quote:
Toch niet met Gio Lippens op de motor
Herbert: 'We gaan nu naar Gio Lippens op de motor, in de buurt van Erik Dekker, de Drent, die begon met wielrennen bij de Peddelaars.'
Gio: 'We gaan nu net een tunnel in Herbert, we moeten ons even laten terugzakken.'
Herbert: 'Bedankt voor nu Gio. Mag je zeggen dat het Kazakse wielrennen met het betrappen van Vinokourov en Kaschechkin weer terug bij af is?'
Herbert: 'Ik denk het wel.'
Herbert: 'Wist u trouwens dat er vergevorderde plannen zijn om de wonderbaan van Alma Ata te overdekken'
Herbert: 'Leuke kanorivier zien we hier langs de weg Maarten.'
Maarten: 'Grrrrr.'
Maarten: 'Het uitgedunde peloton zit weer perfect op koers om de eenzame vluchter van vandaag terug...'
Herbert: 'Nou, 3 minuten voorsprong met nog 29 kilometer te gaan, ik moet het nog zien'
Maarten: '... te pakken'
Maarten: 'Dit wordt allemaal perfect geregisseerd vanuit de ploegleiderswagen, maar er zijn nu plannen om de oortjes af...'
Herbert: 'En we gaan terug naar Gio Lippens, die inmiddels weer naast Erik Dekker rijdt'
Gio: 'Erik, wat denk je, gaan er nog aanvallen komen op de slotklim?'
Erik: 'Ja, natuurlijk gaan er nog aanvallen komen'
Gio: 'Wat is de tactiek'
Erik: 'Het peloton telt nog een man of 50, we hebben nog 4 man mee, we gaan proberen...'
Gio: 'We nemen nu een rotonde aan de andere kant en moeten Erik Dekker even laten rijden.'
Gio: 'En helaas zie ik dat we niet meer terugkunnen naar de juiste weghelft doordat de tweebaanswegen gescheiden worden door vangrails'
Herbert: 'Goed, bedankt voor vandaag Gio, dan nemen wij het vanaf hier weer verder over'
Herbert: 'Aanval Gesink!!!!1111!!!1!!1!, hij pakt zomaar 50 meter, 100 meter'
...
...
Maarten: 'Het is niet Gesink, maar Cobo van Saunier Duval die hier weggereden is'
Herbert: 'Even kijken, als de camera wat inzoomt kunnen we zien wie het nu echt is'
Herbert: 'Je hebt gelijk, het is Cobo. Een onbeschreven blad wat betreft zijn prestaties tot nu toe.'
Maarten: '

'
Kijker: '

'