Same here. Nog 10 minuten en dan als een dolle naar de kroeg!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:35 schreef Urquhart het volgende:
Sinds tijden niet meer zo'n spanning gevoeld voor een wedstrijd
Dildo in je reet doet wonderen voor je relatiespanning.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:50 schreef Pritt het volgende:
Tering, ik ben op relatiegebied enorm gespannen (positieve manier), heb morgen een dik tentamen en vanavond natuurlijk ons aller Ajax. Hoop dat mijn hartje het behoudt.
Ik heb morgen ook een tentamen, alleen de voorbereiding wil niet echt vlottenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:50 schreef Pritt het volgende:
Tering, ik ben op relatiegebied enorm gespannen (positieve manier), heb morgen een dik tentamen en vanavond natuurlijk ons aller Ajax. Hoop dat mijn hartje het behoudt.
Winnen geeft geen garantie nee maar verliezen welquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:09 schreef Sweetsun het volgende:
ik voel niet echt spanning, waarom niet: omdat het hier niet beslist wordt.
STEL dat we winnen.... moeten we nog naar Groningen en Heerenveen uit.... (o.a).... Ok, als we verliezen is het helemaal ver weg, maar toch... winnen geeft totaal geen enkele garantie..
Ja, maar als wij vandaag winnen kunnen we, wanneer psv toch kampioen wordt, zeggen dat wij beter waren en dat psv gewoon vet veel mazzel heeft gehad net als vorig jaarquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:09 schreef Sweetsun het volgende:
ik voel niet echt spanning, waarom niet: omdat het hier niet beslist wordt.
STEL dat we winnen.... moeten we nog naar Groningen en Heerenveen uit.... (o.a).... Ok, als we verliezen is het helemaal ver weg, maar toch... winnen geeft totaal geen enkele garantie..
dat is meestal met een voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
kan nog eens zwaar tegenvallen vanavond voor jullie
dat is zeker. Maar of die strijders dapper zijn is nog maar de vraagquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Rood en Wit wordt kampioen!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef toma het volgende:
[..]
dat is zeker. Maar of die strijders dapper zijn is nog maar de vraag
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:36 schreef tha_dark het volgende:
Zit net het foto overzicht van Ronald de Boer te bekijken op VI:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:00 schreef toma het volgende:
ik hoop niet dat het dit jaar net zo loopt als vorig jaar. Dat alles beslist wordt op de laatste speelronde. Want dan zit ik een weekend in center parcs
ja en dan nog tele2quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tv-tje neerzetten in het tropisch zwemparadijs
Daar zit meer voetbal op die bank dan nu in de hele selectiequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:36 schreef tha_dark het volgende:
Zit net het foto overzicht van Ronald de Boer te bekijken op VI:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |