Iemand enige idee waar die zou kunnen zijn met deze hints ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:49 schreef Snpp het volgende:
De nieuwe hints:
- Grappen (1 april)
- Zwarte sokken
Laatst bekende locatie:
McDrive in Nieuwegein
Heeft deze club de zwarte sokken? --> http://www.svgeinoord.nl/ De naam hebben ze iig meequote:Op dinsdag 1 april 2008 10:16 schreef RSie het volgende:
misschien de voetbalvereniging van NIeuwegein, Hun tenue heeft zwarte sokken!
Daar zou ik wel op gokken!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
De aanwijzing is: 'Je was een beetje dom'.
Zou hij doorgegaan zijn naar de Dom in Utrecht?
En de zwarte sokken? waar zou dat op slaan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:03 schreef joeri86 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel op gokken!!
ik zit alleen nog met de hint geinig/grappige dag.... wat moeten we hier nou weer mee
Op het geloof. Een kerk dus.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:06 schreef Eppotje het volgende:
[..]
En de zwarte sokken? waar zou dat op slaan?
1 hoe haal je die mensen hier naar dit forum?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:59 schreef Eppotje het volgende:
Mensen,
De dom is inmiddels bevestigd... misschien ff een webcam die live streamt op het domplein?
Op de 538 site word overigens druk gediscuteerd. Is het niet slim om deze mensen op fok te laten discuseren. De 538 site ligt er regelmatig uit? En je weet nooit wat voor invloed 538 hierop heeft?
Succes met hunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |