omfg meen je dit?quote:
nou zeg, waar slaat dat opquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:44 schreef Houniet het volgende:
Net goed van die Affelay.
quote:
Het is sneu voor hem dat hij deze topper niet mee kan doen. Het is niet zo dat ik hem die blessure gun, want als je me een beetje "kent" weet je vast wel hoe ik over dit soort dingen denk. Het zit ons vaak tegen als het echt moet, kijk naar de blessure's die we nu ook weer hebben. Al ben ik blij dat hij er tegen ons niet bij zal zijn, voor ons een lichtpuntje want hij is gewoonweg de beste voetballer van psv op dit moment.quote:
quote:Willem II wil door met Poepon, niet met Vermeer
Willem II hoopt Rydell Poepon langer aan zich te binden. De aanvaller wordt dit seizoen gehuurd van Ajax en keert volgens de overeenkomst aan het eind van het seizoen terug in Amsterdam.
Trainer/technisch directeur Andries Jonker zegt in het Brabants Dagblad spoedig van Ajax te vernemen wat de plannen zijn met de spits. "De bal ligt nu bij Ajax. Ik heb een prima relatie met Martin van Geel en hoor straks wat Ajax met Poepon van plan is. En wat Poepon zelf wil. Pas daarna komen wij eventueel in beeld."
Willem II zal geen pogingen ondernemen om Kenneth Vermeer langer vast te leggen. Ook de doelman is gehuurd van Ajax maar moest lange tijd Maikel Aerts voor zich dulden. Bovendien is Vermeer ook volgend seizoen niet in beeld als eerste doelman in Tilburg.
Vermeer zal door de zware blessure van eerste keus Aerts tot het einde van het seizoen het doel van Willem II verdedigen. "De komende duels krijgt Vermeer de kans zich in de etalage te spelen", aldus Jonker.
Wat denk je er vanavond van Blight?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:07 schreef Blight het volgende:
Vanavond KNALLEN!
Mja. Het is een wedstrijd opzich. Ik verwacht dat iedereen tot op het bot gemotiveerd aan de aftrap verschijnt. Ik denk dat we er óf echt overheen walsen, of dat we héél lullig op onze smoel gaan. Ik hoop natuurlijk op dat eerste.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat denk je er vanavond van Blight?
Bier. Goed idee.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Trek in bier maar ik moet nog tot 18:00.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:32 schreef VoreG het volgende:
Google ads:
Voetbal uitslagen zat?
Ajax weer verloren van PSV? Zet dan nu een top ringtone op je mobiel
www.opjemobiel.nu
.....
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:32 schreef VoreG het volgende:
Google ads:
Voetbal uitslagen zat?
Ajax weer verloren van PSV? Zet dan nu een top ringtone op je mobiel
www.opjemobiel.nu
.....
Same here. Nog 10 minuten en dan als een dolle naar de kroeg!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:35 schreef Urquhart het volgende:
Sinds tijden niet meer zo'n spanning gevoeld voor een wedstrijd
Dildo in je reet doet wonderen voor je relatiespanning.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:50 schreef Pritt het volgende:
Tering, ik ben op relatiegebied enorm gespannen (positieve manier), heb morgen een dik tentamen en vanavond natuurlijk ons aller Ajax. Hoop dat mijn hartje het behoudt.
Ik heb morgen ook een tentamen, alleen de voorbereiding wil niet echt vlottenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:50 schreef Pritt het volgende:
Tering, ik ben op relatiegebied enorm gespannen (positieve manier), heb morgen een dik tentamen en vanavond natuurlijk ons aller Ajax. Hoop dat mijn hartje het behoudt.
Winnen geeft geen garantie nee maar verliezen welquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:09 schreef Sweetsun het volgende:
ik voel niet echt spanning, waarom niet: omdat het hier niet beslist wordt.
STEL dat we winnen.... moeten we nog naar Groningen en Heerenveen uit.... (o.a).... Ok, als we verliezen is het helemaal ver weg, maar toch... winnen geeft totaal geen enkele garantie..
Ja, maar als wij vandaag winnen kunnen we, wanneer psv toch kampioen wordt, zeggen dat wij beter waren en dat psv gewoon vet veel mazzel heeft gehad net als vorig jaarquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:09 schreef Sweetsun het volgende:
ik voel niet echt spanning, waarom niet: omdat het hier niet beslist wordt.
STEL dat we winnen.... moeten we nog naar Groningen en Heerenveen uit.... (o.a).... Ok, als we verliezen is het helemaal ver weg, maar toch... winnen geeft totaal geen enkele garantie..
dat is meestal met een voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
kan nog eens zwaar tegenvallen vanavond voor jullie
dat is zeker. Maar of die strijders dapper zijn is nog maar de vraagquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Rood en Wit wordt kampioen!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef toma het volgende:
[..]
dat is zeker. Maar of die strijders dapper zijn is nog maar de vraag
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:36 schreef tha_dark het volgende:
Zit net het foto overzicht van Ronald de Boer te bekijken op VI:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:00 schreef toma het volgende:
ik hoop niet dat het dit jaar net zo loopt als vorig jaar. Dat alles beslist wordt op de laatste speelronde. Want dan zit ik een weekend in center parcs
ja en dan nog tele2quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tv-tje neerzetten in het tropisch zwemparadijs
Daar zit meer voetbal op die bank dan nu in de hele selectiequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:36 schreef tha_dark het volgende:
Zit net het foto overzicht van Ronald de Boer te bekijken op VI:
[ afbeelding ]
ik niet. Maar dat ben ik al een hele tijd niet meer geweestquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Zwansen het volgende:
Jezus. Het lijkt wel een WK-finale, zo gespannen ben ik.
Op het persoonlijke vlak bedoel je?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:16 schreef toma het volgende:
[..]
ik niet. Maar dat ben ik al een hele tijd niet meer geweest
maar ben tegenwoordig sowiezo niet meer gespannen denk ook niet meer dat ik dat nog snel wordt na wat ik heb meegemaakt.
ja, lang verhaal.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op het persoonlijke vlak bedoel je?
denk het ook. Voor de meeste is de gedachte dat Ajax kampioen gaat worden ondertussen meer een illussie dan realiteit.quote:Denk dat het voor Ajacieden sowieso anders ligt. PSV heeft alles te verliezen, bij jullie is dat toch anders misschien.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:14 schreef Chadi het volgende:
Totaal geen spanning.. ongeacht de uitslag wij wordne toch geen kampioen. Zo realistisch mag je wel zijn denk ik.
het is jullie ook gegund.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:31 schreef Damzkieee het volgende:
Jongens, succes vanavond! Het is jullie gegund
Ik ben naar de andere wedstrijd van de dag
Waarom? Ik gat is dan nog maar 1 punt. En ook ik verwacht echt niet dat Ajax daarna ongeslagen blijft maar ik ga er ook niet vanuit dat psv na vanavond alleen nog maar gaat winnen. Ik zie het best wel weer ergens rond de laatste speeldag beslist worden mocht Ajax vanavond winnen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als we winnen, blijft de kans behoorlijk klein inderdaad.
Echter, als we verliezen/gelijkspelen, maken we helemaal geen kans meer.
Winst zou de spanning weer helemaal terugbrengen en een heleboel leuke weekenden teweeg brengen. dus in dat kader zit er een zekere spanning wel in bij mij
quote:Erik Heijblok, de derde doelman van Ajax, heeft nog altijd moeite met zijn nieuwe status. De doelman werd afgelopen zomer overgenomen van HFC Haarlem en is de luxe die bij de Amsterdamse topclub normaal is niet gewend.
"Alles wordt bij Ajax geregeld. Als ik mijn voetbalschoenen in de kleedkamer op tafel zet, worden die voor mij gepoetst. Ik laat dat niet doen - ik voel me er ongemakkelijk bij - maar het kan wel", aldus de 29-jarige keeper uit Wieringen.
Ook zal hij zelf nooit veranderen door de vele luxe. "Ik ben een boer uit de kop van Noord-Holland", zegt hij in Het Parool. "Moet ik dan zeggen dat ik rijk ben? Als ik bij wijze van spreken een scheet wil laten, laat ik een scheet. Ook hier. Ik ben vooral mezelf gebleven."
Tot slot gaat Heijblok nog even in op het vertrek van trainer Henk ten Cate naar Chelsea. "Ten Cate is een goede trainer, maar sociaal vond ik hem niet sterk. Hoogdrempelig. Een rol in de luwte, zoals bij FC Barcelona en nu bij Chelsea, ligt hem denk ik beter."
Overigens is het nog maar zeer de vraag of Heijblok ook volgend seizoen nog onder contract staat bij Ajax. De doelman is in het bezit van een aflopende verbintenis en heeft nog geen uitsluitsel over zijn toekomst.
dankjequote:Op woensdag 19 maart 2008 19:31 schreef Damzkieee het volgende:
Jongens, succes vanavond! Het is jullie gegund
Ik ben naar de andere wedstrijd van de dag
Heijblokquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:36 schreef Roflbroek het volgende:
Heijblokwat een klasbak is het ook.
[..]
[inkopper] Tegen wie moet Lazio Roma dan? [/ inkopper]quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:45 schreef ASroma het volgende:
mooie voetbalavond vanavond
psv-ajax![]()
lazio-roma
Zou ie Huntelaar weer meer richting het middenveld zetten? Zou ik persoonlijk niet zo heel denderend vinden..quote:
Dat heb ik toch ook wel helaas, zelfs al winnen we dan verkloten we het wel weer ergens nadersquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:14 schreef Chadi het volgende:
Totaal geen spanning.. ongeacht de uitslag wij wordne toch geen kampioen. Zo realistisch mag je wel zijn denk ik.
Zo te zien wel...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Zou ie Huntelaar weer meer richting het middenveld zetten? Zou ik persoonlijk niet zo heel denderend vinden..
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Jaap Stam heeft alles geensceneerd. Hij heeft maanden in de himalaya gezeten bij tibetaanse monniken om door zen meditatie de opperste vorm van fysieke kracht en mentale concentratie te bereiken. Hij is afgetraind als een beul bij de ninja's, moest iedere dag waterhalen aan de andere kant van de chinese muur en vanavond is hij er klaar voor. Alles stond in het teken van die ene wedstrijd. Koster speelt geen mandenking maar 1 op 3, Jaap op Farfan en lazovic en koevermans.
Idd, eindelijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:59 schreef Wooldoor het volgende:
DE tering Koster snapt het LEONARDO!!!!
quote:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:10 schreef Luco het volgende:
Ook al iemand opgevallen dat Perez niet speelt?
Luque in Amsterdam.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
luque op de bank ?
link?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Poe ik hou het niet meer...
Oh ja de foto van DAM!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |