quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef Houniet het volgende:
Maarten stertke.
Puike TTquote:
Dat viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:27 schreef Breach het volgende:
Pfff Luque zit niet eens bij de 19 van morgen.
Kijk dat is positief nieuws!quote:In de nieuwe uitgave van Sportweek laat Klaas-Jan Huntelaar weten alleen bij Ajax te zullen vertrekken voor een topteam, dat bij hem past. "Je moet bij een club komen die je sterke punten ten volle benut. Dus in een aanvallend team, waarbij je veel in het zestienmetergebied van de tegenstander opereert. Ik wil eerste spits worden bij een topteam. Voor minder laat ik Ajax niet in de steek."
Die club zal dan nog wel tot een akkoord moeten zien te komen met Ajax. "M’n contract loopt nog tot 2010, er staan geen clausules in, de echte noodzaak om te verkopen is er nog niet. Verschillende factoren spelen een rol. Wat wil Ajax, welke club meldt zich voor mij en wanneer? Wat wil ik zelf? … Maar Ajax mag wat aan mij verdienen, dat gun ik de club wel. Ze hebben me de kans gegeven, me gemaakt tot wat ik ben."
haha geniaal. check hoe arrogant die gast isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef _Mike_ het volgende:
Voeg eens toe aan de op
http://www.ajax.nl/upload(...)_Splash_108_jaar.jpg
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:27 schreef Breach het volgende:
Pfff Luque zit niet eens bij de 19 van morgen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:43 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zal misschien al langsgekomen zijn, maar zag hem net pas
Vermeld anders ook even dat de tweede wereldoorlog is afgelopenquote:
Heeft er weer 1 aandacht nodig hoorquote:
fuck ja had #937 bekeken ipv 938quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
men... jij bent zelfs later dan spuit 11..
Bok nou maar gewoon op boertjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd dat kut geluk morgen weer 1 kans en meteen een doelpunt hoorLucky boeren...
That's the spirit my friendquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:57 schreef Sethje het volgende:
jammer van steek maja...we winnen toch wel
Paul Robinson hield zelfs de nul in Eindhoven.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:57 schreef Sethje het volgende:
jammer van steek maja...we winnen toch wel
quote:Emanuelson: ‘Vertonghen is een betere linksback'
Geschreven op dinsdag, 18 maart om 21:54
Als het aan Urby Emanuelson ligt, neemt Jan Vertonghen zijn positie als linksback van Ajax over. Emanuelson zegt in het Algemeen Dagblad dat hij als linksbuiten meer tot zijn recht komt en dat hij er niet meer naar verlangt om achterin te spelen.
“Ik ben nu de hele tijd bezig, dat was ik als linksback niet. Toen concentreerde ik me alleen op de rechtsbuiten van de tegenstander, maar nu kan ik meer ruimte maken voor andere spelers”, aldus de international. “Iedereen vraagt nu om mijn aandacht, dus is er geen tijd meer om te verslappen.”
Ook Vertonghen voelt zich als linksback beter dan centraal in de verdediging. “Ik weet dat ik me nog meer moet ontwikkelen, maar ik ben al zeer blij dat ik speel. De keuze van Adrie Koster pakt goed uit, we gaan steeds beter voetballen.”
overleden volgens de berichtenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:39 schreef VoreG het volgende:
Het zal wel met z'n vader te maken hebben, daar ging het toch niet goed mee?
ben blij dat Urby niet linksback wil staan, niemand wil hem daar namelijk. Vertonghen moet op het middenveld en de scouting moet eens een linksback zoeken.quote:
quote:Schuift Heitinga door naar het middenveld?
Volgens Telegraaf.nl schuift Heitinga door de afwezigheid van Gabri en Siem de Jong door naar het middenveld.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Gentenaar; Silva, Vermaelen en Vertonghen; Lindgren, Heitinga, Perez, Davids en Emanuelson; Suarez en Huntelaar.
Tering die was echt lekkerquote:
Hoe ziet de formatie er dan uit? 3-5-2 ofzo? Of 3-4-3. Snap er weinig van.quote:
quote:Ajacieden schieten Oranje U17 naar EK
Apeldoorn, 18 mrt 2008
Oranje voor spelers tot 17 jaar heeft zich geplaatst voor het EK. Dankzij doelpunten van Ajacieden Geoffrey Castillion en Rodney Sneijder won Nederland met 2-0 van Hongarije. Concurrent Bosnië-Herzegovina verloor van Noorwegen.
Nederland had kwalificatie voor het toernooi tijdens de laatste speeldag niet meer in eigen hand, maar omdat Bosnië verloor van Noorwegen was de 2-0 zege op Hongarije voldoende voor plaatsing.
Castillion zette Oranje dinsdag in Apeldoorn vlak voor rust op voorsprong. Voor de Ajacied was het zijn achtste doelpunt in tien duels voor Oranje U17. Zijn clubgenoot Sneijder besliste in de tweede helft de wedstrijd en zorgde er zo voor dat Nederland als eerste eindigde in de zware poule. Sneijder en Castillion begonnen net als Lorenzo Burnet in de basis. Twee andere Ajacieden, Lorenzo Ebecilio en Roly Bonevacia, vielen in.
Het EK vindt plaats van 4 tot en met 16 mei in het Turkse Antalya. Naast gastland Turkije en Nederland doen nog zes teams mee.
En doordat appelvlaai niet mee speelt hebben ze ook geen renpaard/bal technicus dus dat is ook weer een mooi bijkomend voordeel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:10 schreef Wooldoor het volgende:
Damn eindelijk eens een logische opstelling met Davids, Heitinga en Lindgren heb je een erg sterk middenveld dat voor elk duel zal vechten. Perez zal er wel net voor gaan hangen. De strijd zal waarschijnlijk toch op het middenveld plaats gaan vinden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:30 schreef M0NTANA het volgende:
100 vette jaren, daarna 100 magere?
Zou wat zijn trouwens, kampioen worden terwijl je 4 keer bent afgedroogd door Ajax en PSV.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:59 schreef jorienvdherik het volgende:
hup ajax !
quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou wat zijn trouwens,de dubbel kampioen worden terwijl je 4 keer bent afgedroogd door Ajax en PSV.
Hoe groot moet die plaat voor je kop zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bezig zijn zoals feyenoord nu
een bunkerquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoe groot moet die plaat voor je kop zijn
Kampioen wordt je niet in de topwedstrijden héquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou wat zijn trouwens, kampioen worden terwijl je 4 keer bent afgedroogd door Ajax en PSV.
ze hebben de jc schaalquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:59 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kampioen wordt je niet in de topwedstrijden hé
Gentenaar is trouwens meer dan een waardige vervanger, en buiten dat ook een goeie gozer![]()
Hoe voelt dat nou voor de Ajacieden, een seizoen naast alle prijzen grijpen
Niet te hoog in de bol krijgen nu hé?quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:59 schreef jorienvdherik het volgende:
waar wij bijna zeker ook in spelen in augustus in amsterdam
toen dacht ik het nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 03:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Niet te hoog in de bol krijgen nu hé?
Dat dacht ik ook toen we tegen Utrecht in de finale moesten toen...
Dus jij bent voor Ajax vandaag?quote:
quote:
Voor het eerst in jaren uitzicht op eventueel een prijs (win nog maar eens van RJC) en meteen al een grote bekquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:59 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kampioen wordt je niet in de topwedstrijden hé
Gentenaar is trouwens meer dan een waardige vervanger, en buiten dat ook een goeie gozer![]()
Denk dat jij héél goed weet hoe dat voelt, jij maakt het vaker mee.quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:59 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik denk dat ik de afgelopen 24 uur onder een steen heb gezeten, maar is er al bekend dan wat de privé-omstandigheden zijn?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Tering wat erg voor Stekelenburg. Veel sterkte voor hem.
Van wat ik ervan heb kunnen vinden, zou zijn vader overleden zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:12 schreef jjdg het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de afgelopen 24 uur onder een steen heb gezeten, maar is er al bekend dan wat de privé-omstandigheden zijn?
Ai, da's idd klotequote:Op woensdag 19 maart 2008 09:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Van wat ik ervan heb kunnen vinden, zou zijn vader overleden zijn
De rest mag verkocht worden?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Huntelaar en Heitinga moeten blijven
met 1 vd 2 ben ik al lang blij.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Huntelaar en Heitinga moeten blijven
quote:Ronald de Boer beëindigt carričre
Geschreven op woensdag, 19 maart om 10:01
De tweeling Frank en Ronald de Boer behoort nu definitief tot het verleden. Ronald de Boer neemt geen risico meer na een nekhernia en heeft in navolging van zijn broer Frank enkele jaren terug ook een punt gezet achter zijn loopbaan. De oud-international speelde de afgelopen jaren voor Al-Shamal in Qatar. Klik hier! “Ik ben nu weer volledig fit, maar de competitie hier duurt nog twee wedstrijden en ik wilde niet het risico lopen weer geblesseerd te raken”, vertelt De Boer (37) in De Volkskrant. “Ik heb mijn contract ingeleverd, ook omdat de club op die manier een extra buitenlander kon aantrekken. Er speelt nu een Braziliaan in mijn plaats.”
Een zware nekblessure bespoedigde zijn afscheid. Een teamgenoot viel tijdens de training in december ongelukkig op de De Boers nek, met een beklemde wervel als gevolg. Destijds was de voortgang van zijn loopbaan al in gevaar.
Na Ajax, FC Twente, Barcelona en Glasgow Rangers koos De Boer in 2004 samen met zijn broer Frank voor een vervolg in Qatar. Maar waar Frank de Boer koos voor een carričre als trainer bleef Ronald actief in het Midden-Oosten. Naast Al-Shamal speelde de oud-international voor Al-Rayyan.
De Boer is van plan nog één a twee jaar in Qatar te blijven wonen. Hij is daar voetbalanalyticus voor een sportzender, en heeft een aanbieding op zak om een pr-rol te vervullen bij een opleidingscentrum voor Qatarese voetbaltalenten, zo meldt De Volkskrant.
Ben benieuwd ofdat Martina volgend seizoen wel een kans krijgt onder van Basten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:13 schreef Nashje het volgende:
Met Silva, Vermaelen en Vertonghen achterin zal ik 'm wel knijpen. Zonder Heitinga daar zaten we nu al tegen de 50 tegengoals. Lekker met 4 middenvelders. Desnoods een talent die zich wil/moet bewijzen. Ik opper voor Anita. Die presteert echt wel met Davids langs hem.
quote:‘Ajax en Huntelaar om de tafel’
Geschreven op woensdag, 19 maart om 09:00
Klaas-Jan Huntelaar heeft deze week een afspraak met Ajax om over zijn contract te praten, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Amsterdamse club wil voorkomen dat de aanvalsleider komende zomer ingaat op de avances van een buitenlandse topclub.
Volgens de ochtendkrant is binnen Ajax de afspraak gemaakt dat in het geval van Huntelaar het salaris niet het breekpunt mag zijn in onderhandelingen. Ook naar hoofdsponsor Aegon toe wordt dat gezien als een plicht. Volgens het bedrijf moet ‘het kapitaal op het veld staan’. Een credo waar ook Marco van Basten geheel achter staat.
De 24-jarige Dremptenaar staat dit seizoen alweer op 27 treffers en is hard op weg om topscorer van de Eredivisie te worden. Marco van Basten, komend seizoen trainer in de Amsterdam ArenA, was de laatste Ajax-speler die boven de dertig doelpunten uitkwam. Het contract van de tienvoudig international loopt door tot de zomer van 2010.
Eerder deze stak Huntelaar tegenover Sportweek zijn ambities niet onder stoelen of banken. “Verschillende factoren spelen een rol. Wat wil Ajax, welke club meldt zich voor mij en wanneer? Wat wil ik zelf? Ajax mag wat aan mij verdienen. Dat gun ik de club absoluut. Ze hebben me de kans gegeven en mij gemaakt tot wat ik ben.”
“Ik wil bij een club komen waar mijn sterke punten ten volle benut worden. Dus in een aanvallend team, dat veel in het zestienmetergebied van de tegenstander opereert. Ik wil eerste spits worden van een topteam. Voor minder laat ik Ajax niet in de steek”, aldus Huntelaar.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:20 schreef kevin6188 het volgende:
Om met De Dijk te spreken: laat het vanavond gebeuren, laat het vanavond zo zijn!
Lindgren, Gabri, Silva?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Natuurlijk mogen er meer spelers blijven. Stekelenburg, Vertonghen, Vermaelen, Suarez...dat is toch al een aardig raamwerk voor een elftal.
Inderdaad, maar vergeet Gabri ook niet. Toch een stille kracht, gaan we vanavond nog missen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Natuurlijk mogen er meer spelers blijven. Stekelenburg, Vertonghen, Vermaelen, Suarez...dat is toch al een aardig raamwerk voor een elftal.
Silva is in ieder geval een verademing ten opzichte van Ogararu. En heeft ook nog eens een goede trap.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lindgren en Gabri ook inderdaad. Silva weet ik nog niet zo eerlijk gezegd.
1. Maarten Stekelenburgquote:
Hier ben ik het wel mee eens, buiten het feit dat Perez wat mij betreft wel behouden moet worden. Is toch technisch een hele goeie speler.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:42 schreef koningdavid het volgende:
Denthemen op Ajax.nl
Leuk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:42 schreef koningdavid het volgende:
Denthemen op Ajax.nl
Als we het dit jaar maar worden, komende zomer lekker renoveren en alleen maar toppers en talenten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
Deze selectie wordt je volgend jaar in elk geval geen kampioen mee.
precies. Het zit de ontwikkeling van de jeugd ook nog eens tegen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we het dit jaar maar worden, komende zomer lekker renoveren en alleen maar toppers en talenten.
Subtoppers voor de breedte halen werkt gewoon niet, als er een basisspeler niet kan spelen moet een jeugdspeler de kans krijgen, niet subtoppers halen voor op de bank.
dan wordt het veld een grote parkeerplaatsquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Luque zal trouwens wel blijven als v. Basten 'het kapitaal moet op het veld staan' hanteert
Cool zeg. Hier een rechtstreekse link.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:42 schreef koningdavid het volgende:
Denthemen op Ajax.nl
Ik denk dat hij eerst het EK afwacht. Als hij daar goed speelt is-ie weg denk ik.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:01 schreef Houniet het volgende:
Zal Klaas bijtekenen?
Vette shitquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Cool zeg. Hier een rechtstreekse link.
Tof.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet linken naar privé-foto's van users.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
JuveMerda.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die foto heb ik toch alquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet linken naar privé-foto's van users.
Volgens mij is Huntelaar in zijn Ajax tijd nog nooit gebleseerd geweest of in ieder geval niet lang.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:23 schreef Damzkieee het volgende:
Klaas tegen de Italiaanse schoffelaars en de Franse boomlange negers
En de Roemeense houthakkers niet te vergeten.
Die komt gegarandeerd geblesseerd thuis, dan gaat ie vast ook niet weg, das het voordeel voor jullie
Och, in het wel of niet kampioen worden en CL spelen heeft ook Huntelaar zijn aandeel gehad.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:45 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Volgens mij is Huntelaar in zijn Ajax tijd nog nooit gebleseerd geweest of in ieder geval niet lang.
Na de berichten van gister en vandaag denk ik dat Huntelaar zijn beslissing ook wel laat afwegen of Ajax kampioen wordt.
Je lijkt net m'n nichtje Marcel, die is ook alleen voor de winnende partij. :cab: Waarschijnlijk ben je de 20 clubs waar je 'fan' van bent al gepasseerd?quote:
het gat zou maar 6 punten kunnen wordenquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij hoopte afgelopen weekend nog dat PSV zou winnen....
Dat was zondagavond ook, toen hoopte je echter ook nog op een overwinning voor PSV...quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het gat zou maar 6 punten kunnen worden
die jongen weet niet wat ie wilt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat was zondagavond ook, toen hoopte je echter ook nog op een overwinning voor PSV...
quote:De Ajax Supporters Raad werd onlangs geformeerd. De leden van de ASR zich voor aan hun medesupporters. Deze keer is het de beurt aan Dennis Bliek, vertegenwoordiger van het gehandicaptenplatform.
Dennis Bliek (19) aarzelde geen moment toen de ASR werd opgericht en meldde zich aan. ,,Er komt iets moois op je pad'', noemt hij het zelf. ,,Het is fijn dat Ajax het belang ziet, dat de dingen voor de supporters goed zijn geregeld.'' Bliek vertegenwoordigt een kleine, maar wel bijzondere groep supporters; de mensen met een beperking. Zelf zit hij in een elektrische rolstoel en hij weet dus haarfijn
wat er leeft bij deze fans. De mensen op het platform weten inmiddels wie Bliek is en dat ze bij hem terecht kunnen voor vragen of ideeën. Een paar kleine dingen die leven op het vak zijn bijvoorbeeld de televisiecamera’s, die soms pal voor de neus van de gehandicapte fans staan geparkeerd. ,,Terwijl als ze twee meter opschuiven, niemand in de weg staan,’' weet de student sportmarketing uit ervaring. Na afloop zou het ASR-lid graag zien dat de Ajacieden even langs de boarding lopen om de mensen te bedanken. ,,Nu zijn het vrijwel altijd alleen Heitinga en Luque die onze kant opkomen. Maar ik denk dat de band tussen de supporters en de spelers wel goed is. Het gaat ons in de ASR vooral om de band tussen de club en de supporters. Daaraan kan veel worden verbeterd. Aan de andere kant kunnen andere clubs ook weer veel leren van Ajax. Vooral wat betreft de kaartverkoop bij uitwedstrijden en dat de gehandicapte supporter op zijn seizoenkaart altijd een begeleider mag meenemen. Je hoeft dus niet twee seizoenkaarten aan te schaffen.'' Maar er zijn ook belangrijkere zaken: ,,Zo is het bijvoorbeeld niet fijn dat wij niet meer met de auto op het dek kunnen worden afgezet, omdat de bobo’s belangrijker worden en zij stoorden zich aan het feit dat ze langer moesten wachten op het dek. Nu moeten wij onder de ArenA met de lift naar boven. Dat is niet erg, maar terug moet je soms wel twintig minuten wachten en dat is als het koud is niet prettig voor mensen met een spierziekte.''
Zelf bezoekt Bliek ook regelmatig uitwedstrijden. ,,Het verkrijgen van kaartjes is geen probleem, maar er is geen georganiseerd vervoer voor de rolstoelers. Ik was naar VVV en dan ben je twee keer vier uur met de trein onderweg en dan moet je in Eindhoven overstappen. Daar was de wedstrijd van PSV net afgelopen. Mij zullen ze niets doen hoor, maar er hoeft maar één gek tussen te zitten… De andere supporters betalen ook extra voor georganiseerd vervoer, waarom zouden wij dat ook niet kunnen doen?’''
Daarom wil hij voor elkaar krijgen dat er bij uitwedstrijden een busje voor rolstoelers komt te rijden. Dat is zijn speerpunt voor de komende drie jaar dat hij zijn vak vertegenwoordigt.
6 punten. En beter doelsaldo dus 7. En moeten jullie alles winnen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het gat zou maar 6 punten kunnen worden
quote:Bij tijd en wijle domineert Klaas Jan Huntelaar de Engelse, Italiaanse en Spaanse media. De spits van Ajax wordt dit keer in Madrid genoemd. Real zou de international graag willen inlijven en heeft van de Amsterdammers te horen gekregen dat er 35 miljoen euro over de tafel moet gaan om de transactie tot stand te laten brengen. (AS)
quote:Ajax en Carlo l’Ami gaan langer met elkaar door. De keepertrainer is het eens geworden over een nieuw contract dat gaat lopen tot medio 2012. L’Ami is bezig aan zijn eerste seizoen bij Ajax, waar hij de opvolger is van Fred Grim. (Algemeen Dagblad)
quote:Derde doelman Erik Heijblok van Ajax vindt de kwaliteiten van Henk ten Cate als trainer niet in twijfel hoeven worden getrokken, het sociale aspect des meer. "Ten Cate is een goede trainer, maar sociaal vond ik hem niet sterk. Hoogdrempelig. Een rol in de luwte, zoals bij FC Barcelona en nu bij Chelsea, ligt hem denk ik beter.” (Het Parool)
en ronald koeman wil Pienaar naar Valencia halen.quote:Villarreal wil zich met John Heitinga versterken. De goed presterende nummer drie van de Primera División wil met de Ajacied ook volgend seizoen hoge ogen gooien. (El Mediterraneo)
Hoe kun je er dan zin in hebben?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:21 schreef albertfriet het volgende:
kanker ik heb er zin in. maar ik vrees het ergste.
Inderdaad. Dan krijg Marcel van mij ook nog eens een maandabonnement bij Domino's.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
6 punten. En beter doelsaldo dus 7. En moeten jullie alles winnen.
Nooit. Zoals ik al zei, ik loop dan 10 jaar met een Feyenoord icon hier op fok als dat gebeurd.
als jullie winnen, zie ik psv zaterdag niet winnen van groningenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan krijg Marcel van mij ook nog eens een maandabonnement bij Domino's.
quote:Afellay valt definitief af voor topper
Geschreven op woensdag, 19 maart om 11:43
Ibrahim Afellay is definitief afgevallen voor de topper tussen PSV en Ajax. De aanvallende middenvelder raakte maandag geblesseerd aan zijn enkel en was het lange tijd onzeker of hij de competitiekraker in Eindhoven zou kunnen meemaken.
Maar uiteindelijk bleek dit niet het geval toen De Telegraaf constateerde dat Ibi niet in de bus stapte om met de PSV-selectie richting Oisterwijk af te reizen. Trainer Sef Vergoossen hield nog een slag om de arm over het meespelen van Afellay, maar kan deze hoop nu laten varen.
De plaats van Afellay wordt vanavond zo goed als zeker door Balázs Dzsudzsák ingenomen, waardoor ook Otman Bakkal waarschijnlijk in de Eindhovense startopstelling verschijnt. Afellay richt zich nu op de thuiswedstrijd van zaterdag tegen FC Groningen.
Ik denk dat er echt helemaal niks over valt te zeggen. Als Ajax wint zal het nog spannend worden, maar je moet niet vergeten dat we nog naar Twente, Groningen en Heerenveen moeten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:36 schreef Rumille het volgende:
Ik denk dat als Ajax vanavond wint, PSV meer punten gaat verliezen.
Feyenoord komt denk ik niet in de buurt.
Bij gelijkspel gaat Ajax zelfs 3e worden denk ik.
Die wedstrijden wonnen we vorig jaar ook en dat had toen ook niemand verwacht. Daar hou ik me maar aan vast.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt helemaal niks over valt te zeggen. Als Ajax wint zal het nog spannend worden, maar je moet niet vergeten dat we nog naar Twente, Groningen en Heerenveen moeten.
Precies we worden gewoon kampioen !!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die wedstrijden wonnen we vorig jaar ook en dat had toen ook niemand verwacht. Daar hou ik me maar aan vast.
Laten we het even wat recenter houden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
U vraagt, wij draaien:
http://www.youtube.com/watch?v=t2BYj4kUdyc
En om nog even in de stemming te komen de wedstrijd van vorig seizoen:
http://www.youtube.com/watch?v=lyFOOgsCpMk&feature=related
Dat klopt. Maar Ten Cate paste bij de moeilijk clubs de tactiek aan, en Koster is daar toch minder in en zie ik ook niet zo snel van 4-3-3 afstappen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die wedstrijden wonnen we vorig jaar ook en dat had toen ook niemand verwacht. Daar hou ik me maar aan vast.
De verwachte opstelling vandaag is anders wel met een versterkt middenveld. Dus ook Koster stapt van zijn systeem af waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Ten Cate paste bij de moeilijk clubs de tactiek aan, en Koster is daar toch minder in en zie ik ook niet zo snel van 4-3-3 afstappen.
Echt een moment om nooit te vergeten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
U vraagt, wij draaien:
http://www.youtube.com/watch?v=t2BYj4kUdyc
En om nog even in de stemming te komen de wedstrijd van vorig seizoen:
http://www.youtube.com/watch?v=lyFOOgsCpMk&feature=related
Is dat al zeker? Dan heb ik al wat meer hoop.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De verwachte opstelling vandaag is anders wel met een versterkt middenveld. Dus ook Koster stapt van zijn systeem af waarschijnlijk.
Nee, het wordt verwacht. Met Koster weet je het helaas nooit, maar als het die opstelling is dan winnen we.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is dat al zeker? Dan heb ik al wat meer hoop.
Sorry we hebben hier op het werk geen TC Tubantia en thuis heb ik geen scannerquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Damzkieee, scan anders dat bericht ff in.
Kut hehe. Staat ook niet online geloof ik. Dan vraag ik het morgen wel even aan haarquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sorry we hebben hier op het werk geen TC Tubantia en thuis heb ik geen scanner
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:08 schreef Wooldoor het volgende:
De tering laat het beginnen ik funtioneer niet goed meer door de zenuwen
Joh..quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:08 schreef Wooldoor het volgende:
Als jullie winnen, verneder Feyenoord dan effe a.u.bquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alleen hebben we het allebei over een andere wedstrijd denkik
hahah eens!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:08 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb besloten vandaag tot niks nuttigs meer te gaan doen, het heeft geen enkele zin.quote:
Feyenoord speelt toch de finale weer thuis dus dat wordt enorm lastig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als jullie winnen, verneder Feyenoord dan effe a.u.b![]()
Verder: Ajax
Ben ik het mee eens, ga zo wel vast een biertje drinken in de stad, het is tering geil weer hierquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb besloten vandaag tot niks nuttigs meer te gaan doen, het heeft geen enkele zin.
Ga nu maar eens even lekker een eitje bakken. We love you Ajax, we do!
ik heb nog een kater in mn buik van gister avond.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:52 schreef Nashje het volgende:
Kriebels in m'n buik gek. Dalijk maar effe iets doen zodat ik niet aan vanavond denk.
Superjoduh ole ole
Lees hierboven en je weet het lamp.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe spannend kan je het nu al vinden
Een oud Ajacied die de dingen moet opknapen in Rotjeknor.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als jullie winnen, zie ik psv zaterdag niet winnen van groningen
weer puntjes
ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:03 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb nog een kater in mn buik van gister avond.
Je moet ranja ook in kleine hoeveelheden drinken, zit veel te veel suiker in.quote:
Het was bijna genant gister... Landzaat, Greene, De Cler, Mols, Timmer... Allemaal uit de Ajax jeugd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:31 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Een oud Ajacied die de dingen moet opknapen in Rotjeknor.
Oh en omdat jullie in de finale van de beker staan zijn jullie ook meteen weer kampioenskandidaatGet real.
Bron: nu.nl/sportquote:AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar lijkt Wesley Sneijder te gaan volgen naar Real Madrid. De Spaanse topploeg zou maar liefst 35 miljoen euro over hebben voor de topspits van Ajax, meldt de Madrileense krant AS.
Technisch-directeur Pedrag Mijatovic zou afgelopen zomer bij de clubleiding van Ajax al kenbaar hebben gemaakt dat de Spanjaarden ook interesse hebben in de huidige topscorer van de eredivisie.
Huntelaar zou bij Real de vijfde Nederlander kunnen worden. Momenteel staan Ruud Van Nistelrooij, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Royston Drenthe al onder contract bij de ‘Koninklijke’.
Ook Johnny Heitinga lijkt Amsterdam komende zomer te verruilen voor de Spaanse hoofdstad. Naast Real is ook Atletico Madrid nadrukkelijk geďnteresseerd in de diensten van de verdediger.
timmer uit de ajax jeugd ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was bijna genant gister... Landzaat, Greene, De Cler, Mols, Timmer... Allemaal uit de Ajax jeugd..
En wat haten ze die Joden daar........... De Cler heeft nota bene seizoenen lang in ons eerste gespeeld maar dat hypocriete zooitje havenslaven lopen met hem weg.
Volgens mij is het gelul. Mijatovic heeft alleen geinformeerd, Ajax heeft gezegd 35 miljoen te willen en dat was het. Ajax is op het moment zelfs bezig om door te gaan met Huntelaar.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bron: nu.nl/sport
Weet niet of het al gepost was.
Doet menig Ajacied dat ook niet met Leonardo?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
maar dat hypocriete zooitje havenslaven lopen met hem weg.
Landzaat en Mols komen nota bene uit Amsterdam. Denk je echt dat ze altijd in de Kuip zaten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
timmer uit de ajax jeugd ?
en de cler was als kleins kind al bij de kuip op de tribune te vinden
en landzaaten mols
35 miljoen is een aardige zak geld.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij is het gelul. Mijatovic heeft alleen geinformeerd, Ajax heeft gezegd 35 miljoen te willen en dat was het. Ajax is op het moment zelfs bezig om door te gaan met Huntelaar.
Hoop Ajacieden die ik ken hebben het niet zo op hem...quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doet menig Ajacied dat ook niet met Leonardo?
35 miljoen is zeker veel maar Ajax schiet er geen reet mee op. De grote spelers komen niet "meer" naar Ajax en het wordt inderdaad verkeerd besteed. Dat geld is leuk als je bijvoorbeeld een El-Ahmadi voor 10 miljoen zou willen kopen. Maar als Ajax nou eens begint zelf spelers te scouten dan hoeven niet van die bedragen betaald te worden voor spelers.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
35 miljoen is een aardige zak geld.
Alleen in Amsterdam zitten maar weinig mensen die capabel genoeg zijn om er mee om te kunnen gaan ben ik bang.
omfg meen je dit?quote:
nou zeg, waar slaat dat opquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:44 schreef Houniet het volgende:
Net goed van die Affelay.
quote:
Het is sneu voor hem dat hij deze topper niet mee kan doen. Het is niet zo dat ik hem die blessure gun, want als je me een beetje "kent" weet je vast wel hoe ik over dit soort dingen denk. Het zit ons vaak tegen als het echt moet, kijk naar de blessure's die we nu ook weer hebben. Al ben ik blij dat hij er tegen ons niet bij zal zijn, voor ons een lichtpuntje want hij is gewoonweg de beste voetballer van psv op dit moment.quote:
quote:Willem II wil door met Poepon, niet met Vermeer
Willem II hoopt Rydell Poepon langer aan zich te binden. De aanvaller wordt dit seizoen gehuurd van Ajax en keert volgens de overeenkomst aan het eind van het seizoen terug in Amsterdam.
Trainer/technisch directeur Andries Jonker zegt in het Brabants Dagblad spoedig van Ajax te vernemen wat de plannen zijn met de spits. "De bal ligt nu bij Ajax. Ik heb een prima relatie met Martin van Geel en hoor straks wat Ajax met Poepon van plan is. En wat Poepon zelf wil. Pas daarna komen wij eventueel in beeld."
Willem II zal geen pogingen ondernemen om Kenneth Vermeer langer vast te leggen. Ook de doelman is gehuurd van Ajax maar moest lange tijd Maikel Aerts voor zich dulden. Bovendien is Vermeer ook volgend seizoen niet in beeld als eerste doelman in Tilburg.
Vermeer zal door de zware blessure van eerste keus Aerts tot het einde van het seizoen het doel van Willem II verdedigen. "De komende duels krijgt Vermeer de kans zich in de etalage te spelen", aldus Jonker.
Wat denk je er vanavond van Blight?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:07 schreef Blight het volgende:
Vanavond KNALLEN!
Mja. Het is een wedstrijd opzich. Ik verwacht dat iedereen tot op het bot gemotiveerd aan de aftrap verschijnt. Ik denk dat we er óf echt overheen walsen, of dat we héél lullig op onze smoel gaan. Ik hoop natuurlijk op dat eerste.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat denk je er vanavond van Blight?
Bier. Goed idee.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Trek in bier maar ik moet nog tot 18:00.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:32 schreef VoreG het volgende:
Google ads:
Voetbal uitslagen zat?
Ajax weer verloren van PSV? Zet dan nu een top ringtone op je mobiel
www.opjemobiel.nu
.....
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:32 schreef VoreG het volgende:
Google ads:
Voetbal uitslagen zat?
Ajax weer verloren van PSV? Zet dan nu een top ringtone op je mobiel
www.opjemobiel.nu
.....
Same here. Nog 10 minuten en dan als een dolle naar de kroeg!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:35 schreef Urquhart het volgende:
Sinds tijden niet meer zo'n spanning gevoeld voor een wedstrijd
Dildo in je reet doet wonderen voor je relatiespanning.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:50 schreef Pritt het volgende:
Tering, ik ben op relatiegebied enorm gespannen (positieve manier), heb morgen een dik tentamen en vanavond natuurlijk ons aller Ajax. Hoop dat mijn hartje het behoudt.
Ik heb morgen ook een tentamen, alleen de voorbereiding wil niet echt vlottenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:50 schreef Pritt het volgende:
Tering, ik ben op relatiegebied enorm gespannen (positieve manier), heb morgen een dik tentamen en vanavond natuurlijk ons aller Ajax. Hoop dat mijn hartje het behoudt.
Winnen geeft geen garantie nee maar verliezen welquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:09 schreef Sweetsun het volgende:
ik voel niet echt spanning, waarom niet: omdat het hier niet beslist wordt.
STEL dat we winnen.... moeten we nog naar Groningen en Heerenveen uit.... (o.a).... Ok, als we verliezen is het helemaal ver weg, maar toch... winnen geeft totaal geen enkele garantie..
Ja, maar als wij vandaag winnen kunnen we, wanneer psv toch kampioen wordt, zeggen dat wij beter waren en dat psv gewoon vet veel mazzel heeft gehad net als vorig jaarquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:09 schreef Sweetsun het volgende:
ik voel niet echt spanning, waarom niet: omdat het hier niet beslist wordt.
STEL dat we winnen.... moeten we nog naar Groningen en Heerenveen uit.... (o.a).... Ok, als we verliezen is het helemaal ver weg, maar toch... winnen geeft totaal geen enkele garantie..
dat is meestal met een voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
kan nog eens zwaar tegenvallen vanavond voor jullie
dat is zeker. Maar of die strijders dapper zijn is nog maar de vraagquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Rood en Wit wordt kampioen!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef toma het volgende:
[..]
dat is zeker. Maar of die strijders dapper zijn is nog maar de vraag
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:36 schreef tha_dark het volgende:
Zit net het foto overzicht van Ronald de Boer te bekijken op VI:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:00 schreef toma het volgende:
ik hoop niet dat het dit jaar net zo loopt als vorig jaar. Dat alles beslist wordt op de laatste speelronde. Want dan zit ik een weekend in center parcs
ja en dan nog tele2quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tv-tje neerzetten in het tropisch zwemparadijs
Daar zit meer voetbal op die bank dan nu in de hele selectiequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:36 schreef tha_dark het volgende:
Zit net het foto overzicht van Ronald de Boer te bekijken op VI:
[ afbeelding ]
ik niet. Maar dat ben ik al een hele tijd niet meer geweestquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Zwansen het volgende:
Jezus. Het lijkt wel een WK-finale, zo gespannen ben ik.
Op het persoonlijke vlak bedoel je?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:16 schreef toma het volgende:
[..]
ik niet. Maar dat ben ik al een hele tijd niet meer geweest
maar ben tegenwoordig sowiezo niet meer gespannen denk ook niet meer dat ik dat nog snel wordt na wat ik heb meegemaakt.
ja, lang verhaal.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op het persoonlijke vlak bedoel je?
denk het ook. Voor de meeste is de gedachte dat Ajax kampioen gaat worden ondertussen meer een illussie dan realiteit.quote:Denk dat het voor Ajacieden sowieso anders ligt. PSV heeft alles te verliezen, bij jullie is dat toch anders misschien.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:14 schreef Chadi het volgende:
Totaal geen spanning.. ongeacht de uitslag wij wordne toch geen kampioen. Zo realistisch mag je wel zijn denk ik.
het is jullie ook gegund.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:31 schreef Damzkieee het volgende:
Jongens, succes vanavond! Het is jullie gegund
Ik ben naar de andere wedstrijd van de dag
Waarom? Ik gat is dan nog maar 1 punt. En ook ik verwacht echt niet dat Ajax daarna ongeslagen blijft maar ik ga er ook niet vanuit dat psv na vanavond alleen nog maar gaat winnen. Ik zie het best wel weer ergens rond de laatste speeldag beslist worden mocht Ajax vanavond winnen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als we winnen, blijft de kans behoorlijk klein inderdaad.
Echter, als we verliezen/gelijkspelen, maken we helemaal geen kans meer.
Winst zou de spanning weer helemaal terugbrengen en een heleboel leuke weekenden teweeg brengen. dus in dat kader zit er een zekere spanning wel in bij mij
quote:Erik Heijblok, de derde doelman van Ajax, heeft nog altijd moeite met zijn nieuwe status. De doelman werd afgelopen zomer overgenomen van HFC Haarlem en is de luxe die bij de Amsterdamse topclub normaal is niet gewend.
"Alles wordt bij Ajax geregeld. Als ik mijn voetbalschoenen in de kleedkamer op tafel zet, worden die voor mij gepoetst. Ik laat dat niet doen - ik voel me er ongemakkelijk bij - maar het kan wel", aldus de 29-jarige keeper uit Wieringen.
Ook zal hij zelf nooit veranderen door de vele luxe. "Ik ben een boer uit de kop van Noord-Holland", zegt hij in Het Parool. "Moet ik dan zeggen dat ik rijk ben? Als ik bij wijze van spreken een scheet wil laten, laat ik een scheet. Ook hier. Ik ben vooral mezelf gebleven."
Tot slot gaat Heijblok nog even in op het vertrek van trainer Henk ten Cate naar Chelsea. "Ten Cate is een goede trainer, maar sociaal vond ik hem niet sterk. Hoogdrempelig. Een rol in de luwte, zoals bij FC Barcelona en nu bij Chelsea, ligt hem denk ik beter."
Overigens is het nog maar zeer de vraag of Heijblok ook volgend seizoen nog onder contract staat bij Ajax. De doelman is in het bezit van een aflopende verbintenis en heeft nog geen uitsluitsel over zijn toekomst.
dankjequote:Op woensdag 19 maart 2008 19:31 schreef Damzkieee het volgende:
Jongens, succes vanavond! Het is jullie gegund
Ik ben naar de andere wedstrijd van de dag
Heijblokquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:36 schreef Roflbroek het volgende:
Heijblokwat een klasbak is het ook.
[..]
[inkopper] Tegen wie moet Lazio Roma dan? [/ inkopper]quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:45 schreef ASroma het volgende:
mooie voetbalavond vanavond
psv-ajax![]()
lazio-roma
Zou ie Huntelaar weer meer richting het middenveld zetten? Zou ik persoonlijk niet zo heel denderend vinden..quote:
Dat heb ik toch ook wel helaas, zelfs al winnen we dan verkloten we het wel weer ergens nadersquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:14 schreef Chadi het volgende:
Totaal geen spanning.. ongeacht de uitslag wij wordne toch geen kampioen. Zo realistisch mag je wel zijn denk ik.
Zo te zien wel...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Zou ie Huntelaar weer meer richting het middenveld zetten? Zou ik persoonlijk niet zo heel denderend vinden..
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Jaap Stam heeft alles geensceneerd. Hij heeft maanden in de himalaya gezeten bij tibetaanse monniken om door zen meditatie de opperste vorm van fysieke kracht en mentale concentratie te bereiken. Hij is afgetraind als een beul bij de ninja's, moest iedere dag waterhalen aan de andere kant van de chinese muur en vanavond is hij er klaar voor. Alles stond in het teken van die ene wedstrijd. Koster speelt geen mandenking maar 1 op 3, Jaap op Farfan en lazovic en koevermans.
Idd, eindelijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:59 schreef Wooldoor het volgende:
DE tering Koster snapt het LEONARDO!!!!
quote:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:10 schreef Luco het volgende:
Ook al iemand opgevallen dat Perez niet speelt?
Luque in Amsterdam.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
luque op de bank ?
link?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Poe ik hou het niet meer...
Oh ja de foto van DAM!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |