de gemiddelde 5 speler, maar ik heb pas 1 keer in mijn leven een officiële singe-partij gewonnen van een speler die hoger dan 5.5 stond, en ik had het idee dat die gast echt de slechtste partij uit zijn leven speelde. Van de andere kant hebben spelers die hoger dan 7.0 staan de laatste jaren ongetwijfeld het idee gehad dat ze van me konden winnen, maar dat gebeurt uiteindelijk gewoon niet. Wat dat betreft vind ik dat het huidige speelsterkte-systeem vrij goed werkt, want ik sta 6.2 of zo.
Een absolute aanrader is het boek Winning Ugly van Brad Gilbert. Er staat een hoop onzin in, maar een aantal kleine truukjes hebben me toch geholpen. Zo heb ik al erg vaak de eerste set gepakt door 1 break, namelijk de allereerste game van de wedstrijd. Ik laat altijd de tegenstander beginnen met serveren, die game is hij vaak nog niet echt warm, dan slaat hij 1 of 2 dubbele fouten, nog een balletje in het net, en de game is alweer bijna binnen. Het mooie is dat hij waarschijnlijk pas doorheeft dat het cruciaal is op het moment dat jij 5-4 voorstaat en zelf mag serveren.
Je racket verzwaren aan een kant!quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik verlies de toss altijd, wat is daar tegen te doen?
gewoon van te voren zeggen/vragen wil je beginnen met serveren? Tos je ook nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik doe altijd wanneer men zegt: P of D, iets ertussenin brabbelen waardoor het net lijkt alsof het altijd goed is. Ik win de tos dus altijd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
Bij headrackets: "puntje boven of onder"quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
wij moeten eens een keer tegen mekaar spelen. Kijken wie er beter serveert.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:58 schreef XL het volgende:
Ik sla toch wel minimaal 1 op de drie services een directe servicewinner, ook 1 op de drie services levert een redelijk grote directe scoringskans op. Ik verlies dus niet vaak mijn service. Al heb ik wel ritme nodig, afgelopen weekend was dat nog ver weg. Verloor ik ook vaak mijn service.
ik gok toch dat in dit geval het 6je (:P, ik bedoel 4je) wel beter serveertquote:Op woensdag 16 april 2008 12:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
wij moeten eens een keer tegen mekaar spelen. Kijken wie er beter serveert.
2 service kanonnen tegen elkaar
Ik zie mezelf absoluut niet als servicekanon. Ik serveer mijn servicewinners door de hoeveelheid lelijke slice in de bal. Ik sla mijn aces slice naar buiten of vlak door het midden. Eigenlijk is het streven dat ik mijn eerste servicegame in een wedstrijd begin met de ace naar buiten. Vervolgens een sliceservice op het lichaam naar 30-0. Op 30-0 gaat de tegenstander als gevolg van de eerste ace een stap meer naar buiten klaar staan. Dus volgt de vlakke knal door het midden.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
wij moeten eens een keer tegen mekaar spelen. Kijken wie er beter serveert.
2 service kanonnen tegen elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |