1. Carlos Barredoquote:
Kroon is inderdaad zo'n typische net-niet rijder.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
typisch kroon. vaak erbij maar afmaken (op een enkele keer na)
quote:Coach rijdt Clement greppel in
SISTERON - Een dwaze manoeuvre van zijn ploegleider maakte gistermiddag een einde aan Stef Clements Parijs-Nice.
De Bredanaar liet zich net afzakken uit de kopgroep, toen één van zijn ploegleiders vanBouygues Telecom, bij hem stopte om bidons langs te brengen. ,,Bij de vierde drinkbus gaf die ploegleider een spuit gas, terwijl er een scherpe bocht aankwam. Ik reed met mijn stuur tegen een paaltje en ging onderuit, een greppel in. Ik had het toen zo gehad dat ik direct ben afgestapt.’’ Erger nog dan de verwondingen aan zijn arm en knie vond Clement het dat de ploegleider (‘een nieuwe, ik weet niet eens hoe hij heet’) geen excuses maakte, maar direct met een reservefiets kwam aanzetten. Ook Tom Stamsnijder (Gerolsteiner) en Tom Veelers (Skil) staakten de strijd.
De situatie voor Rabo, ondanks de opgave van Tankink, is nu ideaal. De beste vooraan staat nu op 20 minuten. Kohl zit vooraan, waarschijnlijk als springplank voor Rebellin, maar dan moet Gerolsteiner het gat wel klein houden. Kortom, Rabo zit in een zetel.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:22 schreef Bartoli het volgende:
Opgave Tankink. Rabo al 2 man kwijt nu. Hayman ook al opgegeven in een vd andere ritten.
Lhotellerie laat zich uitzakken
Daarnaast is het voor L'Hotellerie zelf ook beter. Met top-10 in het eindklassement is hij al blij en deze vlucht was met hem erbij gedoemd te mislukken. Dan maar geen extra krachten meer verspillen als je toch al zeker bent van die bergtrui.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:30 schreef Ereinion het volgende:
Ik vermoed dat Rabo en Skil een dealtje hebben gesloten. Rabobank rijdt niet achter Lhotellerie aan, zolang die zich laat terugzakken als hij zeer is van de bergtrui. Iedereen tevreden.
Toch niet met Gio Lippens op de motorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Uitzending: 14:50, Ned 1![]()
Ik zit al klaar
Ik denk dat Rabobank het gevaar al zag. Met die 5.00 voorsprong (met Lhot erbij) had Rabobank dat wss nooit in haar eentje kunnen dichten (zonder Tankink en Hayman erbij). Van Gerolsteiner kregen ze neem ik aan geen hulp met Bernie Kohl voorin en van andere ploegen wellicht ook niet of het zou Ag2r voor Nocentini moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarnaast is het voor L'Hotellerie zelf ook beter. Met top-10 in het eindklassement is hij al blij en deze vlucht was met hem erbij gedoemd te mislukken. Dan maar geen extra krachten meer verspillen als je toch al zeker bent van die bergtrui.
Of natuurlijk het alternatief :quote:
"Zoals Steegmans nu klimt, hij geraakt probleeeeeemloooooos over de Cipressa en de Poggio straks hoor !"quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:29 schreef Falco het volgende:
Oef, Steegmans.
Hij gooit even een muntje in de parkeermeter, komt wel goedquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Zoals Steegmans nu klimt, hij geraakt probleeeeeemloooooos over de Cipressa en de Poggio straks hoor !"
Te zwakke klimmers..simpel.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:25 schreef Cootz het volgende:
Waarom zijn er geen Rabo's meer bij Gesink?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |