ik niet. Maar dat ben ik al een hele tijd niet meer geweestquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Zwansen het volgende:
Jezus. Het lijkt wel een WK-finale, zo gespannen ben ik.
Op het persoonlijke vlak bedoel je?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:16 schreef toma het volgende:
[..]
ik niet. Maar dat ben ik al een hele tijd niet meer geweest
maar ben tegenwoordig sowiezo niet meer gespannen denk ook niet meer dat ik dat nog snel wordt na wat ik heb meegemaakt.
ja, lang verhaal.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op het persoonlijke vlak bedoel je?
denk het ook. Voor de meeste is de gedachte dat Ajax kampioen gaat worden ondertussen meer een illussie dan realiteit.quote:Denk dat het voor Ajacieden sowieso anders ligt. PSV heeft alles te verliezen, bij jullie is dat toch anders misschien.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:14 schreef Chadi het volgende:
Totaal geen spanning.. ongeacht de uitslag wij wordne toch geen kampioen. Zo realistisch mag je wel zijn denk ik.
het is jullie ook gegund.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:31 schreef Damzkieee het volgende:
Jongens, succes vanavond! Het is jullie gegund
Ik ben naar de andere wedstrijd van de dag
Waarom? Ik gat is dan nog maar 1 punt. En ook ik verwacht echt niet dat Ajax daarna ongeslagen blijft maar ik ga er ook niet vanuit dat psv na vanavond alleen nog maar gaat winnen. Ik zie het best wel weer ergens rond de laatste speeldag beslist worden mocht Ajax vanavond winnen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als we winnen, blijft de kans behoorlijk klein inderdaad.
Echter, als we verliezen/gelijkspelen, maken we helemaal geen kans meer.
Winst zou de spanning weer helemaal terugbrengen en een heleboel leuke weekenden teweeg brengen. dus in dat kader zit er een zekere spanning wel in bij mij
quote:Erik Heijblok, de derde doelman van Ajax, heeft nog altijd moeite met zijn nieuwe status. De doelman werd afgelopen zomer overgenomen van HFC Haarlem en is de luxe die bij de Amsterdamse topclub normaal is niet gewend.
"Alles wordt bij Ajax geregeld. Als ik mijn voetbalschoenen in de kleedkamer op tafel zet, worden die voor mij gepoetst. Ik laat dat niet doen - ik voel me er ongemakkelijk bij - maar het kan wel", aldus de 29-jarige keeper uit Wieringen.
Ook zal hij zelf nooit veranderen door de vele luxe. "Ik ben een boer uit de kop van Noord-Holland", zegt hij in Het Parool. "Moet ik dan zeggen dat ik rijk ben? Als ik bij wijze van spreken een scheet wil laten, laat ik een scheet. Ook hier. Ik ben vooral mezelf gebleven."
Tot slot gaat Heijblok nog even in op het vertrek van trainer Henk ten Cate naar Chelsea. "Ten Cate is een goede trainer, maar sociaal vond ik hem niet sterk. Hoogdrempelig. Een rol in de luwte, zoals bij FC Barcelona en nu bij Chelsea, ligt hem denk ik beter."
Overigens is het nog maar zeer de vraag of Heijblok ook volgend seizoen nog onder contract staat bij Ajax. De doelman is in het bezit van een aflopende verbintenis en heeft nog geen uitsluitsel over zijn toekomst.
dankjequote:Op woensdag 19 maart 2008 19:31 schreef Damzkieee het volgende:
Jongens, succes vanavond! Het is jullie gegund
Ik ben naar de andere wedstrijd van de dag
Heijblokquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:36 schreef Roflbroek het volgende:
Heijblokwat een klasbak is het ook.
[..]
[inkopper] Tegen wie moet Lazio Roma dan? [/ inkopper]quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:45 schreef ASroma het volgende:
mooie voetbalavond vanavond
psv-ajax![]()
lazio-roma
Zou ie Huntelaar weer meer richting het middenveld zetten? Zou ik persoonlijk niet zo heel denderend vinden..quote:
Dat heb ik toch ook wel helaas, zelfs al winnen we dan verkloten we het wel weer ergens nadersquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:14 schreef Chadi het volgende:
Totaal geen spanning.. ongeacht de uitslag wij wordne toch geen kampioen. Zo realistisch mag je wel zijn denk ik.
Zo te zien wel...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Zou ie Huntelaar weer meer richting het middenveld zetten? Zou ik persoonlijk niet zo heel denderend vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |