Silva is in ieder geval een verademing ten opzichte van Ogararu. En heeft ook nog eens een goede trap.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lindgren en Gabri ook inderdaad. Silva weet ik nog niet zo eerlijk gezegd.
1. Maarten Stekelenburgquote:
Hier ben ik het wel mee eens, buiten het feit dat Perez wat mij betreft wel behouden moet worden. Is toch technisch een hele goeie speler.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:42 schreef koningdavid het volgende:
Denthemen op Ajax.nl
Leuk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:42 schreef koningdavid het volgende:
Denthemen op Ajax.nl
Als we het dit jaar maar worden, komende zomer lekker renoveren en alleen maar toppers en talenten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
Deze selectie wordt je volgend jaar in elk geval geen kampioen mee.
precies. Het zit de ontwikkeling van de jeugd ook nog eens tegen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we het dit jaar maar worden, komende zomer lekker renoveren en alleen maar toppers en talenten.
Subtoppers voor de breedte halen werkt gewoon niet, als er een basisspeler niet kan spelen moet een jeugdspeler de kans krijgen, niet subtoppers halen voor op de bank.
dan wordt het veld een grote parkeerplaatsquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Luque zal trouwens wel blijven als v. Basten 'het kapitaal moet op het veld staan' hanteert
Cool zeg. Hier een rechtstreekse link.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:42 schreef koningdavid het volgende:
Denthemen op Ajax.nl
Ik denk dat hij eerst het EK afwacht. Als hij daar goed speelt is-ie weg denk ik.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:01 schreef Houniet het volgende:
Zal Klaas bijtekenen?
Vette shitquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Cool zeg. Hier een rechtstreekse link.
Tof.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet linken naar privé-foto's van users.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
JuveMerda.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die foto heb ik toch alquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet linken naar privé-foto's van users.
Volgens mij is Huntelaar in zijn Ajax tijd nog nooit gebleseerd geweest of in ieder geval niet lang.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:23 schreef Damzkieee het volgende:
Klaas tegen de Italiaanse schoffelaars en de Franse boomlange negers
En de Roemeense houthakkers niet te vergeten.
Die komt gegarandeerd geblesseerd thuis, dan gaat ie vast ook niet weg, das het voordeel voor jullie
Och, in het wel of niet kampioen worden en CL spelen heeft ook Huntelaar zijn aandeel gehad.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:45 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Volgens mij is Huntelaar in zijn Ajax tijd nog nooit gebleseerd geweest of in ieder geval niet lang.
Na de berichten van gister en vandaag denk ik dat Huntelaar zijn beslissing ook wel laat afwegen of Ajax kampioen wordt.
Je lijkt net m'n nichtje Marcel, die is ook alleen voor de winnende partij. :cab: Waarschijnlijk ben je de 20 clubs waar je 'fan' van bent al gepasseerd?quote:
het gat zou maar 6 punten kunnen wordenquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij hoopte afgelopen weekend nog dat PSV zou winnen....
Dat was zondagavond ook, toen hoopte je echter ook nog op een overwinning voor PSV...quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het gat zou maar 6 punten kunnen worden
die jongen weet niet wat ie wilt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat was zondagavond ook, toen hoopte je echter ook nog op een overwinning voor PSV...
quote:De Ajax Supporters Raad werd onlangs geformeerd. De leden van de ASR zich voor aan hun medesupporters. Deze keer is het de beurt aan Dennis Bliek, vertegenwoordiger van het gehandicaptenplatform.
Dennis Bliek (19) aarzelde geen moment toen de ASR werd opgericht en meldde zich aan. ,,Er komt iets moois op je pad'', noemt hij het zelf. ,,Het is fijn dat Ajax het belang ziet, dat de dingen voor de supporters goed zijn geregeld.'' Bliek vertegenwoordigt een kleine, maar wel bijzondere groep supporters; de mensen met een beperking. Zelf zit hij in een elektrische rolstoel en hij weet dus haarfijn
wat er leeft bij deze fans. De mensen op het platform weten inmiddels wie Bliek is en dat ze bij hem terecht kunnen voor vragen of ideeën. Een paar kleine dingen die leven op het vak zijn bijvoorbeeld de televisiecamera’s, die soms pal voor de neus van de gehandicapte fans staan geparkeerd. ,,Terwijl als ze twee meter opschuiven, niemand in de weg staan,’' weet de student sportmarketing uit ervaring. Na afloop zou het ASR-lid graag zien dat de Ajacieden even langs de boarding lopen om de mensen te bedanken. ,,Nu zijn het vrijwel altijd alleen Heitinga en Luque die onze kant opkomen. Maar ik denk dat de band tussen de supporters en de spelers wel goed is. Het gaat ons in de ASR vooral om de band tussen de club en de supporters. Daaraan kan veel worden verbeterd. Aan de andere kant kunnen andere clubs ook weer veel leren van Ajax. Vooral wat betreft de kaartverkoop bij uitwedstrijden en dat de gehandicapte supporter op zijn seizoenkaart altijd een begeleider mag meenemen. Je hoeft dus niet twee seizoenkaarten aan te schaffen.'' Maar er zijn ook belangrijkere zaken: ,,Zo is het bijvoorbeeld niet fijn dat wij niet meer met de auto op het dek kunnen worden afgezet, omdat de bobo’s belangrijker worden en zij stoorden zich aan het feit dat ze langer moesten wachten op het dek. Nu moeten wij onder de ArenA met de lift naar boven. Dat is niet erg, maar terug moet je soms wel twintig minuten wachten en dat is als het koud is niet prettig voor mensen met een spierziekte.''
Zelf bezoekt Bliek ook regelmatig uitwedstrijden. ,,Het verkrijgen van kaartjes is geen probleem, maar er is geen georganiseerd vervoer voor de rolstoelers. Ik was naar VVV en dan ben je twee keer vier uur met de trein onderweg en dan moet je in Eindhoven overstappen. Daar was de wedstrijd van PSV net afgelopen. Mij zullen ze niets doen hoor, maar er hoeft maar één gek tussen te zitten… De andere supporters betalen ook extra voor georganiseerd vervoer, waarom zouden wij dat ook niet kunnen doen?’''
Daarom wil hij voor elkaar krijgen dat er bij uitwedstrijden een busje voor rolstoelers komt te rijden. Dat is zijn speerpunt voor de komende drie jaar dat hij zijn vak vertegenwoordigt.
6 punten. En beter doelsaldo dus 7. En moeten jullie alles winnen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het gat zou maar 6 punten kunnen worden
quote:Bij tijd en wijle domineert Klaas Jan Huntelaar de Engelse, Italiaanse en Spaanse media. De spits van Ajax wordt dit keer in Madrid genoemd. Real zou de international graag willen inlijven en heeft van de Amsterdammers te horen gekregen dat er 35 miljoen euro over de tafel moet gaan om de transactie tot stand te laten brengen. (AS)
quote:Ajax en Carlo l’Ami gaan langer met elkaar door. De keepertrainer is het eens geworden over een nieuw contract dat gaat lopen tot medio 2012. L’Ami is bezig aan zijn eerste seizoen bij Ajax, waar hij de opvolger is van Fred Grim. (Algemeen Dagblad)
quote:Derde doelman Erik Heijblok van Ajax vindt de kwaliteiten van Henk ten Cate als trainer niet in twijfel hoeven worden getrokken, het sociale aspect des meer. "Ten Cate is een goede trainer, maar sociaal vond ik hem niet sterk. Hoogdrempelig. Een rol in de luwte, zoals bij FC Barcelona en nu bij Chelsea, ligt hem denk ik beter.” (Het Parool)
en ronald koeman wil Pienaar naar Valencia halen.quote:Villarreal wil zich met John Heitinga versterken. De goed presterende nummer drie van de Primera División wil met de Ajacied ook volgend seizoen hoge ogen gooien. (El Mediterraneo)
Hoe kun je er dan zin in hebben?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:21 schreef albertfriet het volgende:
kanker ik heb er zin in. maar ik vrees het ergste.
Inderdaad. Dan krijg Marcel van mij ook nog eens een maandabonnement bij Domino's.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
6 punten. En beter doelsaldo dus 7. En moeten jullie alles winnen.
Nooit. Zoals ik al zei, ik loop dan 10 jaar met een Feyenoord icon hier op fok als dat gebeurd.
als jullie winnen, zie ik psv zaterdag niet winnen van groningenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan krijg Marcel van mij ook nog eens een maandabonnement bij Domino's.
quote:Afellay valt definitief af voor topper
Geschreven op woensdag, 19 maart om 11:43
Ibrahim Afellay is definitief afgevallen voor de topper tussen PSV en Ajax. De aanvallende middenvelder raakte maandag geblesseerd aan zijn enkel en was het lange tijd onzeker of hij de competitiekraker in Eindhoven zou kunnen meemaken.
Maar uiteindelijk bleek dit niet het geval toen De Telegraaf constateerde dat Ibi niet in de bus stapte om met de PSV-selectie richting Oisterwijk af te reizen. Trainer Sef Vergoossen hield nog een slag om de arm over het meespelen van Afellay, maar kan deze hoop nu laten varen.
De plaats van Afellay wordt vanavond zo goed als zeker door Balázs Dzsudzsák ingenomen, waardoor ook Otman Bakkal waarschijnlijk in de Eindhovense startopstelling verschijnt. Afellay richt zich nu op de thuiswedstrijd van zaterdag tegen FC Groningen.
Ik denk dat er echt helemaal niks over valt te zeggen. Als Ajax wint zal het nog spannend worden, maar je moet niet vergeten dat we nog naar Twente, Groningen en Heerenveen moeten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:36 schreef Rumille het volgende:
Ik denk dat als Ajax vanavond wint, PSV meer punten gaat verliezen.
Feyenoord komt denk ik niet in de buurt.
Bij gelijkspel gaat Ajax zelfs 3e worden denk ik.
Die wedstrijden wonnen we vorig jaar ook en dat had toen ook niemand verwacht. Daar hou ik me maar aan vast.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt helemaal niks over valt te zeggen. Als Ajax wint zal het nog spannend worden, maar je moet niet vergeten dat we nog naar Twente, Groningen en Heerenveen moeten.
Precies we worden gewoon kampioen !!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die wedstrijden wonnen we vorig jaar ook en dat had toen ook niemand verwacht. Daar hou ik me maar aan vast.
Laten we het even wat recenter houden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
U vraagt, wij draaien:
http://www.youtube.com/watch?v=t2BYj4kUdyc
En om nog even in de stemming te komen de wedstrijd van vorig seizoen:
http://www.youtube.com/watch?v=lyFOOgsCpMk&feature=related
Dat klopt. Maar Ten Cate paste bij de moeilijk clubs de tactiek aan, en Koster is daar toch minder in en zie ik ook niet zo snel van 4-3-3 afstappen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die wedstrijden wonnen we vorig jaar ook en dat had toen ook niemand verwacht. Daar hou ik me maar aan vast.
De verwachte opstelling vandaag is anders wel met een versterkt middenveld. Dus ook Koster stapt van zijn systeem af waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Ten Cate paste bij de moeilijk clubs de tactiek aan, en Koster is daar toch minder in en zie ik ook niet zo snel van 4-3-3 afstappen.
Echt een moment om nooit te vergeten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
U vraagt, wij draaien:
http://www.youtube.com/watch?v=t2BYj4kUdyc
En om nog even in de stemming te komen de wedstrijd van vorig seizoen:
http://www.youtube.com/watch?v=lyFOOgsCpMk&feature=related
Is dat al zeker? Dan heb ik al wat meer hoop.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De verwachte opstelling vandaag is anders wel met een versterkt middenveld. Dus ook Koster stapt van zijn systeem af waarschijnlijk.
Nee, het wordt verwacht. Met Koster weet je het helaas nooit, maar als het die opstelling is dan winnen we.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is dat al zeker? Dan heb ik al wat meer hoop.
Sorry we hebben hier op het werk geen TC Tubantia en thuis heb ik geen scannerquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Damzkieee, scan anders dat bericht ff in.
Kut hehe. Staat ook niet online geloof ik. Dan vraag ik het morgen wel even aan haarquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sorry we hebben hier op het werk geen TC Tubantia en thuis heb ik geen scanner
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:08 schreef Wooldoor het volgende:
De tering laat het beginnen ik funtioneer niet goed meer door de zenuwen
Joh..quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:08 schreef Wooldoor het volgende:
Als jullie winnen, verneder Feyenoord dan effe a.u.bquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alleen hebben we het allebei over een andere wedstrijd denkik
hahah eens!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:08 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb besloten vandaag tot niks nuttigs meer te gaan doen, het heeft geen enkele zin.quote:
Feyenoord speelt toch de finale weer thuis dus dat wordt enorm lastig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als jullie winnen, verneder Feyenoord dan effe a.u.b![]()
Verder: Ajax
Ben ik het mee eens, ga zo wel vast een biertje drinken in de stad, het is tering geil weer hierquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb besloten vandaag tot niks nuttigs meer te gaan doen, het heeft geen enkele zin.
Ga nu maar eens even lekker een eitje bakken. We love you Ajax, we do!
ik heb nog een kater in mn buik van gister avond.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:52 schreef Nashje het volgende:
Kriebels in m'n buik gek. Dalijk maar effe iets doen zodat ik niet aan vanavond denk.
Superjoduh ole ole
Lees hierboven en je weet het lamp.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe spannend kan je het nu al vinden
Een oud Ajacied die de dingen moet opknapen in Rotjeknor.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als jullie winnen, zie ik psv zaterdag niet winnen van groningen
weer puntjes
ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:03 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb nog een kater in mn buik van gister avond.
Je moet ranja ook in kleine hoeveelheden drinken, zit veel te veel suiker in.quote:
Het was bijna genant gister... Landzaat, Greene, De Cler, Mols, Timmer... Allemaal uit de Ajax jeugd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:31 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Een oud Ajacied die de dingen moet opknapen in Rotjeknor.
Oh en omdat jullie in de finale van de beker staan zijn jullie ook meteen weer kampioenskandidaatGet real.
Bron: nu.nl/sportquote:AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar lijkt Wesley Sneijder te gaan volgen naar Real Madrid. De Spaanse topploeg zou maar liefst 35 miljoen euro over hebben voor de topspits van Ajax, meldt de Madrileense krant AS.
Technisch-directeur Pedrag Mijatovic zou afgelopen zomer bij de clubleiding van Ajax al kenbaar hebben gemaakt dat de Spanjaarden ook interesse hebben in de huidige topscorer van de eredivisie.
Huntelaar zou bij Real de vijfde Nederlander kunnen worden. Momenteel staan Ruud Van Nistelrooij, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Royston Drenthe al onder contract bij de ‘Koninklijke’.
Ook Johnny Heitinga lijkt Amsterdam komende zomer te verruilen voor de Spaanse hoofdstad. Naast Real is ook Atletico Madrid nadrukkelijk geďnteresseerd in de diensten van de verdediger.
timmer uit de ajax jeugd ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was bijna genant gister... Landzaat, Greene, De Cler, Mols, Timmer... Allemaal uit de Ajax jeugd..
En wat haten ze die Joden daar........... De Cler heeft nota bene seizoenen lang in ons eerste gespeeld maar dat hypocriete zooitje havenslaven lopen met hem weg.
Volgens mij is het gelul. Mijatovic heeft alleen geinformeerd, Ajax heeft gezegd 35 miljoen te willen en dat was het. Ajax is op het moment zelfs bezig om door te gaan met Huntelaar.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bron: nu.nl/sport
Weet niet of het al gepost was.
Doet menig Ajacied dat ook niet met Leonardo?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
maar dat hypocriete zooitje havenslaven lopen met hem weg.
Landzaat en Mols komen nota bene uit Amsterdam. Denk je echt dat ze altijd in de Kuip zaten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
timmer uit de ajax jeugd ?
en de cler was als kleins kind al bij de kuip op de tribune te vinden
en landzaaten mols
35 miljoen is een aardige zak geld.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij is het gelul. Mijatovic heeft alleen geinformeerd, Ajax heeft gezegd 35 miljoen te willen en dat was het. Ajax is op het moment zelfs bezig om door te gaan met Huntelaar.
Hoop Ajacieden die ik ken hebben het niet zo op hem...quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doet menig Ajacied dat ook niet met Leonardo?
35 miljoen is zeker veel maar Ajax schiet er geen reet mee op. De grote spelers komen niet "meer" naar Ajax en het wordt inderdaad verkeerd besteed. Dat geld is leuk als je bijvoorbeeld een El-Ahmadi voor 10 miljoen zou willen kopen. Maar als Ajax nou eens begint zelf spelers te scouten dan hoeven niet van die bedragen betaald te worden voor spelers.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
35 miljoen is een aardige zak geld.
Alleen in Amsterdam zitten maar weinig mensen die capabel genoeg zijn om er mee om te kunnen gaan ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |