alleen zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
Wennen weer?
kloptquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Rustig aan dan, je hoeft vrijdag toch pas te werken?
Je had toch ook nog een huisgenootquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
maar als je zo'n emodoos bent als ik, dan is t verdomd moeilijk om terug te gaan naar een kippenhok waar je alleen hangt.
Ja. De Nederlandse vrouwen zwemmen de tegels uit het bad zowat (2x goud, zilver en een wereldrecord) maar de grote held Pieter vd Hoogenband heeft griep. Nou, shit happens. Lullig voor hem. Jammerdepammer. Zou je denken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:02 schreef leonieke het volgende:
Pieter?
Nou inderdaad, het verslag van Wuyts op de Belgische TV van afgelopen zaterdag Parijs Nice was één grote Tom Boonen-show begreep ik. Terwijl die niet eens mee deed daarquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:45 schreef leonieke het volgende:
Ah, dat is idd wel kl*te voor de vrouwen en belachelijk van de media. Gebeurt hier in België ook zo vaak.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, het verslag van Wuyts op de Belgische TV van afgelopen zaterdag Parijs Nice was één grote Tom Boonen-show begreep ik. Terwijl die niet eens mee deed daar
Klik voor een impressie (hoewel goeddeels fictief denk ik toch)
quote:
Je hebt nog geen dak, dus binnen is het nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:27 schreef leonieke het volgende:
Iemand zin om eens bij ons binnen te kijken?
Hij is momenteel bezig op werf 1, moet daarna nog naar werf 2 om daar een dak te timmeren en komt dan pas bij ons (en again, dat stomme bouwverlof dat er nog eens tussen zit ook)quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
wat doet de schrijnwerker behalve balken op lengte zagen? Dat kan toch nu ook al? Of is het maar helemaal afwachten hoe lang of hoe kort alles moet worden of zo?
Want in dat ontwikkelingsland van je is precies EEN gediplomeerde schrijnwerker te vinden of zo?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef leonieke het volgende:
Hij is momenteel bezig op werf 1, moet daarna nog naar werf 2 om daar een dak te timmeren en komt dan pas bij ons (en again, dat stomme bouwverlof dat er nog eens tussen zit ook)
Das vragen naar het bekendequote:Op woensdag 19 maart 2008 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want in dat ontwikkelingsland van je is precies EEN gediplomeerde schrijnwerker te vinden of zo?
Ik heb nog wel een TFT liggen, maar zonder behuizing en kabels..quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:54 schreef mcDavid het volgende:
Fuck.
Wie heeft er even een TFT-scherm over?
Die van mij is zojuist overleden. Alles beter dan die CRT-bak waar ik nu achter zitquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een TFT liggen, maar zonder behuizing en kabels..
Geen last van, ik zit lekker binnenquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Wat een tyfusweer buiten.
Nou het valt hier met bákken uit de lucht.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hiet druppelde het net heel voorzichtig wat, maar vrees wat er nog komen gaat gezien de wolken
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want in dat ontwikkelingsland van je is precies EEN gediplomeerde schrijnwerker te vinden of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |