Ah, een extra steunwieltje voor de dames, begrijp ikquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:25 schreef MutZ het volgende:
2 wielen
De kisten waar ik in vlieg althans... Die hebben ook een staartwiel... Dus dat zijn er 2
Er is maar één manier om me te maken en dat is vééél rustenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]moeten ze je nu maken of maar vervangen
Wat dacht je van gewoon WERKEN?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
Pleurisweer
En ik ging nog wel naar de dierentuin straks
Getsederrie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat dacht je van gewoon WERKEN?
Het gaat over werken mcD. Misschien kun je beter weer gaan slapen.quote:
Nah, eerst maar eens ontbijten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het gaat over werken mcD. Misschien kun je beter weer gaan slapen.
Hoiquote:
Want deze bevalt niet meer?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens een andere klus vragen
Hey.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Doei![]()
Ik ga andere diertjes plagen
bevallen heeft dit nooit, maar nu trek ik het gewoon niet meer, ookquote:
Ik ga even de dierentuin in. Kijken of die kleine Okapi buiten aan het spelen isquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.![]()
Welke diertjes ga jij plagen?
Have fun.quote:
Small Business & Retail Managementquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:43 schreef leonieke het volgende:
Welke sudie zou je volgen, qu?
Die waren toch al uit elkaar?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:45 schreef qu63 het volgende:
Queen concert data zijn bekend! [afbeelding]
7 oktober in Rotterdam!
Je had je fototoestel wel bij je?quote:
Queen + Paul Rodgers nietquote:
Ja, maar een deel van de dieren was niet te zien en het andere deel stond in de schaduw of te schuilen. Ga nog wel een keer als het wat beter weer is, ben er toch zoquote:
Ah.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Queen + Paul Rodgers niet [afbeelding]
Hoop dat het lukt flashquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bevallen heeft dit nooit, maar nu trek ik het gewoon niet meer, ook [afbeelding]
quote:
22maart gaat het nieuwe gedeelte van Burgers Zoo open, dus dan ga ik wer eens daar heenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar een deel van de dieren was niet te zien en het andere deel stond in de schaduw of te schuilen. Ga nog wel een keer als het wat beter weer is, ben er toch zo
Succesquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar weer eens naar huis. Weg uit deze poel van ellende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |