quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb vorig jaar gewerkt als Mr. X
Lekker bij de marathon in Rotterdam in het zonnetje
We moesten als afleiding rondlopen tussen het publiek tijdens de marathon. Hij was die dag in Rotterdam namelijk en wij liepen met 10 man in het centrum. Met een grote 'X' op ons shirtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:28 schreef Houniet het volgende:
[..]Meen je dat? Wat moest je doen dan
.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
We moesten als afleiding rondlopen tussen het publiek tijdens de marathon. Hij was die dag in Rotterdam namelijk en wij liepen met 10 man in het centrum. Met een grote 'X' op ons shirt
Want ja, iemand die 50 ruggen waard is, draagt zo'n opvallend shirt
Ik zal het even overleggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga zeker op jacht.
Is het niet beter om dit topic net als vorig jaar in GC te houden, zodat meer mensen mee kunnen denken over waar Mister X zich bevindt?
Haha, daar ben ik nog geweest toenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We moesten als afleiding rondlopen tussen het publiek tijdens de marathon. Hij was die dag in Rotterdam namelijk en wij liepen met 10 man in het centrum. Met een grote 'X' op ons shirt
Want ja, iemand die 50 ruggen waard is, draagt zo'n opvallend shirt
Nou, ik zit nog thuis tot na de meivakantie ivm een bekkenfractuur, maar kan gelukkig weer vrij goed uit de benenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:09 schreef rene90 het volgende:
wie gaat trouwens actief hunten? ik ben volgende week hele week vrij met uitzondering van woensdags en een beetje dinsdags, maandags en donderdags kan ik sowieso hele dag naartoe (ov)
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:07 schreef rene90 het volgende:
maar in principe als je het goed uitdenkt zou je het best moeten kunnen lukken als je het goed regelt en de materialen hebt, stel je weet dat hij in volendam komt, er zijn een x aantal wegen daar om binnen te komen, zet bij elke weg een uitkijkpost neer op afstand met een verrekijker, je zit de hele dag beetje nutteloos te staren misschien maar je WEET dat hij daar moet komen, daarna met portofoons het doorseinen en de weg afzetten zodat het geregeld is?
Ik heb de walkie talkies:)!
Ohja dat klopt jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vorig jaar stond hij nog vlakbij me op 410. Maarja, dat wist ik natuurlijk niet
Hoorde het pas de volgende dag. Toch wel vet hoor.
Volendam is ook prima via het water te bereiken dunkt mequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef Locusta het volgende:
[..]
Jij hebt er over nagedacht
En hoe denk je dat bij steden als A'dam of R'dam te gaan doen dan
![]()
Maar het idee is niet verkeerd. Als hij ook maar enigszins mijn kant op komt, ga ik er op af!
Locusta: Emmen-cityquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hierbij meld ik me ook als hunter
Heb vorig jaar ook deelgenomen toen hij in de regio was bij mij en das toch wel erg leuk
Kunnen we misschien een aantal regio's in de OP zetten met daarbij de users die daar wonen? Dan hebben we wat inzicht en overzicht.
El_Liberaliste: omg. Amsterdam
AMSTERDAM PRESENT!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hierbij meld ik me ook als hunter
Heb vorig jaar ook deelgenomen toen hij in de regio was bij mij en das toch wel erg leuk
Kunnen we misschien een aantal regio's in de OP zetten met daarbij de users die daar wonen? Dan hebben we wat inzicht en overzicht.
El_Liberaliste: omg. Amsterdam
Zat aan het zelfde te denken. Lang leve google!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:29 schreef mrmikeyz het volgende:
De tip is dus "oude stad"... misschien http://www.oudestad.nl/
Waarschijnlijk een stagiair bij 538quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal mij benieuwen wie de Hyves van Mr. X beheert, want toevoegen doen ze wel snel.
idd jah, gewoon door 538 beheerd lijkt me zo...quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal mij benieuwen wie de Hyves van Mr. X beheert, want toevoegen doen ze wel snel.
I Know.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:46 schreef joeri86 het volgende:
[..]
idd jah, gewoon door 538 beheerd lijkt me zo...
maar hij gebruikt uitsluitend openbaar vervoer?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
I Know.
En Mr. X gaat denk ik niet verder met de trein, omdat het dan gemakkelijk zou worden en hij minder mobiel is.
Die zal het dit jaar niet meer zijn inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat het een andere Mr. X is dan vorig jaar. Stem kwam niet overeen, al kunnen ze veel verdraaid hebben natuurlijk. Vorig jaar scheen Kaakmans Mr. X te zijn geweest.
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
Valt me op dat er toch een aantal 'onwetende' reacties zijn (no offence)quote:Op maandag 31 maart 2008 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat het een andere Mr. X is dan vorig jaar. Stem kwam niet overeen, al kunnen ze veel verdraaid hebben natuurlijk. Vorig jaar scheen Kaakmans Mr. X te zijn geweest.
Ja tuurlijk, de Erik-Jan die al maanden geleden is ontslagen bij 538quote:Op maandag 31 maart 2008 12:47 schreef joeri86 het volgende:
Er zijn ook veel geruchten dat het Erik-Jan zou zijn van MIDNR aangezien de 53J8 ook een promotiecampagne is van Midden in de Nacht Rick.
Waarom niet? ze hadden een tijd geleden toch ook een actie met Froukje de Both, terwijl ze niet meer bij 538 werkte? Of haal ik nu dingen door elkaar?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, de Erik-Jan die al maanden geleden is ontslagen bij 538
Froukje de Both heeft dr contract juist verlengd pasquote:Op maandag 31 maart 2008 12:54 schreef joeri86 het volgende:
[..]
Waarom niet? ze hadden een tijd geleden toch ook een actie met Froukje de Both, terwijl ze niet meer bij 538 werkte? Of haal ik nu dingen door elkaar?
ok sorry my badquote:Op maandag 31 maart 2008 12:55 schreef jna het volgende:
[..]
Froukje de Both heeft dr contract juist verlengd pas
quote:Krijg net te horen dat mister X richting de brug over de maas in gereist per trein, me maat zag hem net instappen... heeft lichtgroen shirt aan jas onder ze arm en petje achterste voren
djxray | maandag, 31 maart 2008, 13:34
America heeft geen station meer, maar Horst-Sevenum welquote:Op maandag 31 maart 2008 13:31 schreef mrmikeyz het volgende:
hoor net dat er al mensen bij station america staan... schijnt er druk te zijn... ben benieuwd
Het zou lachen zijn als Mr. X via maastricht-airport naar Luchtvaartterrein Drachten zou zijn gevlogen en naar de plaats Amerika met een K zou zijn gegaan! (provincie grens groningen,friesland,drente)quote:Op maandag 31 maart 2008 13:31 schreef mrmikeyz het volgende:
hoor net dat er al mensen bij station america staan... schijnt er druk te zijn... ben benieuwd
Dit was de muziek aanwijzing, er was een liedje met america er in. Ik weet niet meer welke dit was, even vergeten. Maar er werd toch ook het nummer gedraaid van david guetta, baby when the lights go out. Eindhoven is toch de lichtstad van Nederland? Als het station America niet meer bestaad misschien gaat mr.X dan via america door naar Eindhoven?quote:Op maandag 31 maart 2008 13:42 schreef mrmikeyz het volgende:
zit het net te lezen ja... station in in 1970 gesloopt... maar dan snap ik de aanwijzing america niet goed...
tja inderdaad...quote:Op maandag 31 maart 2008 13:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kneus dat 'ie hem niet gepakt heeft dus onzin
Idd, is gewoon een dwaalspoorquote:Op maandag 31 maart 2008 13:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kneus dat 'ie hem niet gepakt heeft dus onzin ::{w
"Ik ben dichterbij dan je denkt" is gewoon de algemene slogan, niet echt een anwijzing als je het mij vraagd...quote:Op maandag 31 maart 2008 14:29 schreef devv05 het volgende:
Ik ga het ook wel ff volgen, best cool
Die aanwijziging 'ik ben dichterbij dan je denkt' slaat denk ik gewoon op America, niet het grote Amerika maar het plaatsje.
Toch knap om mr.x mis te "lopen" want hij heeft wel bewijs materiaal achter gelaten. Dat zou je toch moeten zien in zo'n klein plaatsje... maarjah als iedereen daar histerisch naar toe gaat dan kun je ook makkelijker in de massa opgaan....quote:Op maandag 31 maart 2008 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen die in America was, is Mr. X misgelopen, hoewel hij er wel geweest is.
vandaar nu Colby Caillat met 'the little things'?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:26 schreef Taas2006 het volgende:
Weer een nummer met lights.... Ik weet niet of het veel te betekenen heeft. Maar van de vorige keer weet ik nog wel dat hint heel klein en aardig goed verstopt zitten...
En hoe vaak is tegen jou 'ik stop de vijf drie jacht' gezegd dan?!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb vorig jaar gewerkt als Mr. X
Lekker bij de marathon in Rotterdam in het zonnetje
JAquote:Op maandag 31 maart 2008 15:55 schreef Smeej het volgende:
vorig jaar was ik in alkmaar en in zaandam.... het is gewoonraar... wij waren vrijwel als eerste in zaandam... zater er 4 minuten vanaf toen de hint kwam.. en mr X was toen al weg. ff snel foto gemaakt en weg wassie....
ik alkmaar was het echt drukker dan druk...
Tegen mijzelf niet, een paar van mijn jongens zijn wel aangesprokenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:36 schreef Elina het volgende:
[..]
En hoe vaak is tegen jou 'ik stop de vijf drie jacht' gezegd dan?!
Ze zeggen idd net dat het om dit liedje gaat. De tip heeft hier mee te maken....De goede tip is nog niet binnen gekomenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef vuurwerkman het volgende:
Waarschijnlijk ging het om het liedje : Roxette - The Look.
O haha ben nieuw op dit forum dus vandaarquote:Op maandag 31 maart 2008 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
Beetje nutteloos als je al wat posts in dit topic hebt staan
Je had gelijk, het is nu op de radioquote:Op maandag 31 maart 2008 17:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
ikea eindhoven?
gezien er nogal veel plaatjes met licht gedraait zijn
Kon je niet beter even een fiets meenemen?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:21 schreef mrmikeyz het volgende:
MAN ben gewoon bij de ikea opzoek geweest naar hem, maar heb hem niet kunnen vinden. gewoon 45 minuten rondgelopen
of bij de uitgang wachten?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:55 schreef bas3004 het volgende:
[..]
Kon je niet beter even een fiets meenemen?
Op de foto staat een parkeerplaats, dat betekent dat je daar alleen kon zien dat hij mr x was. Maar bij de uitgang staan kan natuurlijk ook en alle ventje aanspreken met ik stop de 53j8quote:
Hij hoeft niet persé naar het centrum van America te gaan hoor, hij is dan misschien wel met de trein in Maastricht aangekomen, maar dat zegt niet dat hij ook met de trein daarnaar toe is gegaan. En op de foto is duidelijk te zien dat hij bij een binnen de bebouwde kom bord staat, dus dat kan ook midden in een weiland zijn, dan kan je overal wel gaan wachten. Ik denk dat je hem gewoon tegen moet komen toevallig, anders is het bijna niet te doen..quote:Op maandag 31 maart 2008 18:58 schreef rene90 het volgende:
als je dat nummer america hoorde he...kon je toch gewoon naar america toegaan en daar blijven wachten en wachten...? of hoelaat is die daar naar toe gegaan, of de hint is zeker gegeven nadat hij het al geplakt had
Vind het een uitermate lekker nummerquote:Op maandag 31 maart 2008 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Nu trouwens wel een triest nummer op 538. Een fout nummer nog fouter maken. Hoe bestaat het
nog steeds rond eindhoven waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:49 schreef Taas2006 het volgende:
Der is net een aanwijzing voorbij gekomen! zat in het nummer van Cars dat nummer heet drive dacht ik. Daar zit dus de aawijzing in. Hoorde later dat het over Drive ging (Macdrive) in combinatie met vorige aanwijzing.
Iemand enige idee waar die zou kunnen zijn met deze hints ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:49 schreef Snpp het volgende:
De nieuwe hints:
- Grappen (1 april)
- Zwarte sokken
Laatst bekende locatie:
McDrive in Nieuwegein
Heeft deze club de zwarte sokken? --> http://www.svgeinoord.nl/ De naam hebben ze iig meequote:Op dinsdag 1 april 2008 10:16 schreef RSie het volgende:
misschien de voetbalvereniging van NIeuwegein, Hun tenue heeft zwarte sokken!
Daar zou ik wel op gokken!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
De aanwijzing is: 'Je was een beetje dom'.
Zou hij doorgegaan zijn naar de Dom in Utrecht?
En de zwarte sokken? waar zou dat op slaan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:03 schreef joeri86 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel op gokken!!
ik zit alleen nog met de hint geinig/grappige dag.... wat moeten we hier nou weer mee
Op het geloof. Een kerk dus.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:06 schreef Eppotje het volgende:
[..]
En de zwarte sokken? waar zou dat op slaan?
1 hoe haal je die mensen hier naar dit forum?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:59 schreef Eppotje het volgende:
Mensen,
De dom is inmiddels bevestigd... misschien ff een webcam die live streamt op het domplein?
Op de 538 site word overigens druk gediscuteerd. Is het niet slim om deze mensen op fok te laten discuseren. De 538 site ligt er regelmatig uit? En je weet nooit wat voor invloed 538 hierop heeft?
Succes met hunten
1. Misschien een reactie met de verwijzing naar fok.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:08 schreef joeri86 het volgende:
[..]
1 hoe haal je die mensen hier naar dit forum?
2 als je een link plaatst dan weet 538 ook dat we hier aan het discuseren zijn (als ze dat al niet weten, en invloed hebben)
3 Als dom plein/kerk bevestigd is dan is mr.X nu al weg....![]()
Kan je er ook niet via via achter komen waar die nu heen gaat dan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:30 schreef Taas2006 het volgende:
We zijn goed bezig! maar even een klein argumentje. Ik heb de manier van het vertellen gehoord hoe duidelijk werd dat ie zwarte sokken aanhad. Dus de manier hoe de hint is verteld.
En daar uit verbaas ik me of het wel degelijk een hint is. De discjockey vroeg aan Mister X welke kleren die aanhad. Aangezien die echt helemaal niks bekend maakt kan het ook zo zijn dat ie het gewoon als antwoord gaf zonder verdere bedoelingen.
Is maar een idee'tje. Hoor graag reracties.
Utrecht denk ik dat het gaat worden! Kreeg via via al een idee daarvan (staat 180 post's terug)
Ik heb deze manier van vertellen niet gehoord. Alleen via fok gevolgd.... Misschien is het inderdaad geen hint. Je kan het misschien wel zien als een stille hint. Misschien komt hij wel door zo'n plaatsje om bijvoorbeeld bij ze volgende locatie te komen. Alles is verdachtquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:30 schreef Taas2006 het volgende:
We zijn goed bezig! maar even een klein argumentje. Ik heb de manier van het vertellen gehoord hoe duidelijk werd dat ie zwarte sokken aanhad. Dus de manier hoe de hint is verteld.
En daar uit verbaas ik me of het wel degelijk een hint is. De discjockey vroeg aan Mister X welke kleren die aanhad. Aangezien die echt helemaal niks bekend maakt kan het ook zo zijn dat ie het gewoon als antwoord gaf zonder verdere bedoelingen.
Is maar een idee'tje. Hoor graag reracties.
Utrecht denk ik dat het gaat worden! Kreeg via via al een idee daarvan (staat 180 post's terug)
Ik verwacht niet dat hij nog in Utrecht zal zijn. Utrecht ligt vrij centraal. Als je nu kijkt hoe zijn weg verloopt zal hij langzaam in Noordelijke richting gaan. Dit zal via de linker kant van het IJselmeer zijn of rechts...... Ik denk dat je nu toch wat meer die richtingen in moet denken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:06 schreef Ninus1988 het volgende:
Er is een vestiging in Utrecht... Welke FOKkers haasten zich daarheen?
Is wel logisch op zich, omdat RTL de eigenaar van 538 is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:17 schreef Eppotje het volgende:
"alle tv-stations van RTL", dit is wist ik nog niet
En nu staat er een file van 7km bij soesterbergquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:14 schreef joeri86 het volgende:
Volante is Italiaans voor Vliegen (vliegen met een vliegtuig oid. niet de diertjes)
Volante is Frans voor Vliegen
Kunnen we hier iets mee?![]()
(Militair) luchtvaart museum in soesterberg? (dicht bij utrecht)
Dat wist ik. Maar dat er ook hinds via RTL worden gegeven was voor mij onbekend. Ik lees ook nog weinig tot niets over aanwijzingen die via RTL zijn gegeven.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is wel logisch op zich, omdat RTL de eigenaar van 538 is.
Berichten verwijderen kan niet op Fok!quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:03 schreef Elina het volgende:
Ik wilde mijn berichtje verwijderen maar er ging iets niet helemaal goed?
Keep on Rising, Little Things..quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:00 schreef joeri86 het volgende:
Mr. X zoekt openbare ruimten/plekken op:
Den Haag--> Madurodam? Daar het paleis noordeinde opzoeken?
En de DOM staat ook in Madurodam!!![]()
Het is een andere. Vorig jaar was het vrijwel zeker Erik Jan Rosendahl. Dit jaar misschien wel een andere sidekick van MIDNR Koert.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:51 schreef inie_mini het volgende:
Volgens mij is het ook niet dezelfde Mr. X als vorig jaar, ik gok erop dat ie wat ouder is, rond de 40 jaar ofzo.
Die filmpjes staan op de Hyvespagina van Mr. Xquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:54 schreef frans_power het volgende:
ook op de site? die bekijk ik regelmatig.. maar niks boeiends daar geloof ik
Haha lol erik jan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een andere. Vorig jaar was het vrijwel zeker Erik Jan Rosendahl. Dit jaar misschien wel een andere sidekick van MIDNR Koert.
had het wel mooi goed! :-)quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:53 schreef Taas2006 het volgende:
[Op dinsdag 1 april 2008 13:46 schreef mrmikeyz het volgende:
maxima - ado den haag: noordeinde?]
Mooi denkwerk
Rustig op het moment. Op de website van 538 word erg druk gespeculeerd. 17:40 - 17:45 word een nieuwe aanwijzing verwacht.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Amsterdam aanwezig.
Waar istie?Zijn er hints?
*El_ komt net van z'n werk
Mijn radio staat aanquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:27 schreef Eppotje het volgende:
[..]
Rustig op het moment. Op de website van 538 word erg druk gespeculeerd. 17:40 - 17:45 word een nieuwe aanwijzing verwacht.
Zou een fijn einde van je dag zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:29 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Mijn radio staat aan
Vorige keer was hij bij de AutoRai op bezoek, misschien nu bij de ArenA oid.. Ik sta in ieder geval klaar om in de auto te springen
Eerder is de tip proost ook al gegeven. Misschien HMH?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:54 schreef Eppotje het volgende:
H TWO O FEAT. PLATNUM - WHAT'S IT GONNA BE. Is deze week de dance smash.... Dance -> Arena (HMH), Platnum -> medaile -> Arena??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |