Ja, want dat zijn 2 totaal verschillende baansoorten.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:06 schreef TubewayDigital het volgende:
en het verschil tussen tapijt en hardcourt is zo groot dat dat 2 uiterste smileys rechtwaardigt
Als je op kunstgras moet dan is het kut als het matig weer is. Dan kan het gewoon zo zijn dat je met weer waarbij je van de baan af moet bij gravel alsnog moet spelenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet UIT op kunstgras. Volgens weer.nl ook kans op zon dus. Aangezien je op kunstgras na een buitje snel kunt spelen zal het wel gewoon doorgaan.....
Speel zaterdag trouwens.
Tapijt is wel vrij snel. Stukkie sneller dan hardcourt banen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:06 schreef TubewayDigital het volgende:
en het verschil tussen tapijt en hardcourt is zo groot dat dat 2 uiterste smileys rechtwaardigt
Als ik het te hard vind regenen dan wil ik van de baan af, klaar.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je op kunstgras moet dan is het kut als het matig weer is. Dan kan het gewoon zo zijn dat je met weer waarbij je van de baan af moet bij gravel alsnog moet spelen
Klopt.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik het te hard vind regenen dan wil ik van de baan af, klaar.
Ik ga niet doorspelen omdat het kunstgras is. Voordeel is gewoon dat wanneer gravel blank komt te staan het tijden duurt voordat banen bespeelbaar is. Bij kunstgras kun je wanneer het gestopt is met regenen zo gaan beginnen.
Psst...Hardcourt in een hal hequote:Op woensdag 2 april 2008 14:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Buiten spelen in de winter vind ik gaar. zeker op hardcourt enzo. Kan zo snel glad worden. Zeker als je niet helemaal de goeie schoenen aan hebt
[..]
Lieve reactiequote:Op zaterdag 5 april 2008 18:12 schreef Chriz2k het volgende:
Wow!
Maar ik ben wel blij dat het nu weer goed met je gaat.
En als je er niet uitkomt met uitslagen invoeren geef je maar een gil, ik heb het twee jaar geleden ook moeten doen.
Dat moet je even vragen aan de competitieleider dan, of aan een andere captain.quote:Op zondag 6 april 2008 21:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Norrage, ik heb helemaal geen inloggegevens gekregen van mijn vereniging?Gaat het nu niet lukken?
Heb wel een persoonlijke inlogcode voor de knltb?
Dat zijn de echten he!quote:Op zondag 6 april 2008 21:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) dat het kramp was omdat het zo vreselijk koud is, maar ik ben wel doorgegaan en we hebben zonder hulp van mijn loopvermogen (ik kon op z'n hoogst nog strompelen) toch nog de tiebreak gewonnen met 10-5!
Zoals ik al zei, bij het inspelen begon het al snel te hagelen en even later te sneeuwenquote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef Norrage het volgende:
Hadden jullie het koud?ik ben gewoon verbrand! De hele dag alleen maar in het zonnetje gezeten, in korte broek, en het zelfs soms te warm gehad
Was echt een geweldige tennisdag...jammer dat we verloren hadden
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:12 schreef Chriz2k het volgende:
Wow!
Maar ik ben wel blij dat het nu weer goed met je gaat.
En als je er niet uitkomt met uitslagen invoeren geef je maar een gil, ik heb het twee jaar geleden ook moeten doen.
Ik voel de liefde opbloeien....quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Lieve reactie, dankje, enne dat laatste daar ga ik je aan houden morgenavond!
![]()
Briljantquote:Op zondag 6 april 2008 22:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vanmiddag bij onze vereniging dan.
Vriendin van me staat in dr single 3-6 0-5 achter, tegenstandster heeft 3 matchpoints, serveert, struikelt, breekt 3 vingers en wordt afgevoerd naar het ziekenhuis. Bloedvlekken hebben de hele dag op de baan gelegen (plexipave). Opgave dus
quote:Op zondag 6 april 2008 22:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vanmiddag bij onze vereniging dan.
Vriendin van me staat in dr single 3-6 0-5 achter, tegenstandster heeft 3 matchpoints, serveert, struikelt, breekt 3 vingers en wordt afgevoerd naar het ziekenhuis. Bloedvlekken hebben de hele dag op de baan gelegen (plexipave). Opgave dus
quote:Op zondag 6 april 2008 22:57 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Neemt niet weg dat ik wel beetje verbrand ben idd. Maar wel een erg koude wind!
Vorig jaar stond ik met de eerste competitiedag in een hemdje en een rokje op de baan.
Het zou wel fijn zijn als ze me even komt verzorgen, want ik heb een kuitspier gescheurd en kan daardoor 1 tot 3 weken niet tennissenquote:
Geloof me, thuisspelen is de hemel bij onsquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:24 schreef Norrage het volgende:
ik vind persoonlijk uit spele echt 100x leuker dan thuis...Ik vind dat reizen wel vet en gezellig andere clubs verkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |