ik dacht meer aan iets oppeppends, misschien dat dat wa helptquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
Wat anders moet ik ze geven dan?
Ik zat aan cyaankali of accuzuur te denken......
Speed per kilo dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik dacht meer aan iets oppeppends, misschien dat dat wa helpt
zoiets ja, en dan verwisselen met de zoetjes bij de koffie-automaatquote:
Leo kan ook wel wat gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:28 schreef mcDavid het volgende:
Waar blijven die (naakt-)foto's van de chick van sjow?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
kut
Trustequote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Leo wil liever slapen eigenlijkGeen zin in actief doen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:28 schreef mcDavid het volgende:
Waar blijven die (naakt-)foto's van de chick van sjow?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
kut
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:37 schreef mcDavid het volgende:
zo hardcore hoeft nou ook weer niet meteen...
best raarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
En hoe raar vond je dat, jezelf op tv zien?
jawel, in het kort ben ik er achter dat ik nog teveel in mezelf zit, en dat 1 oog regelmatig weggedraait is als ik te veel nadenk/in mezelf zitquote:Ben jij er zelf nog wel wat mee opgeschoten?
Dus je kan het gebruikenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
best raar
gelukkig zonder geluid, dat vind ik nog erger
[..]
jawel, in het kort ben ik er achter dat ik nog teveel in mezelf zit, en dat 1 oog regelmatig weggedraait is als ik te veel nadenk/in mezelf zit
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je kan het gebruikenAltijd handig
Hoe voorkom je dat dat ene oog wegdraait
Misschien stond ze even onder je douchequote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
denk ff na eppie, was ik dan nu al thuis geweest?Maar het was best gezellig hoor
Goed hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:24 schreef leonieke het volgende:
En hoe is het met MutZ?
Das wel HEELLLLLLLLLLLLL rustig opbouwen jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
welnee, we waren gewoon ff wat drinken. Werd hoog tijd ook. Ik had MutZ al bijna 3 jaar niet meer gezien namelijk.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel HEELLLLLLLLLLLLL rustig opbouwen ja
EK langebaan. Wereldrecord 4 x 100 vrij voor de dames. Boeit verder niet echt of zoquote:
minder diep nadenkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je kan het gebruikenAltijd handig
Hoe voorkom je dat dat ene oog wegdraait
Wat alerter mee doen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
minder diep nadenken
meer 'hier' zijn
of wat mcD zegt
hoe bedoel je?quote:
Grote kans van welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:57 schreef leonieke het volgende:
Hopelijk gaat het zwemmen vlugger dan FOK!
Niet te diep over iets nadenken maar eerder antwoord gevenquote:
hockey moet je doen niet kijkenquote:
Eerst (voor alle therapiën e.d.) gaf ik meteen antwoord, zonder er bij na te denken wat ik er van vond.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet te diep over iets nadenken maar eerder antwoord geven
net als sexquote:
hartverzakking van de rekening of van het rijden?quote:net nog even gereden
en de rekening binnen gekregen... plus een hartverzakking
had t wel aan de verzekering kunnen opgeven, maar dan was ik mijn noclaim compleet kwijtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Bij gebrek aan doen is kijken ook wel een keer heel leuk weer
Ai, en de verzekering gaat niet betalen zeker?
Dat moet te doen zijn toch, je kon het iig al welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Eerst (voor alle therapiën e.d.) gaf ik meteen antwoord, zonder er bij na te denken wat ik er van vond.
Nu sta ik stil bij mezelf en 'dwaal ik af' naar binnen
En daar moet ik dus een soort van middenweg in vinden
Welzekerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:57 schreef leonieke het volgende:
Hopelijk gaat het zwemmen vlugger dan FOK!
Zit ook weer wat in jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
had t wel aan de verzekering kunnen opgeven, maar dan was ik mijn noclaim compleet kwijt
en dat kan ik helemaal niet ophoesten
ik zit man biujt hond te kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:16 schreef mcDavid het volgende:
Wat duurt een half uur lang als je lasagne in de oven staat
Langer dan wanneer er geen lasagne in de oven staatquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:16 schreef mcDavid het volgende:
Wat duurt een half uur lang als je lasagne in de oven staat
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef es70 het volgende:
Langer dan wanneer er geen lasagne in de oven staat.
Wat raar, 7 minuten duurt hier precies even lang 'gewoon' of wanneer een kruidkoek in de magnetron staat... Kwestie van geduld denk ikquote:
LE-ZENquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat raar, 7 minuten duurt hier precies even lang 'gewoon' of wanneer een kruidkoek in de magnetron staat... Kwestie van geduld denk ik.
Oh... Ja, die ken ik verder niet hčquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht even. Dit gaat over McDavid he
Het afkoelen tot eetbare temperatuur duurt wčl erg lang altijd, of het nou om lasagne of kruidkoek gaatquote:
Zeg.quote:
Een lekker krokant korstjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg.
De brandweer belde.
Of je dat zwarte klontje nog gaat opeten.
OMGquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:52 schreef mcDavid het volgende:
De lasagne van Ma is toch wel sigificant veel beter dan die van de C1000.
t kan wel nog gewijzigd wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:56 schreef Ynske het volgende:krijg net een email van t werk
ze gaan per april proefdraaien met een 4 weken rooster![]()
![]()
En da's dus gunstigquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:56 schreef Ynske het volgende:krijg net een email van t werk
ze gaan per april proefdraaien met een 4 weken rooster![]()
![]()
Goh, jij hier?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:00 schreef MutZ het volgende:
haaaaaai
ja!quote:
Hoi esquote:
Laat dat maar aan mij overquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:09 schreef MutZ het volgende:
ik hoorde dat hier geroddeld werd,
Dat is niet echt geweldig nee... Wat doe je precies voor werk?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja!
nu krijg ik op donderdag te horen wat ik van ma tot en met zo moet werken, kan nooit iets plannen
Niks als goeds tochquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi es
Ja, ik hoorde dat hier geroddeld werd, dus daar moet ik dan wel bij zijn
Hey Leoniekequote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:15 schreef leonieke het volgende:
Ik ga wel eens afsluiten. Ben versleten
Doei allemaal
Kloptquote:
Preciesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
KloptMaar het is wel zo leuk als ik me zelf dan ook nog ff laat zien
ik werk bij de tvquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is niet echt geweldig nee... Wat doe je precies voor werk?
Die middenweg zoeken is toch best lastig hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet te doen zijn toch, je kon het iig al wel
Das minderquote:
Ze zit in dat kastje met al die knopjesquote:
Qu!quote:
Dat is wel leuk werk lijkt me, maar zo kort van te voren weten welke dienst je hebt is niet prettig... ik heb het zelfs met 4 weken roosters dat ik plannen soms lastig vind...quote:
jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das minder
De rest is wel goed nieuws!
Weet je ook al iets over vrijdag?
Schaam jequote:
Nou, dat is niet te hopen voor d'r danquote:
Ynske was ook een beutje stukquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat is niet te hopen voor d'r dan
[ afbeelding ]
Want dat kastje met al die knopjes, is nu mooi stuk.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat is niet te hopen voor d'r dan
[ afbeelding ]
Want dat kastje met al die knopjes, is nu mooi stuk.
Das het betere nieuws!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
manager heeft nog gebeld, ik kan gewoon weg als ik t niet meer trek, dus bv om 8 uur
iemand anders moet de boel dan maar overnemen
Nee joh, heb nog geen vlucht gemaakt dit seizoen... Moest het afgelopen weekend werken en het weekend daarvoor was ik jarig... Dus voor mij nog geen vluchtje dit jaar...quote:
Oh ja ik weet nog wel een mooie aanhanger te staan voor dat dingquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:51 schreef mcDavid het volgende:
en een junior,
Dat is niet bepaald een hele grote vloot... Wat hebben jullie met de LS4 uitgevreten?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:51 schreef mcDavid het volgende:
Alleen me 2 checkstarts, we vliegen momenteel met 1 K13 en een junior, de rest staat allemaal nog bij Peter Janssen voor transponders danwel grote schades
Romp staat bij peter Janssen, vleugels ondergaan nog een 3000-uurs inspectie.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is niet bepaald een hele grote vloot... Wat hebben jullie met de LS4 uitgevreten?
SPOF alertquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:05 schreef mcDavid het volgende:
En nu is de enige bevoegde transponder-test-meneer uit nederland ziek, dus die ls4 duurt in ieder geval nog ff
een rem is idd wel handig zo nu en danquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Romp staat bij peter Janssen, vleugels ondergaan nog een 3000-uurs inspectie.
Ohja de discus is ook bijna af, alleen de rem moet nog gefixt.
Das lullig...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Romp staat bij peter Janssen, vleugels ondergaan nog een 3000-uurs inspectie.
Ohja de discus is ook bijna af, alleen de rem moet nog gefixt.
-edit-
En nu is de enige bevoegde transponder-test-meneer uit nederland ziek, dus die ls4 duurt in ieder geval nog ff
je hebt maar 1 wielquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:09 schreef MutZ het volgende:
een rem is idd wel handig zo nu en dan
2quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je hebt maar 1 wielboejje zo'n rem
ankertje uitgooien moet genoeg zijn
2 wielenquote:
Dat ga ik ook maar eens doenquote:
hoi doei danquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:28 schreef Sjowhan het volgende:
Net thuis en gelijk 't bed in.
Ben toch wel moe
ik ga dr ook maar vroeg in denk ik.quote:
ik ben nu 80-100% ongeschikt. Ze willen kijken of dat minder kan zijn/worden.quote:
dan krijg ik dus minder geldquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[standaardfokuser] ga toch werken k**uitkeringstrekker[/standaardfokuser]
Dat zou wel fijn zijn ja als je dat nog even vast kon houden. Zeker aangezien je al in een reintegratietraject zit. Stel nou dat het minder wordt, wat moet/krijg je dan?
Zou minder zijn ja, geld is best wel handigquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan krijg ik dus minder geld
dan kijken hoe ik het gat op ga vullen, maar daar ga ik niet van uit
Ah, een extra steunwieltje voor de dames, begrijp ikquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:25 schreef MutZ het volgende:
2 wielen
De kisten waar ik in vlieg althans... Die hebben ook een staartwiel... Dus dat zijn er 2
Er is maar één manier om me te maken en dat is vééél rustenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]moeten ze je nu maken of maar vervangen
Wat dacht je van gewoon WERKEN?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
Pleurisweer
En ik ging nog wel naar de dierentuin straks
Getsederrie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat dacht je van gewoon WERKEN?
Het gaat over werken mcD. Misschien kun je beter weer gaan slapen.quote:
Nah, eerst maar eens ontbijten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het gaat over werken mcD. Misschien kun je beter weer gaan slapen.
Hoiquote:
Want deze bevalt niet meer?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens een andere klus vragen
Hey.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Doei![]()
Ik ga andere diertjes plagen
bevallen heeft dit nooit, maar nu trek ik het gewoon niet meer, ookquote:
Ik ga even de dierentuin in. Kijken of die kleine Okapi buiten aan het spelen isquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.![]()
Welke diertjes ga jij plagen?
Have fun.quote:
Small Business & Retail Managementquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:43 schreef leonieke het volgende:
Welke sudie zou je volgen, qu?
Die waren toch al uit elkaar?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:45 schreef qu63 het volgende:
Queen concert data zijn bekend! [afbeelding]
7 oktober in Rotterdam!
Je had je fototoestel wel bij je?quote:
Queen + Paul Rodgers nietquote:
Ja, maar een deel van de dieren was niet te zien en het andere deel stond in de schaduw of te schuilen. Ga nog wel een keer als het wat beter weer is, ben er toch zoquote:
Ah.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Queen + Paul Rodgers niet [afbeelding]
Hoop dat het lukt flashquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bevallen heeft dit nooit, maar nu trek ik het gewoon niet meer, ook [afbeelding]
quote:
22maart gaat het nieuwe gedeelte van Burgers Zoo open, dus dan ga ik wer eens daar heenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar een deel van de dieren was niet te zien en het andere deel stond in de schaduw of te schuilen. Ga nog wel een keer als het wat beter weer is, ben er toch zo
Succesquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar weer eens naar huis. Weg uit deze poel van ellende
ben in Utrecht en voel mequote:
alleen zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
Wennen weer?
kloptquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Rustig aan dan, je hoeft vrijdag toch pas te werken?
Je had toch ook nog een huisgenootquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
maar als je zo'n emodoos bent als ik, dan is t verdomd moeilijk om terug te gaan naar een kippenhok waar je alleen hangt.
Ja. De Nederlandse vrouwen zwemmen de tegels uit het bad zowat (2x goud, zilver en een wereldrecord) maar de grote held Pieter vd Hoogenband heeft griep. Nou, shit happens. Lullig voor hem. Jammerdepammer. Zou je denken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:02 schreef leonieke het volgende:
Pieter?
Nou inderdaad, het verslag van Wuyts op de Belgische TV van afgelopen zaterdag Parijs Nice was één grote Tom Boonen-show begreep ik. Terwijl die niet eens mee deed daarquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:45 schreef leonieke het volgende:
Ah, dat is idd wel kl*te voor de vrouwen en belachelijk van de media. Gebeurt hier in België ook zo vaak.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, het verslag van Wuyts op de Belgische TV van afgelopen zaterdag Parijs Nice was één grote Tom Boonen-show begreep ik. Terwijl die niet eens mee deed daar
Klik voor een impressie (hoewel goeddeels fictief denk ik toch)
quote:
Je hebt nog geen dak, dus binnen is het nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:27 schreef leonieke het volgende:
Iemand zin om eens bij ons binnen te kijken?
Hij is momenteel bezig op werf 1, moet daarna nog naar werf 2 om daar een dak te timmeren en komt dan pas bij ons (en again, dat stomme bouwverlof dat er nog eens tussen zit ook)quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
wat doet de schrijnwerker behalve balken op lengte zagen? Dat kan toch nu ook al? Of is het maar helemaal afwachten hoe lang of hoe kort alles moet worden of zo?
Want in dat ontwikkelingsland van je is precies EEN gediplomeerde schrijnwerker te vinden of zo?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef leonieke het volgende:
Hij is momenteel bezig op werf 1, moet daarna nog naar werf 2 om daar een dak te timmeren en komt dan pas bij ons (en again, dat stomme bouwverlof dat er nog eens tussen zit ook)
Das vragen naar het bekendequote:Op woensdag 19 maart 2008 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want in dat ontwikkelingsland van je is precies EEN gediplomeerde schrijnwerker te vinden of zo?
Ik heb nog wel een TFT liggen, maar zonder behuizing en kabels..quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:54 schreef mcDavid het volgende:
Fuck.
Wie heeft er even een TFT-scherm over?
Die van mij is zojuist overleden. Alles beter dan die CRT-bak waar ik nu achter zitquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een TFT liggen, maar zonder behuizing en kabels..
Geen last van, ik zit lekker binnenquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Wat een tyfusweer buiten.
Nou het valt hier met bákken uit de lucht.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hiet druppelde het net heel voorzichtig wat, maar vrees wat er nog komen gaat gezien de wolken
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want in dat ontwikkelingsland van je is precies EEN gediplomeerde schrijnwerker te vinden of zo?
Niet zo lelijk doen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, hier is het gewoon grijs en droog
Huilies
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:33 schreef leonieke het volgende:
aangezien alles nat is.
Als het maar weer droog is als je naar huis gaat danquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou het valt hier met bákken uit de lucht.
Ik ben met de auto.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:41 schreef marcb1974 het volgende:
Als het maar weer droog is als je naar huis gaat dan
Kan je die niet regelen danquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
Goed.
Vandaag weer weinig doen. Of er moet een hele grote storing komen
Ja. Dat klopt.quote:
Je mag hier nog wel even meccano-en aan de mailservert hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
Goed.
Vandaag weer weinig doen. Of er moet een hele grote storing komen
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je die niet regelen dan [afbeelding]
Sterkte,quote:
Op de juiste plaats de stekker eruitquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik denk van niet; alhoewel er steeds meer pc's uitvallen (ja, vind je het gek, hardware van min 4-5jr oud).
quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op de juiste plaats de stekker eruit [afbeelding]
Ik ga nu ook met de bus!quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
Hai qutie,![]()
Ik mag alweer gaan, zometeen de bus en aan het werk.![]()
Tot vanavond misschien. doeiii.
Wat is het verschil tussen royal en comfortquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:45 schreef qu63 het volgende:
Zo, terug van de huisarts en bloed prikken
Zo naar Beverwijk, bus ombouwen van Royal Class naar Comfort Class en schoonmaken e.d.
meer of minder beenruimte geloof ikquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen royal en comfort
Hoiquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:16 schreef Ynske het volgende:
mogge
Dat ligt vast aan iets anders dan Excelquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is excel toch een pleurisprogramma. het is er, zonder te overdrijven, al een keer of 30 uitgeklapt vandaag
Ze hebben office er al opnieuw opgezet, ik heb de gegevens van de sheet al in een nieuwe sheet neergezet, mijn pc opnieuw opgestart, en zo nog wel een paar dingen. Niets helptquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ligt vast aan iets anders dan Excel
Mens, donder gewoon op naar huis ipv hier te patsen hoe een geweldig luizebaantje je wel hebtquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Tot hoelaat zal ik vandaag eens werken.
Smurfenspek?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben office er al opnieuw opgezet, ik heb de gegevens van de sheet al in een nieuwe sheet neergezet, mijn pc opnieuw opgestart, en zo nog wel een paar dingen. Niets helpt
En wat weet je?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:13 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat weten we dan ook weer.
Dat we verder gaan zoeken met de lever in het achterhoofd.quote:
Die optie hadden ze nog niet gehad?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat we verder gaan zoeken met de lever in het achterhoofd.
Klinkt als office 2000 wat we hier gebruiken, komende week gaan ze mijn pc opnieuw installeren.quote:
Zég!quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Mens, donder gewoon op naar huis ipv hier te patsen hoe een geweldig luizebaantje je wel hebt
Ja, maar nu wat gerichter dan "alles in de romp". Leververvetting wat klachten kan veroorzaken. Dus nu gaan we eens kijken hoe we die vervetting kunnen stoppen, voordat het echt mis gaat. Oorzaken kunnen zijn : hepatitus (nee, niet die geslachtsvariant), crohn (he, darmen...), colitis ulcerosis (he, darmen), ziekte van pfeiffer (als dat het is schiet ik mijn huisarts af, want dat meldde ik hem al in december, extreme vermoeidheid), en raad eens: een van de drie antibiotica die ik heb gehad. Ik was allergisch voor een van de drie, maar ze zijn nooit gaan zoeken welke dat was. Deze amoxicilline heeft dat als een mogelijke bijwerking (sporadisch, maar he, ik geluk is met de domme en ik ben verdomd slim).quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die optie hadden ze nog niet gehad?
En verder zoeken is goed toch?
Betere werkquote:
quote:
He, ze vinden mij een leek, dat be ik ook. Maar ze pleuren je liever in een CT scan dan dat ze echt goed gaan zoeken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]ze gaan dus dingen onderzoeken die al gedaan zouden moeten zijn
Fijne artsen zo wel, luisteren vooral heel goed
CT-scan is snel he, hoeven ze niet al te veel moeite voor te doen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ze vinden mij een leek, dat be ik ook. Maar ze pleuren je liever in een CT scan dan dat ze echt goed gaan zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |