ik dacht meer aan iets oppeppends, misschien dat dat wa helptquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
Wat anders moet ik ze geven dan?
Ik zat aan cyaankali of accuzuur te denken......
Speed per kilo dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik dacht meer aan iets oppeppends, misschien dat dat wa helpt
zoiets ja, en dan verwisselen met de zoetjes bij de koffie-automaatquote:
Leo kan ook wel wat gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:28 schreef mcDavid het volgende:
Waar blijven die (naakt-)foto's van de chick van sjow?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
kut
Trustequote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Leo wil liever slapen eigenlijkGeen zin in actief doen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:28 schreef mcDavid het volgende:
Waar blijven die (naakt-)foto's van de chick van sjow?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
kut
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:37 schreef mcDavid het volgende:
zo hardcore hoeft nou ook weer niet meteen...
best raarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
En hoe raar vond je dat, jezelf op tv zien?
jawel, in het kort ben ik er achter dat ik nog teveel in mezelf zit, en dat 1 oog regelmatig weggedraait is als ik te veel nadenk/in mezelf zitquote:Ben jij er zelf nog wel wat mee opgeschoten?
Dus je kan het gebruikenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
best raar
gelukkig zonder geluid, dat vind ik nog erger
[..]
jawel, in het kort ben ik er achter dat ik nog teveel in mezelf zit, en dat 1 oog regelmatig weggedraait is als ik te veel nadenk/in mezelf zit
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je kan het gebruikenAltijd handig
Hoe voorkom je dat dat ene oog wegdraait
Misschien stond ze even onder je douchequote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
denk ff na eppie, was ik dan nu al thuis geweest?Maar het was best gezellig hoor
Goed hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:24 schreef leonieke het volgende:
En hoe is het met MutZ?
Das wel HEELLLLLLLLLLLLL rustig opbouwen jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
welnee, we waren gewoon ff wat drinken. Werd hoog tijd ook. Ik had MutZ al bijna 3 jaar niet meer gezien namelijk.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel HEELLLLLLLLLLLLL rustig opbouwen ja
EK langebaan. Wereldrecord 4 x 100 vrij voor de dames. Boeit verder niet echt of zoquote:
minder diep nadenkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je kan het gebruikenAltijd handig
Hoe voorkom je dat dat ene oog wegdraait
Wat alerter mee doen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
minder diep nadenken
meer 'hier' zijn
of wat mcD zegt
hoe bedoel je?quote:
Grote kans van welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:57 schreef leonieke het volgende:
Hopelijk gaat het zwemmen vlugger dan FOK!
Niet te diep over iets nadenken maar eerder antwoord gevenquote:
hockey moet je doen niet kijkenquote:
Eerst (voor alle therapiën e.d.) gaf ik meteen antwoord, zonder er bij na te denken wat ik er van vond.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet te diep over iets nadenken maar eerder antwoord geven
net als sexquote:
hartverzakking van de rekening of van het rijden?quote:net nog even gereden
en de rekening binnen gekregen... plus een hartverzakking
had t wel aan de verzekering kunnen opgeven, maar dan was ik mijn noclaim compleet kwijtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Bij gebrek aan doen is kijken ook wel een keer heel leuk weer
Ai, en de verzekering gaat niet betalen zeker?
Dat moet te doen zijn toch, je kon het iig al welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Eerst (voor alle therapiën e.d.) gaf ik meteen antwoord, zonder er bij na te denken wat ik er van vond.
Nu sta ik stil bij mezelf en 'dwaal ik af' naar binnen
En daar moet ik dus een soort van middenweg in vinden
Welzekerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:57 schreef leonieke het volgende:
Hopelijk gaat het zwemmen vlugger dan FOK!
Zit ook weer wat in jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
had t wel aan de verzekering kunnen opgeven, maar dan was ik mijn noclaim compleet kwijt
en dat kan ik helemaal niet ophoesten
ik zit man biujt hond te kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:16 schreef mcDavid het volgende:
Wat duurt een half uur lang als je lasagne in de oven staat
Langer dan wanneer er geen lasagne in de oven staatquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:16 schreef mcDavid het volgende:
Wat duurt een half uur lang als je lasagne in de oven staat
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:23 schreef es70 het volgende:
Langer dan wanneer er geen lasagne in de oven staat.
Wat raar, 7 minuten duurt hier precies even lang 'gewoon' of wanneer een kruidkoek in de magnetron staat... Kwestie van geduld denk ikquote:
LE-ZENquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat raar, 7 minuten duurt hier precies even lang 'gewoon' of wanneer een kruidkoek in de magnetron staat... Kwestie van geduld denk ik.
Oh... Ja, die ken ik verder niet hèquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht even. Dit gaat over McDavid he
Het afkoelen tot eetbare temperatuur duurt wèl erg lang altijd, of het nou om lasagne of kruidkoek gaatquote:
Zeg.quote:
Een lekker krokant korstjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg.
De brandweer belde.
Of je dat zwarte klontje nog gaat opeten.
OMGquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:52 schreef mcDavid het volgende:
De lasagne van Ma is toch wel sigificant veel beter dan die van de C1000.
t kan wel nog gewijzigd wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:56 schreef Ynske het volgende:krijg net een email van t werk
ze gaan per april proefdraaien met een 4 weken rooster![]()
![]()
En da's dus gunstigquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:56 schreef Ynske het volgende:krijg net een email van t werk
ze gaan per april proefdraaien met een 4 weken rooster![]()
![]()
Goh, jij hier?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:00 schreef MutZ het volgende:
haaaaaai
ja!quote:
Hoi esquote:
Laat dat maar aan mij overquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:09 schreef MutZ het volgende:
ik hoorde dat hier geroddeld werd,
Dat is niet echt geweldig nee... Wat doe je precies voor werk?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja!
nu krijg ik op donderdag te horen wat ik van ma tot en met zo moet werken, kan nooit iets plannen
Niks als goeds tochquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi es
Ja, ik hoorde dat hier geroddeld werd, dus daar moet ik dan wel bij zijn
Hey Leoniekequote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:15 schreef leonieke het volgende:
Ik ga wel eens afsluiten. Ben versleten
Doei allemaal
Kloptquote:
Preciesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
KloptMaar het is wel zo leuk als ik me zelf dan ook nog ff laat zien
ik werk bij de tvquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is niet echt geweldig nee... Wat doe je precies voor werk?
Die middenweg zoeken is toch best lastig hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet te doen zijn toch, je kon het iig al wel
Das minderquote:
Ze zit in dat kastje met al die knopjesquote:
Qu!quote:
Dat is wel leuk werk lijkt me, maar zo kort van te voren weten welke dienst je hebt is niet prettig... ik heb het zelfs met 4 weken roosters dat ik plannen soms lastig vind...quote:
jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das minder
De rest is wel goed nieuws!
Weet je ook al iets over vrijdag?
Schaam jequote:
Nou, dat is niet te hopen voor d'r danquote:
Ynske was ook een beutje stukquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat is niet te hopen voor d'r dan
[ afbeelding ]
Want dat kastje met al die knopjes, is nu mooi stuk.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat is niet te hopen voor d'r dan
[ afbeelding ]
Want dat kastje met al die knopjes, is nu mooi stuk.
Das het betere nieuws!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
manager heeft nog gebeld, ik kan gewoon weg als ik t niet meer trek, dus bv om 8 uur
iemand anders moet de boel dan maar overnemen
Nee joh, heb nog geen vlucht gemaakt dit seizoen... Moest het afgelopen weekend werken en het weekend daarvoor was ik jarig... Dus voor mij nog geen vluchtje dit jaar...quote:
Oh ja ik weet nog wel een mooie aanhanger te staan voor dat dingquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:51 schreef mcDavid het volgende:
en een junior,
Dat is niet bepaald een hele grote vloot... Wat hebben jullie met de LS4 uitgevreten?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:51 schreef mcDavid het volgende:
Alleen me 2 checkstarts, we vliegen momenteel met 1 K13 en een junior, de rest staat allemaal nog bij Peter Janssen voor transponders danwel grote schades
Romp staat bij peter Janssen, vleugels ondergaan nog een 3000-uurs inspectie.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is niet bepaald een hele grote vloot... Wat hebben jullie met de LS4 uitgevreten?
SPOF alertquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:05 schreef mcDavid het volgende:
En nu is de enige bevoegde transponder-test-meneer uit nederland ziek, dus die ls4 duurt in ieder geval nog ff
een rem is idd wel handig zo nu en danquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Romp staat bij peter Janssen, vleugels ondergaan nog een 3000-uurs inspectie.
Ohja de discus is ook bijna af, alleen de rem moet nog gefixt.
Das lullig...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Romp staat bij peter Janssen, vleugels ondergaan nog een 3000-uurs inspectie.
Ohja de discus is ook bijna af, alleen de rem moet nog gefixt.
-edit-
En nu is de enige bevoegde transponder-test-meneer uit nederland ziek, dus die ls4 duurt in ieder geval nog ff
je hebt maar 1 wielquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:09 schreef MutZ het volgende:
een rem is idd wel handig zo nu en dan
2quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je hebt maar 1 wielboejje zo'n rem
ankertje uitgooien moet genoeg zijn
2 wielenquote:
Dat ga ik ook maar eens doenquote:
hoi doei danquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:28 schreef Sjowhan het volgende:
Net thuis en gelijk 't bed in.
Ben toch wel moe
ik ga dr ook maar vroeg in denk ik.quote:
ik ben nu 80-100% ongeschikt. Ze willen kijken of dat minder kan zijn/worden.quote:
dan krijg ik dus minder geldquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[standaardfokuser] ga toch werken k**uitkeringstrekker[/standaardfokuser]
Dat zou wel fijn zijn ja als je dat nog even vast kon houden. Zeker aangezien je al in een reintegratietraject zit. Stel nou dat het minder wordt, wat moet/krijg je dan?
Zou minder zijn ja, geld is best wel handigquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan krijg ik dus minder geld
dan kijken hoe ik het gat op ga vullen, maar daar ga ik niet van uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |