Idd, is gewoon een dwaalspoorquote:Op maandag 31 maart 2008 13:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kneus dat 'ie hem niet gepakt heeft dus onzin ::{w
"Ik ben dichterbij dan je denkt" is gewoon de algemene slogan, niet echt een anwijzing als je het mij vraagd...quote:Op maandag 31 maart 2008 14:29 schreef devv05 het volgende:
Ik ga het ook wel ff volgen, best cool
Die aanwijziging 'ik ben dichterbij dan je denkt' slaat denk ik gewoon op America, niet het grote Amerika maar het plaatsje.
Toch knap om mr.x mis te "lopen" want hij heeft wel bewijs materiaal achter gelaten. Dat zou je toch moeten zien in zo'n klein plaatsje... maarjah als iedereen daar histerisch naar toe gaat dan kun je ook makkelijker in de massa opgaan....quote:Op maandag 31 maart 2008 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen die in America was, is Mr. X misgelopen, hoewel hij er wel geweest is.
vandaar nu Colby Caillat met 'the little things'?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:26 schreef Taas2006 het volgende:
Weer een nummer met lights.... Ik weet niet of het veel te betekenen heeft. Maar van de vorige keer weet ik nog wel dat hint heel klein en aardig goed verstopt zitten...
En hoe vaak is tegen jou 'ik stop de vijf drie jacht' gezegd dan?!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb vorig jaar gewerkt als Mr. X
Lekker bij de marathon in Rotterdam in het zonnetje
JAquote:Op maandag 31 maart 2008 15:55 schreef Smeej het volgende:
vorig jaar was ik in alkmaar en in zaandam.... het is gewoonraar... wij waren vrijwel als eerste in zaandam... zater er 4 minuten vanaf toen de hint kwam.. en mr X was toen al weg. ff snel foto gemaakt en weg wassie....
ik alkmaar was het echt drukker dan druk...
Tegen mijzelf niet, een paar van mijn jongens zijn wel aangesprokenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:36 schreef Elina het volgende:
[..]
En hoe vaak is tegen jou 'ik stop de vijf drie jacht' gezegd dan?!
Ze zeggen idd net dat het om dit liedje gaat. De tip heeft hier mee te maken....De goede tip is nog niet binnen gekomenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef vuurwerkman het volgende:
Waarschijnlijk ging het om het liedje : Roxette - The Look.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |